strona 17 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Wojtek / 2023-07-06 13:34
Tragedia pol roku walczę żeby zmienić płatnika -
-
~tauron to żart / 2023-07-06 08:44
Infolinia to jeden wielki żart, czas oczekiwania poniżej 1 min = pół godziny. Monopolista zmienia przy tym rachunki z rzeczywistych na prognozowane ściągnięte chyba z sufitu. ZaletyżadneWadywszystko -
~Bartosz / 2023-07-06 00:13
Ludzie trzeba się w końcu zgrać i pozwać zbiorowo tego monopolistę bo to zakrawa na paranoję. Upublicznić w mediach i zrobić im taki dym aby opamiętali się raz na zawsze. Prezes tej firmy to przestępca. ZaletyBrakWadySame wady -
~Sebastian / 2023-07-05 23:20
To jest k...a dramat. Burdel mają straszny tym syfem musi się ktoś zająć ZaletyBrakWadySzkoda słów -
~Brak Słów / 2023-07-05 19:44
Burdel taki jak w Rządzie brak słów. Brako kontaktu. -
~Klient prywatny / 2023-07-05 18:12
Katastrofa!!!!!!! Non stop serwisują,burdel mają,klienci nie wiedzą ile mają zapłacić,nie idzie na ebuku wpisać stanu licznika. Większego syfu nie widziałam. Dodzwonić się do konsultanta to cud i okazuje się że konsultant gówno wie bo trwają prace serwisowe. Szkoda,że Vatenfall zniknął bo to była BARDZO DOBRA JAKOŚĆ I FIRMA. Tauron to jeden Wielki burdel i bajzel. ZaletyŻadnychWadyJest ich 1000 -
~K / 2023-07-05 16:12
Oni sobie chyba jaja robią ze co tydzień są ,,awarie elektrowni” w okolicach Skawiny i Tyńca!!! Ludzie maja swoje działalności, wszystko jest teraz na prąd a oni bez uprzedzenia wyłączają go nawet na kilka godzin. Nie po to płaci się tak wysokie rachunki - jest to żenujące -
~Aga / 2023-07-05 11:59
Totalna katastrofa!!!!! - NIE ZASŁUGUJE NA ŻADNĄ GWIADKĘ!!!!!!
obsługa klienta - odsyłanie do innych konsultantów
wiadomości do jednej sprawy wpisanej w tytule chyba trafiają do różnych osób, przez co dokumenty "dosłane" na życzenie obsługi tauron są przyjmowane jako nowa sprawa..... i tak w kółko...
brak współpracy wewnątrz firmy
sprawy o minimalnym nawet stopniu trudności są "niezałatwialne"
długi okres oczekiwania na osobistą wizytę
nieprawidłowe naliczenia nie wiadomo z kąd, od których liczone są kary za nieterminowość, a potem nadpłaty na koncie
długi czas oczekiwanie na konsultacje telefoniczne i brak możliwości "oddzwonienia" - trzeci dzień wiszę na tel. i nic to nie dało dotychczas...
źle, źle, źle... BARDZO ŻLE!!!!ZaletybrakWadyżenująco niski poziom usług!!!!
-
-
~Grazyna / 2023-07-04 21:31
Tragedia dramat masakra.Konsultanci są tak nie ogarnięci że nie potrafią odpowiedzieć na pytania.Naliczają kosmiczne nadpłaty nie wiedzą skąd a potem są niedopłaty,nie wiadomo skąd.Kazdy konsultant gada co innego na to samo pytanie.Kpina,kpina,koona. Zalety???brakWadyDuuzo -
~Celina / 2023-07-04 13:40
Obecnie najgorsza firma w kraju. Nie można uzyskać informacji. -
~Klientka / 2023-07-04 11:34
Tauron monipolista -jedna wielka tragedia. Chciałabym, aby była opcja wyboru, żeby mieli jakąś motywację do zajęcia pracą. Konkrety : W ciągu 2 lat nie potrafili ustalić dlaczego nie mogę założyć profilu klienta na moim NIP. Nie Odpowiadają na reklamacje. Jedna z 8 na jakie odpowiedzieli - napisali mi jak założyć konto klienta książkowo jak nie ma problemu. Nie przeczytali ze zrozumieniem - jaki mam problem. Przy podpisaniu umowy nie potrafia określić miesięcznego kosztu mimo podania zużycia. Przygotowanie umowy na infolini 1,5h !!!! - po każdym moim pytaniu 10-15 min muzyczki w tle!! Boże brońNas przed takimi Instytucjami. Bo to nie Firma - To Instytucja monopolista mający Klienta w d.. ZaletyBrakWadyWszystko- obsługa, dostep, transparentność zasad, cen.. !! masakra -
~Mj / 2023-07-04 06:01
Tauron to zorganizowana grupa przestepcza, ktora co pol roku wykazuje nadplaty, po ich wybraniu, 2-3 msc pozniej wykazuja absurdalne niedoplaty na lokalizacjach, w ktorych nikt nie mieszka czy w lokalach gdzie bylt nadplaty. Od miesiaca rozpatruja reklamacje bo „wymaga glebszego spojrzenia”, fck u -
~Piotr / 2023-07-03 16:30
Od 8 miesięcy nie umiem załatwić sprawy leżacej w interesie Tauronu. Dwukrotnie zagubiono złożone papiery. Cisza! Dwukrotnie skladano skargę,cisza. Podkreślam, że to interes Tauronu mam płacić większe rachunki. Infolinia tylko wprowadza w błąd. Zapomnijcie, że rozmowy są nagrywane, moje cztery przepadły. Właśnie podjąlem kolejną próbę kontaktu osobistego. Otrzymałem termin 30 lipca rozmawiałem 30 czerwca. I zostałem pouczony, że na spotkanie mam się stawić punktualnie, bo mi termin przepadnie. Komuś chyba w głowie się coś przemeblowało. A najciekawsze, że mam się skontaktować z Tauronem Sprzedaż ponieważ muszę dostarczyć dokument wystawiony przez Tauron Dystrybucja. Kawka pełną gębą! ZaletyNa prawdę ktoś tu coś wpisał?WadyTrochę mała ta rubryka. -
~Dj / 2023-07-03 14:15
Obsługa tego monopolisty na poziomie zera.
