strona 18 z 51
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Asia / 2019-12-19 23:20Ocena: 1.00 / 5
Zdarzają się takie krótkie wyłączenia prądu w ciągu dnia, natomiast ostatnio było "planowane" wyłączenie prądu na 9h czyli w godz. 7.00-16.00 tylko, że zapomnieli poinformować o tym administratora budynku co za tym idzie nie było żadnych ogłoszeń na klatce schodowej, dzwonienie na infolinie niewiele pomogło bo tam nic nie wiedzą i odsyłają do innych działów przerzucając się odpowiedzialnością, panowie konserwatorzy owszem przyjechali aż czterech i….siedzieli w samochodzie pod skrzynką elektryczną zewnętrzną wykonując te niezwykle ważne, zaplanowane prace konserwatorskie przy użyciu termosu. Grudzień tuż przed świętami to jest właśnie najlepszy czas na planowane wyłączanie prądu na kilka godzin gdzie przy okazji bez prądu nie działa ogrzewanie i nie ma ciepłej wody. Ogólnie totalna dezorganizacja i brak szacunku dla odbiorcy i jakiegokolwiek chociażby małego przepraszam za zaistniałe niedogodności. Owszem umieścili taką informację na swojej stronie internetowej bo przecież każdy normalny szanujący się konsument codziennie rano zaraz po przetarciu oczu otwiera Internet i sprawdza czy czasem, któryś z jego usługodawców nie zaplanował dziś wyłączenia usługi. Polecam gorąco jeżeli brakuje ci adrenaliny i chcesz mieć do czynienia z totalną ignorancją i lekceważeniem. -
-
~Asia / 2021-09-28 23:48Ocena: 1.00 / 5
Totalna tragedia naliczają sumy z kosmosu gubią umowy zero kontaktu z ich strony. Porażka totalna. ZaletyŻadnejWadyNie odpowiedzialni naciągacze. -
~Asia / 2023-05-04 06:04Ocena: 1.00 / 5
Rozmowa z konsultantem to dno I wodorosty.Wychodzi na to że polityka taurona to płacić im kasę za dostawę prądu a w momencie zgłoszenia awarii to naprawiaj sobie we własnym zakresie ZaletyBrak -
~Autobakar / 2025-12-19 21:22Ocena: 1.00 / 5
Tauron nie wyprzedzając o awarii, nie dostarczał zasilania prądem trójfazowym przez 3 dni. Urzadzenia w moim warsztacie samochodowym.i myjni samoobsługowej pracują na tym zasilaniu. Z braku jednej fazy spalili się jedno urządzenie, pompa głębinowa zasilająca myjnię i całą firmę, łącznie z hotelem pracowniczym. Zdarzenie potwierdziłem podpisami 10 mieszkańców z tej okolicy zwracając się o minimalny zwrot poniesionych strat. Tauron odpisał, fałszując fakty, że prądu nie było tylko ok.15 minut, a reszta zasilania, co nie było prawdą było zasilane z agregatu i odmówili zwrotu wyrównania strat mojej firmy. Uważam że tak potężna firma, która otrzymuje ode mnie za pobór prądu około 3500 zł za miesiąc, a trudno im potwierdzić prawdziwe fakty braku prądu i unikając odpowiedzialności. Uważam że wyrównanie tej szkody, przedstawiając dowody, nie powinno podlegać dyskusji. W tej slusznej sprawie kieruję skargę do Rzecznika Praw Konsumenta, Rzecznika Praw Obywatelskich, a w ostateczności do Sądu. ZaletyBrak -
~Automatic service / 2021-11-12 06:47Ocena: 1.00 / 5
TAURON, jedna wìelka pisowska skarbonka.
Już 7 rok czekam na podniesienie mocy. Niedługo idę na emeryturę a te darmozjady stwierdzili że należy się kontaktować z biurem obsługi. Ale to że mam się kontaktować z tym biurem obsługi, dostałem informacje z biura obsługi :).
Jak ktos się urodził debilem, kanarkiem nie zdechnie.ZaletyBrakWady99% funkcjonowania i prowadzenia rozmow jest bezsensowne -
~Avathar / 2024-04-24 13:52Ocena: 1.00 / 5
Dno poniżej mułu, ich powinno CBA ściągać, rozwalić ich to mało! Złe traktowanie, rachunki przeliczane 3x poprzedniego roku, przy każdej zmianie umowy dziwne rekalkulacje które nie maja żadnej podstawy, wyłudzanie pieniędzy, zmiany stawek na kosmiczne.....
