ZaletyBrak
Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 25 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Pasażer 57 / 2022-11-15 12:31
W dniu 14 .11 po raz pierwszy i ostatni jechałem Sinbadrm z Niemiec do Polski ,jestem zdruzgotany obsługą teej firmy ppostoje dwa nie licząc przesiadki w Opolu po 4 godzinach jazdy postoj na parkingu gdzie nawet nic zjesc nie mozna a kilkanascie kilometrow wczesniej zaloga zamowila sobie kebaby w Jedrzejowie i na postoju je konsumowala ,pani potka Basia nieprzyjemna i malo kontaktowa,.Nie polecam firmy Sindbad nkomu. -
-
~Kasia / 2022-11-15 12:26
Pisze tu odnośnie autokaru 37, i pilotki pani Basia.
Jeden wielki dramat! Zero postoju od 5 godzin, gdzie jadąc a innym autokarze postoje były co 2 godziny nawet na 15 min i każdy mógł sobie wyjść. A tutaj jak z dziećmi w przedszkolu. Ludzie nawet wyjść nie mogła z autokaru jak się zatrzyma na przystanku. Kierowcy z panią pilot zamówili sobie kebaby w Jędrzejowie gdzie następnie zatrzymali się na przerwę tylko MOPIE!!! Żeby sami sami zjedli w spokoju.
Obłęd i masakra. Nie życzę nikomu podróży z ta pilotką a jeśli są tez inne takie to współczuje.
Sinbad proszę o lepsza organizacje tras w Polsce bo przez takie firmy ludzie się coraz gorzej denerwują. -
~andrzej / 2022-11-14 21:57
POdróżowałem z Rzeszowa do Frankfurtu. Wcześniej jechałem Flixbusem i musiałem czekać parę godzin w nocy w Dreźnie. Przesiadka w Opolu Sindbadem to super szybko , dużo ludzi do pomocy i wyjazd o czasie. Od początku wiedziałem kiedy z jakiego stanowiska i jakim autokarem. Bagaż przewiozłem specjalnym wózkiem, który jest za darmo. Polecam ZaletySzybko, zawsze pod opieką personeluWadyCena w sobotę trochę za wysoka, w czwartki jest dużo taniej -
~Stenia / 2022-11-09 13:31
Z przykrością przyznam jako wieloletnią stałą klientka tej firmy od wielu lat jakość usług diametralnie spadła. Niewlasciwe traktowanie pasażera przez niektorych kierowcow i pilotow, przesadzanie pasażerów po nocach nawet kilka razy w ciągu jednej podróży ..bezskuteczne i wielokrotnie nic nie pomocne telefony do działu obsługi klienta A wystarczy zadzwonić, żeby usłyszeć powtarzajacy się slogan ,, na ten moment nie jestem w stanie pomóc,,Przy zakupie biletu wymagane numery telefonow pasażerów ,które nawet przy ponad dwurodzinny spóźnienia jak to miało miejsce w Monachium ,dział firmy nie raczy poinformować pasażerów czy dany kurs się odbędzie, czy i kiedy przyjedzie autokar.Nigdy nie zdarzyło się aby kierowca ,czy pilot za spóźnienie choćby oficjalnie przeprosił pasażerów.Niektorzy kierowcy są opryskliwi i wręcz nietaktowni wobec pasażerów ,źle mówią o firmie i zachowują się jakby wykonywali swoją pracę z przymusu ,Brak należytego traktowania pasażerów oraz brak możliwości zgłoszenia swoich zastrzeżeń w dyrekcji firmy ,a jedynie pisanie na mejle to totalny brak profesjonalizmu . Zaletynowy i przestrzenny plac przesiadkowy w Opolu z toaletami i barem i nazwa firmy Sindbad innych w obecnej firmie brakWadyJak wyzej w tresci
Pasażerowie traktowani jak przewozony towar -
~Alicja / 2022-11-09 09:38
Zmieniono na niekorzyść godziny przyjazdu do UK....!!!! Lądujesz w nocy w Anglii. To już skandal! GDZIE TEN DAWNY SINDBAD???? Gdzie dawne przystanki? Ludzie tam jezdżą do pracy-pomyślcie o tym zanim coś zmienicie.Czy tylko Ukrainców teraz będziecie wozić?? Dla nich są ułatwienia! Zaletyjuż teraz żadnychWadyGodziny i miejsca wyjazdów z PL -
~Kris / 2022-11-08 09:23
Powinna być weryfikacja ludzi wsiadających dmuchanie pijany nie jedzie proste a nie brać jak leci . ZaletyBrakWadyWsYstko -
~Kesil / 2022-11-07 11:10
W dniu 7.11.2022.przeprowadziłem z działem obsługi klienta rozmowę zostałem w sposób bezczelny potraktowany przez telefonistke (szok).
I tak samo przy połączeniu z działem reklamacji gdzie chciałem zgłosić skargę.
Dosłownie klient jest na samym końcu. -
~ŁUKASZ / 2022-11-05 22:52
Kpina to mało powiedziane ! Kupując bilet z Olsztyna do Bremerhaven uzyskaliśmy informacje, że możliwa będzie jedną przesiadka w Słubicach. Nadmienie,że podróżowała moja mama, kobieta w podeszłym wieku. Miała walizkę i torbę podróżna. Jakież było moje zdziwienie gdy odwieźliśmy mamę do autokaru. Poinformowano nas ,że owszem będzie przesiadka i to nie jedna a dwie. Na moje pytanie czy w takim razie przekazaniem bagażu do kolejnych autobusów zajmuje się załoga pan kierowca dosłownie mnie wyśmiał. Zapytałam co go tak bawi a w odpowiedzi usłyszałam ,że on lokajem nie jest i jemu nikt za to nie płaci. Mało tego nikt nie koordynuje przejścia pasażera do odpowiedniego autokaru. Szok i niedowierzanie. Przy przesiadce zamęt okropny, młodzi ludzie byli pogubieni o starszych nie wspomnę. Mama jeździła przez prawie 15lat wielokrotnie Sindbadem i zawsze polecała. Do tego przejazdu. Ceny porównywalne do biletu lotniczego a jakość podróży i obsługi nieporównywalna. Nigdy więcej. -
-
~Nie Sindbad / 2022-11-05 11:48
Autobusy są różne, albo stare i śmierdzące, albo naprawdę nowe i czyste. Zależy od przypadku. Obsługa, i telefoniczna, i w autobusach, i na dworcach, najczęściej niestety okropna. Najlepiej nie dzwonić, nie podchodzić, nie pytać o nic. Jeśli traktuje się ludzi jak bydło to tak będą reagować. Życzliwy uśmiech, uprzejme powitanie i autentyczna próba pomocy robią ogromną różnicę a przecież nic nie kosztują. Wstyd tym bardziej jak to czyjś pierwszy kontakt z Polską. Dlaczego tak jest? ZaletyŁatwa obsługa strony przy zakupie biletu, gniazdka w autobusie, możliwość zakupu gorącego napoju -wtedy kiedy z przodu jest obu kierowców.WadyChamstwo personelu. -
~Arkadiusz / 2022-11-01 16:52
Witam właśnie jadę numer 86 do Opola z synem i nawet nie ma pilota A jak się spytałem czy są ciepłe posiłki to odpowiedź była przerażająca dziękuję za taką obsługę jeżdżę od 2000 rok karate stała klienta -
~VIP / 2022-10-31 13:58
Do Pani ~Iwona / 2022-10-31 11:59
Która szanująca się kobieta pije piwo przed południem?
Kupując bilet akceptujesz regulamin koniec i kropka.
Nikt nie chce siedzieć obok kogoś od kogo śmierdzi alkoholem. -
~Iwona / 2022-10-31 11:59
Napiszę tak miałam zamiwiony i opłacony przejazd z Bamberg do Tychów, pilot który jechałam tym Sindbadem ( kobieta) nie zabrała mnie twierdząc zejestem piana,co wogóle nie było prawdą ponieważ wypiłam piwo owszem ,ale w południe a ja jechałam o 23 ,więc co mogła wyczuć,jechał tam też pań który przed przyjazdem autokaru centralnie obrócił całą butelkę piwa i jemu uwagi nie zwróciła.To bylabajgirsza noc w moim życiu poniewazmusiałam w tym wypadku iść na noclegownię i jechać na drugi dzień znów o 23 i opłacić musiałam kolejny bilet ZaletyNie ma zaletWadyCałokształt to wada -
~Wasz klijent / 2022-10-29 16:47
Najgorsza firma przewozowa.
Wezmą pieniądze i mają klijenta daleko w dupie.
Podczas kontroli paszportowej nawet nie poczekają czy pasażer przejdzie czy nie tylko od razu pojechali zostawiając pasażera samego za granicą.
Ponadto robią problemy że by zabrać klijenta porzuconego w obcym kraju spowrotem do Polski.