Ignorancja niewiedza i w d mają klientów -
~Marek. / 2023-07-02 21:38
TAURON bez końca ,,serwisuje" swoje... serwisy. Mój TAURON/eBOK to katastrofa. ZaletyBrakWadyFaktury za energię wystawiane z bardzo dużym opóźnieniem przy czym te faktury są niezrozumiałe dla przeciętnego klienta tej firmy. Stan licznika podawany w serwisie Mój TAURON/eBOK nie są brane w ogóle pod uwagę. Rozliczenia dokonywane są na podstwie ,,prognozy" (?). Po co w takim razie podawanie stanu licznika przez klienta? Podaję stan liznika regularnie każdego 1 dnia miesiąca. Chciałbym na tej podstawie płacić za bieżące, faktyczne zużycie energii a nie za ,,prognozy". Gazownia nie ma z tym problemów. -
~Magda / 2023-07-02 15:14
Aplikacja mój Tauron katastrofalna. Niewygodna w obsłudze, menu rozrzucone, wygląd fatalny, nieład. Bardzo często niedostępna bo występuje błąd lub prace serwisowe. Tauron mógłby popracować nad lepszym wyglądem tej apki. Niby ciągle aktualizują, ale efektów brak :( WadyAplikacja katastrofalna!!! -
-
~Joanna / 2023-07-01 09:22
Fatalna obsługa klienta zero komptencji Pani Agata która w ogóle mnie wie o czym mówi ZaletyŻadnaWadyFatalna obsluga -
~Energoslaw / 2023-06-30 20:57
Umówic na wizytę się trzeba z miesięcznym wyprzedzeniem. Na infolinię pracują ludzie niekumaci raz to doradzają raz coś innego niczego załatwić nie można. Protokół oddania lokalu wysłałem na maila i od miesiąca licznik nie został przepisany. Zmiany srowidowe doprowadziły do tego że ta firma to dno...muł i tona wodorostów. ZaletyBrakWadySame -
~Justyna / 2023-06-30 13:01
Doliczona opłata handlowa ponad 125 zł miesięcznie. Dzwonię z reklamacją, mam podpisać nową umowę , na którą czekam już prawie miesiąc. Pismo z prośbą o anulowanie opłaty handlowej mogę wysłać dopiero po podpisaniu umowy. Mama - emerytka prawie dostała zawału kiedy zobaczyła rachunek. No cóż , monopolista ma wszystkich gdzieś. BOK tragedia ZaletyZeroWadySame wady -
~Waldemar / 2023-06-28 09:42
Cennik z 15 zł na 130 zł, maila z informacją nie znalazłem ale takie informacje powinny przyjść też pocztą. Reklamacją nie uznana, na infolini przełączają 4 razy bo nikt nic nie wiem. Wczoraj słyszę że dostanę część zwrotu jak wybiorę któryś z cenników, dziś chcę wybrać cennik i słyszę że nie dostanę zwrotu. Każdy mówi coś innego, kłamstwo za kłamstwem albo niekompetentni ludzie wprowadzający klientów w błąd. Proszę żeby przełączył mnie do kobiety z którą rozmawiałem wczoraj albo do innego konsultanta bo może on o czymś nie wiem ale nie chcę po czym chyba blokuje muj numer bo teraz nie mogę w ogóle się połączyć z informacją. Dzwonię od 3 dni i wcześniej nie było takiej sytuacji że odrzucało mi połączenia albo informowało że wszystkie infolijie zajęte, od pół godziny tak jest.
Jestem do tyłu prawie 700 zł i nie zostawię tak tego. Nie polecam tauronaZaletyBrakWadyZa dużo pisania
strona 17 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »