Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 847 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.59
  • Jakość obsługi
    2.17
  • Wygoda
    2.16

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2021-10-17 23:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Wracaĺam z Londynu do Krakowa.Otrzymaĺam pomoc informacyjną dotyczącą testów. W samym autokarze mega wygodnie.Panowie kierowcy pomocni.Nawet nie sądziłam ze tak spokojnie i wygodzie przebiegnie podróż.Moze i dłużej ale następnym razem napewno pojade Sindbadem.Mniej zachodu niż samolotem..Spokoj ..komfort Moje wrażenia 10 na 10.
  • ~Podróznik / 2021-10-17 18:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Wrocław- Rotterdam autobus nr 30, 14.10, zaczęło się od opóźnienia, ścisk, duszno, brak pilota, jeden z kierowców bardzo niemiły. Opłata za nadbagaż pobierana bez wydania reszty - na zasadzie Pani się upomni. Opłata za nadbagaż bez pokwitowania .... W autobusie brak kawy, herbaty, maseczek, czegokolwiek...jakieś pokrzykiwania na pasażerów, szok. Jeździłam Sindbadem parę lat temu i to był zupełnie inny poziom
    Nikomu teraz nie polecan. Nie wspomnę o niezapowiedzianej przesiadce i zmianie trasy. Totalne dno.
    ZaletyBrak
    WadyDosłownie wszystko
  • ~Jo / 2021-10-14 13:44
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechałam z Gdańska do Rzymu. Jedyny plus to kierowcy, którzy byli naprawdę sympatyczni i pomocni.
    Na minus natomiast:
    - kilka przesiadek o których nie zostaliśmy powiadomieni
    - autobus zepsuł się i mieliśmy opóźnienie
    - straszny ścisk - nie było ani jednego miejsca wolnego
    - praktycznie nikt nie był w masce, wielu też otwarcie przyznało, że nie robiło testu na covid. O ile nie przejmuję się za bardzo zachorowaniem, o tyle nawet ja już zaczęłam mieć o to obawy biorąc pod uwagę, że 1/3 autobusu kaszlała (oczywiście brak masek), było duszno, a w dodatku ścisk

    Zaletymili kierowcy
    Wadywszystko inne
  • ~Niezadowolona kientka / 2021-10-14 00:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia podroz 13/10/21 do Polski, juz boje sie powrotu a jeszcze nie dojechalam do celu.
    W autobusie , koronawirus nie istieje, zero masek, zero dystansu miedzy pasazerami. Dodatkowo, liczne przesiadki o ktorych nie bylo zadnej informacji w trakcie zakupu biletu. Kierowcy niezbyt mili, zamiast do celu jezdzimy i zbieramy ludzi po Niemczech. Nie wiem kiedy dojedziemy. Nie polecam tej firmy à wrecz odradzam !!!Powrot do lat 90tych !!!!
  • ~Rozczarowani / 2021-10-10 17:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa porażka po pierwsze opóźnienie 45 minut pilotka nie sprzątała,śmieci się wysypywały w autobusie nr139 podali na bilecie że przesiadka w Słubicach a okazało się że przesiadka Port Świecko podali ze z peronu 7 okazalo sie ze z 8 pytam kierowca z autobusu 224 jakie numerki miejsc mamy to odpowiedź brzmiała ulokujcie się gdzieś oprócz 2 pierwszych rzędów z przodu bo tam musi być wolne miejsce ( a w autobusie 139 człowiek na człowieku i nie musiało być wolnych dwóch rzędów paranoja)mówię do kierowcy że mamy bilet wykupiony obok siebie bo tak było odpowiedź kierowcy nic na to nie poradzę cóż wysiedliśmy tam gdzie było miejsce bo nie przyjemnie kierowcy to co tu dyskutować. Kierowcy na sam koniec tak się zagadali że pomylili trasy i jeszcze wielkie hallo do pasażerów czemu nie reagowalismy no nie porażka totalna to mój ostanią podróż simbadem masakra jeszcze podczas przesiadki kierowca autobusu przyniósł moje torby nie z drugiej strony autokaru nie powiadamiajac nikogo położył torby w tlumie ludzi na chodnik i jak nigdy nic odszedł gdybym nie spostrzegla ze niesie z drugiej strony torby to mogłabym se szukać sinbad macie za bardzo zle opinie drogo zero kultury że strony pracowników to może się odwrócić przeciwko wam
    WadyZero zainteresowania pasażerami a ceny kosmiczne
  • ~Pasażerka pytająca i walcząca z głupotą / 2021-10-09 16:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałam podzielić się wspomnieniem mojej podróży z Sindbadem, na dużej trasie Aachen - Kraków. Dwie przesiadki to norma, na bilecie tego nie ma. Zaraz po podróży 23 września wysłałam reklamację - zażalenie do firmy. Po kilkunastu dniach otrzymałam odpowiedź, która polegała na wlepieniu do tekstu tego, co firma powinna robić w czasie takiej podróży. Niestety ani słowa na temat karygodnych i wymienionych zastrzeżeń. Miałam nadzieję, że osoba z Działu Reklamacji potrafiła czytać ze zrozumieniem, jednak nie jest to już pewne. Zmroziła mnie lekceważąca i sztampowa odpowiedź.
    Poczytałam Wasze wspomnienia i czuję się bardzo obeznana z tymi klimatami. Na co zwróciłam uwagę firmie ja? Po pierwsze pilotki chodziły bez masek, a jedna była osobą opryskliwą, złośliwą i podającą powylewaną kawę (aż mi było wstyd, jak urabiała sobie prostych facetów, żeby to od niej wzięli). Kierowca ostro odpowiadał, że przerw nie będzie, bo "oni teraz tylko gonią". Idiotyzm zabolał, a gdzie potrzeba skorzystania z toalety dla tych, co nie mogą się przemóc do skorzystania z tej w busie, która po jakimś czasie korzystania przez pełny skład pasażerów, jest nie lada wyzwaniem.
    We Wrocławiu nabraliśmy 1 h opóźnienia. Nikt słowem nas nie przeprosił i nie powiadomił. Sami zauważyliśmy, że godzinę autokar znajdował się ciągle we Wrocławiu. Nie wydali kobiecie bagażu z bagażnika i musieli wracać. Tutaj mi się przypomina jeden z wpisów, że kierowcy kazali kobiecie samej przewalać bagaże, żeby swój odnalazła i wyciągnęła.
    ANI RAZU nie było zapowiedzi, że pasażerowie muszą używać masek. Inteligentny kierowca zrobił wstyd na cały autokar (goście zagraniczni) mówiąc, że tu jest już Polska w środku i nie trzeba.
    Pytaliśmy dlaczego fotele są tak bardzo blisko siebie. Kierowca odpowiedział, że rzeczywiście, ale taki autokar kupiła firma.
    Mamy dwa problemy:
    1. niedociągnięcia firmy Sindbad oraz nastawienie jedynie na zarobek
    2. fatalna obsługa (negatywna selekcja?) oraz lekceważący przepisy kierowcy

    Życzę firmie, żeby czytała te zażalenia i wyciągała wnioski.
    ZaletyDobra jazda kierowców, technicznie, ale to nie zaleta, bo na takiej trasie nie można zatrudniać Ukraińca, który miał zabrane prawo jazdy (tak mi się zdarzyło w busie).
    WadyJ.w.
  • ~Zbigniew / 2021-10-08 06:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam,jeżdżę rzadko autobusami,tym przewoźnikiem jade drugi raz i jestem totalnie zawiedziony:
    Obsluga na poziomie zero!!! Nieprzyjemna,nie pomocna,opryskliwa,najlepiej nie pytaj,nie odzywaj sie.

    Brak szacunku do czasu pasażerów,ponad godzine spuznienia.

    Nie polecam!!!
    ZaletyZadne
    WadyWyżej wymienione
  • ~Mitne / 2021-10-03 17:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam opinie pani Xzy byliśmy świadkami gdzie Pani była zwyzywana przez kierowcę,
    Opinia z naszej strony:
    Jechaliśmy pierw busem nr.222 - gdzie nie mieliśmy większy skarg - co prawda trasa niepotrzebnie długa no ale na czas dojechaliśmy.
