Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sirius.pl opinie

Ocena na podstawie 12 opinii

2.05 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Dostawa
    1.00
  • Poziom cen
    2.60
  • Łatwość zamawiania
    2.70
  • Asortyment
    2.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~nekus / 2008-07-24 10:58
    Ocena: 3.80 / 5
    Zamówienie było syzbkie ale po tygodniu zrezygnowałem i zamówiłem gdzies indziej 3 tygodnie później pomimo rezygnacji paczka dotarła nie wiem jak oni to wysyłają ale dłuuuuuuuuuuuuuuugo idzie
    Zaletytowar kontakt reakcja
    Wadyczas dostarczania
    zrezygnowałem z dostawy
  • ~Aniedam / 2008-01-11 20:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Koszmar. Nigdy więcej zamówienia w tym sklepie. 21.12.2007 zamówiłem router i myszkę, wcześniej potwierdzając, że takie towary są na stanie i mogą być szybko wysłane. Do dziś dnia - 11.01.2008 nie mam towaru w ręce. Dzwoniłem do sklepu kilkakrotnie, choć połączenie się z siriusem to rzecz prawie niemożliwa i wymaga kilku godzin przy telefonie. 03.01.2008 dowiedziałem się, że zamówienie zostanie wysłane natychmiast. 04.01.2008 na moje pytanie czemu nie zostało jednak wysłane usłyszałem że to błąd magazynu, który zostanie natychmiast złatwiony. 09.01. nie było mi dane połączyć się ze sklepem, na gg dowiedziałem się, że pana Łukasza, pożal się Boże sprzedawcy nie ma, ale oddzwoni jak tylko się pojawi. Nie oddzwonił. 10.11.2008 połączyłem się z panem sprzedawcą, który miał do mnie pretensje że ciągle dzwonię. obiecał, że wyśle tego samego dnia. 11.01.2008 właśnie odwiedził mnie kurier i dostarczył mi... towar zamówiony w innym sklepie przedwczoraj o magicznej paczce z siriusa (już trzykrotnie rzekomo wysyłanej) nie słyszał. Telefon milczy, gg nieczynne na maile nikt nie raczy odpowiedzieć. Pan z Krakowa obiecał mi dziś pomóc - umówił się ponić z Wadowicami, że oddzwonią do mnie - i zgadnijcie? Nie oddzwonili.

    Obsługa jest gorsza niż w mięsnym za komuny. Postaram się jutro anulować zamówienie. jeśli uda mi się kogokolwiek dorwać oczywiście.
    Zaletyasortyment
    Wady- nie wysyłają towaru
    - nie informują o niczym
    - nie można się z nimi skontaktować
    - mają klienta głęboko w ... poważaniu
    - kasuja za przesyłkę kurierem a zapakowanie prostej paczki trwa już ponad dwa tygodnie...
    Nie mam produktu
  • ~Roman / 2009-01-21 16:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Czekam juz 10 dni na dostawe.Po zaplaceniu karta powiedziano mi ze cena jest wyzsza i czy maja realizowac zamowienie.Doplacilem,karta.Od tego czasu cisza.Telefony gluche,na emaile nie odpowiadaja.Dzwonilem do wszystkich placowek,zadna nie odpowiadala.
    Zdecydowanie odradzam kozystania z tego sklepu.
  • ~Finley / 2008-09-05 23:45
    Ocena: 2.20 / 5
    Boże co za żenada... powiem tylko tyle:

    zamiast 3 dni czekałem 12 po czym usłyszałem radosne "nie ma w hurtowni to czekamy..." i tyle
    na zwrot pieniędzy czekałem potem 7 dni :/

