Prad pojawił się o 19 z minutami,czyli nie było ponad 2 godziny.MASAKRAAAAA
ZaletyBrak
WadyJw
~Zniesmaczona / 2024-09-08 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Znow "AWARIA" pradu na Psim Polu we Wrocławiu,to już kolejna taka cykliczna.Szalu można dostać.Bo jak to możliwe,aby w 21 wieku w dużym mieście usuwać awarie aż 3 godziny.Bo nie ma od godziny 17,a ma byc dopiero o 20 15.No wprost super,aby w niedziele było coś takiego.TO PORAZKA.
ZaletyBeak
WadyJw
~Załamana / 2024-08-31 12:27
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jaka może być.Kłamcyi oszuści.
ZaletyWszystko
WadyWszystko
~Tauron to trafedia / 2024-08-18 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Potrafią jedynie wystawiać faktury i zbierać pieniądze.
Zabezpieczeni na milion sposobow z terminem odległym o kilka lat z przyłączeniem prądu, a mimo to się nie z niego nie wywiązują. Zamiast wzięcia winy na siebie oraz jakiekolwiek skruchy przesyłają jedynie pismo że uległy zmiany dotyczące terminu realizacji i będzie ona opóźniona o kolejne pół roku.
Przyłącze siły w mieszkaniu też tragedia. Zanim odpowiedzą na pismo to mija maksymalny czas który mają na odpowiedź. Odpowiada się im następnego dnia i znowu maksymalny czas na odpowiedź. Podsumowując przyłączenie siły w mieszkaniu to pół roku zabawy w pisma z tauronem.
Infolinia - tragedia. Czas oczekiwania na jakąkolwiek rozmowę to pół godziny minimum.
Generalnie jeśli jest jakakolwiek alternatywa to polecam , niej skorzystać
ZaletyJest prąd
WadyWszystko jak leci
~dm / 2024-08-14 13:44
Ocena: 1.00 / 5
POK, BOK, infolinia - każdy mówi co innego, brak jasnej komunikacji, zero szacunku dla klienta. Fatalna firma
~Zniesmaczona / 2024-08-10 19:14
Ocena: 1.00 / 5
2 razy w przeciągu około 2 tygodni nie było prądy przez prawie 2 godziny w Dzielnicy Psie Pole na Osiedlu B.Krzywoustego we Wrocławiu.. I ponoc była to awaria...AKURAT.CZysta kpina.
ZaletyBrak
WadyJw
~płace- wymagam / 2024-08-08 15:58
Ocena: 1.00 / 5
monopolista który konsumenta traktuje jak dojną krowę. biuro obsługi reklamacji nie istnieje, normalny PRL w 2024 roku, ciągłe braki w dostawie prądu i brak z ich strony chęci do podjęcia działań.
Zaletybrak
Wadyceny, reklamacje,braki w dostawie prądu
~Just / 2024-08-08 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Firma o nazwie tragedia, każdy pracownik mówi coś innego, brak pomocy, logiki przy załatwianiu sprawy. Brak chęci rozwiązania małej rzeczy, która wszystkim umożliwiłaby sprawne zakończenie. Przykre, że tak traktuje się klientów w dzisiejszych czasach.
ZaletyNie widze
WadyNiekompetencja
~Kacpurt / 2024-08-07 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Jednym slowem tragedia, brak kompetentnych osob do rozmowy juz rok zalatwiam sprawe fikcyjnej faktury na 5k i płace jak frajer za ich wymysły
ZaletyŻadnych
~Drelichowska Sylwia / 2024-07-27 19:38
Ocena: 1.00 / 5
To są jakieś Jaja 30 godzn czekam aż pan z dystrybucji mi włącz prąd bo widzę że bardo jest zajęty ja nie wiem jak ktoś może nie mieć serca dzwonie od wczoraj z prośbą o wlaczenien jak najszybciej prądu mam zwierzęta które zaraz padną bez prądu I dwujke małych dzieci dzwoniłam juz chyba z 100 razy wczoraj z mężem o przywrócenie pradu jak najszybciej ze względu na zwierząt to Pani na infolini powiedziała ze Panowie pracują do później godzin i na spokojnie się uda ... do dziś nie mam żadnej informacji a pan z dystrybucji mówi ze on tego nie robi ale najwidoczniej pan z dystrybucji jest leniwym pracownikiem no nie wierze ze nie ma czasu na kliknięcie guzika zdalnego który włącz prąd. Normalnie jaja jakieś Panie na infolini chyba są za mało wyszkolone bo mówiła że to zależy od dystrybucji a Pan z dystrybucji mówi że on nic nie może zrobic normalnie masakra i kpina ... jak można tak traktować Ludzi państwa pracownicy to chyba za karę przychodzą do pracy ..
