Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 40 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~Sebuś / 2021-11-03 15:41
Pracują tam ku*wy i złodzieje mój bagaż przekroczył 10 kg wagi a kierowca zażyczył sobie 160 złotych a gdy mu powiedziałem że tego nie zapłacę to chciał wysadzić mnie na przystanku w Niemczech fatalna obsługa nie polecam dla osób z małopolskiego polecam Eco busa trochę droższy ale jest komfort jazdy i bardzo mili kierowcy -
-
~Iwona / 2021-11-02 11:49
Polecam z całego serca fantastyczna obsługa jechałam z 3 dzieci w Opolu bez żadnych problemów z pomocą w przeniesieniu bagaży komfort panowie kierowcy super pomogli podczas wykładania bagażu polecam z całego serca tylko Sindbad -
~nsxxxx / 2021-11-01 13:09
Brak jakiegokolwiek czlowieczenstwa zarówno ze strony kierowcy jak i ze strony Pani konsultant z infolinii.
Trasa Hamburg-Sanok taki był docelowy punkt taty, który wracał do domu. Podczas drogi zaczął źle się czuć, był trzeźwy, ale odłączył się od realnego życia. Kierowca, który został poinformowany o sytuacji chciał wysadzić go w Niemczech na przystanku. Gdyby nie dwójka ludzi, która stanęła w jego obronie zapewne tak by się skończylo. Przekroczyli granice, zatrzymali się na przerwę w pobliżu Legnicy. Z tatą było coraz gorzej. Myślał, że jest w domu. Pasażerowie, z którymi byłam w ciągłym kontakcie chcieli wezwać pogotowie, ale niestety od ludzkiego życia dla kierowcy ważniejszy był czas. Przecież on nie ma czasu na czekanie aż karetka przyjedzie. Bagaże taty zostawione na stacji a on sam bez świadomości pozostawiony sam sobie.
Zaginął. Zaczęły się poszukiwania. Policja w całej Polsce poruszona. A Pani z infolini co na to wszystko? "Kierowca twierdzi, że nikt nie został na tej stacji. Że tato dojechał do Sanoka, tak jak powinno być.
Został odnaleziony... Po 14 GODZINACH w Zgorzelcu (sto km od miejsca w którym go zostawiono) był w bardzo ciężkim stanie. Aktualnie jest w szpitalu i miejmy nadzieję, że dojdzie do siebie.
Ja nie oczekuje, abyście odpowiadali za ludzi jak za dzieci, ale z czystej przyzwoitości i odrobiny człowieczeństwa można było po prostu wezwać chociaż policję!!!!
Tej sprawy oczywiście tak nie zostawię i naprawdę nie życzę, aby komuś z rodziny osób, które tak potraktowały Tate zdarzyło się coś podobnego. Sami pomyślcie co my jako rodzina przeżywaliśmy. WYSTARCZYŁBY JEDEN TELEFON I BYŁOBY WSZYSTKO DOBRZE! -
~Laura / 2021-10-28 16:39
Moim zdaniem jest inne kierowcy są bardzo mili jedzie się wygodnie polecam podróżować autokarem firmy sindbad -
~Vika / 2021-10-28 15:26
Witam wszystkich,
Mam dosyć nietypowe pytanie do osób podróżujących za granicę...
Jak wygląda kontrola celna na granicach? Słyszałam, że teraz jest wyrywkowo, czy coś się zmieniło?
I jak to jest w autobusach podczas kontroli? Zazwyczaj pilot zbiera dokumenty do kontroli, czy w inny sposób?
