Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 855 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.18
  • Wygoda
    2.17

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~rj / 2022-07-12 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wygoda-0,kibel-000, pilotka?-0000, mam karte znizkowa,ale juz wiecej nie skozystam z tej firmy.
    Odnioslem wrazenie,ze obsluga tu nie pracuje -wspolpracuje z klientami,tylko odwala swoja szychte.
    Zalety000000000000
    WadyTylko same wady!
  • ~Wiesława / 2022-07-12 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Autokar 193, 11.07 z Heilbronn do Katowic. Pilotka niemiła, nikogo nie poinformowano że toaleta jest nieczynna, bo była nieopróżniona. Autobus wypożyczony, strasznie ciasno, nasze fotele akurat zepsute,nie można ich położyć, a przed nami sie położyły i nie mozna było ruszyć nogami. Herbata syf, ktos chcial kupic wodę do picia-nie mają. Za mało było postoi na siku, myślałam, że brzuch mi pęknie i się posikam. Odpowiedź pilotki: musicie państwo wytrzymać. Traktują ludzi jak bydło
  • ~Grzegorz / 2022-07-12 12:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Jednym słowem DZIADY. Start z Opola do heilbronn autobus podstawiony z pełną toaletą następnie opróżnianie jej w jakimś dziwnym miejscu. To był kurs jeszcze w maju. A teraz z wczoraj ta sama sytuacja tylko że w Niemczech Heilbronn toaleta pełna brak możliwości skorzystania. Odpowiedz obsługi za opróżnianie w Niemczech trzeba będzie zapłacić. Ciekawe gdzie te gnoje to wylewają że nie płacą? Moim zdaniem banda złodziei . Żeby nie było autobus nr 193
    ZaletyMili kierowcy
    WadyNie ma tyle miejsca żeby się rozpisywać
  • ~Zofia / 2022-07-11 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Traktowanie ludzi jak bydlę. To jest chore jak można tak traktować ludzi w podróży. Przesiadki o których się dowiadujemy 5 minut przed to jest aż śmieszne. Nigdy więcej podróży z Państwa firmą. Bałagan totalny. Nie będę polecać nikomu. Kierowcy opryskliwi. Proponuję zmianę formy pracy. Panu Prezesowi Wójcikowi proponuje podróż autobusem z Polski do Włoch w takich warunkach jak traktowani są tu ludzie. Nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyCala podróż to wada.
  • ~M.D / 2022-07-11 12:34
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona usługami firmy Sindbad. Po przeczytaniu opinii bałam się, ze podróż będzie katastrofą - a jednak nie była.
    Miałam okazje podróżować w dwie strony do Polski i z Polski i akurat trafiłam na ta sama załogę i autokar.
    Autokar czyściutki, pachnący. Puszczane filmy, kawa, herbata, zimne napoje. Przemiła i przepiękna pani pilot. Pasażerowie byli zachwyceni - z fantastycznym podejściem do ludzi. Uśmiechnięta, otwarta i pozytywnie nastawiona.
    Informacje o przystankach, kontroli - kierowcy bardzo pomocni i mili.
    Może mieliśmy szczęście. Ale w piętrowym autobusie wszyscy na gorze byli zachwyceni podróżą. Oby więcej takich pracowników u Państwa w firmie!
    Nr autokaru 15. Trasa ze Szwajcarii do Polski i z Polski do Szwajcarii
    ZaletyMiła obsługa, informacje na czas, bar na pokładzie, super kierowcy, podróż fantastyczna
    WadyMało miejsca na nogi
  • ~53 / 2022-07-09 16:52
    Ocena: 4.25 / 5
    Minus ze nie można samemu sobie wybrac miejsc jakos obsługi to najlepsza w 53 autokarze
    ZaletyKontakt do ładowania
    WadyBrak wybranych przez samego/samą siebie miejsc
  • ~Kieł / 2022-07-07 18:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałem z Zabrza do Paryża. Nigdy, ale to absolutnie nigdy wiecej. Mam 187cm wzrostu i miejsca na nogi po prostu nie ma. Jechałem wiele godzin, bez możliwości zmiany pozycji, wygięty jak precelek. W takiej pozycji można dostać zatoru żylnego przez tyle godzin. Nogi bolały mnie kolejne 3dni po podróży. Dodam tylko, że nawet kobiety ok 165cm wzrostu narzekały na ilość miejsca. Czy to autokar dla niskorosłych, albo dzieci?
    NIE POLECAM x100! Nawet za darmo.
