Fatalna obsługa, nie chcą wymienić licznika bo nie ma numeru domu ani nazwy ulicy
ZaletyBrak
WadyBiurokracja
~poko / 2024-05-22 18:36
Ocena: 1.20 / 5
Pracowałem na infolini tauron prawda jest taka ze biorą ludzi na szkolenia po szkoleniu po nie wiadomo ktorym razie zdaje sie test przechodzi sie na infolinie gdzie duzo osob nie rozumie tych szkolen pozniej wsadzaja na kolejne szkolenia gdzie juz sa braki po piereszym nikt nie ogarnia o co chodzi i wsadzają cie na infolinie z brakiem wiedzy lub niezrozumienia czegos na szkoleniu kierowniczki z wielka niechecia chca pomagac jezeli jest problem badz z wielkim fochem odpowiadaja na zadane pytanie nie dziwie sie ze ludzie potem nic nie wiedza czekaja godzine na infolini az konsultant wroci na linie i poda prawidlowa informacje ta praca polega tylko na lidowaniu gdzie trzeba wciskac klienta jakies gowniiane oferty
ZaletyNie ma
WadyBardzo duzo
~Przemysław / 2021-09-23 16:52
Ocena: 1.20 / 5
Jaja sobie robią i tyle w temacie. Czekać, uzbrajać się w cierpliwość, zesrać się nie wiem co jeszcze mozna zrobić żeby ktoś tam się ruszył z robotą. 3 lata czekania na podłaczenie prądu.
ZaletyNic
WadyXD
~Tomasz / 2023-07-12 19:12
Ocena: 1.20 / 5
dlaczego okłamujecie państwo starsze osoby co do montażu fotowoltaiki że ta inwestycja jest prawie w 100% nie opłacalna owszem dla was tak ponieważ prąd który moja instalacja która wyprodukuje podczas lata jest spora to wy będziecie ode mnie pobierać małe rachunki za prąd a od klienta który nie ma takiej instalacji dalej będzie musiał bulić duże kwoty za prąd zamiast oszczędzać środowisko i korzystać z czystego źródła energii to wy dążycie do zasiadania dalej powietrza starym sposobem produkcji prądu śmiech w głos co duże korporacje robią z osobami starszymi które nie są w temacie fotowoltaiki wstydzilibyście się
~Waldemar / 2020-05-07 22:38
Ocena: 1.20 / 5
Chciałem przepisać licznik na siebie.Jestem elektrykiem i powiedziałem pani żeby nie wprowadzała żadnych zmian w taryfie.Dopiero w domu zorientowałem się że wcisnęła nam usługę serwisanta, a razem z tym droższy prąd.Dobrze że udalo się rozwiązać umowę, po po 24 dniach kara 25 Zeta miesięcznie przez dwa lata. Napisane małym druczkiem, oszukańcze praktyki, zero przepraszam.Tsuron Wałbrzych
WadySame wady
~Wojciech / 2022-09-24 15:14
Ocena: 1.20 / 5
ZŁODZIEJE, OSZUŚCI, MAFIA! ZAMÓWIŁEM DOSTAWY SWOICH RACHUNKÓW ONLINE T R Z Y RAZY, NADAL NIE PRZYCHODZĄ, A TAURON MNIE ZGNOIŁ W BIKU, POMIMO UZUPEŁNIENIA OPŁAT, A PRACOWNIK NA INFOLINII TWIERDZIŁ,ŻE NIE URUCHOMILI PROCESU WINDYKACJI. I TERAZ MAM PROBLEMY.
ZaletyŻADNE
~Zolmar / 2023-12-18 12:57
Ocena: 1.20 / 5
Jak to jest, że od czasu zainstalowania tzw. inteligentnego licznika, każdej dobyc, w godzinach od 23:00 do 4:00 następnego dnia, przy wyłączonym wyposażeniu domowym (nawet zrobiłem eksperyment - FIZYCZNIE odłączyłem urządzenia!) słupek poboru prądu w aplikacji Taurona jest większy niż przy użytkowania sprzętu za dnia?
~ Barbara / 2023-05-13 09:28
Ocena: 1.00 / 5
Masakra odciąć umią szybko ale podłączyć to nie, oszukują ludzi zapłaciłam 2 raty dostałam fakturę płatność do 15.05 a po mimo przyjechali i odcięli mi nie zgodnie z prawem prąd dzwonią po znajomości prywatnie piszą w systemach co chcą nie odczytują wpłat GDZIE JEST TEN KIEROWNIK naj gorsza firma.
Wady100
~. / 2023-07-07 23:58
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna firma, opóźnienie w wystawieniu faktury ponad 8 miesięcy. Co Wy tam w ogóle robicie?
ZaletyBrak
WadyCzas oczekiwania, obsługa klienta
~... / 2022-02-28 17:04
Ocena: 1.00 / 5
30 min na zmianę hasła. 6 raz wpisuję (małe, duże znaki, specjalne). Hasło na 12 znakow za każdym razem. Zablokowaliśmy twoje konto. ...Teraz wiszę z melodyjką. LUDZIE NIE KOMPLIKUJCIE PROSTEJ APLIKACJI!!!
~(nie)zadowolony klient / 2022-11-22 12:06
Ocena: 1.00 / 5
PO CH*J PODAJĄ NUMER INFOLINII SKORO NIE MOŻNA SIĘ DO NICH DODZWONIĆ!?!
Czy oni wyłączają infolinię za każdym razem gdy jest problematyczna i ograniczona czasowo sprawa jak zmiany umów lub składanie wniosków, czy nie funkcjonuje w ogóle nie mam pojęcia. Wszystko wskazuje na to pierwsze. Wszystko po to y klient machnął na sprawę ręką, by oni mogli załatwić to po swojemu, czyli jak najgorzej dla klienta.
WadyNieistniejąca infolinia
Brak kontaktu z klientem
Utrudnianie klientom załatwianie spraw
~~Eugene Bouge~ / 2021-06-24 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści ponieważ ich oferta dwutaryfowa nie jest energooszczędna. Od 13:00 do 15:00 i 22:00 do 06:00 taniej a w innych porach podwójnie. Nie ma żadnej oszczędności z tym pisowskim żydowskim złodziejstwem.
ZaletyBrak
WadyWszystkie jakie miał okupant niemiecki.
~421421 / 2021-05-03 12:59
Ocena: 1.00 / 5
oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnie oszukali mnieoszukali mnie oszukali mnie
NIE MA PAPIERU DO RONK
Zaletynie ma
Wadysą
~5gwiazdektauron / 2023-09-08 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.Nie da się nic załatwić.
~5m5 / 2020-11-27 20:02
Ocena: 1.00 / 5
oddałem do naprawy wież HI-FI nie dość że nie naprawili zgłoszonej usterki (laser odtwarzacza ) ale kompletnie ją zepsuli (powyrywane kieszenie kaset , zniszczona kieszeń płyt CD , radio gra kiedy chce). Brak wzięcia odpowiedzialności za kompletne zniszczenie sprzętu . Nie chęć wypłaty odszkodowania za zniszczenie sprzętu
ZaletyBrak zalet . Kompletna beznadzieja .
WadyWszystko co najgorsze Nie ma słów na określenie .
~78Shadow / 2022-11-10 08:47
Ocena: 1.00 / 5
Najpierw zabiegają o podpisanie umowy po czym rozwiązują nagle bo stała się nieopłacalna! Dramat!
~AB / 2024-07-18 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie miałem styczności z tak niepoważną firmą. Gdyby nie byli monopolistą upadli by po pół roku. Mam słup na działce, dom gotowy do zamieszkania, na postawienie skrzynki czekam już 2,5 roku. Nikt nic nie wie, nikt nie jest w stanie udzielić żadnej informacji. Nikt na nic nie ma wpływu. Raz mówią, że przyłącze już w w realizacji u wykonawcy, innym razem, że nie ma jeszcze wybranego wykonawcy. Umowa skończyła sie w marcu, nie pojawił się żaden aneks, nic nie zostało przedłużone a mimo to miesiąc później dowiaduję się, że sprawa jest w biurze projektowym bo kontaktuje się ze mną projektant. W jakiej rzeczywistości prawnej działa ta firma, na podstawie jakich umów nie wiem. Gdybym tak prowadził firme prywatną pewnie już byłbym w więzieniu, a w Tauronie nikt za nic nie odpowiada. Dziesiątki maili, telefonów, maili z formularza - zero odpowiedzi. XXI wiek i człowiek musi żyć bez prądu. Żeby jeszcze sytuacja była nie wiadomo jak skomplikowana ale chodzi o postawienie skrzynki 3m od słupa. Ta firma to kwintesencja najgorszych cech korporacji.
Zaletybrak
Wadyistnienie tej "firmy"
~abc / 2023-07-16 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Jak dla mnie to katastrofa prognozy wzięte z sufitu nie uwzględnione rzeczywiste oddanie z fotowoltaiki, ceny za kWh bardzo wysokie Faktury niezrozumiałe , brak możliwości kontaktu z konsultantem , serwis interntowy ciągle serwisowany. Masakra
Zaletybrak
Wadywiem ,że nic nie wiem
tak wynika z rozliczenia i wystawionych faktur
~Adam / 2021-01-13 18:29
Ocena: 1.00 / 5
dno, dno i jeszcze raz dno. najgorsza firma z jaką miałem do czynienia, poziom obsługi klienta żenujący
tak nie kompetentnych ludzi nie spotkałem jeszcze nigdzie.
Wadyżadnych zalet same wady !!!!
~Adam / 2022-11-13 00:34
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Tragedia. Nie polecam nikomu
Tragedia. Tragedia. Nie polecam nikomu
Tragedia. Tragedia. Nie polecam nikomu