Z góry dziękuję za odpowiedź. -
~Ella / 2021-10-26 11:57
Pomijajac spoznienia najbardziej zdziwona bylam brakiem przestrzegania przepisow covidowych.Nikt ,absolutnie nikt nie mial zalozonej maseczki.Lacznie z personelem.Bylam jedyna osoba z maseczka.To bylo wrecz przerazajace.Autokar wypelniony do ostatniego miejsca.Strach bylo jechac.Mieszkam w Niemczech ,gdzie nikt bez maseczki nie wejdzie do komunikaacj.Chce nadmienic ,ze podjechal autokar Flixbus i tam wszyscy byli w maseczkach.Jedyny plus ,ze kierowca nie zabral pijanych.Moze warto zwrocic jednak uwage na te maseczki. ZaletyKierowca nie zabral pijanych pasazerowWadyPasazerowie bez maseczek.Spoznienia. -
~Renia / 2021-10-24 08:27
Bardzo mili kierowcy, rzeczowi. Kupno biletu bez problemu. Jestem bardzo zadowolona. -
~Bożena / 2021-10-19 23:22
Lata świetności tej firmy to już historia. W nabitym do ostatniego miejsca autobusie,( Covid) pełnym kaszlących osób, było ciasno i niewygodnie. Jazda przez 22 godziny z przesiadkami była męka dla mnie. Główny powód, to paru podróżnych spożywających alkohol. W oparach wódki i uciążliwego zachowania podpitego pasażera, który budził innych „szczekającą” czkawką, a mnie dodatkowo szarpaniem za ramie, trudno było przetrwać mękę nocnej jazdy. Kierowcy i pilotka starali się zaradzić , bezskutecznie, bo pasażer był już wypity i trudno było go wysadzić na niemieckich bezkresach trasy. Może, gdyby były wolne miejsca, toprzesiadłybyśmy się z koleżanką, ale takiej możliwości nie miałam, No chyba, że na puste miejsce przy rozkosznym, pijanym podróżnym, bo wygodnie leżał na dwóch siedzeniach. Obsługa i kierowcy w porządku. Piszę, żeby ostrzec innych, o takiej właśnie perspektywie podróży. Nie polecam, za 400 zł, to była pomyłka mojego wyboru. Nigdy więcej !!! ZaletyObsługa w porządkuWadyWszystko oprócz obsługi -
-
~angel555angel / 2021-10-19 22:08
Super profesjonaöna obsługa, super podejscie do klienta.
Wykupilam 2 miejsca i bez problemu w obie strony otrzymalam zamówione miejsca!!!
Podróż MAINZ/Wroclaw-Wroclaw/MAINZ
Wspaniała Podröż!!!
Polecam!ZaletyObsługa, komfort jazdy...poprostu az sie nie oplaca Autem jechac.WadyNie ma -
~Kasia / 2021-10-17 23:32
Wracaĺam z Londynu do Krakowa.Otrzymaĺam pomoc informacyjną dotyczącą testów. W samym autokarze mega wygodnie.Panowie kierowcy pomocni.Nawet nie sądziłam ze tak spokojnie i wygodzie przebiegnie podróż.Moze i dłużej ale następnym razem napewno pojade Sindbadem.Mniej zachodu niż samolotem..Spokoj ..komfort Moje wrażenia 10 na 10. -
~Podróznik / 2021-10-17 18:59
Trasa Wrocław- Rotterdam autobus nr 30, 14.10, zaczęło się od opóźnienia, ścisk, duszno, brak pilota, jeden z kierowców bardzo niemiły. Opłata za nadbagaż pobierana bez wydania reszty - na zasadzie Pani się upomni. Opłata za nadbagaż bez pokwitowania .... W autobusie brak kawy, herbaty, maseczek, czegokolwiek...jakieś pokrzykiwania na pasażerów, szok. Jeździłam Sindbadem parę lat temu i to był zupełnie inny poziom
Nikomu teraz nie polecan. Nie wspomnę o niezapowiedzianej przesiadce i zmianie trasy. Totalne dno.ZaletyBrakWadyDosłownie wszystko -
~Jo / 2021-10-14 13:44
Jechałam z Gdańska do Rzymu. Jedyny plus to kierowcy, którzy byli naprawdę sympatyczni i pomocni.
Na minus natomiast:
- kilka przesiadek o których nie zostaliśmy powiadomieni
- autobus zepsuł się i mieliśmy opóźnienie
- straszny ścisk - nie było ani jednego miejsca wolnego
- praktycznie nikt nie był w masce, wielu też otwarcie przyznało, że nie robiło testu na covid. O ile nie przejmuję się za bardzo zachorowaniem, o tyle nawet ja już zaczęłam mieć o to obawy biorąc pod uwagę, że 1/3 autobusu kaszlała (oczywiście brak masek), było duszno, a w dodatku ścisk
Zaletymili kierowcyWadywszystko inne -
~Niezadowolona kientka / 2021-10-14 00:22
Tragedia podroz 13/10/21 do Polski, juz boje sie powrotu a jeszcze nie dojechalam do celu.
