Fatalna organizacja czekanie na rachunek od lipca żeby przyszedł w grudniu na kwotę x 6 bo nie można wystawić prognozy wcześniej po mimo telefonów i próśb Żenada
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Aleksandra / 2022-04-21 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma która dostarcza energię brak mozliwosci
Zaletybrak zalet
Wadywyłącznie wady
~Aleksandra / 2023-10-27 06:13
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja bardzo nieczytelna, nieintuicyjna. Kiedyś jak się podawało stan licznika, to od razu pojawiała się kwota do zapłaty (tak było w ebok, w aplikacji tego nie ma). Nigdzie nie można sprawdzić poprzednich odczytów. Bardzo nieudana aplikacja. Korzystam z wielu aplikacji, ale tak złej nie ma. Przykre
ZaletyBrak
WadyNieczytelna, nieintuicyjna, bardzo zla
~Alfredo / 2022-01-04 15:20
Ocena: 1.00 / 5
Totalna katastrofa ta spółka poprostu coś nie możliwego ,obsługa na infolini na niczym się nie zna tak, jakby notorycznie zasiadali nowo przyjęci pracownicy.Na podłączenie do sieci czekałem ponad rok ,współpracują z firmą elmag gliwice także nie polecam jak postawili słupek to nie było napięcia a, wtedy tauron nie mógł zabudować licznika to tylko namiastka tego ale bo było tego dużo więcej podczas budowy przyłącza
ZaletyBrak
WadyInfolinia, pracownicy
~alicja / 2021-11-15 11:34
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiaca czekamy na przycięcie gałęzi, które przerastają instalacje wysokiego napięcia. Na prózno a dodzwonienie się to prawdziwy cud.
Firma kogUcik.
~alicja / 2022-04-11 07:38
Ocena: 1.00 / 5
Termin płatności za trzy dni a ci mi piszą ze na dzisiaj planują odcięcie energii elektrycznej. Faktury zupełnie nieczytelne. Płacę szalone kwoty i nie wiem za jaki okres. Uciekać jak długie nogi bo to firma krzak.
Zaletybrak zalet
Wadybrak zalet
~Alicja / 2023-07-16 23:23
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja non stop prosi o zmiane hasła. Przez to nie da się nawet zapłacić rachunków. Porażka
~Alicja / 2023-08-07 07:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza z firm na rynku. Błędy w odczycie licznika, niemożność korekty bo ja swoje oni swoje, przy wymianie licznika uszkodzone kafle ale sprytny instalator stanął na nie, a potem szybciutko wyszedł. Było za późno na reklamacje.
Skrzynka zbiorcza na zewnatrz po 37 latach ma wg ekspertów stan dobry (złomiarze dobierali się do zamknięcia i kilka razy na własny koszt było naprawiane). Ceny zawrotne zeby nie określić złodziejskie.
ZaletyBrak
~Alina / 2021-06-24 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Czuję się oszukana na prąd z serwisantem. Gdyż nie chciałam takiej oferty od samego początku. Reklamacja nie przyjęta.Czy Tauron to Państwo w Państwie? Tak wygląda bo to już druga opinia którą próbuję zamieścić. Gdzie podziały się wolne strony internetowe, wolne media i swobodne wyrażanie własnej opinii.
Mam nadzieję, że UKOIK zweryfikuje umowy gdzie są naliczane kary umowne. Bo takimi umowami można zniszczyć komuś życie.
Zaletybrak
Wadybrak
~AM / 2019-09-10 18:43
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnio otrzymałam od Taurona fakturę opiewającą na ponad 800PLN. Wg przedostatniego odczytu zużyłam prawie 1600 kWh w ciągu dwóch i pół miesiąca. To jest więcej niż zużyłam w ciągu ostatnich
DWÓCH LAT! Co dziwne w dniu tego felernego odczytu został u mnie wymieniony licznik. Złożyłam reklamację. Na razie dostałam odpowiedź, że mogą mi to rozłożyć na raty. Nie dokonali żadnej analizy, nic nie sprawdzili, odczyt był taki i mam tyle zapłacić. Jestem tym trochę załamana.
Chcę zgłosić tę sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Przestrzegam wszystkich, żeby nie tylko sprawdzali faktury, ale cały czas monitorowali odczyty liczników.
