Pierwszy raz jechałam Sindbadem, wracaliśmy z synem z Niemiec do Tarnowa. Zamawiając bilety pan na infolinii zapewniał że będzie wszystko w porządku,mimo dużo złych opinii na temat firmy. Naprawdę jestesm bardzo zadowolona z podróży, trafili nam się bardzo, bardzo fajni,uprzejmi, ludzcy kierowcy, którzy robili przerwy, pożartowali, troszczyli się o posazerow czy wszyscy w kaplecie na pokładzie, informowali przez mikrofon kto gdzie wysiada żeby się przygotować i do jakiego nr. Mają się przesiadać, super, super. Kierowcy się zmieniali, żeby móc odpocząć i bezpiecznie dowieść do celu. I w ten sposób dowieźli nas do Opola, gdzie była przesiadka do Tarnowa, fajna 40 minutowa przerwa, bagaże na wózeczki i do następnego autokaru. Z Opola do Tarnowa był jeden kierowca, też bardzo sympatyczny, uprzejmy, bez zarzutów. Bezpiecznie dowiózł nas do celu, bez opóźnień, podziękował za miłą jazdę, zapraszał ponownie. Jedynie co mi się nie spodobało w podróży to 20 godzin jazdy, i trochę ciasno na nogi, ale niestety to normalne, przecież to autokar, a nie samolot, którym się leciało niecałe 2 godzinki do Niemiec ale i tak spędziło się pół dnia na lotnisku z odprawami, czekanie na bagaże. Ja jestem bardzo zadowolona z podróży Sindbadem, polecam i napewno jeszcze skorzystam z ich usług,. Pozdrawiam kierowców, którzy prowadzili autokary i być może do zobaczenia jeszcze kiedyś.
ZaletyMiła uprzejma obsługa autokarów
WadyTroszkę mało miejsca na nogi
~Mala / 2022-12-02 20:23
Ocena: 4.75 / 5
Jestem bardzo zadowolona. Mój syn dojechał na miejsce. Byli przesiadki ale syn mówił że to było sprawnie.
ZaletyPomogli nam z biletem który nam zginął
~Tłister / 2022-12-02 02:38
Ocena: 1.00 / 5
Kierowcy autobusu numeru 55
Dnia 02.12.2022 nie zrobili postoju mimo że informowali że postu będzie za 2 godziny a będzie za 4 godziny oszuści i kłamcy
WadyBrak postoju przez ok 5 godzin
~marek / 2022-11-30 00:30
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam komfort minus 10 , przesiadki dramat nie polecam
ZaletyCena
WadyKomfort
~Strażak / 2022-11-25 09:29
Ocena: 2.00 / 5
22 godz. I jeszcze opóźniony, dramat, nigdy więcej
ZaletyBrak
WadyWszystko, oprócz pilotki
~Alisa / 2022-11-21 23:37
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w Polsce chwilowo, przejazdem. Mój pierwszy autobus spóźnił się 2 godziny, więc spóźniłem się na drugi. Przedstawiciel firmy nie chciał słuchać pomocy. Domagał się zakupu biletu na następny autobus w sposób obelżywy i obraźliwy. Siedziba firmy mieści się pod adresem: ul. Suchej 1, 50-525 Wrocław. Nie radzę nikomu kontaktować się z tą osobą.
Zalety Ne ma
~Adalberto / 2022-11-21 19:56
Ocena: 1.00 / 5
sindbad 153 buraki 3 dni temu po raz ostatni jechałem sindbadem , z Polski do francji z 4 przesiadkami jechałem 31 godz masakra jednego pasarzera wyrzucili w iemczech za piwo choć był cicho ni3 awanturował się, ale gdy wrcałem do Polski wyrzucili 2 też za piwo a do trzeciego chcieli wyrzucić za to że drugi którego wyrzucili wcseśniej zostawił po sobie pustą puszkę, a potem kierowca zobacząc tą puszkę mówi do niego bierz tą puszkę i swoje rzeczy i wyp...alaj , koleszka co liczył taki w okolarkach ciemne włosy,wszystko w sindbad 153 jechał
w z Soboty na niedzielę 19.112022 do 20 11.2022 wszystkich słyszalem jak na nich mowił pijaczyny buraki . Obsługa poniżej jakiwgo kolwiek poziomu jeszcze pracują z ludzmi Powinni ulice zamiatać.
~Aga / 2022-11-20 13:31
Ocena: 5.00 / 5
Odbyliśmy z firmą cztery podróże grupą młodzieży. Bardzo sprawni i kompetentni kierowcy. Bezpieczna podróż, a to przecież najważniejsze. Podróż z dużą grupą młodzieży autobusem rejsowym a obyło się bez żadnych uwag.
WadyBrak
~Tajemniczy klient / 2022-11-18 14:56
Ocena: 5.00 / 5
Nie pierwszy raz podróżuje z firma Sindbad i za każdym razem miło wspominam podróż.
Ostatnio jechałem do Basel i jeszcze tak wspaniałej podróży nie miałem kierowcy zatrzymywali się co godzinę na pół godziny na parkingach były serwowane oczywiście gratis przekąski kebaby itp. Kierowcy i pilotka sami przenosili bagaże kompletnie nas pasażerów to nie interesowało filmy w telewizorach puszczane najnowsze jeszcze te przedpremierowe. Pilotka prezentowała najlepszy stand up jaki słyszałem.Kawa i posiłki serwowane gratis. Siedzenia czyściutkie i pachnące z podłogi można było jeść była taka czysta. Do Basel dojechaliśmy trzeciego dnia rano ale to pewnie przez te przerwy bo na jednej to było zorganizowane nawet ognisko i pieczenie kiełbasek ale było naprawdę warto polecam firmę SINDBAD w 100%pelen profesjonalizm i zaangażowanie załogi autokaru o numerze
ZaletyDużo miejsca na nogi,życzliwa,uprzejma i pomocna załoga po prostu pełen profesjonalizm
WadyMarudzacy pasażerowie
~Dashie / 2022-11-17 04:27
Ocena: 1.50 / 5
Jeździłem firmą sindbad przez długie lata. Ale obsługa jest nie miła, nie empatyczna, nie godna podziwu i trudna. Mówię tu od infolinii przez pilotów aż po kierowców. Płatne napoje o które trzeba iść poprosić. Sindbad 2 razy mnie wystawił do wiatru. Zawsze spóźniony na moje przystanki. I niesamowicie karygodna infolinia która nawet nie jest czynna w trakcie jazd busa. Więc jak o tobie zapomną to nic nie zrobisz.
ZaletyMili często pasażerowie, wygodne niektóre siedzenia, ładne widoki.
WadySindbad jako firma jest nie warta uwagi
~Andrzej / 2022-11-15 12:38
Ocena: 1.00 / 5
5
W dniu 14 .11 po raz pierwszy i ostatni jechałem Sinbadrm z Niemiec do Polski ,jestem zdruzgotany obsługą teej firmy ppostoje dwa nie licząc przesiadki w Opolu po 4 godzinach jazdy postoj na parkingu gdzie nawet nic zjesc nie mozna a kilkanascie kilometrow wczesniej zaloga zamowila sobie kebaby w Jedrzejowie i na postoju je konsumowala ,pani pilotka Basia nieprzyjemna i malo kontaktowa,.Nie polecam firmy Sindbad nkomu.
WadySame wady
~Pasażer 57 / 2022-11-15 12:31
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 14 .11 po raz pierwszy i ostatni jechałem Sinbadrm z Niemiec do Polski ,jestem zdruzgotany obsługą teej firmy ppostoje dwa nie licząc przesiadki w Opolu po 4 godzinach jazdy postoj na parkingu gdzie nawet nic zjesc nie mozna a kilkanascie kilometrow wczesniej zaloga zamowila sobie kebaby w Jedrzejowie i na postoju je konsumowala ,pani potka Basia nieprzyjemna i malo kontaktowa,.Nie polecam firmy Sindbad nkomu.
ZaletyBrak
~Kasia / 2022-11-15 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Pisze tu odnośnie autokaru 37, i pilotki pani Basia.
Jeden wielki dramat! Zero postoju od 5 godzin, gdzie jadąc a innym autokarze postoje były co 2 godziny nawet na 15 min i każdy mógł sobie wyjść. A tutaj jak z dziećmi w przedszkolu. Ludzie nawet wyjść nie mogła z autokaru jak się zatrzyma na przystanku. Kierowcy z panią pilot zamówili sobie kebaby w Jędrzejowie gdzie następnie zatrzymali się na przerwę tylko MOPIE!!! Żeby sami sami zjedli w spokoju.
Obłęd i masakra. Nie życzę nikomu podróży z ta pilotką a jeśli są tez inne takie to współczuje.
Sinbad proszę o lepsza organizacje tras w Polsce bo przez takie firmy ludzie się coraz gorzej denerwują.
