Akurat jechałam do Aachen w ten dzień 121 przerw było sporo więc nie wiem w czym problem. Moim zdaniem było parę pijaczków i jak ktoś przespał przerwę to jego problem. Moim zdaniem panowie kierowcy mili i uprzejmi. Nie pozdrawiam Abraham czy jak on się tam zwie
ZaletyWszystko na 6 z plusem
WadyMasa pijaków jeździ po prostu patologia
~Abraham / 2022-02-20 02:22
Ocena: 1.25 / 5
Nr rejestracyjny OP1536k
Nr autokaru 121
Autobus do AAchen porażka
Brak kultury pracowników firmy
brak utrzymanego porządku
Brak przystanków postojowych potrzebnych podczas podróży
-(BAR)-jeden wielki błąd udostępniając takie rzeczy pasażerom w kawie z mlekiem pływały trociny z drzewa
Po zwróceniu uwagi kierowca autokaru odpowiedział że jeżeli coś nie pasuje mogę zawszę się napić wody z toalety
Żenada i brak kultury osobistej oraz brak reprezentowania firmy SindBad w odpowiedni i stosowny sposób
" Przerwa raz na 5h/10min "
ZaletyBrak pozytywnych zalet
WadyBrak kultury osobistej
Aroganckie i nie odpowiednie zachowanie pracowników w stosunku do pasażerów
Brudny autokar
Brak przerwy na odetchnięcie świeżym powietrzem po tylu godzinnej jeździe
~Eugeniusz / 2022-02-19 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma człowieczeństwa, tylko jedno chamstwo! Kierowcy są niegrzeczni, nie ma człowieczeństwa. moja podróż odbyła się 19 lutego ze szwecko do Warszawy, jestem niepełnosprawnym i kierowca musiał wrzucić mój bagaż do autobusu, ale zażądał pieniędzy. przerażenie i wstyd. nie polecam
Wady100%
~Katarzyna / 2022-02-16 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, nigdy więcej. Brudny autokar. I przesiadka, o której nigdzie nie wspomnieli! Bylismy pewni, że to podróż bezposrednia!! Uwazajcie!
ZaletyNie ma!
~Mela / 2022-02-15 21:41
Ocena: 1.25 / 5
Dopłata za nadbagaż jest pobierana ale żadnych naklejek potwierdzających nie dają.Co przesiadka to akcja bo chcą dopłaty do bagażu.Masakra jakaś.Pasazerowie to zło konieczne do dorobienia do pensji chyba???Dranstwo i złodziejstwo kierowców!!! Płacę a on łaskę robi że zabierze bagaż.
ZaletyNie widzę zadnych
WadyChamstwo brak człowieczeństwa co niektórych kierowców
~Elix / 2022-02-15 12:18
Ocena: 2.00 / 5
Sindbad, robi sobie żarty z ludzi. Dwie do trzech przesiadek, z Poznania do Kolonii. To są kpiny. Przewozicie ludzi a nie paczki, które czekają od przesiadki do przesiadki godzinę i więcej. Wczoraj z Kolonii do Poznania same przesiadki i duże opóźnienie. Kiedyś tak nie było. To nie spedycja, żeby logistycznie pasowało. Ludzie to nie towar. Wykupiliście konkurencję i personel zachowuje sie po hamsku. Na każdej przesiadce podróżny musi biegać ze swoją walizką, kiedyś to obsługa autokaru robiła. My już dziękujemy i nie będziemy jechać sindbadem. A jeździliśmy prawie co miesiąc. Moi rodzice nie mająjuż siły na ciągłe przesiadki i targanie walizek. Sprawdzanie aktualnego testu na Covid i noszenie maseczki w czesie jazdy nikogo nie obchodzi. A na stronie robicie reklame, ze wszystko jest idealnie pod kontrolą i autokary są jonizowane. Bzdura. Odradzam podróż sindbadem.
ZaletyJuz nie ma
WadyCiągłe przesiadki i bieganie z autokaru do autokaru z walizką.
~Katarzyna / 2022-02-13 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Witam,w regulaminie widnieje informacja o teście na Covid i obowiązku maseczki, niestety w autobusie nie przestrzega się restrykcji , nic z powyższych nie było sprawdzone,brak odstępu między pasażerami , kichające i kaszlące osoby siedzą że zdrowymi przez to Sama zaraziłam się Covid19, i zostałam narażona na znacznie większe koszty leczenia, dlatego będę walczyć o odszkodowanie.
~Pasazer / 2022-02-12 21:12
Ocena: 2.00 / 5
Żenada obsługa niemiła brak profesjonalizmu z każdym kursem jest coraz gorzej widzę że powoli ludzie którzy pracują w tej firmie są z pierwszej łapanki podpinam się pod wszystkimi negatywnymi opiniami(szkoda powielać te same przykłady) na temat pilotów wraz z kierowcami dziwi mnie że właściciele Sindbad nic z tym nie robią!!
~Ela / 2022-02-12 10:53
Ocena: 3.75 / 5
Szczególne podziękowania dla kierowcy p.Piotra Z Lublina i pilotki p .Basi którzy pomogli mi odzyskać zgubiony telefon na trasie Opole-Lublin dn.1.02.2022-E.Aleksandrzak.
ZaletyZawsze miła obsługa
WadyBrak połączenia z Białej Podlaskiej do Niemiec,a kiedyś było
~Pasażer / 2022-02-05 23:31
Ocena: 2.00 / 5
Siedząc na swoim miejscu i przeglądając telefon, podchodzi do mnie Pani z personelu i burzliwym głosem zapytała „z czego Pan się śmieje?” Zapytałem wiec czy nie można się już zaśmiać z czegoś co mnie rozśmieszyło?
Polecam lepiej dobierać pracowników.
NR 181
05.02.2022 godz 23:20
~Sebastian / 2022-01-30 12:35
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam, pilot autobusu wzrokiem sprawdza trzeźwość, bezprawnie sprawdza plecak. Narobiono mi tylko wstydu. Żeby mieć spokój zgodziłem się na bezprawne przeszukanie plecaka i sam musiałem zadzwonić na policję aby sprawdzono moją trzeźwość. Sindbad to żenada.
~Qrde / 2022-01-22 15:14
Ocena: 1.00 / 5
kupiłem bilet PL-DE miało być bezpośrednio a jest z przesiadką , niby w regulaminie jest zapisane że mogą zmienić rozkład , ze względów logistycznych , no jakieś jaja !!! i wyślij tu człowieku dziecko , gdy przesiadka jest w nocy !!!!! nie polecam !!! jeśli nie masz wyjścia to niestety , ale zdecydowanie odradzam !!!! biorąc to pod uwagę , to ciekawe jak traktowane są paczki ?! przy zakupie zalecam aby domagać się pisemnej gwarancji że takich jaj nie będzie . Po tych "przygodach" zdecydowanie to mój ostatni kontakt z tą firmą !!!!!!! takie firmy albo powinny zniknąć albo płacić grube odszkodowania !!!
~Patryk / 2022-01-21 16:59
Ocena: 1.00 / 5
Druga z Suwałk do Karlsruhe nr boczny 181 , jedziemy beż wypuszczenia pasażerów od Olsztyna jesteśmy w Grudziądzu . Co to jest ku...wa ?
~Ala / 2022-01-20 22:47
Ocena: 3.67 / 5
Witam
Jesli chodzi o personel to nie zauwazylismy zeby byl nieuprzejmy.
Natomiast toalety smierdza i to juz na poczatku podrozy. Powinny byc odkazone i odswiezone, tym bardziej ze znajduja sie blisko kacika gdzie podawane sa napoje. Te toalety po prostu nie sa dokladnie myte i pilnie potrzebuja Domestosta.
