Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 979 opinii

1.37 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.41
  • Poziom cen
    1.33
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2022-11-23 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu poprzez infolinię. Aplikacja e-BOK bezużyteczna. Czemu nie ma opcji pobrania częściowo wypełnionego wniosku o prąd dla małych w cenie 785 zł za 1 MWh?
    Tak trudno zawrzeć w tabeli numer punktu poboru energii elektrycznej czy date podpisania umowy? Nawiasem mówiac tej daty próżno szukać na e-BOK-u Tauronu. N astonie powinien byc formularz który sam się wypełni po wpisaniu NIP-u bo wszystkie dane są w systemie no ale po co? Typowe dla Państwowych spółek olewanie klienta ale czego się spodziewać jeśli państwo jest z dykty klejonej na ślinę...
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Adam / 2023-04-27 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna , min 2 godz czekania przy 5 osobach w kolejce. Panie z obsługi wychodzą i wchodzą kiedy chcą, po każdej obsłużonej osobie 15 min przerwy. Masakra
  • ~Adam / 2023-07-11 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, czas oczekiwania na fakturę jest dramatyczny. Prognozy często przychodzą po terminie oraz na kwotę astronomiczną w ogólnie nie związaną z prawdziwym zużyciem. Dodzwonienie się na infolinie czasami graniczy z cudem. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa
    Czas oczekiwania
  • ~Adi / 2023-08-28 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 5 miesięcy nie mogę odzyskać nadpłaty w wysokości 700 zł.
    Prosiłem o przeksięgowanie tej kwoty na poczet innych faktur ale też nie da rady
    W międzyczasie założyłem 3 interwencje ale bez skutku.



  • ~Adi1234 / 2023-07-08 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma
    Mam taką sytuację że pali mi się instalacją w domu od licznika. Od ludzi z infolini z pogotowa energetycznego dowiedziałem się na własną rękę mam załatwić sobie elektryka w weekend bo oni nie będą ingerować mimo tego że cały czas dymu się z licznika. CO TO MA KUR**A BYĆ ŻADNEJ POMOCY A JAK TRZEBA PŁACIC TO PIERWSI PISZĄ
    ZaletyBrak
    WadyKażda możliwa
  • ~Adrian / 2022-11-24 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale ja również należę do grona niezadowolonych klientów. Częste braki prądów (i to nawet po 7 godzin!!!), zanim się dodzwonisz na infolinie to można spokojnie obiad przygotować. Najgorsze jest to że w rejonach Wadowic nie ma żadnej alternatywy dla nich
    Zaletyże przez 90% czasu prąd działa? to raczej wada
    Wadypłacisz za prąd a prądu często nie ma bo prace techniczne
  • ~Adrian / 2023-01-13 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2.01.23 próbowaliśmy zmienić usługę, 4 konsultantów i każdy miał inną wersję, nikt nie miał jakiejkolwiek wiedzy nt usług które sprzedają,najpierw twierdzili ze rachunek 2 krotnie wyzszy bo usługa jest droższa u 4 konsultanta , pani z którą rozmawiałem 13.01 nagle ze nie powinnismy miec tej oplaty bo ona od stycznia , ale ona nie jest w stanie nic sprawdzic ...kompletnie nie wiedziała nic ,caly czas byl problem z konkretna odpowiedzia dokladnie jak , ile ,i za co oplaty bedą ,z jej wypowiedzi można było wnioskować jakby zgadywała,a głos chodzby leżała w łóżku, raz mówią że cennik się nie zmienia po podaniu cen nagle się zmienia i okazuje się cyt"no bo to w sumie się zmienia ale dlatego że nowy rok" , katastrofa jednym słowem,żeby opisać wszystkie 4 rozmowy mógłbym książkę napisać jak nie rozmawiać i nie sprzedawać usług. Dawno nie rozmawiałem z taką obsługa klienta
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyNiezliczoną ilość wad:
    -brak kompetencji pracowników
    -brak wiedzy nt. sprzedawanych usług