    Do kitu takie sklepy !!!!!
    Zaletyładna i czytelna strona
    WadyBrak odpowiedzialności, handel towarem którego nie mają
    nie mam a miałem mieć za 1780 zł
  • ~the_foe / 2008-04-18 20:02
    Ocena: 2.20 / 5
    7 kwietnia 2008 zamowilem u nich monitor LG LCD 19 Flatron L1953TR-SF (srebrny). Wczesniej rozmawialem z panem Hubertem (przez gg) i zapewnil mnie ze sprzet jest dostepny (tak jak na stronie bylo zaznaczone). Moje zamowienie otrzymalo nr 200597759 i pan Hubert od razu mial mi je potwierdzic (termin realizacji itd..). Ku mojemu zdziwieniu nie otrzymalem zadnego potwierdzenia w ciagu 24h! a mialem otrzymac je od reki. Kontakt z Panem Hubertem stal sie niemozliwy (nie odpowiadal na gg) ale na szczescie za ktoryms razem dodzwonilem sie do nich i inny pan powiedzial mi ze ten monitor nie jest dostepny i powiedzial mi ze wlasnie zanzczyl go do sprowadzenia od dostawcy i bede go mial NAJPOZNIEJ do piatku (za 3 dni). W tem sam dzien jeszcze udalo mi sie zlapac panarta na gg, stosujac fortel - zagadnalem do niego z innego gg udajac "swiezego" klienta - reakcja byla natychmiastowa i moglem sie cieszyc kontaktem z "prowadzacym". Kiedy sie przedstawilem (podalem nr zamowienia), pan Hubert sie kajal ze ma sto-iles tam otwartych okien i dlatego (kilka godzin) ignorowal moje proby kontaktu. Obiecal ze zajmie sie moja sprawa priorytetowo i ze monitorek bede mial najpozniej do czwartku (za dwa dni).Oczywiscie kiedy w czwartek widze ze status sie nie zmienil pisze do p. Huberta i dowiaduje sie ze monitora nie ma bo cos tam dostawca pomylil i bedzie na 100% w poniedzialek/wtorek. Dostalem tez w koncu jakiegos maila, potwierdzajacy ze pzresylka zostanie zrealizowana najpozniej we wtorek. We poniedzialek poznym popoludniem patrze i oczywiscie status przesylki nie zmienil sie! czyli na 100% wtorek nie dojdzie -mysle - i pisze o p. Huberta. Okazalo sie ze zamowiony model byl caly czas u dystrybutora, ale wyslano im zle dane ze go nie ma, ale teraz bedzie i mam czekac do konca tygodnia - zostanie wyslany na 100%.Wczoraj (czwartek) chce sie skontaktoewac z p. Hunbertem - nie mozna, stary numer z zamiana nr gg i znowu kontakt od reki. Okazuje sie ze monitopra nie dostane, moge wziac czarny, ale za wyzsza cene (bo sie przez te 2 tyg zmienila). Oczywiscie nie godze sie, przeciez to sklep ponosi ryzyko cenowe nie ja, ale nie bede sie szlajal po sadach i pozwalam anulowac to zamowienie. Anulowanie okazalo sie najsprawniej przeprowadzona operacja w tym sklepie. Odradzam go wszytkim, szkoda czasu i nerwow.
  • ~wywrotowiec / 2008-04-11 15:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden ze sklepów który firmuje się mianem Super Sprzedawcy - niestety brakuje im kompetencji, uszanowania klienta i organizacji pracy. Wszystko robią na poziomie będącym 10 lat świetlnych wstecz w stosunku do konkurencji. Kupiłem tam jeden przedmiot i już z usług tego sklepu korzystał nie będę - innym radzę to samo.
    Zaletybrak
    Wadyfatalny kontakt, brak informacji o numerze paczki, brak informacji o wysłaniu paczki, brak poszanowania dla klienta i dbania o relację z nim, próba kontaktu ze sklepem kończy się z reguły niepowodzeniem
    na produkt czekam zdecydowanie za długo, kosztował 350 zł
  • aga_aga / 2008-04-16 10:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch tygodni nie moża doprosić sie żeby wystawili fakture za zakupiony sprzet. Ani faktury, ani paragonu, ani gwarancji. Nie odpisują na maile, nie odbierają telefonów. Nigdy nie kupie nic w siriusie. Odradzam wszystkim.
    Zaletynie ma plusów... sklap, ktory robi problemy z wystawieniem faktury to jeden wielki minus
    Wadysame minusy, odradzam wszystkim
    3 tygodnie, 1110 pln
  • ~Lucyfer / 2009-01-29 12:54
    Ocena: 1.40 / 5
    Poszedl mi ostatnio z dymem procesor zakupiony w Siriusie (mala czesc duzego zestawu, z ktorym juz przy zamowieniu byly herezje). Napisalem do serwisu w czym problem i listem zwrotnym dostalem numer RMA bez ktorego serwis nic nie przyjmie bo nie i koniec. Wyslalem czesci i czekam na odzew. No i sie dzisiaj doczekalem:
    "Dzień dobry,
    W związku z restrukturyzacją firmy, nie jesteśmy wstanie zrealizować naprawy gwarancyjnej.
    Jako, że firma nie jest wstanie opłacić kuriera GLS, paczka zostanie wysłana do Pana za pobraniem 21 PLN."
    Komentarz jest chyba zbedny.
    ZaletyNiskie ceny
    WadyCala reszta
  • ~44mailbox / 2008-02-12 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem w sklepie nawigację samochodową "SONY NV-U93T" + futerał.
    Dostałem tylko nawigacje i to bez polskiej instrukcji.
    Obsługę klienta oceniam jako fatalną.
    Sami nie wiedzą co gdzie mają i kto co przyjmował!!!!!!!!

