strona 16 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Anka / 2023-10-05 10:23Ocena: 1.00 / 5
Panie opryskliwe, obsluga fatalna... Czekanie ponad godzine zeby oddać jeden papier... Dlaczego? Bo nie umowiona jestem... Sprawy nie zalatwilam bo tez pracuje... Na wizytę umowiona trzeba czekac dosc dlugo -
-
~Anna / 2019-06-05 09:57Ocena: 1.00 / 5
Zupełny brak kompetencji konsultantów, odsylanie od jednego do następnego konsultanta a w finale po rozmowach z pięcioma i tak nic nie zalatwisz. Masz znać cennik bo Pani konsultantka nie poda nawet podstawowych cen. Kompletny brak kompetencji o empatii w stosunku do klienta nawet nie wspomne. Nie mogę dac mniej niż zero a szkoda.!!!!!!! ZaletyBrakWadyTylko wady -
~Anna / 2019-12-11 19:30Ocena: 1.00 / 5
Banda debili, nie potrafią podać nawet godzin pracy techników. Na infolinii 15 min słuchałam " czas oczekiwania poniżej jednej minuty "żenada ZaletyBrakWadyBrak informacji, brak chęci pomoc, brak kompetencji pracowników, brak ich wiedzy. Totalny burdel -
~Anna / 2020-02-12 23:16Ocena: 1.00 / 5
Po pierwsze moj tauron to najgorszy serwis obsługowy. Nieczytelny, malo intuicyjny a przede wszystkim niedziałający. Po drugie: skorzystałam z oferty promocyjnej w ktorej mialam otrzymać kamerkę ale oczywiście jej nie dostałam. Po trzecie kolejki w punkcie obsługi klienta są niewyobrażalne. ZaletyŻadnychWadyObsługa klienta to dramat. Unikajcie tego dostawcy jak ognia! -
~Anna / 2020-09-28 09:14Ocena: 1.00 / 5
Złożyłam wniosek o zwiększenie mocy przyłączeniowej pół roku temu, usługa została potwierdzona wystawieniem FV i kontaktem ze strony Tauron że usługa zrealizowana oraz dostarczeniem nowej umowy wraz z karta techniczną (ze zwiększonymi danymi). W trakcie rejestracji mikroinstalacji wyszło, że pracownicy wysyłając umowę z nowymi danymi zapomnieli zaktualizować dane w kartotece w Tauronie lub co gorsza skasowali za usługę niezrealizowaną.
Milion telefon, wieczne przekierowania z hasłem "ja się tym nie zajmuję, przełączę Panią..." Pytam za co skasowali mnie tyle pieniędzy za zwiększenie mocy skoro z tego co mówią nie została zwiększona.. sprawdzają...juz 3 miesiące..
na zakonczenie każdej rozmowy... może podpiszę umowę na dostawę gazu? śmiech na sali! po co mi kolejny problem pytam?ZaletybrakWadyobsługa, bałagan -
~Anna / 2021-01-08 12:24Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jaka znam. Zero pomocy. Mam wykupiony prad z elektrykiem. Maja nas w dupie. Spaliło się nam zasilanie. Odłączyli nas tylko od głównego zasilania. I kaza sobie elektryka załatwić. Zadzwoniliśmy po elektryka z taurona. To się tym nie zajmie bo za daleko. Zero pomocy od nich. Na dworze zima a ich nie interesuje czy człowiek zmarznie czy nie. Placi się rachunki Ale pomocy nie udziela ZaletyZadnychWadyBrak pomocy w nagłych przypadkach -
~Anna / 2022-04-26 10:05Ocena: 1.00 / 5
Teoretycznie prosta sprawa do załatwienia ? O nie nie. Nie w Tauronie. Przygotuj się na własną drogę krzyżową. Drogę przez mękę. Łzy i płacz. Za każdym razem rozmawiasz z kimś innym i wszystko musisz tłumaczyć od początku. Dziesięć razy cię przełączają. Każdy mówi co innego. Załatwienie czegokolwiek bez problemu jest niemożliwe. ZaletyBrakWadySame -
~Anna / 2022-05-26 12:17Ocena: 1.00 / 5
Obsługa na infolinii to jakieś nieporozumienie.Pracownicy nie znają zakresu swoich obowiązków. Totalnie nielogiczne odpowiedzi.Wysyłka dokumentacji na nieodpowiedni adres. Bałagan i totalne braki merytoryczne. -
-
~Anna / 2023-02-01 23:26Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam usługi serwisanta Tauron, naciąganie ludzi na kasę, serwis odwozi zepsuta zmywarkę, kasuje pieniądze i umywa ręce, serdecznie nie polecam, szkoda kasy. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji serwisantów -
~Anna / 2023-02-08 13:34Ocena: 1.00 / 5
Ciekawa jestem jak jest u innych sprzedawców energii? Mam na mysli tegoroczne ceny. Czy maja taniej?
Jestem z Opola.
Może ktoś podpowie.
