Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 855 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.18
  • Wygoda
    2.17

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zozol / 2021-09-20 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam trasa Bruksela-Kraków. Od samego wejścia zostałam niemiło przywitana. Pilot jak i kierowca stosowali chamskie odzywki. Samo wyznaczanie miejsca w autokarze jest lekka przesada, nie bawmy się w samolot gdzie wszystko musi być z góry podporządkowane. Nie ma możliwości dopłaty za bagaż karta o czym nie pisze nic w regulaminie. Ogólnie dramat, mam porównanie z flixbusem i bezkonkurencyjnie wygrywa ten drugi.
    Zaletybrak
    Wadyopisane wyżej
  • ~Raf / 2021-09-20 09:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Przewożone bydło do ubojni ma dużo więcej miejsca
    ZaletyBrak
    WadyMało miejsca
  • ~Margaret / 2021-09-17 19:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Właśnie wróciłam z podróży 12.09.21z Mannheim do Słubic, autobus 138,Słubice - Gdynia aut. nr138, 16.09.21 Gdynia - Słubice aut.nr224,Słubice - Mannheim aut. 134.Tylko kierownica aut. nr 222 zachował się profesjonalnie, był miły, informował o postojach, można było zamówić napoje.W pozostałych autobusach tragedia. Autobus 224-jazda drogami lokalnymi, 1.5 godziny opóźnienia bez powodu.przez co nie było 20 min. przerwy podczas przesiadki2 postoje, kawa-nie, bo autobus sie trzęsie. Pilotka w autobusie 138 również nie miała czasu na informacje o trasie ani na zrobienie kawy wieczorem, 12 w nocy to średni czas na kawę. Jednak pilotka w autobusie 134 pobiła rekordy nieprofesjonalizmu. Dała popis arogancji i chamstwa. Klientów traktowała z góry. Była 1 przerwa. Nie pozwalała wysiąść pasażerom na 5 minut podczas postoju. Gdy ktoś wyszedł, krzyknęła "w tył zwrot! Ale już!". Rano spała, zamiast informować o przystankach. I dodatkowo - szkoliła następną pilotkę. Współczuję ewentualnym następnym pasażerom. Nigdy więcej podróży z Sindbadem. Stanowczo nie polecam, wręcz odradzam.
    WadyPracownicy w pełni nieprofesjonalni, w szczególności pilotki.
  • ~Tt555 / 2021-09-13 16:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia, czas przejazdu, płacisz w jakimś busiku co ludzi zwożą, resztę pieniędzy mają wydać w autokarze docelowym(4 euro ale liczy się fakt że nikt mi tego nie wydał) tragedia, jeździłem tym przewoźnikiem kilka lat wstecz i było naprawdę ok, nie polecam
    ZaletyWyjścia do ładowania usb
    WadySzkoda pisac
  • ~Alina / 2021-09-05 21:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Od pewnego czasu korzystam z przejazdów jakie oferuje Singbad i jestem bardzo zadowolona (Kalisz-Antwerpen ) dogodna godz. mili kierowcy i pomocni przy przesiadkach . Jak dla mnie wszystko na poziomie . Tylko czasami pasażerom brakuje kultury .
    ZaletyCena
    Dogodna godz
    Mili kierowcy
    WadyBrak
  • ~Kurt / 2021-09-05 06:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo zimno w tych autokarach... Naprawdę słabo się jeździ ta linią. Prosiłem o włączenie ogrzewania to włączyli na kilka minut a my dalej musimy marznąć...