To zwykli przestępcyZaletybrakWadywszystkie -
~AW / 2022-06-10 12:22Ocena: 1.00 / 5
Jesli byla by mozliwosc dania oceny minusowej badz zerowej - bardzo chetnie bym to zrobila. Podpisanie umowy o gaz graniczy z cudem. W moim przypadku trwalo to ponad 1,5 miesiaca. Z pradem nie bylo problemu, ale nie polecam wspolpracy na umowe o gaz. Jak zapytalam sie o roznice w procesowaniu umowy na prad a na gaz - nie dostalam zadnego konkretnego wyjasnienia. Wiecznie bledne informacje. Ludzie miedzy zespolami nic nie wiedza. Przekierowuja do zlego zespolu. Nie wchodza w szczegoly o wyjasnienia sytuacji klienta. A jak juz sie ktos trafi, kto bedzie sie staral rozwiazac sytuacje to okazuje sie, ze przekazuje bledne informacje. Doslownie - nikt nic nie wie. A wyjscie do klienta, zeby rozwiazac problem? Zapomnij. I tak zwala wine na klienta i nie odniosa sie do konkretnych przykladow niekompetencji ze strony zespolu ds. obslugi klienta. Jesli szanujecie swoj czas i istotny jest dla Was wysoki poziom obslugi klienta - nie probujcie nawet zawierania umowy o gaz. -
~awals / 2021-12-17 13:45Ocena: 1.00 / 5
całościowa ocena: MNIEJ NIZ ZERO! Brak słów do opisania zlej jakości współpracy z ta Firma. NIeeeeeeeeeeee podejmuj żadnej współpracy z nimi ! -
-
~Barbara / 2023-10-04 19:17Ocena: 1.00 / 5
Tragedia obsługa fatalna.Nie informują nikogo o wyłączeniu prądu, nie wysyłają faktur, nie odpisują na wiadomości i nic nigdy nie wiadomo ZaletyNie ma -
~Bart / 2024-02-04 09:34Ocena: 1.00 / 5
Jeden syf i złodziejstwo !!! Państwo w państwie i robi sobie co chce z klientami!
Kontakt z kimś kompetentnym jest niemożliwy - wszędzie konsultanci, którzy gówno wiedzą i gówno się z nimi załatwi!
Ubolewam, że na moim terenie nie ma innego dostawcy, choć pewnie pozostali to też taka sama patologia jak TAURON !
Gnój, dno i metr mułu !Zaletyżadnych nie było i nie będzie !!!WadyCałe mnóstwo, jestem za likwidacją tej instytucji, zarządu, bądź reprywatyzacją ! -
~Bartosz / 2023-07-06 00:13Ocena: 1.00 / 5
Ludzie trzeba się w końcu zgrać i pozwać zbiorowo tego monopolistę bo to zakrawa na paranoję. Upublicznić w mediach i zrobić im taki dym aby opamiętali się raz na zawsze. Prezes tej firmy to przestępca. ZaletyBrakWadySame wady -
~bb / 2020-03-11 16:03Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze. Brak informacji o dodatkowych kosztach oferty ECO, mówią tylko o 10% zniżce na 3 lata i płacisz co miesiąc dodatkowo 15,50 zł do każdej faktury. Jak chcesz zrezygnować to kara umowna 900 zł, więc płacisz dodatkowo 458 zł extra.
Byłam dzisiaj złożyć reklamacje w POK i osoba na stanowisku obok tak samo zostałaby oszukana przez sprzedawcę, ale usłyszała moją skargę na taryfę ECO i szybko podarła umowę, dziękując mi serdecznie za informację o kosztach tej taryfy.Sprzedawca Taurona powiedział jej tylko o 10% zniżce, nie dodając nic o kosztach dodatkowych, czyli ekstra opłacie handlowej.