-
~Anna / 2023-06-02 08:06Ocena: 1.00 / 5
Tauron nie wywiązuję się z umowy i terminów w niej zawartych, a punkt obsługi klienta to banda miekompetentych patałachów. Telefony z reklamacjami nie przynoszą rezultatów. Za każdym razem jest podawana informacją, że reklamacja została zgłoszona i przekazana dalej, ale tauron nie wie dlaczego się ze mną nikt nie skontaktował więc robią kolejne zgłoszenie i tak w koło. ZaletyBrak -
~ANNA / 2023-07-19 23:54Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie w dostawie prądu w Małopolsce, powiat wielicki, nasilone w okresie letnim. Brak rozwiązania problemu. Serwis tragednia. Zgłaszamy awarie np brak 1 fazy i za chwile bez jakiegokolwiek działania w trakcie trwania awarii dostajemy status że "zgłoszenie zostało zrealizowane" No KPI-e im muszą ślicznie wyglądać w tabelkach, tylko że w rzeczywistości świadczony poziom usług to porażka. ZaletyBrakWadyCiągłe awarie prądu. Brak naprawy wadliwych linii energetycznych. Brak wiarygodnej, rzetelnej obsługi. -
~Anna / 2023-08-23 21:00Ocena: 1.00 / 5
Poziom obsługi-1 . Ja mówię a UFO piiii piiii piiii. Zero porozumienia z klientem. Pani mówi że mam prąd, s ja ze nie mam licznika-:[
-
~Anna / 2023-10-06 11:20Ocena: 1.00 / 5
Czekasz w punkcie gdzie jedno okienko czynne w drugim siedzi ktoś żeby dać bilecik zamiast obsługiwać klienta Porażka firma wie że są jedynie o robią z ludzi wariatów a umówić się można za nie wiadomo kiedy -
~AnnaK / 2021-12-01 13:03Ocena: 1.00 / 5
Od 8 dni nie mam prądu w piecach w Krakowie ponieważ zepsuł się zegar SCA i nie podaje fazy na piece. Od 6 dni wykonałam 10 telefonów dzień w dzień aby zgłosić awarię,przy każdym kilkanaście minut oczekiwania, wysłuchiwanie w kółko komunikatów, " ze wszystko możesz załatwić jak chcesz" przez stronę, a w połowie rozmowy z konsultantem rozłączanie w trakcie rozmowy. Więc znów próba kontaktu.Wreszcie coś... Przyjechało pogotowie energetyczne... na 2 minuty o 23-ej, stwierdzono że zegar SCA się zepsuł, licznik do wymiany i na tym koniec. Żadnej instrukcji,informacji co mam zrobić... Następne telefony aby dowiedzieć się i załatwić wymianę, kilkanaście telefonów, nawet do Elektryk 24.Nic nie mogą, dzwonić następne razy nr 32 606 06 06. W domu zimno od ponad 7 dni,zaziębienie, wyprowadzka do sąsiadów. Termin NA ROZPATRZENIE wymiany licznika 14 dni - sł czternaście! Horror i Masakra,Niedbalstwo. Gdybym wiedziała że tak wygląda "obsługa" klienta w życiu nie podpisałabym umowy z Wami Zaletyabsolutnie żadnycWadywszystkie mozliwe -
~Anomino / 2024-06-21 20:19Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka porażka panowie z Tauronu wzięli urwany kabel obiesili na słupie przy płocie i później tylko jeździli i zaglądali... Zamiast wziąść i zawiesić tylko jeden przewód... 3 dni bez prądu z powodu jednego przewodu. Parodia. Nie polecam ZaletyŻadnychWadyPracownicy niekwalifikowani. Widać że pracowników mają z podstawówki -
-
~Anonim / 2023-10-26 17:17Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, raz nie podasz odczytu, prognozują na 1000 zł po czym kolejne miesiące płacisz drugi raz za ten sam prąd a obsługa nie potrafi nawet wytłumaczyć o co chodzi ZaletyNie maWadyOszuści złodzieje, nie dość że prąd drogi to jeszcze w ci*la ludzi robią -
~Anonim / 2023-10-26 17:18Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, raz nie podasz odczytu, prognozują na 1000 zł po czym kolejne miesiące płacisz drugi raz za ten sam prąd a obsługa nie potrafi nawet wytłumaczyć o co chodzi ZaletyNie maWadyOszuści złodzieje, nie dość że prąd drogi to jeszcze w ci*la ludzi robią -
~anonymous / 2023-06-16 14:13Ocena: 1.00 / 5
Planowane wyłączenie prądu 8-12 jest godzina 14 nadal brak na stronie nic nie zaktualizowane ze jest przedłużone żenada jest 2023 a nie lata 80 żeby człowiek był bez prądu a czym bardziej bez Internetu miałem pracować 2h dłużej bo miało być do 12 teraz już 4h dziękuje wam za waszą genialną usługę ZaletyBrakWadydużo -
~Antek / 2020-03-16 09:03Ocena: 1.00 / 5
Dno dna, zmarnowane1,5h na słuchanie muzyki, oraz rozmowę z paniusią, która nie jest w stanie 9cyferek bez błędu zrozumieć PPE.
Odradzam!!!!
Zróbcie coś z tym natychmiast, zanim stracicie kolejnych klientów.
A do tego ta ślunsko gwara....
Ok, ale nie przy załatwianiu spraw..
PorażkaZaletyBrakWadySame
strona 16 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