    ZaletyCzystość w autokarze.
    WadyMiejsce w autokarze
  • ~Ann / 2022-07-07 15:19
    Ocena: 4.25 / 5
    Po przeczytaniu opinii zastanawiałam się czy w ogóle dojadę na miejsce. Jednak obsługa okazała się zaskakująco miła i udzieliła mi potrzebnych informacji. Wyjazd 15.15 o czasie, bez pośpiechu wsiadłam o 15.10. Wydaje mi się całkiem normalnie, nawet klimatyzacja działa.
    ZaletyMiła obsługa, informacje udzielane są w normie nawet lepiej, gniazdka
    WadyOgraniczona pojemność toalet w autobusie, ale nie mam z tym problemu
  • ~Józek / 2022-07-06 21:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Zamość Monachium, jakieś dziwne postoje, jakieś dziwne zasady, nie POLECAM
  • ~Holand trip / 2022-07-04 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus z Poznania do Amsterdamu opóźniony 1h na starcie, bez żadnej informacji od przewoźnika, kolejna stracona podczas przesiadki w Slubicach- następny autobus, który powinien na nas czekać również opóźniony,plus tankowanie i opróżnianie nieczystości...
    Rozkład jazdy podany podczas zakupu biletu zupełnie inny niż trasa:
    Miał być Poznań, Słubice, Berlin i dalej już Holandia, tymczasem autobus objechał już 4 miasta w Niemczech i kieruje się na Kolonie.
    12h w drodze, tylko dwie przerwy, pilotka bardzo opryskliwa i niesympatyczna, nie znająca żadnego innego języka po za Polskim.
    Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBRAK
    WadyTrasa, opóźnienia, obsługa,
  • ~Tomek / 2022-07-04 06:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, nie polecam Firmy miałem przyjemność jechać ostatni raz trzy lata temu i nic się nie zmieniło wręcz przeciwnie pogorszyło stan autokarów opłakany jestem kierowcą i wiem, kiedy coś stuka nie tak w zawieszeniu trasa zmieniona nie tak, jak na rozkładzie kiedyś jeszcze kawkę serwowali teraz nic pilot nie sprawdza ludzi po postoju kierowca wiezie jednego pasażera nie wiadomo gdzie gdzieś pod prywatnym domem wysadza, czy to już usługi dor to dor masakra co do uprzejmości panów kierowców dużo do życzenia pan pilot, sprawdzając bilet szuka na smartfonie przewija palcem 3 minuty 21 wiek firma nierozwinięta powinien mieć fajny tablecie tylko wpisać pierwszą literę nazwiska i pyk firma dziad nigdy, nigdy więcej nie, nie, nie Konkurencjia troszkę droższa, ale komfort o niebo lepszy.
  • ~PODKURWIONA NA 100% / 2022-07-03 06:12
    Ocena: 1.33 / 5
    02.07.Autokar Nr.63 na start 2h spóźnienia, bez jakiej kolwiek informacji,ze strony Przewoźnika!!!Podróż z Włoch do Wrocławia TRAGEDIA! Obsługa nie reaguje na prośby pasażerów o postój.Starszy pan (ok.75l) poprosił że nie było ani jednej przerwy 10h w autokarze bez pilota do Verony. W Veronie zmiana kierowców i PRZYDZIAŁ PILOTA ???????????? Pan Maciej (pilot) odpowiada starszemu panu :
    - trzeba było jechać do Norwegii tam jest zimniej!Będzie przerwa jak zabierzemy pasażerów z Bolzano żeby dłużej nie czekali... Ok 12h jazdy 15 min przerwy. Prosząc o przerwę chociaż 10min. Nerwy ponoszą... W Niemczech PILOT MACIEJ unosi głos że za chwilę zostanę wyrzucona z autokaru bo to nie jest AUTOKAR TURYSTYCZNY!!!
    - Więc odpowiadam,tak Wy tak potraficie, wyrzucić pasażera, już nie jeden zginął z Wami.
    Na co PILOT :
    - wezwę Policję i wyprowadzą , Panią w asyście policji, wtedy nikt nie zginie...
    PROSZĘ DZWONIĆ ŻADEN PROBLEM!
    KOMPLETNY BRAK EMPATII I ZROZUMIENIA.