    -kłamanie klientowi o cenach
    -kompletna ignorancja klienta
    -Brak odpowiedzi i pomocy
    -niechęć do klientów
  • ~Aga / 2021-02-18 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, czytając poniekąd opinie postanowiłam również wyrazić swoją. Dokładnie jak przedmówcy wspomnieli tauron to najgorsza porażka jaka posiadam. Zamówiłam energię na domek , gdzie podpisałam umowę w punkcie obsługi w Zabrzu. Pani która mnie obsługiwała poinformowała ze umowa na dostarczanie energiii tylko na zasadzie umów z serwisantami itp. Poinformowałam ze jest coś takiego jak cena sprzedawcy i opłata stała 6zl , stwierdziła ze mnie to nie dotyczy. Człowiek naiwny uwierzył podpisał umowę, wybierając opcje najmniejszych kosztów serwisanta, bo nie potrzebuje. Okazało się ze płace aż 32zl za ta usługę bo wpisała coś innego. Złożyłam reklamacje , czekam na odpowiedz. Jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana pozytywne pójdę nawet do sądu, Rzecznika Praw Konsumenta. Nie może być tak ze sprzedając umowę kłamią i podrzucają inne oferty do podpisy niż klient chciał. Tragedia , jak tylko możliwe uciekam gdzieś indziej
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie , od konsultantów zaczynajac po biuro obsługi kącząc
  • ~Aga / 2021-12-02 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa dno i wodorosty. Przy awarii prądu straszą naliczeniem kosztów przyjazdu. Żenada
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Aga / 2022-05-20 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Wasz elektryk to jakaś kpina. Przyjechał wredny buc, który zrobił problem żeby dwie śrubki odkręcić. Nie miły, arogancki, leniwy i nic nie zrobił tylko wydarł się i odjechal. Takich ludzi powinno się zwalniać. Na tym polega jego praca. Jeśli człowiek płaci 600 zł za podpięcie to chyba można dwie śrubki odkręcić. Żenada.... Jak nie zaczniecie z szacunkiem ludzi traktować to od was odejdą.
    WadyChamstwo elektryka, lenistwo
  • ~Aga / 2023-05-31 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie w każdej kategorii zero. Poprzez brak fizycznych odczytów inkasenta przez rok znalazłam się w sytuacji, kiedy różnica między ich fv, jak się okazało prognozowanymi, a rzeczywistym zużyciem wyniosła ponad 3000 kWh!
    Nie miałam pojęcia, że płacę za usługę, której nie świadczą i nikt nie przychodzi, a ja nie miałam dostępu do skrzynki, by sprawdzić stan licznika. Po mojej interwencji odczyt odbył się po roku!!!
    Oszukali mnie, bo nie rozliczyli mnie na koniec 2022 roku i:
    - policzyli różnicę po wyższym Vacie
    - po nowych stawkach
    - uznali, że 2000 kWh z tarczy już w styczniu przekroczyłam, więc każda 1 kWh to już teraz prawie 1 zł netto.
    Celowo nie podają numerów telefonu do osób kompetentnych, na infolinii codziennie ktoś inny, na pisma nie odpowiadają. Czuję się oszukana, sprawę oddałam do rzecznika praw konsumenta.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Aga / 2023-07-05 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna katastrofa!!!!! - NIE ZASŁUGUJE NA ŻADNĄ GWIADKĘ!!!!!!
    obsługa klienta - odsyłanie do innych konsultantów
    wiadomości do jednej sprawy wpisanej w tytule chyba trafiają do różnych osób, przez co dokumenty "dosłane" na życzenie obsługi tauron są przyjmowane jako nowa sprawa..... i tak w kółko...
    brak współpracy wewnątrz firmy
    sprawy o minimalnym nawet stopniu trudności są "niezałatwialne"
    długi okres oczekiwania na osobistą wizytę
    nieprawidłowe naliczenia nie wiadomo z kąd, od których liczone są kary za nieterminowość, a potem nadpłaty na koncie
    długi czas oczekiwanie na konsultacje telefoniczne i brak możliwości "oddzwonienia" - trzeci dzień wiszę na tel. i nic to nie dało dotychczas...