    Potem była już tragedia. Bus nr.131 - okrzykiwanie pasażera obcej narodowości za nieznajomość polskiego (przypomniam to jest rejs MIĘDZYNARODOWY) 2 godziny postoju bez wypuszczania pasażerów, brak pilota, kierowca który uważa że przez 4 godziny jazdy (+2 godziny wcześniejszego postoju) uważa że nie trzeba robić postoju w żałosnej próbie nadgonienia terminu. Po zmianie w miarę okej, by potem stary kierowca wskoczył z powrotem na miejsce, zgubił się w nieznanej nikomu miejscowości w Holandii... dzięki temu, spóźniliśmy godzinę błądząc po ciasnych uliczkach i czyjś podwórkach - tyle warte odzyskiwanie czasu naszym kosztem. Cena atrakcyjna ale w ostatecznym rozrachunku - nie warto. Samochód był moim celem drugorzędnym ale przez to stał się piorytetem bo boję się już jazdy z Sindbadem. Do Niderlandów pojadę już z kolegą sam - własnym samochodem, Sindbad wyleczył mnie z używania samochodowych rejsów międzykrajowych.
    ZaletyCena
    WadyJakość obsługi, wyszkolenie, dobranie kadry, nieprofesjonalizm.
  • ~Xyz / 2021-10-03 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam autokarem na trasie Düsseldorf- Gdańsk. Początkowa obsługa w miarę miła, propozycje napojów, udzielanie informacji, itd. Jednak kiedy dojechałam do Słubic, kierowca poinformował o przerwie 20 minutowej. Bez żadnych kolejnych konkretnych informacji przerwa trwała ponad 2 h. Żadnej informacji, dlaczego tak długo stoimy, co się dzieje, pilot wysiadł wcześniej na trasie, zostało 3 niemiłych kierowców. Na profilu pasażera, gdzie ukazują się wszystkie dotychczasowe podróże Sindbadem zastałam bardzo okrojony oraz błędny rozkład jazdy, np. według tego, powinniśmy zatrzymać się w Szczecinie a potem już w Gdańsku, w rzeczywistości w Szczecinie nie staliśmy, a za to w Słupsku i potem w kolejnych miejscowościach. Poinformowałam załogę, że w związku z takim opóźnieniem i błędnymi informacjami, chciałabym wysiąść wcześniej. Kierowca niezbyt przejęty zgodził się i polecił zgłosić się na danym przystanku, co też uczyniłam. Niestety jego kolega nie podzielał tej opini i w sposób chamski stwierdził, że nie zatrudnił się tutaj jako tragarz j jeśli chce wysiadać to mam sobie walizki z luku bagażowego wyciągnąć sama. Na końcu nazwał mnie obrażoną babą, a jego kolega najpierw zaprzeczył, że Informowałam o chęci wcześniej wysiadki. Dopiero później oboje stwierdzili, że powinnam ich poinformować, w momencie kiedy wsiadłam do autokaru na początkowej stacji ( kiedy nie wiedziałam z jak wielkim brakiem profesjonalizmu i opóźnieniem się spotkam.) Autobus o numerach bocznych z dn. 2.10 na 3.10. To nie była moja pierwsza podróż z tą linią, zawsze są problemy czy to z czasem, czy z obsługą. Ale zdecydowanie ostatnia. Za takie pieniądze obsługa powinna chociaż w sposób uprzejmy i rzetelny udzielać informacji, bo nie jestem jedyną osobą, która została chamsko potraktowana przez kierowców w tym autokarze.
  • ~Manio / 2021-09-28 14:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa nie miła brak kawy brak telewizji brak pilota za co mam płacić autokar 140 28.09.21
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
  • ~Stary / 2021-09-23 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Dla mnie katastrofa... Jade z polski do francji bardzo rzadkie przerwy a to dosc dluga podroz... Zero kawy jakiej kolwiek informacji... Flixbusem jechalem i to nie ma porownania... Rok czasu daje i sindbad zjedzony z taka obsluga. Autokar 86
  • ~zozol / 2021-09-20 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam trasa Bruksela-Kraków. Od samego wejścia zostałam niemiło przywitana. Pilot jak i kierowca stosowali chamskie odzywki. Samo wyznaczanie miejsca w autokarze jest lekka przesada, nie bawmy się w samolot gdzie wszystko musi być z góry podporządkowane. Nie ma możliwości dopłaty za bagaż karta o czym nie pisze nic w regulaminie. Ogólnie dramat, mam porównanie z flixbusem i bezkonkurencyjnie wygrywa ten drugi.