WadySame wady zero podjeść do klienta zainteresowania
~Wkurzony petent / 2024-07-25 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Osoby przyjmujące zgłoszenia totalnie oderwane od rzeczywistości, pracownicy chyba z zakładu pracy chronionej. Przyjmują zgłoszenia i nie wiedzą gdzie je dalej wysyłają, od miesiąca zgłaszany 100 razy brak oświetlenia ulicznego, a papugi po drugiej stronie klepią bezmyślnie regułki o przekazaniu informacji do innej firmy (chyba w chmurze). Mam nadzieję że TVN24 zainteresuje się firmą która totalnie ma w du... petentów, tylko fakturki zapłacone są istotne!!
ZaletyTotalny brak
WadyWszystkie możliwe
~Kleopatra / 2024-07-25 07:14
Ocena: 1.00 / 5
Tauron to tragedia. Przepisałam licznik 3 tygodnie temu i do tej pory brak nowej umowy, brak nowego rachunku, niedopłata na rzekomo 1500 zł ze starego właściciela nagle znikła i co, może jak kiedyś w końcu przyjdzie nowa Faktura to będę miła ja to płacić? Na infolinię nie idzie się dodzwonić od 3 dni. Kilka meili, brak odpowiedzi.....
ZaletyBrak
WadyIstnienie firmy
~Nik / 2024-07-22 12:08
Ocena: 3.40 / 5
Po zmianie aplikacji obsługi płatności za prąd, gospodarstwo domowe, nadal brak dostępu do istotnych informacji w szczególności dotyczących bieżących i minionych odczytów dla kontroli płatności i zużycia. Ręce opadają,obsługa informatyczna Tauron jest niekorygowalnie zła od zawsze.
ZaletyDobrze, że w ogóle coś się zmienia.
WadyOpisana wyżej i inne.
~delta / 2024-07-22 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Zadzwoniłam dzisiaj 22.07.2024o godz. 10.53 na infolinię Tauron w sprawie braku faktury. Baba, która odebrała telefon nawet nie zapytała mnie o adres, nie dopuszczała mnie do słowa. Dowiedziałam się tylko, że po 15 lipca otrzymam fakturę, czyli 10 grudnia również mogę otrzymać fakturę. Powiedziałam jej, że mam umowy podpisane i rozliczenia mam do 10 każdego miesiąca, jednak to nic nie pomogło, mówiła jakby była nagrana. Uważam to za nieprofesjonalne podejście do klienta.
ZaletyBrak
WadyNiewłaściwy pracownik na stanowisku.
~AB / 2024-07-18 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie miałem styczności z tak niepoważną firmą. Gdyby nie byli monopolistą upadli by po pół roku. Mam słup na działce, dom gotowy do zamieszkania, na postawienie skrzynki czekam już 2,5 roku. Nikt nic nie wie, nikt nie jest w stanie udzielić żadnej informacji. Nikt na nic nie ma wpływu. Raz mówią, że przyłącze już w w realizacji u wykonawcy, innym razem, że nie ma jeszcze wybranego wykonawcy. Umowa skończyła sie w marcu, nie pojawił się żaden aneks, nic nie zostało przedłużone a mimo to miesiąc później dowiaduję się, że sprawa jest w biurze projektowym bo kontaktuje się ze mną projektant. W jakiej rzeczywistości prawnej działa ta firma, na podstawie jakich umów nie wiem. Gdybym tak prowadził firme prywatną pewnie już byłbym w więzieniu, a w Tauronie nikt za nic nie odpowiada. Dziesiątki maili, telefonów, maili z formularza - zero odpowiedzi. XXI wiek i człowiek musi żyć bez prądu. Żeby jeszcze sytuacja była nie wiadomo jak skomplikowana ale chodzi o postawienie skrzynki 3m od słupa. Ta firma to kwintesencja najgorszych cech korporacji.
