Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Strefa.pl opinie

Ocena na podstawie 45 opinii

1.49 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.26
  • Parametry
    1.76
  • Wydajność
    1.48
  • Cena/Jakość
    1.51

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~grzesiekm / 2007-02-06 14:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Na tym serwerze posiadamy służbową stronę internetową w złotym pakiecie za 200 zł + Vat. Bez zarzutów, dobry panel administratora, żadnego spamu. Wg mnie extra
    10 miesięcy; 244 zł za rok
  • ~wowa52 / 2016-03-15 16:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Wykupuję hiosting w strefa.pl od wielu lat. Nie było problemu, aż do momentu przeniesienia na tzw. nową platformę. Nagłe problemy (brak www) z uruchomieniem "nowych" www rozwiązywałem praktycznie sam, korzystając z doraźnego wsparcia BOK.Jakoś ruszyło. Natomiast usługa pocztowa to porażka. Nie rozwijając kwestii technicznych raz na kilkadziesiąt dni nie mam poczty, z wszystkimi tego faktu konsekwencjami. Ja nie odbieram, a korespondenci (klienci) nie wiedzą , że nic do minie nie dochodzi (brak komunikatu błędu). Bezradność Zespołu Stref.pl jest irytująca. Darmowa usługa pocztowa w Onet ( również mam o wielu lat konto) to przy Strefie ostoja pewności i poprawności działania.
    Zaletydobry hosting www
    Wadyniepewna , usługa pocztowa
    10 lat
  • ~Romek / 2007-02-20 01:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Posiadam pakiet srebrny. Strony od jakiegoś czasu czasami się ładują czasami nie, od 2 dni w nocy serwer nie dopowiada. Jak napisalęm do BOK odpisali mi jak bym był idiotą. że sprawdzali strony i im działąją. Można zaobserwować od jakiegoś czasu kiepski transfer serwer nie odpowiada. Fakt parametry sa niezłe co do ceny, ale jak by serwer działal bez zarzutów!!! Ostatnio także zamiast stron pojawia się napis test. Wysłąłem źródło tej strony do BOK-u to jak pisalęm wcześniej zero konkretów. Jakaś miłą Pani siedzi i odpowiada miłe banały na meile. Tyle mam do powiedzienia ja jak tylko sie skończy okres hostingu zmieniam usługodawce na innego.

    Pozrdawiam
    Zaletyilosc miejsca, limit transferu, interfejs użytkownika
    Wadyserwer pada, strony sie nie łądują, kiepska obsługa
  • ~user123 / 2007-05-01 21:03
    Ocena: 2.75 / 5
    Mam kontakt z ich usługami od 2 lat, na początku było super, wydajność, wsparcie techniczne i cena do jakości, parametry to były na 2 teraz są na 3 (chodzi głównie o bazę mysql strasznie mała). Do póki nie byłem ich partnerem to było OK., teraz prawie od roku jestem partnerem i muszę się wstydzić przed klientami, których namówiłem na hosting w strefa.pl i użerać się z obsługą w ich imieniu, czasem na prostą zmianę czy modyfikację ustawień serwera trzeba czekać po 2 tygodnie a to można zrobić w 5 minut, panie są faktycznie miłe, ale robią idiotów z klientów swoimi odpowiedziami, wmawiają komuś, kto się zna dziwne rzeczy lub to, że już raz ta prośba była możliwa do zrobienia a drugim razem nie jest możliwa do zrobienia.
    Zaletywydajnosć, parametry, cena/jakość
    Wadywsparcie techniczne
    8 pakietów złotych po 200 + VAT
  • ~Baalek / 2016-04-08 07:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, Korzystam z konta firmowego w serwisie i przyznam, że jest to porażka, chała i chańba. Co parę dni poczta nie działa blokując przepływ informacji do firmy. Mamy XXI ale strefa.pl zatrzymała się chyba jeszcze w ubiegłym. Pomoc ogranicza się do poinformowania, że jest problem i technicy próbują to naprawić. Swoją drogą chyba techników mają świeżo po liceum bo jakoś marnie im idzie to naprawianie. Od przyszłego roku uciekam od tego pseudo dostawcy.
    ZaletyDuża pojemność, czasami działa
    WadyNie działa, nie działa, nie działa....