"Tauron nie chodzi po domach" sami do niego przychodzimy i dajemy się naciągać na SUPER OFERTY, ale tylko dla Taurona.Zaletybrak -
~Beata / 2021-04-14 20:09Ocena: 1.00 / 5
W dniu 13 stycznia został złożony wniosek wymianę licznika na dwukierunkowy. Aneks do umowy mikroinstalacji nie otrzymałam. Nie wiem na jakiej podstawie bez tego aneksu do umowy 26 stycznia wymienili licznik. Taki aneks jest podstawą do wymiany licznika. Wszyscy płacą w mikroinstalacji 8. 60 groszy. A ze mnie zdzierają 28 zł 58 gr. Domagam się o aneks a oni go nie mają. Proszę o pomoc co w tej kwestii powinnam zrobić. ZaletyŁatwości obsługiWadyNieuczciwości -
~Beata / 2021-06-28 19:08Ocena: 1.00 / 5
Wychodzi na to, że z wszystkimi opłatami płacę w TAURON 85 gr za 1kwh.
I tak w biały dzień człowieka urobili.
Trzymam wielkie kciuki za nowych klientów. Nie dajcie się oszukać! Czytajcie umowy po 5 razy. Sprawdzcie produkty i oferty. Dajcie sobie czas.
Pozdrawiam.Zaletyniestety nicWadywszystko -
~Bernard / 2023-09-06 17:48Ocena: 1.00 / 5
Dno i jeszcze raz dno, na stronie Tauron jest : rejestracja / logowanie. Wiec wszedłem na stronę logowanie.tauron.pl podałem dane i zarejestrowałem się, co bardzo szybko poszło . Zgodnie z hasłem na stronie "Gotowe! Masz już konto w Moim TAURONIE" . Zadowolony z szybkiego zarejestrowania chciałem przepisać licznik ale tu nagle zonk , bo okazuje się że nie zarejestrowałem się w "mój Tauron" a tylko w e-bok i teraz mam czekać do 14 dni żeby uruchomili mi mój Tauron, tak dowiedziałem się na infolinii , opis na stronie wprowadza w bład ZaletyŻadnychWadyTaka duża firma a aplikacja totalna porażka -
~Beta / 2023-08-02 13:50Ocena: 1.00 / 5
Umówiona wizyta na konkretną godzinę do doradcy to kpina. Po godzinie czekania podeszłam do wolnego okienka. Jeżeli masz umówione spotkanie przyjdź godzinę wcześniej może do okienka podejdziesz w ustalonym czasie. -
-
~Bezsilna / 2020-12-02 12:08Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, przepisanie umowy po kupnie domu na nowych właścicieli graniczy z cudem. Jedno mówią nam, a drugie im, nic nie jest załatwione, dziesiątki telefonów, które z ich systemu magicznie znikają, obsługa klienta nie umie czytać maili że zrozumieniem ani obsługiwać podstawowych plików pdf. Poprzedni właściciele są nękani ponaglenia mi do zapłaty, a nowym wciska się, że umowa jest w trakcie procesowania i będzie niedługo gotowa, tylko trzeba dostarczyć xyz, które już było przesłane trzy razy. WadyIstnienie tej firmy. Zaorać i zasiać na tym trawę. -
~Bogdan Wrocław / 2019-11-23 07:32Ocena: 1.00 / 5
Tragedia zwykły monopolista, nie wywiązuje się z umowy na umowie ma być odczyt co miesiąc, a pracownik przy hodzi raz na rok (co potwierdzają w biurze obsługi) i wystawiają fakturę na kilka 3200 bo się zwiększył pobór płatna w ciągu kilku dni bo mają taki kaprys i nie interesuje ich to że to ich pracownik nie odczytał licznika tak jak powinien olewa ie klienta bo co nam zrobi będzie siedział bez prądu olać go trzeba wydoic z kasy bo to my TAURON pie......y TAURON ZaletyŻadnych zaletWadySAMA WADY -
~Bogna / 2022-07-15 08:55Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa klienta, dzwonię w sprawie wystawienia rachunku dla seniora (osoba lat 83) i niestety Pan nie udzieli mi żadnych informacji dotyczących wystawienia faktury za prąd bo uwaga... to jest ochrona danych osobowych. Jakie to jest udostępnienie danych osobowych skoro ja tylko chce wiedzieć czy wystawiono fakturę!!! Panowie i Panie na infolinii ogarnijcie się i zapoznajecie się z RODO!!!! Czy ktoś nad tym tam panuje, jakich informacji udzielają konsultanci???? -
~Bogusława / 2022-01-20 20:34Ocena: 1.00 / 5
Tej korporacji nie powinno być.
Na połączenie na infolinii mozna czekać nawet godzinę, po to żeby następna przłączana komórka zerwała rozmowę.
To co zrobiono z Tauronem to koszmar.ZaletyNie ma do kogo w tym kraju iść
strona 18 z 51
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