~andrzej / 2022-11-14 21:57
Ocena: 4.25 / 5
POdróżowałem z Rzeszowa do Frankfurtu. Wcześniej jechałem Flixbusem i musiałem czekać parę godzin w nocy w Dreźnie. Przesiadka w Opolu Sindbadem to super szybko , dużo ludzi do pomocy i wyjazd o czasie. Od początku wiedziałem kiedy z jakiego stanowiska i jakim autokarem. Bagaż przewiozłem specjalnym wózkiem, który jest za darmo. Polecam
ZaletySzybko, zawsze pod opieką personelu
WadyCena w sobotę trochę za wysoka, w czwartki jest dużo taniej
~Stenia / 2022-11-09 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Z przykrością przyznam jako wieloletnią stałą klientka tej firmy od wielu lat jakość usług diametralnie spadła. Niewlasciwe traktowanie pasażera przez niektorych kierowcow i pilotow, przesadzanie pasażerów po nocach nawet kilka razy w ciągu jednej podróży ..bezskuteczne i wielokrotnie nic nie pomocne telefony do działu obsługi klienta A wystarczy zadzwonić, żeby usłyszeć powtarzajacy się slogan ,, na ten moment nie jestem w stanie pomóc,,Przy zakupie biletu wymagane numery telefonow pasażerów ,które nawet przy ponad dwurodzinny spóźnienia jak to miało miejsce w Monachium ,dział firmy nie raczy poinformować pasażerów czy dany kurs się odbędzie, czy i kiedy przyjedzie autokar.Nigdy nie zdarzyło się aby kierowca ,czy pilot za spóźnienie choćby oficjalnie przeprosił pasażerów.Niektorzy kierowcy są opryskliwi i wręcz nietaktowni wobec pasażerów ,źle mówią o firmie i zachowują się jakby wykonywali swoją pracę z przymusu ,Brak należytego traktowania pasażerów oraz brak możliwości zgłoszenia swoich zastrzeżeń w dyrekcji firmy ,a jedynie pisanie na mejle to totalny brak profesjonalizmu .
Zaletynowy i przestrzenny plac przesiadkowy w Opolu z toaletami i barem i nazwa firmy Sindbad innych w obecnej firmie brak
WadyJak wyzej w tresci
Pasażerowie traktowani jak przewozony towar
~Alicja / 2022-11-09 09:38
Ocena: 1.25 / 5
Zmieniono na niekorzyść godziny przyjazdu do UK....!!!! Lądujesz w nocy w Anglii. To już skandal! GDZIE TEN DAWNY SINDBAD???? Gdzie dawne przystanki? Ludzie tam jezdżą do pracy-pomyślcie o tym zanim coś zmienicie.Czy tylko Ukrainców teraz będziecie wozić?? Dla nich są ułatwienia!
Zaletyjuż teraz żadnych
WadyGodziny i miejsca wyjazdów z PL
~Kris / 2022-11-08 09:23
Ocena: 2.00 / 5
Powinna być weryfikacja ludzi wsiadających dmuchanie pijany nie jedzie proste a nie brać jak leci .
ZaletyBrak
WadyWsYstko
~Kesil / 2022-11-07 11:10
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 7.11.2022.przeprowadziłem z działem obsługi klienta rozmowę zostałem w sposób bezczelny potraktowany przez telefonistke (szok).
I tak samo przy połączeniu z działem reklamacji gdzie chciałem zgłosić skargę.
Dosłownie klient jest na samym końcu.
~ŁUKASZ / 2022-11-05 22:52
Ocena: 2.50 / 5
Kpina to mało powiedziane ! Kupując bilet z Olsztyna do Bremerhaven uzyskaliśmy informacje, że możliwa będzie jedną przesiadka w Słubicach. Nadmienie,że podróżowała moja mama, kobieta w podeszłym wieku. Miała walizkę i torbę podróżna. Jakież było moje zdziwienie gdy odwieźliśmy mamę do autokaru. Poinformowano nas ,że owszem będzie przesiadka i to nie jedna a dwie. Na moje pytanie czy w takim razie przekazaniem bagażu do kolejnych autobusów zajmuje się załoga pan kierowca dosłownie mnie wyśmiał. Zapytałam co go tak bawi a w odpowiedzi usłyszałam ,że on lokajem nie jest i jemu nikt za to nie płaci. Mało tego nikt nie koordynuje przejścia pasażera do odpowiedniego autokaru. Szok i niedowierzanie. Przy przesiadce zamęt okropny, młodzi ludzie byli pogubieni o starszych nie wspomnę. Mama jeździła przez prawie 15lat wielokrotnie Sindbadem i zawsze polecała. Do tego przejazdu. Ceny porównywalne do biletu lotniczego a jakość podróży i obsługi nieporównywalna. Nigdy więcej.
~Nie Sindbad / 2022-11-05 11:48
Ocena: 3.25 / 5
Autobusy są różne, albo stare i śmierdzące, albo naprawdę nowe i czyste. Zależy od przypadku. Obsługa, i telefoniczna, i w autobusach, i na dworcach, najczęściej niestety okropna. Najlepiej nie dzwonić, nie podchodzić, nie pytać o nic. Jeśli traktuje się ludzi jak bydło to tak będą reagować. Życzliwy uśmiech, uprzejme powitanie i autentyczna próba pomocy robią ogromną różnicę a przecież nic nie kosztują. Wstyd tym bardziej jak to czyjś pierwszy kontakt z Polską. Dlaczego tak jest?
ZaletyŁatwa obsługa strony przy zakupie biletu, gniazdka w autobusie, możliwość zakupu gorącego napoju -wtedy kiedy z przodu jest obu kierowców.