    ZaletyJedynie tyle że jeździ
    WadyObsługa różnie. Mimo obowiązku czekania w niektórych przypadkach straszenie że nawet jeśli spóźni sie ktoś o minutę że nie zabiorą. Ogólnie NIE POLECAM
  • ~Anna / 2021-09-03 08:54
    Ocena: 2.25 / 5
    To była jakaś masakra tak długo nigdy nie jechałam do Holandia w wydruku rozkładu jazdy w ogóle nie było tych miejscowości w których się zatrzymywał brak pilota to nie ten przewoźnik z którym jeździłam dotychczas zdecydował się bo zawsze byłam zadowolona z usług tego przewoźnika ale tym razem bardzo się zawiodłam nie polecam
    ZaletyPoza cena nie widzę żadnych zalet
    WadyTo te które opisałam
  • ~Willsonka / 2021-09-03 04:06
    Ocena: 4.50 / 5
    Dziś jechałam flexibusem, i mam mega porównanie. Czynności które robi Sinbad a flexibus nie ma:układa i znakuje bagaż, wkłada i wyciąga bagaż, miejsce na którym siedzę istnieje, mili kierowcy, jasne informacje na temat przerw, możliwość skorzystania z toalety, niższa cena. O 2 h krótsza droga

    Doceniłam Sinbad, flexibus to porażka
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
  • ~Pasażer / 2021-09-02 14:24
    Ocena: 4.33 / 5
    Kierowcy nie liczą pasażerów tylko odjeżdżają , chociaż w autobusie jest zledwie 15 osub
    Zaletymyslowskiandrzej24@gmail.com
    Wadymyslowskiandrzej24@gmail.com
  • ~Barbara / 2021-09-02 13:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechalam wczoraj autobusem z Warszawy do Niemiec.Niestety musze potwierdzic to co pisza poprzednicy.Jakosc uslug bardzo sie popsula.Obsluga nie zbyt mila oprocz co warto zaznaczyc jednego pana kierowcy ktory dosiadl sie w polowie trasy i przejal obowiazki brakujacego pilota i faktycznie chyba tylko jemu zalezalo zeby bylo wmiare ok mimo wszystko robil pasazerom kawe herbate a nie sadze by musial to robic gdy mieli okrojony sklad.Pani pilot ktora w Warszawie rozporzadzala ruchem nie uprzejma,kazala sama szukac autobusu na wywieszce a jak ktos nie znalazl to byla zbulwersowana.Wiekszosc osob nie byla z polski wiec nie rozumiala co do nich mowi,nie wiedziala ze trzeba znalezc ktorym autobusem ma sie jechac co pozniej skonczylo sie balaganem,szukaniem zaginionych pasazerow i opoznieniem autobusu ponad godzine bo wsiedli nie tam gdzie trzeba.Na samym wstepie byly przydzielone miejsca do siedzenia w autobusie po przesiadce ktore sie zmienily nie wiadomo z jakich przyczyn i nie wiadomo kiedy i kolejne zamieszanie.Mialam przydzielony numer na kartce wiec usiadlam na miejsce po czym przyszedl pan kierowca pytajac czemu tu siedze skoro mam miejsce gdzie indziej bo sie pozmienialo,gdyby mnie ktos poinformowal ze sie pozmienialo to bym usiadla na dobrym miejscu,skad mialam to wiedziec?!Autobus sam z siebie smierdzacy,toaleta brudna do tego stopnia ze nie odwazylam sie z niej skorzystac no ale tutaj mozliwe ze na poczatku byla czysta tego nie wiem a to pasazerowie zrobili sajgon.Przerwy robione w jakichs odludnych miejscach tylko przed granica zatrzymalismy sie na stacji benzynowej.Cena autobusu o 30,40 zl drozsza ale zdecydowanie jakosc uslug gorsza niz u konkurencji ponadto dluzszy tez czas jazdy o dwie godziny niz gdzie indziej.Wydaje mi sie ze brak dbalosci o klienta wynika z ogromnej ilosci imigrantow ktorzy przedewszystkim sa klientami autobusow miedzynarodowych,tak duzo ich teraz jezdzi ze przestano przejmowac sie jakakolwiek jakoscia.Jedyny plus to dogodna godzina wyjazdu popoludniowa ale nastepnym razem mimo poznych godzin wyjazdu autobusu wybiore konkurencje
