Od 2.01.23 próbowaliśmy zmienić usługę, 4 konsultantów i każdy miał inną wersję, nikt nie miał jakiejkolwiek wiedzy nt usług które sprzedają,najpierw twierdzili ze rachunek 2 krotnie wyzszy bo usługa jest droższa u 4 konsultanta , pani z którą rozmawiałem 13.01 nagle ze nie powinnismy miec tej oplaty bo ona od stycznia , ale ona nie jest w stanie nic sprawdzic ...kompletnie nie wiedziała nic ,caly czas byl problem z konkretna odpowiedzia dokladnie jak , ile ,i za co oplaty bedą ,z jej wypowiedzi można było wnioskować jakby zgadywała,a głos chodzby leżała w łóżku, raz mówią że cennik się nie zmienia po podaniu cen nagle się zmienia i okazuje się cyt"no bo to w sumie się zmienia ale dlatego że nowy rok" , katastrofa jednym słowem,żeby opisać wszystkie 4 rozmowy mógłbym książkę napisać jak nie rozmawiać i nie sprzedawać usług. Dawno nie rozmawiałem z taką obsługa klientaZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadyNiezliczoną ilość wad:
-brak kompetencji pracowników
-brak wiedzy nt. sprzedawanych usług
-kłamanie klientowi o cenach
-kompletna ignorancja klienta
-Brak odpowiedzi i pomocy
-niechęć do klientów