Witam
Jesli chodzi o personel to nie zauwazylismy zeby byl nieuprzejmy.
Natomiast toalety smierdza i to juz na poczatku podrozy. Powinny byc odkazone i odswiezone, tym bardziej ze znajduja sie blisko kacika gdzie podawane sa napoje. Te toalety po prostu nie sa dokladnie myte i pilnie potrzebuja Domestosta.
Poza tym co najwaznieszje Dyrekcja nie wymaga noszenia maseczek przez personel i podroznych. Nie wystarczy informacja na stronie. Wedlug prawa trzeba aby parsonel tego pilnowal i egzekwowal. W tamtym roku jedna osoba jechala z Covid, nie bylo konsekwencji dla Sindbada, bo wtedy jeszcze nie bylo takich obostrzen i wymogow. Teraz sytuacja jest odmiennie inna i jest obowiazek egzekwowania masek. Tak jak w innych srodkach transportu, a nie tylko informacja na stronie i przymykanie oczu na ich brak, tlumaczac, ze ludzi nie mozna zmusic. Otoz mozna i ma sie taki obowiazek. W razie infekcji do kilku dni po takiej podrozy firma poniesie konsekwencje prawne.
A szkoda, gdyz jedzie sie calkiem dobrze, jesli sie trafi na nowszy , wygodniejszy autokar. Ceny tez przystepne. Wiec coz higiena i bezpieczenstwo lezy. Reszta moim zdaniem jest w porzadku. Nie mozna narzekac.
Zaletyceny, mozliwosc wyboru wielu dat
Wadyhigiena i dbalosc o bezpieczenstwo zakazenia covid
~Victoria / 2022-01-20 11:42
Ocena: 3.00 / 5
Witam. Pierwsze co mnie negatywne nastroiło to kompletny brak wymogów sanitarnych. Kaszlących, kichających i z brakiem głosu więcej od zdrowych. Kierowcy nie namawiają do noszenia maseczek. Dramat !!!Na stronie informacja o obowiązku noszenia maseczek. Dwa - przesiadka i godzina oczekiwania podczas śnieżycy na kolejny autokar, który podjeżdża i odjeżdża na kolejną godzinę mówiąc że wróci za dwadzieścia minut. Dodam że o przesiadce nie zostałam poinformowana na infolinii oraz brak takiej informacji na stronie. Tak być nie powinno. Bardzo negatywne doświadczenie !!!
Zalety????
~klaudia / 2022-01-19 09:28
Ocena: 1.75 / 5
Bus nie przyjeżdża na czas. Wysadza pasażerów poza przystankiem, z tego powodu są opóźnienia
~Katarzyna / 2022-01-16 00:50
Ocena: 4.50 / 5
Pasażerowie powinni być informowani o przesiadkach. Wszystko przebiega sprawnie. Każdy ma wydruk z numerem autokaru i stanowiskiem. Dobra robota. Autokar jak autokar i tak wygodny ,trochę się najeździłam. Prośby o zachowanie porządku i czystości nie powinny mieć miejsca,każdy z nas powinien o to dbać. Jednak jest jedno ale. Za tą cenę kawa ,herbata itd powinny być w cenie.
ZaletyLoggistycznie wszystko ok
WadyPobieranie kasy za kawe ,herbatę itd itp.
~darek / 2022-01-13 10:11
Ocena: 2.25 / 5
Brak informacji na stronie i podczas zakupu biletu o przesiadkach - tragedia. Gdybym wiedział że muszę się przesiadać nigdy bym nie skorzystał z usług tej firmy.
Zaletypowiedzmy że cena
Wadybrak informacji o przesiadkach
~Uzix / 2022-01-11 19:14
Ocena: 1.50 / 5
To jest skandal żeby w XXI wieku nie wolno było skorzystać z toalety w autokarze!!!.
Trasa z Kiel do Bielska ...przesiadka w Opolu w autobus nr 71 ...brak toalety i chamstwo kierowcy.
Nigdy więcej ,nie polecam !!!
~Martinixd / 2022-01-01 23:30
Ocena: 2.00 / 5
Trasa z Małopolski do Nicei przez Niemcy, czyli + 10 godzin. Pani z infolinii, nie umiała powiedzieć dziękuje na życzenia noworoczne, na końcu rozmowy... okey.
Już w drodze : najbardziej męczą mnie filmy, które są wlączone wszystkim i to o późnych porach. Każdy powinien mieć słuchawki i albo chce oglądać i słuchać albo nie, bo jest ciągły hałas. Czytam te złe opinie, pewnie firma nic nie zmienia bo ma monopol.
WadyFilmy puszczane, wszystkim, brak słuchawek tylko dla tych którzy chcą je oglądać i SŁUCHAĆ !
~Lavah / 2022-01-01 21:55
Ocena: 2.25 / 5
Ben voor eerst met firma Sindbad gereist van limanova naar aken,duitsland. Op 1/1 22
Werkelijk de meest voorhanden snel wegen wordt niet gebruikt. Men rijdt voornamelijk over binnen wegen.
Uiterst onconfortable is.
Daarnaast worden kleine plaatsen aan gereden om diverse reis genoten op te halen. Vergt enorm veel tijd..tevens mag men niet buiten de bus zijn bij het ophalen van reis genoten.
We zijn belachelijk veel tijd voor dat we eindelijk op weg zijn naar de afgesproken plaats.
Ik wil dit unprofessional manier van werken,lees uitoefenen van mensen transport..nooit meer mee gaan maken.
Dit was de eetste en de laatste keer dat ik bij firma Sindbad zaken heb gedaan
ZaletyGelukkig was er koffie aan boord, En een aardige Stewart.
