Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 855 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.18
  • Wygoda
    2.17

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrii / 2022-09-11 11:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Absolutely nonchalant sercive. Booked two-way ticket a week before a ride. Got a broken chair in reward and was struggling to endure this whole mess for 10 hours. No substitute offered, no money refund.
    Wady100%
  • ~Malanka / 2022-09-11 01:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Jechaliśmy do Londynu i to jest jakaś porażka .nie wygodnie ,ciasno nie polecam
  • ~Marcin / 2022-09-10 20:17
    Ocena: 4.25 / 5
    Pozdrawiam Paniom pilot Kaje z autokaru nr 2 którym właśnie jadę ????,bardzo miła i profesjonalna.
  • ~Luxxxis Daniel / 2022-09-10 13:57
    Ocena: 4.50 / 5
    Jadę po raz 1 .busem do Francji…Jest wygodnie,przystanki co 1,5. godz,obsługa spoko,leżę na 4 fotelach i oglądam film…Nie rozumiem pieniaczy…Sindbad daje radę
  • ~Mirabelka / 2022-09-09 20:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety nie mogę dać pozytywnej opinii z racji tego, że nie rozumiem jak można zabierać w podróż pijanych pasażerów. Smród niesamowity w autobusie. Pani pilotka nie udziela informacji dlaczego policja zatrzymuje autokar. Opóźnienie czterogodzinne bez słowa wyjaśnienia obsługi. Jedna wielka tragedia. Uważają że jak człowiek kupił bilet to ma siedzieć cicho i cieszyć się że w ogóle zawiozą do celu.
  • ~Alex / 2022-09-09 05:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat nie polecam. Jechałam z nimi do Holandii i już więcej nie podjadę. Kierowcy nie mili,pani z obsługi to już nie wspomnę zaczęła się kłócić z pasażerka o to że usiadła na miejscu jednym dalej. Nigdy więcej nie skorzystam. Mało postojów, toaletą nieczynna pół drogi. Kierowca uszkodził walizkę gdzie powiedziałam co pan robi i żeby uważał oczywiście reklamacja wysłała odpowiedź negatywna że niby walka przeładowana i że była już uszkodzona. Mimo niskiej ceny za przejazd nie warto... No ale oczywiście kierowcy i tak powiedzą że to pasażerowie są ci źli a oni najlepsi.
    ZaletyBrak
  • ~Maya / 2022-09-06 11:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Duszno, niewygodnie. 25 godzin z przednim siedzeniem uniemożliwiającym zmianę pozycji osobie z tyłu. Jak można tak zagęszczać siedzenia? W autobusie miejskim jest wygodniej. Absolutnie nie na takie długie trasy. To kpina z pasażerów.
    Zaletykierowcy się starają
    Wadysiedzenia, duszno, postoje w krzakach
  • ~Pasazer / 2022-09-04 21:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowcy to jakieś buraki myśli że jest królem
    Dziś trasa do Słubice grubas w spodenkach i koszulce granatowe udaje wielkiego szeryfa
    A słoma z butów wystaje
    ZaletyBrak
    WadyKierowcy bez kultury oczywiście nie wszyscy
  • ~Parcheniak Iwona / 2022-09-04 13:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Jade teraz z Opola do Genewy szwajcari. Obsługa okropna,pilotka ani razu od opola ,nie przeszła się zapytać,czy ktoś chce coś do picia. Bylam teraz się zapytać, czy wloncza jakiś film ,to mi powiedziała,że nie mają więcej filmów. Śmieszne ludzie jadą do francji jeszcze tyle godzin,a oni puścili 2 filmy w polsce ,i wyczerpał się asortyment . To jest najgorsze biuro obsługi SINDBAD,oni nie rozumieją tego,że my jesteśmy zmuszeni jechać z nimi ,bo nie ma innych autokarów, i wygodą jest,że można wziąść więcej walizek. Ja nie rozumiem,że WLASCICIEL się nie interesuje tym ,bo wywala tyle kasy na pracowników,a tu połowa jest nie potrzebna, np. Piloci nie są potrzebni,kasa wyzucona . Piloci nic nie robią, a powinni oni przekładać walizki z autokaru do drugiego, nie KIEROWCY.... KIEROWCA jest po to żeby jechać i odpoczywać, a Piloci do przzucania walizek.
  • ~Pan / 2022-09-04 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam absolutnie Sindbadu kierowcy bardzo wredni idioci dosłownie bez przerwy jakieś problemy przesiadki podróż bardzo męcząca długa aż do przesady zepsuli mi walizkę i wyleciał mi olej i się stłukł pilotka w miarę grzeczna . Organizacja prawie sięga zera częste pomyłki . Ludzie ocknijcie się nie jedzcie z nimi bo można się wykończyć psychicznie no i fizycznie często ludzie mdleją widziałem na własne oczy Nigdy więcej!! Autokar 2 Polska-Włochy
    ZaletyŻadne
    WadyKierowcy chamscy wredni niekończąca się podróż
  • ~Emilia / 2022-09-04 06:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Lęborka do Birmingham z przesiadką w Słubicach. Jechałam z 12sto letnią córką.
    Najpierw trafiły nam środkowe fotele co było ok a po przesiadce dostaliśmy na samym końcu autokaru.
    Te miejsca wogóle nie powinny istnieć! . Niewystarczające miejsce na nogi a gdy ktoś przed nami obniży fotel to między ich fotelem a twoim na wysokości klatki piersiowej ma się odległość 15cm ponieważ tylne fotele sie nie rozkładają !! Wc brudne, dwie rolki papieru na 68 osób na ponad 10cio godzinną jazdę. Żart jakiś !!