Poza tym co najwaznieszje Dyrekcja nie wymaga noszenia maseczek przez personel i podroznych. Nie wystarczy informacja na stronie. Wedlug prawa trzeba aby parsonel tego pilnowal i egzekwowal. W tamtym roku jedna osoba jechala z Covid, nie bylo konsekwencji dla Sindbada, bo wtedy jeszcze nie bylo takich obostrzen i wymogow. Teraz sytuacja jest odmiennie inna i jest obowiazek egzekwowania masek. Tak jak w innych srodkach transportu, a nie tylko informacja na stronie i przymykanie oczu na ich brak, tlumaczac, ze ludzi nie mozna zmusic. Otoz mozna i ma sie taki obowiazek. W razie infekcji do kilku dni po takiej podrozy firma poniesie konsekwencje prawne.
A szkoda, gdyz jedzie sie calkiem dobrze, jesli sie trafi na nowszy , wygodniejszy autokar. Ceny tez przystepne. Wiec coz higiena i bezpieczenstwo lezy. Reszta moim zdaniem jest w porzadku. Nie mozna narzekac.
Zaletyceny, mozliwosc wyboru wielu dat
Wadyhigiena i dbalosc o bezpieczenstwo zakazenia covid
~Victoria / 2022-01-20 11:42
Ocena: 3.00 / 5
Witam. Pierwsze co mnie negatywne nastroiło to kompletny brak wymogów sanitarnych. Kaszlących, kichających i z brakiem głosu więcej od zdrowych. Kierowcy nie namawiają do noszenia maseczek. Dramat !!!Na stronie informacja o obowiązku noszenia maseczek. Dwa - przesiadka i godzina oczekiwania podczas śnieżycy na kolejny autokar, który podjeżdża i odjeżdża na kolejną godzinę mówiąc że wróci za dwadzieścia minut. Dodam że o przesiadce nie zostałam poinformowana na infolinii oraz brak takiej informacji na stronie. Tak być nie powinno. Bardzo negatywne doświadczenie !!!
Zalety????
~klaudia / 2022-01-19 09:28
Ocena: 1.75 / 5
Bus nie przyjeżdża na czas. Wysadza pasażerów poza przystankiem, z tego powodu są opóźnienia
~Katarzyna / 2022-01-16 00:50
Ocena: 4.50 / 5
Pasażerowie powinni być informowani o przesiadkach. Wszystko przebiega sprawnie. Każdy ma wydruk z numerem autokaru i stanowiskiem. Dobra robota. Autokar jak autokar i tak wygodny ,trochę się najeździłam. Prośby o zachowanie porządku i czystości nie powinny mieć miejsca,każdy z nas powinien o to dbać. Jednak jest jedno ale. Za tą cenę kawa ,herbata itd powinny być w cenie.
ZaletyLoggistycznie wszystko ok
WadyPobieranie kasy za kawe ,herbatę itd itp.
~darek / 2022-01-13 10:11
Ocena: 2.25 / 5
Brak informacji na stronie i podczas zakupu biletu o przesiadkach - tragedia. Gdybym wiedział że muszę się przesiadać nigdy bym nie skorzystał z usług tej firmy.
Zaletypowiedzmy że cena
Wadybrak informacji o przesiadkach
~Uzix / 2022-01-11 19:14
Ocena: 1.50 / 5
To jest skandal żeby w XXI wieku nie wolno było skorzystać z toalety w autokarze!!!.
Trasa z Kiel do Bielska ...przesiadka w Opolu w autobus nr 71 ...brak toalety i chamstwo kierowcy.
Nigdy więcej ,nie polecam !!!
~Martinixd / 2022-01-01 23:30
Ocena: 2.00 / 5
Trasa z Małopolski do Nicei przez Niemcy, czyli + 10 godzin. Pani z infolinii, nie umiała powiedzieć dziękuje na życzenia noworoczne, na końcu rozmowy... okey.
Już w drodze : najbardziej męczą mnie filmy, które są wlączone wszystkim i to o późnych porach. Każdy powinien mieć słuchawki i albo chce oglądać i słuchać albo nie, bo jest ciągły hałas. Czytam te złe opinie, pewnie firma nic nie zmienia bo ma monopol.
WadyFilmy puszczane, wszystkim, brak słuchawek tylko dla tych którzy chcą je oglądać i SŁUCHAĆ !