Zaletybrak
Wadyistnienie tej "firmy"
~Wojak69 / 2024-07-17 10:12
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA Tauron monopolista ma klienta gdzieś tak czy tak ma się z nim styczność można zmienić dostawcę prądu ale i tak jest się klientem pośrednio TAURONA ,którzy utrudniają wszystko i mają czas a klient czeka miesiąc czasu bo ustanowili sobie prawa dla siebie tylko nie dla klienta . Z taką firmą można doganiać Europę pod warunkiem że ma się zdrowie psychiczne i fizyczne bo w tej firmie pracują ludzie leniwi niedouczeni zostawiający się swoimi prawami tzw. dupochronami . Wszyscy wytwórcy prądu podlegają Tauronowi niestety i czy zmienimy dostawcę czy nie to i tak jesteśmy gnębieni przez tą nieudolną firmę
ZaletyBrak zalet
WadyMonopolizm i tumiwisizm pracowników nikt nic nie umie załatwić pozytywnie zrzucając jeden na drugiego obowiązki . Brak odpowiedzialności za brak działania
~Sebastian / 2024-07-16 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Mieszkam w Mysłowicach na dzielnicy domków jednorodzinnych. Przy byle wyładowaniu atmosferycznym dzielnica bez prądu na kilkanaście godzin. Tak jest co chwilę. Jest dziś po jednym wyładowaniu i było dwa dni temu to samo. Firma dnioooooo.
~Niezadowolony / 2024-07-11 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Na każdym kroku problemy - prognoza zawyżona dwukrotnie, po rozliczeniu półrocznym nie unormowana, tylko jeszcze bardziej zawyżona. Przy kupnie mieszkania i zmianie taryfy na G12W brak wymiany licznika, przez co nie mogę odczytać szczytowego i poza szczytowego zużycia, które uwaga, jest konieczne do powrotu do taryfy G11! Przy spotkaniu w BOK pracownik twierdzi, że nie można zmienić sposobu rozliczenia z prognoz na realne zużycie miesięczne, bo umowa była zmieniana w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a nie była zmieniana, tylko podpisywana! Absurd goni absurd, przy próbie rozwiązywania problemów pojawiają się kolejne, które uniemożliwiają rozwiązanie pierwszych i tak w kółko, odradzam, trzymać się jak najdalej.
ZaletyBrak
WadyBrak wykonywania obowiązków, który odbija się na kliencie
Zawyżanie prognóz
Niemiła obsługa, która bagatelizuje problem
~RITA / 2024-07-08 22:41
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA, MAM INFO NA MAILA, ŻE LICZNIK ROZLICZONY Z NADPŁAT, POTEM INFO, NIE MAM NAPŁAT, POTEM CHCESZ UNIKNĄĆ WYŁĄCZENIA ZAPŁAĆ ZA PRĄD . rozmowa z pracownikiem, masz zaległość ze stycznia i lutego, że niby czekali z tym pół KU..SAMOI SIĘ DZIWIĄ, NO JEST ZALEGŁOŚĆ, A NIE UPOMNALIŚMY SIĘ...NO TO ZIWNE....KTO WAM UWIERZY. I RADA , ZAPŁAĆ W TEJ CHWILI, BO WYŁĄCZYMY. podaję do rzecznika praw ob, może i do sądu.
NIE MAM ZDROWIA PISAĆ O INNYCH HISTORIACH, TRZEBA SZUKAĆ INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH, BY Przed TAURONEM BRONILI OBYWATELI.
ZaletyBRAK
WadyNISZCZENIE ZDROWIA KLIENTA, ZASTANAWIAM SIĘ, JAK PODAĆ DO SĄDU, KTO ZA TO ZAPŁACI
~Piotr / 2024-07-08 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Zawsze na fakturze za prą miałem termin płatności do 11-stego, a po jakimś czasie zaczęli zmieniać i teraz mam do 4-tego, gdzie wynagrodzenie otrzymuję później i specjalnie muszę pamiętać żeby ich fakturę płacić wcześniej osobno, a oni mają problem żeby zmienić termin na wcześniejszy. Zmienili go bez mojej zgody.
ZaletyŻadnych
WadyZawsze na fakturze za prą miałem termin płatności do 11-stego, a po jakimś czasie zaczęli zmieniać i teraz mam do 4-tego, gdzie wynagrodzenie otrzymuję później i specjalnie muszę pamiętać żeby ich fakturę płacić wcześniej osobno, a oni mają problem żeby zmienić termin na wcześniejszy. Zmienili go bez mojej zgody.