    Pierwszy raz i ostatni jechałam.
  • ~Markus / 2022-09-03 22:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Ten przewoznik to jedna wielka katastrofa!!! Totalny Kaos z organizacją przy przesiadkach.....Byle upchnąć autokar do pełna i gotowe..W Autokarze kompletnie brak miejsca żeby wygodnie usiąść....Kto wymyślał trasę przejazdu to chyba nie ma dobrze poukładane w głowie. Przez kilka lat jezdziłem Sandrą który obecnie przejął Sindbad - NIESTETY .... zero Stresu,,wygodnie, człowiek nie musiał się martwić o bagaż ponieważ kierowcy przekładali bagaże sami, wszystko było dopięte na ostatni guzik....Pierwszy i ostatni raz ...NIE POLECAM
    WadyTotalna poraża
  • ~Pasażer 2 / 2022-09-03 19:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Odpowiedz w sprawie opinii Pani Hostessy z autokaru 152.
    Pani Hostessa była miła i bardzo kompetentna.
    Jeden z pasażerów zadymił całą toaletę paląc papierosy, co uruchomiło czujniki dymu i alarm. Nie jest to dziwne,że załoga autokaru się zdenerwowała. Wstyd za takich pasażerów. Załoga na plus!
  • ~Pasazer / 2022-09-03 09:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróżował do Ultrechtu. Pani Hostessa była bardzo nie uprzejma i przekracza swoje kompetencje. Ostatni raz! Nr autokaru 152. Data 3.09. Zastanówcie się kogo zatrudnianie, trafi się pasażer co nie będzie tak cierpliwy.
  • ~Daria / 2022-09-02 21:11
    Ocena: 5.00 / 5
    1.09 wróciłam z podróży z Dortmundu. Serdecznie chciałabym podziękować kierowcom czerwonego autokaru Sindbad nr 172. Kierowcy byli wyjątkowo uprzejmi i sympatyczni. Jechali szybko, płynnie, ale i bezpiecznie. Pozdrawiam Pana Roberta i Pana Marka, do następnego!
    ZaletyEmpatyczni kierowcy, szybko i bezpiecznie pokonana trasa
    WadyBrak
  • ~Magda / 2022-09-02 02:51
    Ocena: 5.00 / 5
    W Lipcu jechałam do Lindau z Sindbadem. Niestety z braku połączenia we czwarteki 1.09 wracam Flixbusem. Powiem jedno. Bez porównania z Sindbadem. Flixbus to jedna wielka porażka. Więc tym co narzekają proponuję przejechać się tą linią to będą inaczej mówić. W Sindbadzie wygodne siedzenia, mili kierowcy a do tego prawie pod nos podana kawa, cherbata i czekolada. Dlatego w przyszłym roku zaplanuję tak wyjazd żeby w jedną i drugą stronę jechać z wami. Pozdrawiam
  • ~Agnieszka / 2022-08-27 19:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Gorąco polecam przewozy autokarem SINDBAD. W sytuacji problemowej kierowcy okazali ludzkie podejście do problemu, zrozumienie i pomoc kosztem opóźnienia wyjazdu całego autokaru. Gdyby nie empatyczne podejście kierowców SINDBADA do mojego problemu musiałabym spędzić noc z 7 letnim synem na dworcu we Frankfurcie Am Main. Nr biletu 21326689.
    Jeszcze raz bardzo dziękuje za bezpieczny przewóz do Polski i gorąco polecam firmę SINDBAD.
    ZaletyBezpieczny przejazd, empatyczni kierowcy
    WadyBrak jakichkolwiek wad
  • ~Agnieszka / 2022-08-27 19:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Gorąco polecam przewozy autokarem SINDBAD. W sytuacji problemowej kierowcy okazali ludzkie podejście do problemu, zrozumienie i pomoc kosztem opóźnienia wyjazdu całego autokaru. Gdyby nie empatyczne podejście kierowców SINDBADA do mojego problemu musiałabym spędzić noc z 7 letnim synem na dworcu we Frankfurcie Am Main. Nr biletu 21326689.
    Jeszcze raz bardzo dziękuje za bezpieczny przewóz do Polski i gorąco polecam firmę SINDBAD.
    ZaletyBezpieczny przejazd, empatyczni kierowcy
    WadyBrak jakichkolwiek wad
  • ~Renata / 2022-08-25 20:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam tej firmy przewozowej.Siedzenia okropne kierowcy bezczelni .Mieli nas dowieść do Nantes z Opola na przedostatnim przystanku nawet nas nie poinformowali ze mamy się przesiąść do innego autokaru tylko nam kazali wychodzić szybko bo oni nie pojada Specjalnie z nami jak jedzie inny autokar nie sprawdzili miejsc czy wogóle sa dostępne dla wszystkich. Najgorsza firma jaką widziałam .Nigdy więcej z nimi nie pojade ????
  • ~Jan / 2022-08-24 19:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia, nigdy więcej. W autokarze gorąco, brak klimy, brak postojów. Wieczne opuźnienia
    ZaletyBrak
    Wadyjazda 7h bez postoju w 35 stopniach z klimatyzacją która nie działa jak powinna pół autokaru upchnięte miejsce przy miejscu, drugi połowa pusta. Ale każdy musi pilnować swojego miejsca.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 4995
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3104
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 855
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 709
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 349
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 323
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4480
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2927