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa!!! Od biura przez kierowców po pilotki i pilotów tragedia! Jeden wyjątek Pani Blondynka z autokaru nr.11 Super
  • ~Mateusz / 2022-07-02 22:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Dzień dobry sindbad... wracam właśnie z Zurichu do polski do glogowa autobusem sindbad numer autokaru3 opole Wrocław. Chwilę po odjeździe pewien starszy pan zapytał grzecznie czy można włączyć klimatyzację pani pilot odpowiedziała że klimatyzacja jest włączona na maksa i inaczej nie bedzie(kłamała) klimatyzacja jest zepsuta prawdopodobnie brak czynnika a może inna usterka tak czy inaczej klimatyzacja nie działa smażymy się od samego Zurichu. W autobusie jadą starsi ludzie ale kogo z obsługi sindbad to obchodzi,w pewnym momencie nie wytrzymałem i powiedziałem na głos trochę w nerwach co myślę że nie działa klima że to skandal pani odpowiedziała "proszę zrozumieć jest cały autobus ludzi i dlatego jest gorąco i duszo" robiąc z nas głupków tak jak by nikt nigdy nie korzystał z klimatyzacji.. ok to nie jest wina tej pani że niedziala klima autobus to maszyna(złośliwość rzeczy martwych ) tylko dlaczego od początku Wpiera ze to tak ma być.. następnie pan kierowca który zasiadł za stery tego piekarnika przd sztutgartem bardzo się oburzył i powiedział że tylko mi coś nie pasuje bo nikt inny nie ma pretensji. Otóż nie na pewno większości to nie pasuje tylko nikt się nie odzywa(chyba że ktoś lubi się wędzić) wysiadlem przed sztutgartem na minutę zaczerpnąć powietrza dlatego że obsługa autobusu wysiadła. Odpowiedziano mi "proszę wsiadac chyba że nie chce Pan jechac dalej " zapłaciłem za kurs 80euro jak wszyscy zresztą w XXI wieku jechac ponad 1000kilometrow bez klimy to duża przesada.. na wymarzonyym postoju na siku po 4 godzinach jazdy Zapytałem jednej pani czy jej to odpowiada powiedziała ze Nie ze jest gorąco duszno nie ma czym oddychać.. więc nie tylko mi to nie pasuje. Wsiadając w Zurichu do autobusu miałem zimna zeszroniona coca-colę która na chwile obecną jest ciepła..na postoju miała być naprawiona klima:) tak mówiła obsługa robiąc z nas durni . Jak można w 15 min na postoju naprawić klimę. Pani nie ma pojęcia o motoryzacji a mowi takie rzeczy.. cóż mogę jeszcze dodać nic pozytywnego.. wystawiam punktację w skali od 1 do 10 Zero. Nie dziękuję za gorąca podróż... nie pozdrawiam nie polecam firmy Sindbad... jedziemy dalej w piekarniku. UGOTOWANI.PL
    ZaletyGorąca herbata :P
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Niezadowolony klijent / 2022-07-02 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo obsługi na najwyższym poziomie 1100 km bez klimatyzacji pierwszy raz w życiu spotkałem się z takim podejściem do klienta odradzam korzystanie z usług tej firmy
    ZaletyNiema
    WadyChamstwo i brak kompetencji do obsługi klijenta
  • ~Sebastian / 2022-06-29 12:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Kierowca kursu 295 z Barcelony 29-06-22 cham i prostak z nerwami do ludzi o wszystko, brak znajomości języków zero kompetencji i jakiejkolwiek wiedzy emeryt który nie powinien już pracować z ludźmi. I na drodze tym bardziej widać że ma problem z sobą super wizytówka firmy.
  • ~Baba / 2022-06-27 21:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Ukraincy mają regulamin w tyle.Rozkladają sie i panoszą,gotowi do bicia,agresywni! Wiecej tam nie wsiade-chce żyć!,Kierowcy nie dają rady-oby znowu ktoś nie zginął......NIE ZABIERAĆ UKRÓW! Są chorzy na Covid,kaszlą całą drogę/20godzin/,Są agresywni i kpią z Polaków.Piszę prawdę!
    ZaletyChcemy tak,jak bylo dawniej i trochę taniej
    WadyMało kursów w tygodniu,musimy wybierac samolot a nie kazdy moze latac
  • ~Jana / 2022-06-26 00:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż Płock- Bremen moj brat z chorymi nerkami i pecherzem od zawsze! Wybrał Sinbada tylko dlatego bo mają toalety a on musi korzystać dość często ze względu na stan zdrowia. Podczas podróży jednak może z niej skorzystać co sie okazuje Panu kierowcy to przeszkadza bo postój byl godzinę temu i chyba tą następna godzine wytrzyma. Sorry bardzo ale po to jest kibel żeby korzystać! Nie nie i ostatni raz nie! Rano złożę oficjalna skargę na tego kierowcę. Lepiej sikać pod siebie albo na podróż pampersa założyć bo Panu kierowcy sie nie podoba korzystanie z toalety!! BRAVO ZA SUPER KOMFORT PODCZAS PODRÓŻY CHYBA POWINNIESCIE ZMIENIĆ REKLAME! ODRADZAM I NIE POLECEM.