    źle, źle, źle... BARDZO ŻLE!!!!
    Zaletybrak
    Wadyżenująco niski poziom usług!!!!

  • ~Agata / 2023-08-07 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Co się dzieje z aplikacją??? Od 3 dni próbuje się zalogować i cały czas info że brak internetu. NAPRAWDĘ??? Ponton założyłam aplikacje żeby nie " przemęczać" konsultantów i systemu. Masakra
    ZaletyBRAK
    WadySame
  • ~Agniesxja / 2023-09-08 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!!
    Nie ma słów jak opisać ta bandę ????????????????????????
    ZaletyBrak
    WadyNajwiększa wada jest niekompetentny personel oraz wszechobecny bałagan i brak organizacji !!
    Załatwianie spraw związanych z czymkolwiek to totalna porażka zaczynajac od punktów z numerkami i umawianie się na terminy !!! Serio ??? Kto to wymyślił
    Gorzej niż NFZ !!!!
  • ~Agnieszka / 2021-09-27 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Informują człowieka, że montaż licznika potrwa 2-3 dni. Kiedy przyjeżdża do mieszkania po 6 dniach, na klatce licznika nie ma, infolinia każe czekać, a po odstaniu godziny w kolejce w punkcie obsługi, dowiaduje się, że owszem, zazwyczaj trwa to 2-3 dni, ale może się przedłużyć do 14. Termin jest do przyjęcia, o ile się o nim wie, a nie jest wprowadzanym w błąd. Bezczelność.
    ZaletyBrak
    WadyOd czego zacząć?
  • ~Agnieszka / 2024-01-26 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 miesięcy place po 1200 zł za prąd a najleprze jest to że mamy dopiero styczeń a ja już dostalam fakturę za luty 1207 zl mają tam taki burdel że szok nie polecam !!!!
    ZaletyOddajcie pieniądze złodzieje
    WadyBardzo duże rachunki za prąd
  • ~AGU / 2022-06-18 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed przechodzeniem na e-faktury w TAURON.
    Po przejściu na e-faktury od miesiąca walczę aby mi przysyłali poprawne faktury za miesiąc. Zamiast jak poprzednio na każdy miesiąc była faktura z blankietem pocztowym to teraz na stronie pojawia się tylko faktura zbiorcza bez blankietów. Nie mogę płacić na poczcie!
    Zgłosiłem to do tych debili miesiąc temu i dalej jest źle. Zero odpowiedzi!
    Zaletyzero zalet - tylko kłopoty
  • ~Agulla / 2023-11-13 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie lubię takiego hamstwa licznik dwa tygodnie został wysłany i żadnego rachunku nie dostałam do tej pory najgorszy Tauron firma szajsowata i daremne z nimi kontakt nic nie umią zrobić dobrego same straty z nich są
    WadyNie podali do zapłaty stan licznika który dwa tygodnie był podany
  • ~Akacha / 2021-04-20 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Dziś pan z Taurona dzwoni do drzwi i mówi że przyszedł wymienić licznik z prądu bo stracił ważność. Wszystko okej rozumiem, dobrze że tego pilnują, bo człowiek nie na wszystkim się musi znać. Ale w czasach pandemii to niedość,że pan z Taurona wszedł do domu jak do siebie (powiedział wcześniej oczywiście o co chodzi), bez maseczki, a przyszedł od sąsiada z naprzeciwka do Nas. Teraz w czasach gdzie ludzie są chorzy lub na kwarantannach a tu takie wchodzenie bez żadnej wcześniejszej informacji o tym.
  • ~Ala / 2024-06-14 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oplat dodatkowych jest tyle na fakturze i dwa razy większe kwoty do zapłaty
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976