W autobusie , koronawirus nie istieje, zero masek, zero dystansu miedzy pasazerami. Dodatkowo, liczne przesiadki o ktorych nie bylo zadnej informacji w trakcie zakupu biletu. Kierowcy niezbyt mili, zamiast do celu jezdzimy i zbieramy ludzi po Niemczech. Nie wiem kiedy dojedziemy. Nie polecam tej firmy à wrecz odradzam !!!Powrot do lat 90tych !!!! -
~Rozczarowani / 2021-10-10 17:29
Obsługa porażka po pierwsze opóźnienie 45 minut pilotka nie sprzątała,śmieci się wysypywały w autobusie nr139 podali na bilecie że przesiadka w Słubicach a okazało się że przesiadka Port Świecko podali ze z peronu 7 okazalo sie ze z 8 pytam kierowca z autobusu 224 jakie numerki miejsc mamy to odpowiedź brzmiała ulokujcie się gdzieś oprócz 2 pierwszych rzędów z przodu bo tam musi być wolne miejsce ( a w autobusie 139 człowiek na człowieku i nie musiało być wolnych dwóch rzędów paranoja)mówię do kierowcy że mamy bilet wykupiony obok siebie bo tak było odpowiedź kierowcy nic na to nie poradzę cóż wysiedliśmy tam gdzie było miejsce bo nie przyjemnie kierowcy to co tu dyskutować. Kierowcy na sam koniec tak się zagadali że pomylili trasy i jeszcze wielkie hallo do pasażerów czemu nie reagowalismy no nie porażka totalna to mój ostanią podróż simbadem masakra jeszcze podczas przesiadki kierowca autobusu przyniósł moje torby nie z drugiej strony autokaru nie powiadamiajac nikogo położył torby w tlumie ludzi na chodnik i jak nigdy nic odszedł gdybym nie spostrzegla ze niesie z drugiej strony torby to mogłabym se szukać sinbad macie za bardzo zle opinie drogo zero kultury że strony pracowników to może się odwrócić przeciwko wam WadyZero zainteresowania pasażerami a ceny kosmiczne -
~Pasażerka pytająca i walcząca z głupotą / 2021-10-09 16:26
Chciałam podzielić się wspomnieniem mojej podróży z Sindbadem, na dużej trasie Aachen - Kraków. Dwie przesiadki to norma, na bilecie tego nie ma. Zaraz po podróży 23 września wysłałam reklamację - zażalenie do firmy. Po kilkunastu dniach otrzymałam odpowiedź, która polegała na wlepieniu do tekstu tego, co firma powinna robić w czasie takiej podróży. Niestety ani słowa na temat karygodnych i wymienionych zastrzeżeń. Miałam nadzieję, że osoba z Działu Reklamacji potrafiła czytać ze zrozumieniem, jednak nie jest to już pewne. Zmroziła mnie lekceważąca i sztampowa odpowiedź.
Poczytałam Wasze wspomnienia i czuję się bardzo obeznana z tymi klimatami. Na co zwróciłam uwagę firmie ja? Po pierwsze pilotki chodziły bez masek, a jedna była osobą opryskliwą, złośliwą i podającą powylewaną kawę (aż mi było wstyd, jak urabiała sobie prostych facetów, żeby to od niej wzięli). Kierowca ostro odpowiadał, że przerw nie będzie, bo "oni teraz tylko gonią". Idiotyzm zabolał, a gdzie potrzeba skorzystania z toalety dla tych, co nie mogą się przemóc do skorzystania z tej w busie, która po jakimś czasie korzystania przez pełny skład pasażerów, jest nie lada wyzwaniem.
We Wrocławiu nabraliśmy 1 h opóźnienia. Nikt słowem nas nie przeprosił i nie powiadomił. Sami zauważyliśmy, że godzinę autokar znajdował się ciągle we Wrocławiu. Nie wydali kobiecie bagażu z bagażnika i musieli wracać. Tutaj mi się przypomina jeden z wpisów, że kierowcy kazali kobiecie samej przewalać bagaże, żeby swój odnalazła i wyciągnęła.
ANI RAZU nie było zapowiedzi, że pasażerowie muszą używać masek. Inteligentny kierowca zrobił wstyd na cały autokar (goście zagraniczni) mówiąc, że tu jest już Polska w środku i nie trzeba.
Pytaliśmy dlaczego fotele są tak bardzo blisko siebie. Kierowca odpowiedział, że rzeczywiście, ale taki autokar kupiła firma.
Mamy dwa problemy:
1. niedociągnięcia firmy Sindbad oraz nastawienie jedynie na zarobek
2. fatalna obsługa (negatywna selekcja?) oraz lekceważący przepisy kierowcy
Życzę firmie, żeby czytała te zażalenia i wyciągała wnioski.ZaletyDobra jazda kierowców, technicznie, ale to nie zaleta, bo na takiej trasie nie można zatrudniać Ukraińca, który miał zabrane prawo jazdy (tak mi się zdarzyło w busie).WadyJ.w. -
~Zbigniew / 2021-10-08 06:21
Witam,jeżdżę rzadko autobusami,tym przewoźnikiem jade drugi raz i jestem totalnie zawiedziony:
Obsluga na poziomie zero!!! Nieprzyjemna,nie pomocna,opryskliwa,najlepiej nie pytaj,nie odzywaj sie.
