strona 17 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Wściekła / 2023-07-10 05:56
Nikomu nie polecam tej firmy wczoraj (w niedzielę) mimo zapłaconej faktury został mi odłączony prąd i założona plomba na liczniku. To już druga taka sytuacja w tym roku. Bo się pomylili panowie... -
-
~Klient / 2023-07-09 16:21
Proponuję zmienić nazwę firmy na Awaria sp.z.o.o.. W Bielawie na Dolnym Śląsku, dzień bez awarii u tego parszywego monopolisty jest dniem straconym. Ludzie mają swoje biznesy i niekiedy nie są w stanie pozwolić sobie na ciągłe przerwy w dostawach prądu. Tymczasem firma ma to wszystko głęboko gdzieś, robiąc co im się podoba. W idealnym świecie, ten twór zostałby zbiorowo pozwany przez klientów i usunięty z rynku tak, by jego miejsce mogło zająć kompetentne przedsiębiorstwo. ZaletyBrakWadyCiągłe -
~Adi1234 / 2023-07-08 16:26
Najgorsza firma
Mam taką sytuację że pali mi się instalacją w domu od licznika. Od ludzi z infolini z pogotowa energetycznego dowiedziałem się na własną rękę mam załatwić sobie elektryka w weekend bo oni nie będą ingerować mimo tego że cały czas dymu się z licznika. CO TO MA KUR**A BYĆ ŻADNEJ POMOCY A JAK TRZEBA PŁACIC TO PIERWSI PISZĄZaletyBrakWadyKażda możliwa -
~. / 2023-07-07 23:58
Tragiczna firma, opóźnienie w wystawieniu faktury ponad 8 miesięcy. Co Wy tam w ogóle robicie? ZaletyBrakWadyCzas oczekiwania, obsługa klienta -
~Raffy / 2023-07-06 18:35
Od pewnego tauron stał się zmora mojego życia. Najpierw SKANDALICZNE powtórzę SKANDALICZNE podwyżki. Siostra która mieszka w Niemczech zapytała podczas rozmowy ile płacimy za prąd w Pl. Jak jej powiedziałem ile to skwitowała to krótkim zdaniem. Szok. Podobne stawki jak w Niemczech. Ale Polska to nie Niemcy i zarobki tez nie zachodnie. Mam pompe ciepła. Nagle rachunki zaczęły przychodzić miesięcznie po 3,5 tysiąca w okresie grzewczym. Wcześniej było max 1500 pln. Założyłem Fotowoltaika i zaczęły się przeboje. Czeka się po 40 minut czasami słuchając co chwila czas oczekiwania poniżej jednej minuty. I tak przez pół godziny 40 minut. Jak już odbiorą to kazdy konsultant udział innej informacji na to samo pytanie i przełączanie do innego działu. Do dzisiaj nie wiem ile dokładnie mam płacić za kw po przekroczeniu 2000kw. Wg konsultantów to są to stawki 79 g 85g 1,50 1.23. Nie wiem chyba można sobie wybrać. Zlozylem 3 skargi pisemne opisujące moje doświadczenia na początku marca. Nadal nie otrzymałem odpowiedzi Wciskają kity i odsyłają do innych działów. Sąsiadce. Starszej pani która kiedyś płaciła po 30 zł na miesiąc przyszedł rachunek na 9 tysięcy. Okazało się ze naliczali jej co miesiąc ponad 300 zł opłat handlowych za dwa liczniki.znajomy mechanik mówił ze dostał rachunki i złapał się za głowę. 6zl/kw Co tauron wyprawia powinno zostać nagłośnione w mediach bo to jest skandal. Sam fakt jak przedstawia się ocena tej firmy na opiniuj.pl wręcz krzyczy ze dzieje się bardzo zle. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Wojtek / 2023-07-06 13:34
Tragedia pol roku walczę żeby zmienić płatnika -
~tauron to żart / 2023-07-06 08:44
Infolinia to jeden wielki żart, czas oczekiwania poniżej 1 min = pół godziny. Monopolista zmienia przy tym rachunki z rzeczywistych na prognozowane ściągnięte chyba z sufitu. ZaletyżadneWadywszystko -
~Bartosz / 2023-07-06 00:13
Ludzie trzeba się w końcu zgrać i pozwać zbiorowo tego monopolistę bo to zakrawa na paranoję. Upublicznić w mediach i zrobić im taki dym aby opamiętali się raz na zawsze. Prezes tej firmy to przestępca. ZaletyBrakWadySame wady -
-
~Sebastian / 2023-07-05 23:20
To jest k...a dramat. Burdel mają straszny tym syfem musi się ktoś zająć ZaletyBrakWadySzkoda słów -
~Brak Słów / 2023-07-05 19:44
Burdel taki jak w Rządzie brak słów. Brako kontaktu. -
~Klient prywatny / 2023-07-05 18:12
Katastrofa!!!!!!! Non stop serwisują,burdel mają,klienci nie wiedzą ile mają zapłacić,nie idzie na ebuku wpisać stanu licznika. Większego syfu nie widziałam. Dodzwonić się do konsultanta to cud i okazuje się że konsultant gówno wie bo trwają prace serwisowe. Szkoda,że Vatenfall zniknął bo to była BARDZO DOBRA JAKOŚĆ I FIRMA. Tauron to jeden Wielki burdel i bajzel. ZaletyŻadnychWadyJest ich 1000 -
~K / 2023-07-05 16:12
Oni sobie chyba jaja robią ze co tydzień są ,,awarie elektrowni” w okolicach Skawiny i Tyńca!!! Ludzie maja swoje działalności, wszystko jest teraz na prąd a oni bez uprzedzenia wyłączają go nawet na kilka godzin. Nie po to płaci się tak wysokie rachunki - jest to żenujące -
~Aga / 2023-07-05 11:59
Totalna katastrofa!!!!! - NIE ZASŁUGUJE NA ŻADNĄ GWIADKĘ!!!!!!