~andrej / 2023-05-16 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Czy te opinie czytają zarządzający Tauronem? Czas skończyć z umawianiem wizyt. Tylko u was są kolejki , brak informacji że trzeba się umawiać. Klienci biorą numerki i okazuje się że ich numerek nie będzie obsługiwany, brak informacji na automacie ,, tylko wizyty umówione,, Cały ten system tworzy kolejki i stwarza że jesteście niedostępni dla klientów. Takich problemów nie ma przy zawieraniu umów z dostawcami , gazu, wody i odbiorami śmieci, ale tam nie ma tego beznadziejnego systemu umawiania wizyt. Jeśli coś funkcjonuje źle , trzeba to zmienić. Jak chcecie usłyszeć opinie klientów odprawianych z kwitkiem , to wystarczy przyjechać pod placówkę obsługi klientów taurona i dla porównania proszę pojechać pod placówkę PGiNg , tylko tam klientów zdenerwowanych nie spotkacie , bo sa obsługiwani na bieżąco.
Wadyanarchiczny system umawiania wizyt
~Andrzej / 2021-05-14 02:45
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Nie polecam nikomu. Za nic mają klienta. Niczego nie można się doprosić. Po kilku latach mam dość. Przechodzę do innego dostawcy prądu. Człowiek się łudzi , że będzie lepiej, poczekam jeszcze, ale nie, nie będzie lepiej tylko jeszcze gorzej....
WadyObsługa fatalna , nic dobrego
~andrzej / 2021-11-09 14:13
Ocena: 1.00 / 5
Podzielam opinie wcześniejsze,poniżej krytyki,zamówienie złożone nie wykonane wszystko zagubione nikt nic nie wie
~Andrzej / 2023-07-31 08:26
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów, totalna porażka. Czekam prawie miesiąc na przepisanie licznika (gdzie procedura na trwać do 14 dni). Dzwonię dzisiaj na infolinię i pytam jaki jest status sprawy. Po 5 minutach sprawdzania, Pani informuje mnie, że nie może odnaleźć sprawy, bo trwają prace serwisowe. Pytam jak długo te prace trwają, a ona informuje że od początku lipca i mają się skończyć w sierpniu. Ręce opadają.
~Andrzej / 2023-09-12 04:08
Ocena: 1.00 / 5
Aby podłączyć licznik czeka się w nieskończoność. Pani tylko powtarza mamy 14 dni i nic nie możemy przyspieszyć. W prywatnej firmie dawno by wyleciała, zero współczucia dla innych, ze trzeba szybko wykończyć mieszkanie.
Zaletybrak
Wadydziałanie w żółwim tempie, podłączenie licznika który będzie na nich zarabiać dwa tygodnie
~Andrzej Wilku / 2023-01-28 14:24
Ocena: 1.00 / 5
48h godzin bez energii elektrycznej, "brygada" stoi już 3 godziny na miejscu awarii. Tauron potrafi jedynie zawodzić. Najgorsze doświadczenia, dzieci i osoby starsze beż ogrzewania.
ZaletyMożna posmakować życia sprzed 100 lat
WadyTauron powinien zostać pociągnięty do odpowiedzialności
~Angelika / 2023-06-07 09:21
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści , dość że dają takie rachunki to nawet dodzwonić się nie da a na rozmowę z konsultantem można czekać i czekać a i tak nie zadzwonią!! Każdy mówi co innego ,wogole nie poinformowani.
ZaletyZadnych
WadySame wady
~Anka / 2023-10-05 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Panie opryskliwe, obsluga fatalna... Czekanie ponad godzine zeby oddać jeden papier... Dlaczego? Bo nie umowiona jestem... Sprawy nie zalatwilam bo tez pracuje... Na wizytę umowiona trzeba czekac dosc dlugo
~Anna / 2019-06-05 09:57
Ocena: 1.00 / 5
Zupełny brak kompetencji konsultantów, odsylanie od jednego do następnego konsultanta a w finale po rozmowach z pięcioma i tak nic nie zalatwisz. Masz znać cennik bo Pani konsultantka nie poda nawet podstawowych cen. Kompletny brak kompetencji o empatii w stosunku do klienta nawet nie wspomne. Nie mogę dac mniej niż zero a szkoda.!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Anna / 2019-12-11 19:30
Ocena: 1.00 / 5
Banda debili, nie potrafią podać nawet godzin pracy techników. Na infolinii 15 min słuchałam " czas oczekiwania poniżej jednej minuty "żenada
ZaletyBrak
WadyBrak informacji, brak chęci pomoc, brak kompetencji pracowników, brak ich wiedzy. Totalny burdel