    ZaletyGodzina wyjazdu
    WadyOpis powyzej
  • ~Ax / 2021-08-31 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dziś byłam pasażerem sinbadu jechałam z Opola do Zamościa jestem zaskoczona jakimi mogą być kierowcy hamskimi brak kultury y wręcz hamami nie liczą się z nikim dzwoniłam na infolinie że będę jechała z trójka dzieci i proszę o fotele obok siebie pan który dziś wpuszczał ludzi wręcz krzyczał na mnie kazał mi iść i nie dyskutować dzieci siedziały osobno nie wiem dlaczego tak się zachowója nie zatrzymują się na przerwy jak już to tylko stają na takich parkingach gdzie niemożna skorzystać z toalety itp
    ZaletyŻadne
    WadyHamstwo
  • ~barbara / 2021-08-31 12:33
    Ocena: 3.50 / 5
    Jazde autobusem singbad uwazam w okresie corony, za bardzo niebespieczna; Autobus belny, oprocz mnie zaden nie uzywal maseczki ochraniajacej; nie podawano zadnych napoji; przy sinnej deszczowej, silne wiatry, temp. powietrza 8 stopni, w autobusie bardzo zimno; 2 kierowcöw spalo, an kierowca autobusu przy tej zlej pogodzie, podczas jazdy, gral na handy gry; prosze o wiecej kontroli. ja chce dalej korzystac z waszych przejazdow ale w bezpieczenstwie.
    Zaletywygodny autobus
    Wadyopisane wyzej
  • ~G / 2021-08-30 22:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam
    Jestem zbulwersowany jakością usług, wymienię parę kwestii od akapitów bo mam tak dosyć, że nie chce mi się nawet rozpisywać:
    Aha przejazd z Wrocławia do Hagi 29-30.08 2021
    - autokar nr 30 w sam raz na wycieczkę dla szkoły podstawowej gdyby był sprawny
    - hałas silnika
    - bicie podłogi i trzęsące się fotele
    - brak pilota (opcjonalnie) ale wracanie się godzinę po zapomnianego pasażera to już przesada
    - koordynacja odjazdów z Wrocławia katastrofa
    - 3 postoje z rzędu w miejscach bez toalet
    Pozmieniało się szkoda
    G
    ZaletyNie wyświetlanie filmów znanych nawet w Mozambiku
  • ~Amalia / 2021-08-30 21:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Przejazd z Simbadem , no cóż … zarezerwowałam bilety na stronie tego przewoźnika dlatego , że podróż miała być bez przesiadek . Tak było napisane . Otóż nie , . Przy wsiadaniu do autobusu , pan kierowca ( nie zbyt uprzejmy ) oznajmił , że przesiadka jest w …Zdziwiłam się bardzo i powiedziałam , że kupowałam bilet na podróż bez przesiadek . Na to pan kierowca stwierdził , że zawsze się tak pisze bo inaczej nikt by biletów nie kupował . Czy to w porządku ? Nie sądzę . Na stronie internetowej , dużo jest informacji o higienie , maseczkach itp . Również bzdura . Nikogo nie interesowały , ani maseczki ani nic innego . Przesiadka w nocy , nic przyjemnego a już czekanie prawie godzinę na następny autobus to przesada . Przerwy na byle jakich parkingach , toalety w autobusie ciasne i delikatnie mówiąc nie zbyt czyste . Nikomu nie polecam . Szkoda , że tak oszukuje się ludzi .