Wadyzie mijn genoten ervaring under rubriek" mijn mening"
~Luki / 2022-01-01 20:49
Ocena: 1.75 / 5
Obsługa niestety bardzo nie miła, Brak wzmianek o przesiadkach a WiFi owszem jest ale sieć nie ma internetu !!!
~Werssa / 2021-12-31 09:03
Ocena: 1.75 / 5
Również nie polecam za tą cenę są lepsze przejazdy a jechałam do Niemczech.
~Dario / 2021-12-30 19:55
Ocena: 2.25 / 5
Pierwszy i ostatni raz, kierowca chamski, pani na infolinii jeszcze gorsza. trasa przejazdu (wraz z przesiadkami) ukryta gdzieś w czeluściach serwisu. Skandal, że nie ma o tym wzmianki na bilecie.
Byłem głupi bo konkurencja tańsza i szybsza. Nigdy więcej sindbada
~Magda / 2021-12-28 23:32
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo ciasno, pasażerowie siedzą niemal na sobie, cena podobna jak u wielu innych przewoźników, nikt nie sprawdza paszportów covidowych ani noszenia masek. Bardzo nie polecam, mam nadzieje, ze życie nigdy więcej nie zmusi mnie do wyboru podróży z tą firmą.
~Polak / 2021-12-28 20:07
Ocena: 2.25 / 5
Nigdy więcej ... Jak tak można traktować podróżnych, jak się ma monopol to znaczy że jakiś już jest nieważna bo ludzie i tak kasę przyniosą. Wstyd...
~Monia / 2021-12-20 06:39
Ocena: 4.00 / 5
Pierwszy raz zdecydowałam się pojechać tymże oto autokarem i co?...nigdy więcej. Opinie potwierdziły się. Kierowcy,no cóż, wiele brakuje im do Dobrego wychowania,zmanierowany pan kierowca,chamski,opryskliwy.Bagaze traktował jak worki ziemniaków, a stosunek do pasażerów, pozostawię to bez komentarza (nie chcę użyć niecenzuralnych słów).Wygodne fotele?O nie.Ale żeby nie było tak tylko na nie,serdecznie pozdrawiam Panią pilotkę z autokaru 11 do Lublina, pani zainteresowana pasażerami, uczynna.
ZaletyCena
WadyChamski kierowca
~Patpapa / 2021-12-20 03:20
Ocena: 2.75 / 5
Jadąc 16.12 z Karlsruhe do Suwałk autobusem o numerze 222 pani pilotka , która okazała się kierowca nie sympatycznie powitała mnie przy przywitaniu . Natomiast w Słubicach kierowca kłucił się i wyzywał z pasażerem z powodu nadbagażu za który było zapłacone. Jeżeli chodzi o obsługę bardzo kultura w firmie singbad spadła.
~Edyta / 2021-12-18 09:26
Ocena: 2.25 / 5
Kierowca na linii 223 a po przekroczeniu granicy w Polsce na linii 218 upominają tylko pasażerów po spożyciu alkoholu .... wytłumaczenie .. każdy chce jechać na święta
~Anna / 2021-12-17 19:56
Ocena: 2.75 / 5
Kierowca autobusu 128 bierze pieniądze za nadbagaż 2 kg kwotę 10 euro do kieszeni.Nie daje możliwości przełożenia do bagażu podręcznego mimo,że nie posiadałam bagażu podręcznego i mogłam wziąć rzeczy do torby podrecznej
ZaletyCena nie jest zawyzona
WadyPieniądze do kieszeni kierowcy
~Anna / 2021-12-17 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Jakaś masakra kierowca bierze bez pokwitowania za "rzekomy nadbagaż" 10 euro To jest rozbój i wyzysk człowieka przez człowieka.Moja opinia na dzień dobry to Zero
~Berni / 2021-12-17 15:39
Ocena: 2.25 / 5
Niby wszystko ok a zawsze cos w świecku godzine czterdzieści minut trwała przesiadka obsługa coraz bardziej ma wywalone na klienta i oczywiście czas podróży nigdy na czas za każdym razem od 1 do 4 godzin później jak rozkład jazdy. Ogólna ocena 2,5/5 kiedyś świadczyły lepsze usługi.
ZaletyCena
WadyCzas podróży
~Niepolecammmmm / 2021-12-17 00:53
Ocena: 1.75 / 5
Jechałam linia 123... Jak się okazało zmiana rozkładu na granicy ze względów logistycznych... Śmiech na sali mieliśmy jechać wraz z chłopakiem tym samym autokarem, bo tak było w rozkładzie Teresy, który ściągnęłam z mojego biletu... Po czym dowiadujemy się, że wywalono 2 przystanki z trasy.... Akurat przystanek gdzie miał wysiadać mój chłopak a powiedziano nam ze nie ma tam ludzi.... Przecież on miał tam wysiąść... Zapewniano nas (biuro obsługi klienta), że będziemy jechać razem cały czas a nie tylko do granicy... Kierowcy średnio mili, jeden wpuścił mnie z walizka podręczna do środka drugi zas głupim tekstem rzucił, że co pani wnosi i zażyczył sobie ją wrzucić do bagażnika.... Każdy robi co chce... Kierowcy nie zwracaja uwagi na negatywne zachowania pasażerów... Nie częstują kawa itd. Jechałam pierwszy raz i OSTATNI
Zalety-krótkie przerwy
Wady-brak informacji o zmianach w rozkładzie jazdy
-brak ogólnych informacji np o której dany przystanek w jakim mieliście