    NIE POLECAM!!!
    Wadyfatalna obsługa
    3 dni, 1300 PLN
  • ~Bogdan / 2008-04-21 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprofesjonalny, lekceważący stsunek do klienta. Po złożeniu zamówienia otrzymałem telefoniczne potwierdzenie zamówienia i obietnicę, że towar będzie u mnie najpóźniej za 2 dni. Był po 2 tygodniach. Brak odpowiedzi na maile i próby komunikacji na GG. Telefony głuche we wszystkich oddziałach. Po odbiorze towaru okazało się, że faktura jest niekompletna - brakuje głównej pozycji, monitora za ponad tysiąc złotych. I znów kolejne maile, telefony bez echa. Po miesiącu, gdy już przyciśnięty do muru koniecznością rozliczenia się z fiskusem i spędzeniu kilku godzin na dzwonieniu do firmy udało mi się skontaktować z kierownikiem działu sprzedaży - otrzymałem mailem fakturę na monitor, ale niestety wbrew obietnicom nie z dnia sprzedaży, lecz z dnia upominania się o fakturę. Dziwię się że z takim podejściem do klienta ten sklep jeszcze funkcjonuje.
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~Michal / 2008-09-05 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    to co u nich jest dostepne w sklepie, nie jest dostepne na prawde.
    po kazdym zamowieniu trzeba czekac na towar, klocic sie z personelem.
    czekalem 10 dni na towar, ktory u nich byl "na stanie" (jednej rzeczy nie bylo), po tym okresie zrezygnowalem, bo Pani uprzejmie mnie poinformowala, ze nie ma kolejnej pozycji zamowienia.
    strata czasu...
  • oddities / 2008-04-14 00:24
    Kupiłem u nich laptopa za ponad 3000 zł, świetny kontakt, szybka wysyłka wplaciłem w dwóch częściach w piątek i sobotę a komputer mialem już we wtorek. Żadnych zastrzeżen. Tak profesjonalne firmy rzadko się zdarzają.
    ZaletySzybkość wysyłki i kontakt
    3 miesiące cena około 3200
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1670
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1641
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.67, ilość opinii: 1295
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 896
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 671
Komputronik.pl
Ocena: 3.42, ilość opinii: 610
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4084
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770