Uwaga!!!!
Na Pana kierowce z starszym stażem ,jadąc z Kraśnika do De z dzieckiem Pan wlacza filmy dla doroslych nie zwazajac ze sa nieletni w autokarze,oczywiscie zglaszane bylo do biura na to Pani po drugiej stronie odpowiedziala ze nic nie może zrobic,po drugie nie stabilny do prowadzenia juz pojazdu po drodze lapie go policja dostaje mandat i cwaniakuje.nie polecam z racji owej sytuacji.
ZaletyDrugi kierowca za to wporzadku bardzo uprzejmy wysoki szatyn bodajrze pelna kultura
WadyReszta ok
~Krystyna / 2022-03-10 19:55
Ocena: 1.33 / 5
Zero organizacji, traktowanie ludzi jak zero, ponieważ teraz przewożą dużo ludzi z Ukrainy.
W Katowicach autokar miał mieć odjazdu o godzinie 17:15, a w realu obejechalimy o 17;55, kierowca otworzył drzwi aby mogli wsiąść ludzie o 17;30h.
W Opolu przy wysiadaniu kierowca podał mój bagaż innej osobie i ha ja musiałam szukać ponieważ usłyszałam od kierowcy że to nie jest jego interes i to nie jest puerwsza taka sytuacja oprócz tego prosiliśmy Pania pilot aby dała nam miejsca obok siebie dla 6 osób ponieważ były tak wykupione bilety.
Posadziła nas w innych miejscach a obok były wolne.
Po dzisiejszym dniu nie polecam tej firmy!!!!
WadyNie polecam
~Al / 2022-03-10 14:21
Ocena: 1.50 / 5
Autobus stary,gniazdka do pradu powyrywane . Obsluga klienta zerowa. Brak pilota ,nikt nawet nie zwraca uwagi na to czy ilosc pasazerow sie zgadza. Brak cieplych napoi ,brak filmow dla minimalnego umilenia podrozy. Zero kultury osobistej u kierowcow ,pala papierosy nawet przez okno w autokarze. Toaleta pelna . Ostatnim razem jechalam dwa lata temu ,bez porownania. Teraz porazka ,nigdy wiecej !!
WadyBrak bufetu ,brak nawet zimnych napojow
Brak Kultury osobistej kierowcow
Brak pilota
Brak nawiewu
Nie stosowanie sie do wymogow covid 19
Palenie papierosow na pokladzie autokaru przez zaloge
~Agnieszka / 2022-03-10 10:36
Ocena: 4.75 / 5
Przewoźnik rzetelny. Kierowcy uprzejmi i pomocni. Pilot zaopiekował się nami.dokladnie wytłumaczył gdzie będzie przesiadka i zadbał o to by każdy trafił do swojego autobusu. Podróż przebiegła bezpiecznie bez żadnych problemów.
ZaletyZaletą jest dostępność. Wyjazdy codziennie. Zaletą jest wc na miejscu, kawa , herbata, napoje, gorące kubki.
~Nickie / 2022-03-08 23:36
Ocena: 1.00 / 5
Brak jakiejkolwiek punktualnosci, gburowaci kierowcy
~Marta / 2022-03-02 13:41
Ocena: 4.75 / 5
Jechałam z Gdańska do Wittlich, bardzo miła obsługa (oprócz pani w biurze), kierowcy reagują na nieprzestrzeganie zasad dotyczących z zakazem spożywania alkoholu, jechałam pierwszy raz i czytając poprzednie opinie nie byłam pozytywnie nastawiona, aczkolwiek na prawdę nie mam na co się skarżyć. O przesiadkach jesteśmy informowani zaraz po wejściu do autobusu, przesiadka wygląda tak że po prostu przesiadamy się do autobusu który już na nas czeka, albo my czekamy na niego ale tylko kilka minut. Nie jest to skomplikowane, nie można się zgubić, śmiało można puszczać nastolatków. Ja sama mam 18 lat i nie byłam przerażona tym co się dzieje. Polecam z czystym sercem!
ZaletyObsługa, zainteresowanie przez kierowców czy wszyscy się dobrze czują, pomóc do skierowania w przesiadkach, punktualność, przerwy, kawa/herbata, oglądanie filmu podczas jazdy.
WadyTroszkę mało miejsca żeby się przespać, ale to raczej normalne w autokarach.
~Malgorzata / 2022-02-26 08:59
Ocena: 5.00 / 5
25/26.02.2022
Autobus 121 Słubice do Tübingen, Zalłoga tzn Kierowcy i pilotka bardzo przyjemni, pomocni, miła Atmosfera jazdy, jastem mile zaskoczona, miałam już inne jazdy. Bardzo dziękuję
Pasażerka
~robert / 2022-02-22 22:17
Ocena: 1.00 / 5
Brak kultury pracowników firmy, Kierowcy chamy niekulturalny, na pytanie nie odpowiadają. Serdecznie nie polecam!
~Ekspasażerka / 2022-02-22 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zażenowana tą firmą. Strona przez którą kupowałam bilet pokazywała 0 przesiadek, jednak dopiero w autobusie okazało się, ze mam dwie. Gdybym wiedziała o tym, zdecydowałabym się na skorzystanie z usług innego przewoźnika.
Zostałam wprowadzona w błąd. Oczywiście przewoźnik nic sobie z tego nie robi, ponieważ w regulaminie jest zapis o możliwości zmiany trasy. Nie polecam.
~Podróżnik / 2022-02-21 11:53
Ocena: 2.00 / 5
Strona przez która kupowałem bilet pokazywała 0 przesiadek, okazuje się, ze mam dwie. Jeden kontakt na dwóch pasażerów i nie działające wifi. Dodatkowo, brak możliwości skanowania certyfikatu szczepień - można go równie dobrze podrobić.
ZaletyCena, chociaż tez super niska.
WadyWszystkie rzeczy wyrażone w opinii.
~K@sia / 2022-02-21 11:01
Ocena: 5.00 / 5
Akurat jechałam do Aachen w ten dzień 121 przerw było sporo więc nie wiem w czym problem. Moim zdaniem było parę pijaczków i jak ktoś przespał przerwę to jego problem. Moim zdaniem panowie kierowcy mili i uprzejmi. Nie pozdrawiam Abraham czy jak on się tam zwie
ZaletyWszystko na 6 z plusem
WadyMasa pijaków jeździ po prostu patologia
~Abraham / 2022-02-20 02:22
Ocena: 1.25 / 5
Nr rejestracyjny OP1536k
Nr autokaru 121
Autobus do AAchen porażka
Brak kultury pracowników firmy
brak utrzymanego porządku
Brak przystanków postojowych potrzebnych podczas podróży
-(BAR)-jeden wielki błąd udostępniając takie rzeczy pasażerom w kawie z mlekiem pływały trociny z drzewa
Po zwróceniu uwagi kierowca autokaru odpowiedział że jeżeli coś nie pasuje mogę zawszę się napić wody z toalety
Żenada i brak kultury osobistej oraz brak reprezentowania firmy SindBad w odpowiedni i stosowny sposób
" Przerwa raz na 5h/10min "
ZaletyBrak pozytywnych zalet
WadyBrak kultury osobistej
Aroganckie i nie odpowiednie zachowanie pracowników w stosunku do pasażerów
Brudny autokar
Brak przerwy na odetchnięcie świeżym powietrzem po tylu godzinnej jeździe
~Eugeniusz / 2022-02-19 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma człowieczeństwa, tylko jedno chamstwo! Kierowcy są niegrzeczni, nie ma człowieczeństwa. moja podróż odbyła się 19 lutego ze szwecko do Warszawy, jestem niepełnosprawnym i kierowca musiał wrzucić mój bagaż do autobusu, ale zażądał pieniędzy. przerażenie i wstyd. nie polecam
Wady100%
~Katarzyna / 2022-02-16 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, nigdy więcej. Brudny autokar. I przesiadka, o której nigdzie nie wspomnieli! Bylismy pewni, że to podróż bezposrednia!! Uwazajcie!
ZaletyNie ma!
~Mela / 2022-02-15 21:41
Ocena: 1.25 / 5
Dopłata za nadbagaż jest pobierana ale żadnych naklejek potwierdzających nie dają.Co przesiadka to akcja bo chcą dopłaty do bagażu.Masakra jakaś.Pasazerowie to zło konieczne do dorobienia do pensji chyba???Dranstwo i złodziejstwo kierowców!!! Płacę a on łaskę robi że zabierze bagaż.
ZaletyNie widzę zadnych
WadyChamstwo brak człowieczeństwa co niektórych kierowców
~Elix / 2022-02-15 12:18
Ocena: 2.00 / 5
Sindbad, robi sobie żarty z ludzi. Dwie do trzech przesiadek, z Poznania do Kolonii. To są kpiny. Przewozicie ludzi a nie paczki, które czekają od przesiadki do przesiadki godzinę i więcej. Wczoraj z Kolonii do Poznania same przesiadki i duże opóźnienie. Kiedyś tak nie było. To nie spedycja, żeby logistycznie pasowało. Ludzie to nie towar. Wykupiliście konkurencję i personel zachowuje sie po hamsku. Na każdej przesiadce podróżny musi biegać ze swoją walizką, kiedyś to obsługa autokaru robiła. My już dziękujemy i nie będziemy jechać sindbadem. A jeździliśmy prawie co miesiąc. Moi rodzice nie mająjuż siły na ciągłe przesiadki i targanie walizek. Sprawdzanie aktualnego testu na Covid i noszenie maseczki w czesie jazdy nikogo nie obchodzi. A na stronie robicie reklame, ze wszystko jest idealnie pod kontrolą i autokary są jonizowane. Bzdura. Odradzam podróż sindbadem.
ZaletyJuz nie ma
WadyCiągłe przesiadki i bieganie z autokaru do autokaru z walizką.
~Katarzyna / 2022-02-13 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Witam,w regulaminie widnieje informacja o teście na Covid i obowiązku maseczki, niestety w autobusie nie przestrzega się restrykcji , nic z powyższych nie było sprawdzone,brak odstępu między pasażerami , kichające i kaszlące osoby siedzą że zdrowymi przez to Sama zaraziłam się Covid19, i zostałam narażona na znacznie większe koszty leczenia, dlatego będę walczyć o odszkodowanie.
~Pasazer / 2022-02-12 21:12
Ocena: 2.00 / 5
Żenada obsługa niemiła brak profesjonalizmu z każdym kursem jest coraz gorzej widzę że powoli ludzie którzy pracują w tej firmie są z pierwszej łapanki podpinam się pod wszystkimi negatywnymi opiniami(szkoda powielać te same przykłady) na temat pilotów wraz z kierowcami dziwi mnie że właściciele Sindbad nic z tym nie robią!!
~Ela / 2022-02-12 10:53
Ocena: 3.75 / 5
Szczególne podziękowania dla kierowcy p.Piotra Z Lublina i pilotki p .Basi którzy pomogli mi odzyskać zgubiony telefon na trasie Opole-Lublin dn.1.02.2022-E.Aleksandrzak.
ZaletyZawsze miła obsługa
WadyBrak połączenia z Białej Podlaskiej do Niemiec,a kiedyś było
~Pasażer / 2022-02-05 23:31
Ocena: 2.00 / 5
Siedząc na swoim miejscu i przeglądając telefon, podchodzi do mnie Pani z personelu i burzliwym głosem zapytała „z czego Pan się śmieje?” Zapytałem wiec czy nie można się już zaśmiać z czegoś co mnie rozśmieszyło?
Polecam lepiej dobierać pracowników.
NR 181
05.02.2022 godz 23:20