Nie polecam nikomuZaletyŻadneWadyWszystkie możliwe -
~Mario / 2022-10-28 09:00
27.10.2022roku.To była moja pierwsza i ostatnia podróż tym przewoźnikiem.Od samego Eindhoven opóźnienie 30min,przesiadki i bieganie z bagażami od autokaru do autokaru.W Dortmundzie gdzie wsiadałem na Opole okazało się że WC nieczynne.Kierowcy nie mili z autokaru 49.O godzinie 3.00 przebudził mnie nagły krzyk kobiet.Kierowca zasnął za kierownicą,zlechał na pobocze i zbierał wszystkie słupki.Na szczęście obok pasem nie jechał bo kierowca zjechał na środek i bujał się.Przeżyłem szok.Do końca trasy wszyscy podróżujący siedzieli jak na szpilkach.Na koniec podróży kierowca nie przeprosił pasażerów za zaistniałą sytuację tylko za nieczynne WC -
~Pasazerka / 2022-10-26 18:03
Dlaczego nie honorują karty VIP ??.Ktos jezdzil z nimi 15 lat,wydal majątek na bilety a teraz pilotki się smieją,że mam taką karte.Miejsca podwojne teraz przyznawane .....wiadomo jak. ZaletyJeszcze jeżdżą.... -
~Krystian / 2022-10-26 17:05
TRAGEDIA NAPRAWDĘ NIE POLECAM
Brak postoi, Brak Stewardesa, Drogooooo -
-
~Pasażer / 2022-10-26 16:26
Jakość podróży średnia. Uciążliwe i długie przesiadki. Obsługa Ok. Stosunek kierowcy do pasażera - dno. Zero kultury. Chamstwo to bardzo łagodne słowo. (Oczywiście nie wszyscy ) opieram swoją opinię na podstawie swoich spostrzeżeń po moim przejeździe na trasie do Venlo. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. ZaletyAutobus którym jechałem był Ok. Troszkę ciasny ale da się wytrzymać.WadyZero kultury ze strony niektórych kierowców. -
~Beata / 2022-10-25 13:19
Dziś wracałam z Braunschweig niestety kierowca autobusu nr 269 był strasznie nie miły krzyczał na pasażerów ZaletyDrugi kierowca autobusu nr 64 był bardzo miły -
~Monika / 2022-10-21 17:09
Firma Sindbad uratowała nasz powrót do Polski w dniu strajku lotniska we Włoszech. Od momentu poinformowania nas o kłopotach na lotnisku autokar przyjechał w ciągu kilku godzin. Wracamy komfortowym dwupoziomowym autobusem, kierowcy bardzo mili, na pokładzie kawa i herbata. Jesteśmy ogromnie wdzięczni za nieocenioną pomoc. Polecamy w 100% ZaletySame zaletyWadyBrak -
~Diana / 2022-10-20 21:09
Kupiłam bilet na wyjazd z Katowic do Francji ( kurs do Barcelony) na dzień 28.09.2022 autobusem Sindbad. Wcześniej czytałam opinie (głównie negatywne )jakie wystawiają podróżni, ale chciałam osobiście to sprawdzić i wybrałam się w podróż. Z Katowic jechał autobus piętrowy nr 300 i bardzo fajne szeroko rozstawione fotele i podnóżki na nogi, ucieszyłam się ...do momentu gdy była przesiadka w Słubicach na utobus nr 303, jak zobaczyłam małą odległość pomiędzy siedzeniami i brak podnóżek na nogi to byłam w szoku, w dodatku cały autobus był zapełniony podróżującymi i to na taką odległą miejscowość jak Barcelona. Moje zdziwienie było, gdy klienci co często kursują na tej trasie mówili, że taki bylejaki autobus przeważnie posyłają na tej trasie, Więc przekonałam się na własnej skórze co znaczy ta firma Sindbad i jak traktuje swoich pasażerów, po takiej jeździe człowiek zmęczony, opuchnięte nogi. Opóźnienie 2 godziny. Jak można tak traktować ludzi? Czy chodzi wam o ilość upchanych ludzi i złą opinię, czy o jakość i dobra opinię firmy? Podróżni przemyślcie podróż w tym kierunku i piszcie opinie, czy coś się zmieniło.Diana WadyCiasny i niewygodny autobus na daleką trasę, brak podnóżek, mała odległość między siedzeniami przez co podróżni zmęczeni. Drogie bilety w stosunku do jakości.
strona 25 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »