strona 10 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Niezadowolony / 2023-10-09 16:41
45 min oczekiwania na infolini i wybiło na końcu połączenie! -
-
~Szewa / 2023-10-09 14:02
Obsługiwała mnie już któryś raz z kolei p. Krzemińska w POK Tauron przy ul Towarowejw Tychach: bardzo kompetenta, miła i pomocna. Niesamowita. Zaletykompetencje, życzliwość, uprzejmośćWadybrak -
~Szewa / 2023-10-09 14:01
Obsługiwała mnie już któryś raz z kolei p. Krzemińska w POK Tauron przy ul Towarowejw Tychach: bardzo kompetenta, miła i pomocna. Niesamowita. Zaletykompetencje, życzliwość, uprzejmośćWadybrak -
~M / 2023-10-08 12:08
Biznes z fotowoltaika to bić innego niż finansowanie Taurona który płaci grosze za prąd a za ten sam
Prąd liczy nam już kilkakrotnie więcej. Tak wiec produkujemy dla Taurona prąd a on w zamian zdziera z nas skore za ten sam prąd. Wykładając 50000 zł za fotowoltaike uśredniając produkując 10000 kw rocznie zarobię na tym około 3800 zł w ciału roku!!!!!!!!! Inwestycja zwróci się po około 14 latach koedy panele będą już niewiele warte. Inwestycja w pompe ciepła i fotowoltaike to bycie ekologicznym i wzbogacanie Taurona. Już lepiej wychodzą ci co używają węgla albo pelet. Porażka. Chciwosc Taurona i wyzysk to porażka narodowa.ZaletyNie ma
Zalet. Banda złodzieiWadySame wady brak możliwości kontaktu lekceważenie klienta i horendalne stawki za prąd! -
~Anna / 2023-10-06 11:20
Czekasz w punkcie gdzie jedno okienko czynne w drugim siedzi ktoś żeby dać bilecik zamiast obsługiwać klienta Porażka firma wie że są jedynie o robią z ludzi wariatów a umówić się można za nie wiadomo kiedy -
~Użytkownik / 2023-10-05 15:14
Obsługa infolinii kłamie, co telefon to inna wersja. Na fakturę każą czekać 3 miesiące, profesjonalizm infolinii zerowy, tylko przełączają między sobą. A dostać się do punktu stacjonarnego jest ciężej niż do papieża.. nie polecam zupelnie ZaletyBrakWadySame -
~Anka / 2023-10-05 10:23
Panie opryskliwe, obsluga fatalna... Czekanie ponad godzine zeby oddać jeden papier... Dlaczego? Bo nie umowiona jestem... Sprawy nie zalatwilam bo tez pracuje... Na wizytę umowiona trzeba czekac dosc dlugo -
~Barbara / 2023-10-04 19:17
Tragedia obsługa fatalna.Nie informują nikogo o wyłączeniu prądu, nie wysyłają faktur, nie odpisują na wiadomości i nic nigdy nie wiadomo ZaletyNie ma -
-
~Karolina / 2023-10-04 17:59
Omijać szerokim łukiem! Umówiłam się na rozmowe z konsultantem, prosiłam o godziny popołudniowe. Biuro obsługi dzwoni o 10.00, zatem oddzwaniam i umawiam się na kolejny telefon. Tym razem nawet nie zadzwonili. Olewanie klienta mimo że chodzi o najprostrze przepisanie z Klienta nr na Klienta nr 2 ! Żenada! Obsługa Klienta KARYGODNA ! ZaletyBrakWadyOlewanie klienta, umawianie się z Klientem na konkretną godzinę brak telefonu w tej sprawie. -
~Okainos / 2023-10-02 08:29
W sierpniu przepisałam licznik na siebie, do 02.10 żadnej informacji o prognozie/fakturze. Kilka rozmów z infolinią za mną, podczas każdej z nich inna wersja - prognozy będą widoczne 19.09, potem 30.09, dzisiaj kolejna z datą 15.10. A ja ciągle nie wiem ile mam zapłacić, jak zapytałam, czy Pani może mi dać na piśmie informację o dacie pojawienia się prognozy, to usłyszałam, że to jest w ich systemie i nic klientowi nie muszą pokazywać, czy jest jakaś gorsza firma usługowa lub infolinia, botrudno mi sobie wyobrazić jeszcze niższy standard obsługi ZaletyNie dostrzegłamWadyTa firma to jedna wielka wada -
~J / 2023-09-29 13:52
Taką dziadowską firmę powinno się sprzedać na pniu i referendum nie potrze, brak słów ZaletybrakWadyza mało miejsca żeby opisać -
~nowy_licznik / 2023-09-28 14:39
Tragedia. Zlozylam wniosek o podpisanie umowy kompleksowej przez internet. W mieszkaniu nie bylo licznika, wiec mial zostac zalozony. Po 2 tygodniach dostala maila, ze moge sie zarejestrowac do MojTauron i ze moj licznik jest zalozony. Zdziwilam sie, myslac ze bedzie sie ze mna najpierw kontaktowal monter, ale okazuje sie ze maja kluczyki do szaf na klatkach schodowych. Licznika nie bylo, a po sprawdzeniu seksji umow w MojTauron zauwazylam, ze widnieje tam zly adres - nr mieszkania sie nie zgadzal. Skontaktowalam sie z Tauronem w tej sprawie - kazali mi wyjasnic sprawe w formularzu kontaktowym. Otrzymalam odpowiedz, zebym sie kontaktowala z administacja budynku i zebym sprawdzila opis licznika - do ktorego nie mam dostepu bo jest w innej klatce. Zadzwonilam drugi raz, Pani miala sytuacje naprawic, ale nic sie nie zadzialo. Zadzwonilam trzeci raz, inna Pani zmienila dane w systemie i wystawila zlecenie do montera. Mialam widziec zmiane w MojTauron - niestety, stary adres. Zadzwonilam ponownie. Pani potweirdzila, ze ona widzi poprawny adres w Tauon, mam czekac, az system zaktualizuje dane (24h i nic nie widze). Skarge mogle zglaszac przez formularz kontaktowy xd. Gdyby nie to, ze chcialam wykanczac mieszkanie, to bym sie zasmiala. Monter moze poprawic systuacje do 2 tygodni -
~luki / 2023-09-28 12:26
nie ma gorzej zorganizowanej firmy. I ti firma państwowa, zarządzana tak, aby prościej ją było sprzedac ZaletybrakWadywszystko zrobione wbrew człowiekowi -
~JS / 2023-09-28 11:50
Porażka po całości. Obsługa klienta ma wbite do głowy żeby na każde pytanie odpowiadać "nie, nie da się, ale to jest Pani wina a nie nasza". Licznik od pół roku nie chodzi, a oni mi przysyłają faktury.. Nie rozumiem dlaczego Tauron nie poprawi tego wszystkiego, bo ocenę mają fatalną. Nigdy ich nie polecę nikomu!!! ZaletyW Tauronie nie ma zaletWadyMogłabym wymieniać do jutra -
~Sandra / 2023-09-27 08:39
Po prostu horror z tym tauronem nie rachunki nie przychodzą chcą odciąć prąd gdzie od trzech miesięcy albo i więcej mnie w domu nie ma wszystko powyłączane licznik dalej chodzi a oni przyjeżdżają i odłączają pomimo tego po prostu złodzieje nic więcej ZaletyOszuściWadyP masakra najgorsza energia w tauronie jaka może być -
~Sandra / 2023-09-26 17:32
Oszuści nic więcej . Zawyżają odczyty nie przysyłaja faktur i potem każą płacić 6000zł gdzie to nie jest możliwe gdzie praktycznie mało jest używany prąd . Oszuści nic więcej a jak się składa reklamacje to nie ma odpowiedzi . Tauron dystrybucja są oszustami. ZaletyNie ma żadnych zaletyWadyOszuści -
-
~Ola / 2023-09-26 16:36
Od miesiąca czekam za umowa! Kontakt to jakaś porażka! ZaletyŻadne!!WadyTo jest totalna porażka!! -
~Dajana / 2023-09-24 22:12
Porażka, koszt prądu po podwyżce to chyba jakiś żart. Złodziejstwo . Trzeba przenieść się do innego dostawy. 1000zl miesięcznie za prąd na 40m2 to chyba jakiś kabaret ZaletyBrak zaletWadyDrogo drogo drogo -
~Karma / 2023-09-24 12:18
Podwójny rachunek za jeden miesiąc. Kontakt bardzo ciężki, zamiast pomóc to utrudniają załatwienia bieżących spraw. Pani informuje, że przyjedzie kurier z umową, minął tydzień i dalej cisza. -
~Niepamietam / 2023-09-23 16:48
Firma niegodna polecenia. Wyłączyli prąd starszym ludziom po 80, pan pod natlenieniem. Mimo opłat w tym samym dniu wyłączenia w domu nadal brak prądu. Na infolinię było to zgłaszane więcej niż 10 razy i nic sobie z tym nie robią. Jak prądu nie było tak nie ma. W nosie mają swoich klientów żeby nie powiedzieć innaczej. Szkoda że w swoich opiniach nie dali punktacji zero bo taka im się należy. Zmieńcie ludzie dostawcę prądu bo ja nie jest godna polecenia ZaletyŻadnejWadyWszystkie jakie możliwe
strona 10 z 50
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »