Jakość usług po okresie pandemii znacznie się poprawiła.
Jedyna wadą jest zimny nawiew klimatyzacji lecący przez całą trasę przejazdu powtarzający się w wielu autokarach a jezdżę często, wiem, ze wszystkim w tej kwestii się nie dogodzi ale za zimno to nie zdrowo i nie wszyscy tolerują klimatyzację np moja znajoma i ja leczymy już 3 tydzień infekcje dróg oddechowych po ostatniej podróży Sindbadem z włączoną klimatyzacją
Zaletydostateczną liczba przystanków na rozprostowanie nóg
Wadybrak informacji o spóźnieniach powyżej 30 min
powrót ciepłych napojów byłby mile widziany
~Iwona / 2022-06-11 18:23
Ocena: 4.00 / 5
Jechałam z Zabrza do Opola autobusem nr 26 , przemiły i pomocny kierowca , tylko więcej takich . Autobus ok , żaden luksus ale wystarczająco .
ZaletyMila załoga
WadyBrak możliwości zarezerwowania miejsca, jeżeli się online rezerwuje nie ma możliwości wpisania żadnych uwag , osiągalność telefoniczna niemożliwa
~Mariele / 2022-06-09 20:09
Ocena: 2.25 / 5
Jechalam z mezem z Poznania do Hagi z przesiadka w Slubicach. Ten odcinek trasy byl wzgledny choc autokar wypelniony do ostatniego miejsca. Brak informacji od panow kierowcow,nieuprzejmi! Natomiast trasa ze Slubic do Hagi to byl koszmar! Znow wiekszosc pasazerow to Ukraincy,dziewczyny,ktore siedzialy przed nami rozlozyly fotel do pozycji lezacej i to trwalo az do Amsterdamu,gdzie wysiadaly. Probowalismy wszystkiego aby choc troche zmienily pozycje foteli,bezskutecznie!,bylo tylko gorzej! Prosilismy pana kierowce o pomoc, ale on bez slowa wzruszyl tylko ramionami! Odnieslismy wrazenie, ze pasazer to tylko "numerek "do przewozu, przykre. Zaden komfort jazdy z Sindbadem,to koszmar trwajacy ponad 15 godzin!!!
ZaletyZadne
WadyNieuprzejmosc
~Iza / 2022-06-09 15:05
Ocena: 2.25 / 5
Bardzo nie polecam pani pilotki z pietrowego autbusu po przesiadce w Świecku. Dzisiaj 9 czerwca moja 73 letnia babcia po operacji biodra poprosila o miejsce na dole, bo ciezko bedzie jej wejsc na gore, niestety uslyszała tylko bardzo niemile, ze "co ona ma z tym zrobic". Na szczescie pan kierowca okazał wiecej empatii i na nastepnym stopie znalazl babci miejsce na dole.
~M-@ / 2022-06-08 21:15
Ocena: 4.75 / 5
Wyjazd 13 maja, Lublin-Frankfurt z przesiadką w Opolu. Pierwsza trasa do Opola 6+ dla kierowców (p. Piotr, imienia drugiego kierowcy nie zapamiętałam), na każdym przystanku miło witali pasażerów, wszystko dokładnie tłumaczyli, żartowali. Druga część trasy również miła, pilot przychodził pytał czy wszystko w porządku, czy klimatyzacja odpowiednio ustawiona, można było kupić ciepłe lub zimne napoje. Autokary czyste. Polecam serdecznie.
~Aniela / 2022-06-06 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Brak informacji o przesiadkach, autokar wewnątrz zatrzymał się w PRL’u, brak gniazdek, chamscy kierowcy, śmieszna organizacja- po dwie osoby na jednym miejscu i prowizoryczne „bilety” na karteczkach samoprzylepnych, ceny z kosmosu, odjazdy i przyjazdy nie na czas. Jeden wielki żart…
ZaletyBrak.
WadyCała ta firma to jedna wielka wada.
~Piotr / 2022-06-05 21:45
Ocena: 2.25 / 5
Chamstwo i prywata wśród kierowców. Za nadbagaż kierowca nie wystawił rachunku (przypuszczam, że poszło w kieszeń)
~Ewa / 2022-06-02 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje okradli mnie i mimo zgłoszenia zero reakcji kierowca jak poprosiłam żeby zadzwonił do poprzedniego autokaru powiedział że nie ma z nimi kontaktu !!!!
~Karol / 2022-06-02 04:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Ostatni raz jadę.
Pasażerowie rozkładają se fotele jak chcą.
Buractwo i prostactwo.
Picie rozlewanie alkoholu,brak reakcji kierowców.
Po prostu szkoda na ten autobus wydawać siano,za taki niski konfort jazdy a ludzie jak święte krowy.
Zaletybrak
WadyPicie w autobusie,brak reakcji kierowców,opuszczanie siedzeń przez pasażerów maksymalnie bez zgody osób siedzących za nimi
~Joanna / 2022-05-29 15:59
Ocena: 4.50 / 5
28.05.22 kurs Hannover-Chełm.
Podczas trasy autokarowy komputer się zbuntowal. Trzeba było się we Wrocławiu przesiąść do innego autokaru i potem ,wg planu,w Opolu. Dzięki niesamowicie operatywnej i profesjonalnej pilotce wszystko zadziało się błyskawicznie. Nikt z pasażerów chyba nie odczuł dyskomfortu.Kierowcy sprawnie wyladowali bagaże, autokar zatrzymał się obok tego busa,do którego mieliśmy się przesiasc ,by pasażerowie nie musieli błąkac się z bagażem. W Opolu podobnie. Juz dawno nie jeździłam Sindbadem do Polski i teraz widzę nieporównywalna z wcześniejszą kulturę jazdy. Pewnie nie zawsze trafia się na tak sympatycznych kierowców i pilotów ale ja miałam szczęście. Zadziałała kompetencja. Brawo,trzymajcie taki fason dalej.
ZaletyKompetencja,zaangażowanie
WadyDzisiaj nie bylo.
~Sebastian / 2022-05-27 22:45
Ocena: 4.50 / 5
Polecam tylko gdzie stweardessy które zawsze nam towarzyszyły
~Roman / 2022-05-27 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Omijac szerokim lukiem.Brak informacjii o przesiadkach, opryskliwi kierowcy , kompletny brak profesjonalizmu. Skasowac za kurs a klienta maja w d....e
Kategorycznie odradzam!!!
ZaletyZadnych
WadySame
~Dorota P. / 2022-05-26 22:54
Ocena: 2.50 / 5
Podroz z Holandii do Polski to katastrofa.Brudny autobus z zewnatrz i wewnatrz.Toaleta smierdzaca na caly autobus. 1wsza czesc trasy-kierowca ok,2ga czesc trasy kierowca i pilotka-katastrofa. 3cia czesc trasy-autokar nr21-bardzo mily kierowca a autokar zadbany.
~KS / 2022-05-25 23:49
Ocena: 1.00 / 5
Firmo Sindbad zmiencie sie, powroccie do traktowania klientow jak sprzed brexit. Naprawde milo bylo jezdzic z Wami przez 16- lat
ZaletyMoge odpisac tylko te zalety sprzed brexit a bylo ich wiele ,: gorace napoje, mila obsluga, fajny, wesoly kierowca traktujacy ludzi z szacunkiem. Zawsze polecalam te firme znjomym Polskim I Anglielskim.
WadyTraktowanie klientow podmiotowo, a przeciez to my dajemy Wam prace I pieniadze. Nie moge zdejmowac butow w autkarze, glosne puszczanie filmow, ( na co klienci nie maja wlplywuw) brak mozliwosci zakupienia cieplych napojow, klimatyzacja uzalezniona od nastroju kierowcy. Strasznie wysokie oplaty za przwoz bez praw klienta. Nie polecam t nikomu.
~Anna / 2022-05-25 19:26
Ocena: 4.50 / 5
Jechałam z Malborka do Duisburg wraz z dziećmi z przesiadka i jestem zadowolona. Autokar czysty, obsługa miła. Nie wiem skąd tyle negatywnych komentarzy. Właśnie jade z powrotem do Polski i również wszystko jest w porządku. Uważam, że wiele zależy od ludzi i ich zaangażowania. Wiadomo każdy jest tylko człowiekiem i czasem ma gorszy dzień. Praca w tym zawodzie do łatwych nie należy. Wielogodzinna jazda i odpowiedzialność jest duża. My w zamian mimo wszystko możemy być mili dla kierowcy i pilota i mieć więcej zrozumienia dla innych.
ZaletyWygoda jazdy, miła obsługa
WadyPrzesiadki
~Jędrek / 2022-05-25 12:00
Ocena: 2.25 / 5
Ciasnota 26 cm odstępu między siedziskiem a oparciem foteli .Naiwnie tłumacza to Setra
produkuje takie autobusy .Tak jakby to nie Sindbad zamawiał takie konfiguracje.Dzięki awarii autobusu Sindbad swoją podróż kończyłem w autokarze tej samej marki ale mającym po jednym rzędzie foteli mniej . Dzięki czemu można było jechać komfortowo
ZaletyDuża ilość połoczeń
WadyPasażer to tylko pieniądze.Jego wygoda to ostatnia rzecz oktora zadbają .Wifi strach używać klima używam wcale lub bardzo słabo . Traktują jak bydło raz zostałem na przystanku w Słubicach bo pani pilotka stwierdziła skoro wszyscy są to możemy już jechać .Autobus wyjechał przed czasem.Kierowca z innego autobusu zawrócił mój autobusy Po 4 razie powiedziałem nigdy więcej i dotrzymóje słowa
~Honorata / 2022-05-22 11:55
Ocena: 4.00 / 5
Ja ogólnie mogę jeździć Sindbadem zawsze tam byłam zadowolona choć uważam że pilot powinien bardziej sprawdzać pasażerów siedziałam z jednym Panem i obydwoje stwierdziliśmy że wszystko ok tylko odór zapach tego alkoholu nam mocno przeszkadzał po jednym piwie tak nie śmierdzi w autokarze, ale przeżylim podróż, drugie co mię rosmieszylo dzwonię do pani do biura w Opolu, mam zakupiony bilet do Rotterdamu pytam się czy muszę dopłacić bo chce jechać do Hagi i przełożyć termin wyjazdu, Ona nie wyjaśnia mi że nie mam kosztów dodatkowych bo to przed Rotterdamem tylko utwierdza mnie w błędnym kole, ludzie nie muszą być zorientowani co gdzie się znajduje, ale jestem pewna że pani była bardzo zorientowana. Ja za pierwszym razem czy będę musiała dopłacać za bilet, ona mi mówi że jak będę jechać będę miała wyznaczony termin to mi powie. To pokazuje jacy ludzie są, i powiem smród w autokarze był okropny. Mało fajne to.
~TraNspulator / 2022-05-18 10:42
Ocena: 1.75 / 5
18 05.22 nie mìla ruda pani grazyna na pokladzie i przeklinajacy kierowca nr 50 autobusu,polowa ludzi to uchodzce a na grqnicach kazdego sprawdzaja i pytaja sie gdzie i co bedzie robil .dzieki ale nie skorzystam wiecej
Sindbada usługi sięgnęły dna.Za każdym razem czekam ponad godz.na wyjazd z mojego miasta bo takie ma opóżnienie.Dużo osób nietrzeźwych jedzie brak pilota.Ogólnie wielki chaos a bilety coraz droższe.Przyjazd a na drugi dzień wyjazd jest już o 10 euro droższy a kiedyś tak nie było.Chcą się nachapać a usługi schodzą na psy.