  • ~Eeeewa / 2022-06-24 17:14
    Ocena: 4.50 / 5
    Jeżdżę Sindbadem od lat, ale z takim chamstwem nigdy się nie spotkałam. Gdyby nie Pani pilot i jeden z kierowców, ta podróż byłaby najgorsza w moim życiu przez kierowcę. Autokar nr 15, trasa ze Szwajcarii na wschód Polski. Stary, gburowaty dziad - bo inaczej nie da się nazwać tego kierowcy. Mdlejący pasażer w autokarze , a ten pyszczy aby nawiewy człowiekowi włączyć.
    Pilotka pomagała jak mogła - dzięki jej uprzejmości, wiedzy na temat reakcji w takich sytuacjach i dzięki drugiemu młodemu kierowcy, mężczyzna otrzymał pomoc od ratowników medycznych.
    Druga sprawa - przedmiotowe i chamskie traktowanie biednej dziewczyny, która wykonywała swoją prace na medal. Dbała o pasażerów, komunikaty były przekazywane jasno, zrozumiale. Z ciągłym uśmiechem na ustach. Żadnego pasażera nie zostawiła bez odpowiedzi. Profesjonalne podejście i fantastyczny kontakt z klientem - jestem zachwycona zarówno uroda jak i zaangażowaniem w prace. Tak samo drugi z kierowców - widać ze mężczyzna dba zarówno o autokar jak i o pasażerów. Super duet! Dzięki tym państwu , podróż była fantastyczna.
    Szkoda mi dziewczyny, bo w nocy my jako pasażerowie siedzący na dole w autobusie piętrowym , słyszeliśmy jak stary gbur
    Wyzywa młoda dziewczynę - pilotkę, od idiotek, debilek, gowniar itp. Tylko wyłącznie dlatego, ze poprosiła aby zjechał, by pasażer który zle się czuje - zaczerpnął świeżego powietrza.
    Pilotka profesjonalnie podeszła do sprawy - nie wchodziła w dyskusje, aż finalnie stary kierowca który już dawno nie powinien być kierowca - bo do licha odpowiada za ludzi !!!!!! Przyznał się ze bal się zatrzymać , bo nie umiałby wyjechać z parkingu. No ludzie !!!!!!!!!!!!!!!!!! Całe szczęście , ze pasażerowie słysząc jak dziad wydziera się na młoda dziewczynę ruszyli i stanęli w jej obronie. Z takim to aż strach jechać !!!!!!! Kierowca nazywa się Mieczysław !!!!!

    Pan Daniel i Pani Karolina uratowali tą podróż. Niczego , nikomu w niej nie zabrakło, a nawet w krytycznych sytuacjach dali świetnie radę! Tym
    Państwu należy się medal !!!!
    Ten stary dziad do zwolnienia !!! Jeszcze by do jakiegoś wypadku doprowadził !!!!
    ZaletyObsługa i profesjonalizm kierowcy i pilotki
    WadyStary gbur - kierowca do zwolnienia
  • ~Karolina / 2022-06-22 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    DROGO!!!!!! Oferta=ŻADNA! Autokar raz na tydzień?! Infolinia=jakaś dziwuszka niezorientowana. Ludzie-piszcie tu, co wiecie. Czy Ukry nadal okupują autokary? To ważne-bo znów na Covid ludzie chorują po podróży! Jakie wymaganie na granicach? Jakie papiery do UK i Co można wwieżć.....O tym powinna być informacja!A to,że chamstwo-zawsze było! A ta piękna pilotka-to pewnie ta nadęta Ukrainka!
    ZaletyMało
    Wadywszystkie
  • ~Pasażer linii 141 / 2022-06-22 07:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeden z trzech kierowców lini 141 dnia 22.06.2022 jest nie kompetentny i opryskliwy. Jeżeli męczy go ta praca niech ja zmieni lub niech może zostanie wysłany na jakiś kurs panowania nad sobą. Oczywiście skarga zostanie złożona do przewoźnika. Przez takich ludzi firma traci klientów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 4995
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3105
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 855
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 709
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 349
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 323
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929