  • ~Irek / 2016-01-31 13:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Po przeniesieniu na nową platformę nasza strona przestała być widoczna w sieci. Zero reakcji na monity. Po to były testy aby takich sytuacji nie było!!!!!
    WadyFatalna obsługa klienta
    Co najmnij 10 lat.
  • ~Luśka / 2016-08-17 14:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Koszmar dotyczy głownie działania poczty. Filtry działają chyba w oparciu o bio-meteo, bo żadne inne parametry nie odpowiadają absurdom pojawiającym się na ekranie. Przed rozpoczęciem pobierania załączników trzeba sobie brać coś mocnego na uspokojenie bo niezliczoną ilość razy program się wywala. Maile nie dochodzą, nie przychodzą, wychodzi na to, że odlatują w eter jak gołębice. Klienci przestają firmę traktować poważnie, bo któż uwierzy, że maile notorycznie nie docierają??
    Nie polecam
    Zaletymiły pan z obsługi
    Wadyech.... szkoda wyliczać....
  • ~Łukasz / 2021-03-03 17:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Stanowczo odradzam panel klienta tragedia, brak wsparcia technicznego. Maksymalny rozmiar importowanej bazy sql to : 2,048KB to jest śmieszne. Czyli kup usługę zapłać i radź sobie sam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wsparcia technicznego
    Brak kontaktu
    Funkcjonalność hostingu
    Wydajność
  • ~Przemek / 2016-09-01 19:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy poważy problem - na odpowiedź supportu czekałem 24 godziny (a przeciętnych czas w porządnych firmach to 15-30 minut). Nie mam wpływu na ustawienia php, mogę zmienić tylko wersję. Nigdy nie miałem styczności z tak nieintuicyjnym panelem (a korzystałem w sumie już z około 20 firm hostingowych, jestem webdeveloperem).
    Bardzo odradzam. Jeśli wasz klient ma tam konto lub chce tam konto, wyperswadujcie mu to z głowy.
    ZaletyNie widzę ani jednej zalety.
    WadyDługi czas odpowiedzi supoprtu
    Nieinuicyjny panel
    Bardzo ograniczona możliwość zmiany ustawień
    Częste błędy w panelu (tak jakby go nie dokończyli jeszcze).
  • ~Wald / 2016-02-24 00:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalne działanie =nie działanie poczty. Brak możliwości kontaktu z klientami a odpowiedzi obsługi żałosne
    Z infolinia proponuje się nie kontaktować szkoda nerwów
    NIE POLECAM
    10 lat
  • ~Damian / 2016-03-01 11:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Hosting w strefie mieliśmy około 3 lat. Do listopada 2015r jakoś usług bez większych problemów. Natomiast od listopada 2015r załamka. Notoryczne problemy z pocztą ( poczta nie dochodzi, nie wychodzi, problemy z logowaniem itp) Pomoc operatora zerowa. Odpowiedzi za zgłaszane problemy od 12 do 24 godzin w tym samym tekstem = "proszę spróbować ponownie , teraz powinni być już dobrze" ( jak z automatu ). Po 4 miesiącach przenieśliśmy usługi do hekko. Różnica diametralna. Nawet odpowiedzi z pomocy otrzymywaliśmy w ciągu 15 minut od zgłoszenia ( poblemy dotyczyły przeniesienia domeny i usług, pomoc idealna w hekko).
    Strefa się strasznie posypała. Nie polecam
    ZaletyNIC
    Wadyproblemy techniczne, problemy z pocztą,
    korzystałem 3 lata
  • ~Kamil / 2023-06-14 17:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Z każdą zmianą jest coraz gorzej. Teraz straciliśmy wszystkie konta e-mail, przez 45 min nikt nie raczy odebrać telefonu. Wysłać e-mail do nich też się nie da. Czas poszukać zastępstwa
    Zaletyczasami działa
    Wady- brak kontaktu
    - fatalna obsługa
    - coraz gorszy panel
  • ~obywatel / 2015-10-02 09:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety w porównaniu do innych usługodawców jakość obsługi, pomoc przy problemach, nie jest najlepsza, dodatkowo słabo się rozwijają, to co u innych jest standardem na strefie jeszcze nie istnieje, dodatkowo maja problem z filtrami pocztowymi, pierwszy działa, drugi wpisany nie działa, sami nie wiedzą dlaczego.