    ZaletyŻadne
  • ~Alex / 2021-08-23 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Sindbad Kraków - Achen po wyjeżdzie z Krakowa dowiedzieliśmy się że jedziemy do Opola a tam będzie inny autobus NR 71 no i zaczęło krążęnie po kraju i dobieranie pasażerów.Wnętrze autobusu zdezelowane fotele pozałamywane tak samo oparcia na nogi połamane.Tv nie działa brak pilotki.Kawy od początku trasy zabrakło.Nikt nie liczył pasażerów po mizernych przerwach,które odbywały się tylko wtedy kiedy kierowcy chcieli zapalić.Panowie kierowcy to absolutnie ludzie poprzedniej epoki chamskie odpowiedzi na pytania pasażerów typowi bolszewiccy panowie.Byłem od kilku lat klientem tej lini aż do 20-08-21 ta podróż to był koszmar i już nigdy więcej bilet lotniczy z Krakowa do Eindhoven kosztuje 32 euro a czas lotu to 1 godzina i 8 minut wię Sindbad mówię wam walcie się.Wasza firma zeszła na samo dno !!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyTa rubryka jest za mała naq wady. !!!!
  • ~Killer / 2021-08-22 20:54
    Ocena: 2.75 / 5
    22.08.2021 kurs z Opola do Monachium nr autobusu 66. Kierowca ham jakich malo ludzie pytaja np o tv to odpowiedz nie umiemy uruchomic.. Pan zapytal o ktorej mniej wiecej bedzie w danej miejscowosci , odpowiedz spokojnie dotrze Pan tam gdzie ma dotrzec... Na starcie kierowca nakrzyczal na kilka osób twierdzac ze robia zamieszanie a 5 min wczesniej kolezanka z firmy powoedziala ze kierowca narobil zamieszania.... Kto zatrudnia takich ludzi szok....
  • ~Damian / 2021-08-22 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem dlaczego ludzie podrozuja z ta firma. Obsluga nie mila. Kierowcy hamy. Ceny biletow wysokie. Nie punktualni. Brud w toalecie
    ZaletyZadne
    WadyBrak kultury osobistej pilota. Wysoka cena. Nie rzetelnosc. Ograniczenia z zasiegiem. Brud w autokarze
  • ~Jarek / 2021-08-21 22:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Czasami korzystam z usług tego przewoźnika i niestety coraz bardziej się pogarsza. Do tego zakup biletu online nie działa. Bez problemu płacę kartą Visa na całym świecie, ale u Sindbada nie wychodzi :( Karta klienta też do wyrzucenia, już nie akceptowana (rzekomo z powodu pandemii).
    ZaletyKiedyś były
    Wadyza dużo
  • ~Magdalena / 2021-08-21 06:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przewozową!!!!pewnie z braku konkurencji na rynku!!!dlatego pasażerowie traktowani są jak zło konieczne!!!!od chwili pandemi nierespektują kart stałego klienta!!!to jest SKANDAL!!!jakby to z winy pasażerów była ta pandemia!!!no ale na kimś trzeba zarobić-prawda???co do kierowców i pilotów TRAGEDIA!!!mam tylko nadzieję że ktoś czyta te wszystkie komentarze bo widzę że same negatywne!ale jak zwykle macie Nas w d....e!!!mam tylko nadzieję że Flixbus stanie się waszą konkurencją byłoby fajnie!!!
  • ~HB / 2021-08-19 09:28
    Ocena: 2.75 / 5
    Ważyć torby to jak najbardziej! Autokary jadą czasem bardzo niepełne, więc miejsce jest w łuku, ale oni nadal biorą za nadbagaż. Dobrze odczuli to ile kasy im ucieklo z kieszeni, bo ludzie już tak nie woza jak kiedys. Żyła złota pęka, więc ciągną jeszcze ile się da. Bardzo przepisowi są z tymi bagażami, to fakt. Jednak bardziej powinni zadbać o bezpieczeństwo wszystkich pasażerów, także i swoje, bo podczas jazdy obsługują telefony, siedzą na whatsapp, odpowiadają na wiadomości tekstowe i zachwycają się memami!!!! Skandal!!!!!! Zresztą, do pracy pobrali wszystkich i jakość jest taka, jaka jest, czyli coraz gorszą.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 4995
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3105
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 855
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 709
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 349
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 323
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929