Podróż ze Skarżyska do Niemiec tragedia. Wyjazd 13:20 ,do godz 23:30 czyli po 10 godz jeszcze w Polsce,czterokrotna zmiana autokaru o czym podróżni nie byli wcześniej informowani . Absolutnie nie polecam
ZaletyMili kierowcy, kawa herbata
WadyZero organizacji
~anymous / 2022-08-14 09:09
Ocena: 3.75 / 5
Podróż z Krakowa do Kiel 13.08./14.08. na czas,wygodnie, pyszna kawa, wysoka kultura osobista i pełen profesjonalizm pilota, pana Maćka. Oby więcej takich pracowników.
ZaletyMiła atmosfera, pilot
~Ed / 2022-08-14 03:16
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga dzisiaj podróżuje z Polski do Niemiec obsługiwany Prze ta pseudo firmę. Przy 17ngodzinach jazdy mamy jedba przerwę pół godziny. Mało tego kierowca zatrzymuje się na przerwie w miejscu gdzie pół godziny czeka się w sklepie w kolejce. Kultura osobista kierowców przepraszam z kulturą niema to nic wspólnego. Odradzam podróż tym dylizansem
ZaletyŻadnej
WadyNiema pozytywów
~Akasza / 2022-08-13 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Brak kompetentnych osób. Nikt nie informuje o przesiadkach w Opolu do miejsca docelowego przy zakupie biletu. Po przesiadce w Opolu trzeba godzinę czekać na kolejny autobus. Porażka totalna.
~Małgorzata / 2022-08-13 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Jeździłam dawno jeżdżę teraz dziadostwo ze trudno to opisać. Ciasnota zaducha i brak organizacji. Mam najgorsze zdanie o nich spośród wszystkich przewoźników autokarowych w Polsce. Jeżdżę na trasie Niemcy Polska w miarę regularnie od 2006 większego dziadostwa nie spptkalam
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Pasażer / 2022-08-13 15:10
Ocena: 1.50 / 5
Dramat,obsługa dziadostwo bez kultury,chamscy kwalifikujący się do dyscyplinarnie,nie słuchają pasażerów,mają wywalone.Toalety śmierdzące,papieru brak,nogi pod brodą tak ciasno. Nie polecam i nie pojadę nigdy więcej.
~Wkurzony / 2022-08-12 22:01
Ocena: 2.50 / 5
Bagaże ważone w domu. Jeden 27 kiko, drugi 22. Kierowca mówi, że jest za dużo i waży. Wychodzi mu 36 i 28. Mówi, że 4 kg za dużo i trzeba zapłacić 40 zł. Żadnego pokwitowania nie daje a pieniądze wkłada do kieszeni w spodniach. Myślałem, że to jest ok ale już w czasie podróży jedna pani rozmawia przez telefon i jest w szoku, że miała bagaż 38 kilo. Dała kierowcy 20 zł i było ok. Mówię to żonie a ona, że przy ważeniu kierowca oparł sobie bagaż o brzuch. Po przyjeździe ważyłem bagaże w domu na dwóch różnych wagach, w tym jednej której używał kierowca, i waga była 27 i 22 kg. W żadnym autobusem WiFi nie działało. Autobusem Anglia - Polska marki Setra bardzo ciasno. Innej marki, po przesiadce, już ok. Nie polecam tego nikomu.
~Dominika / 2022-08-12 21:19
Ocena: 1.75 / 5
Jadę teraz z Genevy do Pl linia 153,kierowcy po jakieś 70 lat,nie przywitali nas tak jak Panowie z sindbada z Annecy do Genewy. Panowie rzucili tekst typu jak chcecie kawę to przyjdzcie ją nie będę chodził, mimo to że sami soboevroboa non stop. O postoju Wogole nie informują, stanęli owszem ale przerwę zrobili tylko dla siebie, pasażer zapytał czy możemy na chwilę wysiąść usłyszał tekst to nie koncert życzeń. Po 2(nie którzy pasażerowie nie mieli przypisanych miejsc więc starszy posadził ich po swojemu ,ale w Zurich po 3.5 h opóźnieniu*bo kierowcy latali sobie kasę rozumieniac *dosiedli się pasażerowie przypisano do miejsc, to kierowca dosłownie Wrzeszczal że ale miejsca pozajmowlali, jedna Pani się odezwała że sama 0an tak dadzą ludzi q on z tekstem nie podoba się wszystkich wypieprze i z buta pojdziecie. Napewno wszyscy pasazerowie będą składali skargi .Nigdy w życiu nie pojadę z tym przewoźnikiem. Masakra A i jeszcze nie powiedziano nam o przesiadkach
ZaletyBrak
WadyWszystko
~asia / 2022-08-12 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Spóźniają się prawie godzinę, twierdzą że autokar już stoi a pasażer jest na niewłaściwym przystanku, następnie obiecują że już jedzie, że będzie za 5 min, następnie za 10 min. Itd. i pokrętnie tłumaczą o jakiejś awarii. NIE POLECAM!!! TEGO PRZEWOŹNIKA!!!
~Asia / 2022-08-12 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Autokary mają prawie godzinne opóźnienie a konsultantka daje pokrętne usprawiedliwienia, obiecując też niezwłoczny przyjazd autokaru co mija się z rzeczywistością, bo autokar nie przyjeżdża. Nie polecam tego przewoźnika zdecydowanie
~Emilia / 2022-08-11 23:29
Ocena: 1.50 / 5
Nie da się opisać jednym zdaniem ale w skrócie;
Bilet kupiony z miejsca A do miejsca B z tym że w dniu wyjazdu dowiedzieliśmy się o 3 przesiadkach. Jazda w nocy. Przy pierwszej przesiadce pierwsze problemy,trzeba było czekać pół godziny od 23 aby wejść do kolejnego autokaru. Mimo że jechalismy w dwie osoby, miejsca w kolejnym autokarze zostały rozdzielone. Nie pomogły argumenty że jedna z osób jest pod opieką drugiej ponieważ ma 80 lat i potrzebuje tej opieki. Na infolinii niemiłe osoby,kierowca tak samo. Organizacja i podejście tej firmy nie warte zachodu. Już wiem skąd Biała cena
~Ten sam / 2022-08-11 15:30
Ocena: 1.00 / 5
15.30 wjazd do Krakowa którego niema na liście przystanków. W NAJWIEKSZE KORKI DEBILE
ZaletyNie ma
WadySe wady
~Harry / 2022-08-11 15:10
Ocena: 1.00 / 5
2 raz jadę tym ścierwem krosno amsterdam niema przystanku Kraków ale on i tak tam jedzie. Zwykle robienie ludzi w uja
ZaletyNiema zalet
WadyTylko wady
~Nie wazne / 2022-08-11 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Trasa Krosno Amsterdam sam przejazd z krosno do Kraków to już 5 godzin
Parodja nie polecam
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Tom / 2022-08-10 06:28
Ocena: 3.00 / 5
Pilotka autokaru Jarema Kaja,bardzo nieuprzejma do pasażerów.By uczyła starych kierowców jak mają jeździć.tak pozatym fajnie się jeździ,jeżdżę tyle lat i nie było problemu wszystko pozytywnie.
ZaletyWszystkie inne
WadyJakość pilota
~Monika / 2022-08-09 14:50
Ocena: 4.75 / 5
Wracałam z synem 29.07.22 z Niemiec z osnabrück linią 65 do Opola na przesiadkę do Tarnowa, kierowcy bardzo pozytywni, mili,robiłi przerwy, bardzo ludzkie podejście do pasażerów. W OPOLU linia 77 do Tarnowa, kierowca bardzo miły, uprzejmy, bez zarzutów. Autokary czyste, tylko jedyny dyskomfort to ciasno dla nóg na tyle godzin jazdy, ale da się wytrzymać. Polecam Sindbada i oby więcej takich kierowców, których pozdrawiam i życzę zdrówka
ZaletyBardzo miła obsługa
WadyDa się wytrzymać
~J / 2022-08-09 06:12
Ocena: 1.25 / 5
Ciasno, brak informacji na bilecie o przesiadce w Słubicach, 2h stania na zimnie i czekania na autokar. Obsługa niemiła i oburzona ze ludzie pytają o to w który autokar maja wsiąść. Zostawili jedną babkę w Słubicach i znowu czekanie. Gdybym wiedziała o tej przesiadce to wybrałabym pociąg albo BlaBlaCar.
ZaletyBrak
WadyMało miejsca
Długie przesiadki i postoje
Zero informacji
Niemiła obsługa
~Krzysztof / 2022-08-07 18:54
Ocena: 2.00 / 5
Wszystko w miarę Ok mimo droższych cen biletow o 40 % i tego ze mój syn po przywiezieniu do domu dostał tylko jedna torbę podróżna a miał dwie .Na szczęście ktoś ja znalazł ale syn musiał jechać po nią 60 km i spowrotem
~Sebs / 2022-08-06 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Czekałem na dworcu w Katowicach 2 godziny było chłodno więc poszedłem do poczekalni nie zauważyłem jak przyjechał autobus po czym odjechał bezemnie zadzwoniłem do biura on już za miastem dostałem numer do niego in nie wróci próbowałem coś zorganizować mówi że Wrocław albo Zielona góra ale odjazd na godzinę nie będzie czekał zrezygnowałem wqirwony pojechał do domu po czym nagle kierowca dzwoni po 4 godzinach że czeka na mnie w Zielonej Górze nagle znalazł telefon do mnie a w Katowicach nie mógł zadzwonić .uj .ebany.
ZaletyBrak
WadySame
~Pasażer / 2022-08-04 15:56
Ocena: 1.75 / 5
Jade właśnie w kierunku Barcelony siedzenia ciasne kolana pod brodą. Kierowcy chamscy chyba jeżdżą za kare. Na dodatek kierowca krzyczy po ludziach... pierwszy i ostatni raz. Nie polecam. W polsce do Słubic autokar jeszcze w miare po przesiadce masakra.