obsługa klienta - odsyłanie do innych konsultantów
wiadomości do jednej sprawy wpisanej w tytule chyba trafiają do różnych osób, przez co dokumenty "dosłane" na życzenie obsługi tauron są przyjmowane jako nowa sprawa..... i tak w kółko...
brak współpracy wewnątrz firmy
sprawy o minimalnym nawet stopniu trudności są "niezałatwialne"
długi okres oczekiwania na osobistą wizytę
nieprawidłowe naliczenia nie wiadomo z kąd, od których liczone są kary za nieterminowość, a potem nadpłaty na koncie
długi czas oczekiwanie na konsultacje telefoniczne i brak możliwości "oddzwonienia" - trzeci dzień wiszę na tel. i nic to nie dało dotychczas...
źle, źle, źle... BARDZO ŻLE!!!!ZaletybrakWadyżenująco niski poziom usług!!!!
-
~Grazyna / 2023-07-04 21:31
Tragedia dramat masakra.Konsultanci są tak nie ogarnięci że nie potrafią odpowiedzieć na pytania.Naliczają kosmiczne nadpłaty nie wiedzą skąd a potem są niedopłaty,nie wiadomo skąd.Kazdy konsultant gada co innego na to samo pytanie.Kpina,kpina,koona. Zalety???brakWadyDuuzo -
~Celina / 2023-07-04 13:40
Obecnie najgorsza firma w kraju. Nie można uzyskać informacji. -
~Klientka / 2023-07-04 11:34
Tauron monipolista -jedna wielka tragedia. Chciałabym, aby była opcja wyboru, żeby mieli jakąś motywację do zajęcia pracą. Konkrety : W ciągu 2 lat nie potrafili ustalić dlaczego nie mogę założyć profilu klienta na moim NIP. Nie Odpowiadają na reklamacje. Jedna z 8 na jakie odpowiedzieli - napisali mi jak założyć konto klienta książkowo jak nie ma problemu. Nie przeczytali ze zrozumieniem - jaki mam problem. Przy podpisaniu umowy nie potrafia określić miesięcznego kosztu mimo podania zużycia. Przygotowanie umowy na infolini 1,5h !!!! - po każdym moim pytaniu 10-15 min muzyczki w tle!! Boże brońNas przed takimi Instytucjami. Bo to nie Firma - To Instytucja monopolista mający Klienta w d.. ZaletyBrakWadyWszystko- obsługa, dostep, transparentność zasad, cen.. !! masakra -
-
~Mj / 2023-07-04 06:01
Tauron to zorganizowana grupa przestepcza, ktora co pol roku wykazuje nadplaty, po ich wybraniu, 2-3 msc pozniej wykazuja absurdalne niedoplaty na lokalizacjach, w ktorych nikt nie mieszka czy w lokalach gdzie bylt nadplaty. Od miesiaca rozpatruja reklamacje bo „wymaga glebszego spojrzenia”, fck u -
~Piotr / 2023-07-03 16:30
Od 8 miesięcy nie umiem załatwić sprawy leżacej w interesie Tauronu. Dwukrotnie zagubiono złożone papiery. Cisza! Dwukrotnie skladano skargę,cisza. Podkreślam, że to interes Tauronu mam płacić większe rachunki. Infolinia tylko wprowadza w błąd. Zapomnijcie, że rozmowy są nagrywane, moje cztery przepadły. Właśnie podjąlem kolejną próbę kontaktu osobistego. Otrzymałem termin 30 lipca rozmawiałem 30 czerwca. I zostałem pouczony, że na spotkanie mam się stawić punktualnie, bo mi termin przepadnie. Komuś chyba w głowie się coś przemeblowało. A najciekawsze, że mam się skontaktować z Tauronem Sprzedaż ponieważ muszę dostarczyć dokument wystawiony przez Tauron Dystrybucja. Kawka pełną gębą! ZaletyNa prawdę ktoś tu coś wpisał?WadyTrochę mała ta rubryka. -
~Dj / 2023-07-03 14:15
Obsługa tego monopolisty na poziomie zera.
Ignorancja niewiedza i w d mają klientów -
~Marek. / 2023-07-02 21:38
TAURON bez końca ,,serwisuje" swoje... serwisy. Mój TAURON/eBOK to katastrofa. ZaletyBrakWadyFaktury za energię wystawiane z bardzo dużym opóźnieniem przy czym te faktury są niezrozumiałe dla przeciętnego klienta tej firmy. Stan licznika podawany w serwisie Mój TAURON/eBOK nie są brane w ogóle pod uwagę. Rozliczenia dokonywane są na podstwie ,,prognozy" (?). Po co w takim razie podawanie stanu licznika przez klienta? Podaję stan liznika regularnie każdego 1 dnia miesiąca. Chciałbym na tej podstawie płacić za bieżące, faktyczne zużycie energii a nie za ,,prognozy". Gazownia nie ma z tym problemów.
strona 17 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »