Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 855 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.18
  • Wygoda
    2.17

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2023-01-07 09:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Trasa Głogówek - Brzeg 6.01.2023
    Serdeczne pozdrowienia dla kierowcy z autokaru 275.
    Dziękuje Panie Jacku za miłą i bezpieczną podróż
    Agnieszka
  • ~Ciasny1946 / 2023-01-07 08:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Ceny biletow i połączenia miast w porządku. 6 stycznia wyjechałem autokarem 147 z Den Haag do Bydgoszczy. Pani pilot od początku swojej, która zaczęła o 5 rano ani raz nie zapytała czy mam ochotę na kawę. Uważam, że powinna Pani chociaż sporadycznie wykonywać swoje obowiązki skoro pobiera Pani wynagrodzenie.
  • ~Zosia / 2023-01-07 07:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Trasa Den Haag-Bydgoszcz 6.01.2023
    Opisuje Pilotów autokaru. Na terenie Holandii i Niemiec wyraźne zaangażowanie w swoje obowiązki i informowanie pasażerów na bieżąco przez sympatycznego Pana Pilota. Tak powinno być!
    Od Polskiej granicy w Słubicach nastąpiła zmiana pilotów. Pani pilotka w blond włosach ani razu nie przeszła się spytać czy ktoś ma ochotę się czegoś napić. Przechodziła tylko policzyć osoby. Przez mikrofon nie informowała o niczym praktycznie poza podaniem czasu przybycia do miast na trasie.
    WadyBrak zaangażowania i chęci
  • ~Barbara / 2023-01-06 16:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakrycznie zorganizowane przesiadki -długi okres oczekiwania w zimnie .Kierowcy maja gdzieś komfort przejazdu pasażerów .Zmieniające sie informację odnośnie przesiadek.
    ZaletyBrak
    WadyOrganizacją i podejście do pasażerów
  • ~Maria / 2023-01-05 17:49
    Ocena: 3.00 / 5
    4.01 2023 przejazd autokarem z Opola do hamburg. Autokar wyposażony w siedzenia do przewożenia dzieci przedszkolnych a nie ludzi dorosłych. Ścisk i ciasnota tak że nie można było swobodnie siedzieć, przez co były klutnie między pasażerami bo jeden drugiemu na kolanach niemal leżał. Pan kierowca bardzo miły, ale przecież on noc nie mógł poradzić. Proponuję może Pan który zaprojektował ten autokar wybierze się tym autokarem/nr. 274/w pedróż to może zrozumie jak bardzo wygodnie się jechało
  • ~Glodna i Spragniona / 2023-01-05 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie autobus to tortura
    Jechalam na Gwiazdke z 23.12.2022 na 24.12.2022 przez 16 godzin nie bylo przerwy, tylko przesiadki na miejscach gdzie nie dalo sie kupic ani wody ani jedzenia. Warunki gorsze niz w Aushwitz a jeszcze placic nam kaza. Zeby tego nie starczylo to kierowca nie zatrzymal sie na mojej stacji docelowej, musialam biec do niego i go blagac by mi otworzyl drzwi i pozwolil wysiasc.
    Zaletyzadne
  • ~Rudy / 2023-01-04 19:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Autokar 135 pani pilot blondynka nie miła jak by za karę pracowała i przez całą podróż zainteresowana panem kierowcą a nie tym czy powinna być nie zachęcam
  • ~Beata / 2023-01-01 19:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyjazd Katowice Saarbrucken.Jeden kietowce dwoił się i troił.Zepsuło się urządzenie do wydruku pasków na walizki Wszystko ręcznie wypisywał.Kolejka dosyć duża.Samemu trzeba walizkę wręcz upychać do bagażnika.Przesiadka w Opolu to standard.Brak dodatkowej osoby do organizacji.Opóżnienie 30 min
  • ~Dominik / 2022-12-31 11:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Śmieszna sytuacja, jechaliśmy przez miasto w którym mieszkam kierowca nie mógł się zatrzymać żeby mnie wypuścić, tylko musiałem jechać 150 km dalej, dno totalne. Wygoda strasznie średnia, obsługa bardzo nie miła, pracują za karę! Wyjazd utracht-olszyn.
  • ~Igor P. / 2022-12-31 08:54
    Ocena: 4.25 / 5
    Wczorajszy kurs 30.12.2022 do Amsterdamu, autokar 148.
    Wszyscy piszą na pilotów i kierowców same złe rzeczy a to przez Was ludzie autokar odjechał zupełnie nie o czasie. Pilot się dwoim tłumacząc Wam wszystko krótko i zwieźle, wystarczy słuchać. Kierowca się troił żeby samemu (!) zapakować bagaże. A póżniej pytania " a gdzie mój bagaż, a jaki mam numer miejsca, a gdzie będzie przesiadka?" Wszystko było napisane i wytłumaczone ! Nie wspominając już tego, jakie bydło wsiada na dw.Zachodnim że pilot nawet drzwi do autokaru nie mógł otworzyć bo staliście ludzie w drzwiach. (tak jak mówiłem jeśli Pan to czyta powinien Pan mieć podwyżkę i podziwiam szczerze za cierpliwośc). Pilot wyszedł, tłumaczył miasta krzycząc a kilka Pań i tak stało w kolejce nie do tego autokaru. Do kierowcy podchodzili ludzie z bagażami biorąc bilety z autokaru stojącego z tyłu. Ludzie, wy nie potraficie nic już?
    Wielki szacun dla załogi.
    Zaletycierpliwość kierowców i załogi
    Wadytotalny idiotyzm pasażerów.
  • ~Poli / 2022-12-30 17:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Trasa Polska Monachium w dn 30.12 .
    Z powodu wypadku na trasie autokar opóźniony o 4 h ale to wiadomo nie z winny przewoźnika.
    Natomiast to co miało miejsce po przyjeździe do Świecie,to dramat!
    Autokar 155 a głównie jego załoga ,kierowcy i bodajże pilot,bezczelnie, aroganccy, wprowadzili pasażerów w błąd. Z Monachium zamiast pojechać do Kempten gdzie jest bliżej, kierowca zafundował Nam wycieczkę po Bawarii...
    Pilot poinformował nas że w Kempten będziemy o 12:30 a kiedy w Monachium dosiadł się nowy kierowca okazało się że Kempten będzie ok 16 i to jak dobrze pójdzie .
    Pań kierowca jeszcze miał czelność powiedzieć że powinniśmy się cieszyć że w ogóle jedziemy.
    A To Wy powinniście się cieszyć że ludzie z jeżdżą z taką firmą jak Wy!
    Brak profesjonalizmy, empatii i bezczelne zachowanie personelu pokazało że już nigdy nie wybiorę tego przewoźnika i czemu jest tyle negatywnych opinii o firmie Sindabd .
    ZaletyNieststy nic
    WadyChamstwo, lekceważenie podróżujących,kiepski personel( również ten na infolinii)
    Ogólnie więcej wad niż zalet.
  • ~Kasia / 2022-12-28 18:58
    Ocena: 4.25 / 5
    Czytając wcześniejsze opinie byłam wrecz przerażona przed podróżą z 6letnim dzieckiem. Na szczęście w moim przypadku wszystko było w porządku. Wujazd 20.12 Kraków-Frankfurt, przesiadka w Opolu do autobusu numer 50,bardzo sympatyczny kierowca, toaleta działała, był też film, kawa. Droga powrotna 27.12 też bez problemowa. Także Dziekuje i pozdrawiam.
  • ~Dorota Kanska / 2022-12-27 13:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Od wielu lat korzystam z usług przewoźnika Sindbad. Na trasie Koszalin Paryż. Przede wszystkim szczęśliwie, że co bardzo jestem wdzięczna. Obecnie sytuacja rodzinna zmusiła mnie do zrezygnowania z wyjazdu i miła niespodzianka było niezwykle szybkie zwrócenie kosztów za opłacone wcześniej bilety.
  • ~Ania / 2022-12-23 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez 16 godzin Drogi zorbilismy 10 przystankow, zawsze na miejscu gdzie nie bylo mozna kupic ani wody ani jedzenia. 16 godzin bez jedzenia i poicia bylo traumatyczne.
    ZaletyZadna
    Wady16 godzin bez wody i bez jedzenia
  • ~Kkmm / 2022-12-22 22:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Jest mi przykro z powodu braku serca kierowcy ogólnie jest mi przykro prosiłam o miejsce z tyłu natomiast kierowca stwierdził że kłamie wymiotowałam pół trasy bo tyle nie byliście łaskawi zero profesjonalizmu , brak kultury , traktowanie osoby w zależności od określonego dnia i drogo przede wszystkim ;)
    ZaletyPo tym kursie żadnej
    WadyBrak internetu ,brak kultury ...
  • ~Krysia / 2022-12-22 17:14
    Ocena: 3.50 / 5
    W odpowiedzi do postu Pani ~Sandra
    Jechałam z Państwem od początku autokarem 145 Trasa: Roterdam-Gdańsk w 3 rzędzie i to co Pani pisze mija się z Prawdą. Siedziała Pani z chłopakiem na miejscach załogi bo sprzedali wszystkie miejsca. Załoga przesadziła Państwa za sobą w Slubicach, gdyż znalazło sie miejsc. To logiczne, że tam siedzą. Nigdy pasażerowie nie jeżdżą z przodu jeśli jedzie załoga widziała Pani by o tym gdyby Pani byla stałym klientem tak jak ja. Po za tym od 6 do 8 rano państwo caly czas rozmawiali nie dziwię się, że pilotka prosiła Państwa grzecznie o ciszę inni pasażerowie wówczas śpią. Cisza nocna jest od 22:00 do 8:00 w autokarach zazwyczaj do pierwszej przerwy i zmiany kierowców. Po za tym sami Państwo wdawali się w dyskusje z załoga i żartowali, a teraz Pani to opisuje śmieszne. Kafe bar rzeczywiscie sie zepsoł ale w Słupsku załoga naprawila go nawet, piłam kawe, wiec nie wiem co ta Pani pisze. Pozdrawiam serdecznie Pasażerka Krystyna i życzę załodze Wesołych Świąt ;)
    WadyPasażerowie, którzy nie szanują innych
  • ~Czikoritaa / 2022-12-22 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nie dość że drogo to zero profesjonalizmu. Robią łaskę że ludzie z nimi jeżdżą i dają im zarabiać!!!! Tfuuu. Nigdy więcej.
  • ~Podobno nie klient / 2022-12-20 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna nieprofesjonalna firma na polskim rynku. Brak jakiejkolwiek jakości świadczonych usług. Podstawiają zamienne autokary w żaden sposób nie oznakowane, bądź oznakowane bardzo kiepsko, przez co ludzie są zdezorientowani. Wczorajszego wieczoru przez taką sytuację 12 osób nie wsiadło do swojego autokaru, przez co spędzili kilkanaście godzin na mrozie w oczekiwaniu na ten właściwy. Rozmowy z ludźmi na infolinii to droga przez mękę. Aroganccy to szpiku kości, nieludzcy. Za wszystko obwiniają pasażera, nie widząc w usługach firmy żadnych niedociągnięć i uchybień. Nie mają odwagi przedstawić się podczas rozmowy, przecież lepiej jak nikt z imienia nie weźmie odpowiedzialności za swoje słowa. Regulamin to świetny dupochron na wszystkie ich występki i niedociągnięcia. Traktują rozmówcę z góry, bo są anonimowi i nie ponoszą odpowiedzialności. Kierowcy na przystanka są podobno tak zapracowani w czasie postoju, że nie mają nawet sekundy na poinformowanie podróżnych dokąd odjeżdżają. Pracują jak za karę (w przeciwieństwie do ludzi z infolinii, którzy człowieczeństwo porzucili w imię firmy...).
    Omijajcie tych partaczy szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadyarogancka obsługa zarówno autokarów jak i infolinii

    brak odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju niedociągnięcia i uchybienia

    wysokie ceny

    słaby kontakt
  • ~Sandra ;) / 2022-12-19 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Do momentu podróżowania z dwoma kierowcami, bez pilotów i dodatkowych kierowców wszystko na trasie Haga-Słubice przebiegało super. W Słubicach wsiadła "ZAŁOGA" 5 osób do podtrzymywania kierownicy i żartowania. Humory dopisywały, śmiechy, wulgarne i zboczone teksty leciały z każdych ust. Dopóki Pani pilotka Sara się nie zmęczyła i nie stwierdziła, że rozmowa szeptem jest za głośna. Przez 20godzin podróży kierowcy zrobili 2 postoje po 20min w pierwszych 15h i około 1,5h na granicy, bo czekaliśmy na pozostałe autokary, by zabrać ludzi. Nie wspomnę o tym, że Pani pilotka nie potrafi usadzic pary obok siebie, bo posadziła nas na 7 i 11 mimo, że wcześniejsze 15h siedzieliśmy razem. Jednak ona sama musi mieć dwa miejsca wolne dla siebie, bo ona nie spała. Super, ale przyjechała do autobusu o 4 rano, a nie siedziała w nim już 15godzin z brakiem możliwości wyprostowania nóg czy zapalenia. Pilotka próbuje stawiać warunki, że o godzinie 8 rano ktoś ma się zamknąć bo ona i jej kolega który skończył swoją pracę już dawno śpią. Docelowo kurs do Gdańska, ale zabrali kolejne 3 osoby, bo jeden wysiada w Lęborku, drudzy w Gdańsku a trzeci jeszcze w ogóle gdzie indziej i cierpią na tym ludzie, którzy płacą za bilety. Nie place za to, żeby siedzieć po turecku przez 30h bez możliwości zapalenia i odezwania się bo Pani pilotce się tak podoba. Mało tego, w Słubicach kierowcy przekazywali informacje, że nie działają alternatory, a zarazem barek z ciepłymi napojami również, ale Pani pilotka kazała to lekceważyć i w najgorszym przypadku o 10 poinformują biuro o niesprawności autokaru albo wymienią w Gdańsku alternator z innego autokaru.
    Zaletybrak
    WadyWszystkie.
  • ~Rozczarowany / 2022-12-18 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet zakupiony w biurze w Polsce wszystkie dane wypisywał pracownik łącznie z numerem tel.
    Autokar miał być po godz. 24, informacja tel. Sindbada czynna do 24 autokar nie przyjechał staliśmy pół godziny na mrozie czekają- opłacony autokar nie przyjechał. Nikt nie zadzwonił, a informacja pracowała do godz 24 więc już nikt nie odebrał.
    Po złożeniu reklamacji otrzymaliśmy odpowiedź, że autokar był tylko miał godzinne opuźnienie. Nikt nie zadzwonił ponieważ nie mieli numeru do pasażerki (zamówienie biletu robił ich pracownik biura i brał numer od pasażerki).
    Pieniędzy nie oddali, zostawili nas na mrozie w środku nocy.
    ZaletyBrak
    WadyAutokar nie przyjechał.
    Nie oddali pieniędzy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 4992
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3102
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 855
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 709
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 349
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 323
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4480
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2927