    Zaletybrak
    Wadyopisane wyżej
  • ~Raf / 2021-09-20 09:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Przewożone bydło do ubojni ma dużo więcej miejsca
    ZaletyBrak
    WadyMało miejsca
  • ~Margaret / 2021-09-17 19:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Właśnie wróciłam z podróży 12.09.21z Mannheim do Słubic, autobus 138,Słubice - Gdynia aut. nr138, 16.09.21 Gdynia - Słubice aut.nr224,Słubice - Mannheim aut. 134.Tylko kierownica aut. nr 222 zachował się profesjonalnie, był miły, informował o postojach, można było zamówić napoje.W pozostałych autobusach tragedia. Autobus 224-jazda drogami lokalnymi, 1.5 godziny opóźnienia bez powodu.przez co nie było 20 min. przerwy podczas przesiadki2 postoje, kawa-nie, bo autobus sie trzęsie. Pilotka w autobusie 138 również nie miała czasu na informacje o trasie ani na zrobienie kawy wieczorem, 12 w nocy to średni czas na kawę. Jednak pilotka w autobusie 134 pobiła rekordy nieprofesjonalizmu. Dała popis arogancji i chamstwa. Klientów traktowała z góry. Była 1 przerwa. Nie pozwalała wysiąść pasażerom na 5 minut podczas postoju. Gdy ktoś wyszedł, krzyknęła "w tył zwrot! Ale już!". Rano spała, zamiast informować o przystankach. I dodatkowo - szkoliła następną pilotkę. Współczuję ewentualnym następnym pasażerom. Nigdy więcej podróży z Sindbadem. Stanowczo nie polecam, wręcz odradzam.
    WadyPracownicy w pełni nieprofesjonalni, w szczególności pilotki.
  • ~Tt555 / 2021-09-13 16:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia, czas przejazdu, płacisz w jakimś busiku co ludzi zwożą, resztę pieniędzy mają wydać w autokarze docelowym(4 euro ale liczy się fakt że nikt mi tego nie wydał) tragedia, jeździłem tym przewoźnikiem kilka lat wstecz i było naprawdę ok, nie polecam
    ZaletyWyjścia do ładowania usb
    WadySzkoda pisac
  • ~Alina / 2021-09-05 21:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Od pewnego czasu korzystam z przejazdów jakie oferuje Singbad i jestem bardzo zadowolona (Kalisz-Antwerpen ) dogodna godz. mili kierowcy i pomocni przy przesiadkach . Jak dla mnie wszystko na poziomie . Tylko czasami pasażerom brakuje kultury .
    ZaletyCena
    Dogodna godz
    Mili kierowcy
    WadyBrak
  • ~Kurt / 2021-09-05 06:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo zimno w tych autokarach... Naprawdę słabo się jeździ ta linią. Prosiłem o włączenie ogrzewania to włączyli na kilka minut a my dalej musimy marznąć...
    ZaletyJedynie tyle że jeździ
    WadyObsługa różnie. Mimo obowiązku czekania w niektórych przypadkach straszenie że nawet jeśli spóźni sie ktoś o minutę że nie zabiorą. Ogólnie NIE POLECAM
  • ~Anna / 2021-09-03 08:54
    Ocena: 2.25 / 5
    To była jakaś masakra tak długo nigdy nie jechałam do Holandia w wydruku rozkładu jazdy w ogóle nie było tych miejscowości w których się zatrzymywał brak pilota to nie ten przewoźnik z którym jeździłam dotychczas zdecydował się bo zawsze byłam zadowolona z usług tego przewoźnika ale tym razem bardzo się zawiodłam nie polecam
    ZaletyPoza cena nie widzę żadnych zalet
    WadyTo te które opisałam
  • ~Willsonka / 2021-09-03 04:06
    Ocena: 4.50 / 5
    Dziś jechałam flexibusem, i mam mega porównanie. Czynności które robi Sinbad a flexibus nie ma:układa i znakuje bagaż, wkłada i wyciąga bagaż, miejsce na którym siedzę istnieje, mili kierowcy, jasne informacje na temat przerw, możliwość skorzystania z toalety, niższa cena. O 2 h krótsza droga

    Doceniłam Sinbad, flexibus to porażka
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
  • ~Pasażer / 2021-09-02 14:24
    Ocena: 4.33 / 5
    Kierowcy nie liczą pasażerów tylko odjeżdżają , chociaż w autobusie jest zledwie 15 osub
    Zaletymyslowskiandrzej24@gmail.com
    Wadymyslowskiandrzej24@gmail.com
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4936
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3069
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 847
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 705
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 342
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4388
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4385
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
UPC Internet
Ocena: 1.80, ilość opinii: 3489
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892