    Niestety rezygnujemy. Pracuje w firmie która zatrudnia kilkudziesięciu pracowników i niestety wymaga profesjonalnej obsługi i podejścia. Ogólnie nie polecam dla bardziej wymagających.
    Zaletyna dzien dzisiejszy zwykły standart
    Wadysłaba obsługa, brak niektórych możliwości w ustawieniach serwerów pocztowych, błędy w funkcjonowaniu
    ponad 4 lata
  • ~PETER / 2023-06-13 16:31
    Ocena: 1.75 / 5
    wprowadzają nowy serwer do którego nie potrafią przełączyć tylko klient sam musi kombinować jak to zrobić, a powinno być to wykonane przez nich bez ingerencji użytkownika - PORAŻKA!!!
  • ~Grzegorz / 2023-03-17 10:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Cały problem ze strefą jest taki, że nie ma z nimi kompletnie kontaktu. Można wysyłać maile i nic. Można wisieć na telefonie 5 dni i zero szans, że ktoś odbierze. Prawdopodobnie telefon odbierany jest raz w tygodniu na 5 minut.
    ZaletyBrak
    WadyKompletne olewanie klienta
  • ~jon / 2021-05-17 14:15
    Ocena: 1.50 / 5
    BOK- biuro olewania klienta - i tyle. Dziś dostałem odpowiedź na pytanie - proste - po 35 dniach od jego zadania ;) Normalnie dostawałem max po dwóch tygodniach :) Płać kliencie - i radź sobie dam jak to ktoś słusznie zauważył. Zero wsparcia. To raz. Dwa - nawet jak się wykorzystuje ułamek miejsca na serwerze - nie są skłonni do zmiany ceny, a ceny na dzisiejsze warunki z kosmosu. ZDECYDOWANIE ODRADZAM.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, cena/jakość
  • ~EK / 2018-11-27 09:19
    Ocena: 1.25 / 5
    KOSZMAR!!!! Ta firma to istne olewanie klienta. ZERO kompetencji i wsparcia klienta. Z klienta robi się poprostu idiotę i gra na czas! Bardzo dużo przez nich straciłam nie tylko kasy ale i czasu i nerwów. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadyZERO KOMPETENCJI, OLEWANIE KLIENTA, KOSZMARNIE DŁUGI CZAS ODPOWIEDZI NA MAILE I DO TEGO NIE NA TEMAT, CO OSOBA TO CO INNEGO MÓWI - SAMI SOBIE WEWNĄTRZ FIRMY ZAPRZECZAJĄ, KOSZMAR,ZERO WSPÓŁPRACY
  • ~Kasia / 2020-07-30 16:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Od 2 miesięcy czekam na zaplacony towar.ten sklep to oszustwo
    WadyOszustwo. Nigdy więcej
  • ~Laszlo / 2018-04-02 15:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Drogo. Zmiany zawsze idą na gorsze. Z dnia na dzień rezygnowali z obsługi komendy PHP wysyłającej ze sklepu maili do klientów. Musiałem na wariata zmieniać hosting na OHV. Za chwilę przeniosłem wszystko i mam spokój.
    WadyCena, administracja kont i hostingu.
  • ~Marcin / 2015-11-26 15:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Wypada fatalnie, mam u nich pocztę od dwóch miesięcy, praktycznie nie ma dnia żeby nie pojawił się "nieznany błąd" podczas logowania. Swoją drogą powinien być już "znany" skoro wywala się codziennie. W odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie nt. niepoprawnego funkcjonowania poczty otrzymuję po dwóch dniach e-mail zwrotny z pięknym wierszykiem, że mieli "maintenance". Wiadomości nie dochodzą, brak raportów niedostarczenia. Całość testowana na różnych kompach/urządzeniach/przeglądarkach/systemach, więc wykluczam problemy z tej natury. Szkoda czasu i nawet złotówki na taki hosting, notabene najgorszy z jakim miałem do czynienia w życiu.
    Zaletyciężko znaleźć
    Wadyobsługa techniczna, dostępność, a w zasadzie niedostępność
    2 miesiące, szkoda nawet złotówki na taki hosting
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Home.pl
Ocena: 1.36, ilość opinii: 238
Az.pl
Ocena: 3.13, ilość opinii: 231
OVH.pl
Ocena: 1.63, ilość opinii: 93
cal.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 89
o12.pl
Ocena: 1.68, ilość opinii: 67
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 51
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4229
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770