Brak szacunku do czasu pasażerów,ponad godzine spuznienia.
Nie polecam!!!ZaletyZadneWadyWyżej wymienione -
-
~Mitne / 2021-10-03 17:23
Potwierdzam opinie pani Xzy byliśmy świadkami gdzie Pani była zwyzywana przez kierowcę,
Opinia z naszej strony:
Jechaliśmy pierw busem nr.222 - gdzie nie mieliśmy większy skarg - co prawda trasa niepotrzebnie długa no ale na czas dojechaliśmy.
Potem była już tragedia. Bus nr.131 - okrzykiwanie pasażera obcej narodowości za nieznajomość polskiego (przypomniam to jest rejs MIĘDZYNARODOWY) 2 godziny postoju bez wypuszczania pasażerów, brak pilota, kierowca który uważa że przez 4 godziny jazdy (+2 godziny wcześniejszego postoju) uważa że nie trzeba robić postoju w żałosnej próbie nadgonienia terminu. Po zmianie w miarę okej, by potem stary kierowca wskoczył z powrotem na miejsce, zgubił się w nieznanej nikomu miejscowości w Holandii... dzięki temu, spóźniliśmy godzinę błądząc po ciasnych uliczkach i czyjś podwórkach - tyle warte odzyskiwanie czasu naszym kosztem. Cena atrakcyjna ale w ostatecznym rozrachunku - nie warto. Samochód był moim celem drugorzędnym ale przez to stał się piorytetem bo boję się już jazdy z Sindbadem. Do Niderlandów pojadę już z kolegą sam - własnym samochodem, Sindbad wyleczył mnie z używania samochodowych rejsów międzykrajowych.ZaletyCenaWadyJakość obsługi, wyszkolenie, dobranie kadry, nieprofesjonalizm. -
~Xyz / 2021-10-03 14:16
Jechałam autokarem na trasie Düsseldorf- Gdańsk. Początkowa obsługa w miarę miła, propozycje napojów, udzielanie informacji, itd. Jednak kiedy dojechałam do Słubic, kierowca poinformował o przerwie 20 minutowej. Bez żadnych kolejnych konkretnych informacji przerwa trwała ponad 2 h. Żadnej informacji, dlaczego tak długo stoimy, co się dzieje, pilot wysiadł wcześniej na trasie, zostało 3 niemiłych kierowców. Na profilu pasażera, gdzie ukazują się wszystkie dotychczasowe podróże Sindbadem zastałam bardzo okrojony oraz błędny rozkład jazdy, np. według tego, powinniśmy zatrzymać się w Szczecinie a potem już w Gdańsku, w rzeczywistości w Szczecinie nie staliśmy, a za to w Słupsku i potem w kolejnych miejscowościach. Poinformowałam załogę, że w związku z takim opóźnieniem i błędnymi informacjami, chciałabym wysiąść wcześniej. Kierowca niezbyt przejęty zgodził się i polecił zgłosić się na danym przystanku, co też uczyniłam. Niestety jego kolega nie podzielał tej opini i w sposób chamski stwierdził, że nie zatrudnił się tutaj jako tragarz j jeśli chce wysiadać to mam sobie walizki z luku bagażowego wyciągnąć sama. Na końcu nazwał mnie obrażoną babą, a jego kolega najpierw zaprzeczył, że Informowałam o chęci wcześniej wysiadki. Dopiero później oboje stwierdzili, że powinnam ich poinformować, w momencie kiedy wsiadłam do autokaru na początkowej stacji ( kiedy nie wiedziałam z jak wielkim brakiem profesjonalizmu i opóźnieniem się spotkam.) Autobus o numerach bocznych z dn. 2.10 na 3.10. To nie była moja pierwsza podróż z tą linią, zawsze są problemy czy to z czasem, czy z obsługą. Ale zdecydowanie ostatnia. Za takie pieniądze obsługa powinna chociaż w sposób uprzejmy i rzetelny udzielać informacji, bo nie jestem jedyną osobą, która została chamsko potraktowana przez kierowców w tym autokarze. -
~Manio / 2021-09-28 14:59
Obsługa nie miła brak kawy brak telewizji brak pilota za co mam płacić autokar 140 28.09.21 ZaletyBrakWadyWszytko -
~Stary / 2021-09-23 12:22
Dla mnie katastrofa... Jade z polski do francji bardzo rzadkie przerwy a to dosc dluga podroz... Zero kawy jakiej kolwiek informacji... Flixbusem jechalem i to nie ma porownania... Rok czasu daje i sindbad zjedzony z taka obsluga. Autokar 86
strona 40 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »