Kierowca nie reaguje na prośbę pasażerów o wykonanie krótkiego postoju w podróży, każda prośba jest odrzucana bądź ignorowana. Ten sam kierowca odmówił wyrzucenia z pojazdu pijanej osobY, która była natarczywa względem reszty pasażerów. Trasa między 18-19.03.23r. Trasa Suwałki -Lörrach Linia 127
ZaletyŻadnych
WadyAz za duzo
~Krzysztof / 2023-03-19 00:01
Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry i Pozdrawiam Was jesteście Super Kochani tak Bardzo że aż strach pisać Mi te słowa czemu przez kogoś zachowanie wyrzucacie Bogu ducha nie winną osobę choć i tak nie trzeźwych wozicie i nie mowice że nie bo kłamstwa wystarczy Mi od Naszych wspaniałych Polityków dzięki śliczne za Znakomity Łikend by wam Wódka już nigdy nie smakowała i to nie Moja sprawka sami sobie jak Ja niby sobie jestem winny choć grzecznie sobię jechałem troszkę popijając Nikomu nie przeszkadzając chorobę swoją lecząc grzecznie starałem a Wy chorego na bruku zostawiając nie grzecznych karajac nie winnego zostawiając na pastwę losu by Go tu zjadły Chiny losu dzięki wielkie Polecam każdemu Kto bez choroby sobię jeździ bo coś Mi się wydaje że jaka by choroba nie była i będziesz nie wygodny bo na przykład ciągle kaszlący zostaniesz porzucony bo nie wygodny jeszcze raz dziękuję za wyrozumiałość i szerokiej drogi ciągle życzę Wam Kochani
ZaletyWszelkie
WadyNikome
~KATARZYNA / 2023-03-16 22:59
Ocena: 4.50 / 5
Mega zadowolona jestem z podróży i obsługi panów w autobusu 146.trasa eindhifen-warszawa,4turystki ????
ZaletyToaleta, napoje,niezbyt długie postoje
~Edzia / 2023-03-15 08:28
Ocena: 5.00 / 5
Witam.Jechalam z Niska do Tarnowa potem Opole i na końcu Augsburg.W każdym z trzech autobusów przemiła obsługa.Kierowcy na bieżąco informowali o przystankach i czasie na jaki mniej więcej dojedziemy.Jestem bardzo zadowolona z podróży.
~Anna / 2023-03-14 06:32
Ocena: 2.00 / 5
Dwie przesiadki w podróży z Londynu do Lublina, firma poinformowała zaledwie o jednej. W pierwszy autokar bardzo mały i niewygodny, w drugim już trochę lepiej. Obsługa proponuje jedynie ciepłe napoje płatne 5 zł lub 4 zł zależnie od autokaru i udziela podstawowych informacji o podróży, nic specjalnego
ZaletyNie ma
WadyŚcisk w autokarach
~Magomed / 2023-03-12 10:29
Ocena: 3.25 / 5
Demon king 3 lari na euro ile to tanjiro vs muzan solo io Flow SwiftKey Flow Ududfgtgyyyfdsu753h
ZaletyWygodne siedzene
WadyObsluga
~Radoslaw / 2023-03-10 23:59
Ocena: 1.50 / 5
Trasa Hamburg - Starogard Gdański. Czas podróży mega długi jak na tą trasę! Z Lorkiem jazda była o wiele krótsza. Ceny makabrycznie wysokie! Absurdalna przesiadka w Słubicach. Katastrofa, jeździłem ponad 20 lat na tej trasie z Lorkiem, niestety z powodu braku konkurencji na tej trasie przyszło mi wybrać Sindbad. NIE POLECAM, nigdy więcej. Wstyd!!
~Bartosz / 2023-03-09 22:19
Ocena: 2.75 / 5
Witam klientów Sindbad. Wczorajszy rejs tj. 08.03 2023 z Dortmundu do Torunia(na miejscu w Toruniu 09.03 2023) nr autokaru 181. Od samego początku pilot pan Piotr był arogancki i bardzo nieuprzrzejmy. Pilot w Świecku przerwał podróż po tym jak potraktował starsza panią z Ukrainy. Kobieta nie znała języka polskiego a pilot po próbie porozumienia się stwierdził cytuje "ku...a to nie moja sprawa". Pasażerce pomogli inni pasażerowie którzy słyszeli to stwierdzenie bo na tego Pana nie było co liczyć. Nie pozdrawiam pilota lecz reszta rejsu jak najbardziej ok.
~mix / 2023-03-09 18:50
Ocena: 4.50 / 5
Nigdy nie pisałam nigdzie opinii, ale teraz potrzebuję. Jeździłam parę razy Sindbadem, zazwyczaj było po prostu OK. Natomiast jechałam z Niemiec do Polski, 6 marca, wyjazd z Dortmundu o godzinie 20, niestety nie pamiętam numeru autobusu. Jechał z nami przesympatyczny pan pilot, imię (chyba) Szymon, już nie pamiętam, Pan przesympatyczny, ale również konkretny. Nie wpuścił do autokaru pijanej kobiety, kiedy trzeba było komuś zwrócić uwagę - zrobił to, ale w kulturalny sposób. Cały czas uśmiechnięty, aż sama miałam uśmiech na twarzy:) Z takimi ludźmi aż chce się jeździć. Serdecznie pozdrawiam :)
~Wiesława / 2023-03-08 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Podróżuje Sindbadem i zawsze wykupuję dla siebie dwa miejsca. Zawsze proszę o miejsca z przodu autokaru. Dziś czyli 8 marzec Podróżuje autokarem numer 36. Prosiłam żebym dostała miejsca z przodu autokaru. Miejsca z przodu autokaru były dostępne a jednak nie przydzielono mi ich. Kierowcy nie uprzejmi i opryskliwi. Z przodu autokaru posadzono po jednej osobie a mi nie przydzielono tam miejsc chociaż miałam wykupjone dwa miejsca tylko dla mnie. Nie uwzględniono mojej prośby. Dano mi miejsca nr.21 i 22 w środku autokaru a ponadto na przeciwko drzwi. Drzwi są na postojach otwierane .jest pora zimowa. Już raz kiedyś podróżowałam tak o przypłaciłam to choroba. Złożę skargę do biura. NIE POLECAM.
~Anna / 2023-03-06 20:34
Ocena: 2.00 / 5
Właśnie jadę z Singen do Słupska . Jestem po bardzo ciężkiej operacji , dlatego kupiłam bilet wcześniej żeby mieć w miarę wygodne miejsce . Niestety nie zostałam poinformowana że to jest kurs z dwoma przesiadkami , na dodatek autobus do którego miałam się przesiąść uległ defektowi . Przepakowano nas do innego autobusu , niestety bez zachowania zarezerwowanych miejsc . Pomimo rozmowy z kierowcą nie mogłam zostać na miejscu z przodu pomimo że starałam się kierowcy wytłumaczyć swoją sytuacje . Kierowca na moje miejsce położył inną panią , twierdząc że te dwie panie są rodziną i muszą siedzieć ze sobą co dla mnie było absurdalną wymówką . Mam kupiony bilet powrotny za kulka dni ale prawdopodobnie zrezygnuję . Pomimo że kierowca był miły nie wykazał wyrozumiałości w moim przypadku . Kierowca który jechał nr 139 z Singen to wyjątkowo sympatyczny człowiek
~Ivanna / 2023-03-04 08:12
Ocena: 1.00 / 5
Okropna podróż z z Holandii do Warszawy. Kupiłem bilet bez przesiadek, ale mieliśmy przysadkе! inni ludzie z autobusu po trzy! Nie jest to nigdzie wskazane, dopóki nie wsiądziesz do autobusu.
Obsługa jest jeszcze gorsza niż podróż. Kierowcy nie są przyjaźni i nie można nawet o nic zapytać. Traktują klienta z kpiną i agresją.
Nie wygodny autobus. Nie polecam!
~Diana / 2023-03-03 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam bilet na wyjazd z Katowic do Francji ( kurs do Barcelony) na dzień 28.09.2022 autobusem Sindbad. Wcześniej czytałam opinie (głównie negatywne )jakie wystawiają podróżni, ale chciałam osobiście to sprawdzić i wybrałam się w podróż. Z Katowic jechał autobus piętrowy nr 300 i bardzo fajne szeroko rozstawione fotele i podnóżki na nogi, ucieszyłam się ...do momentu gdy była przesiadka w Słubicach na utobus nr 303, jak zobaczyłam małą odległość pomiędzy siedzeniami i brak podnóżek na nogi to byłam w szoku, w dodatku cały autobus był zapełniony podróżującymi i to na taką odległą miejscowość jak Barcelona. Moje zdziwienie było, gdy klienci co często kursują na tej trasie mówili, że taki bylejaki autobus przeważnie posyłają na tej trasie, Więc przekonałam się na własnej skórze co znaczy ta firma Sindbad i jak traktuje swoich pasażerów, po takiej jeździe człowiek zmęczony, opuchnięte nogi. Opóźnienie 2 godziny. Jak można tak traktować ludzi? Czy chodzi wam o ilość upchanych ludzi i złą opinię, czy o jakość i dobra opinię firmy? Podróżni przemyślcie podróż w tym kierunku i piszcie opinie, czy coś się zmieniło.Diana
Wady
Ciasny i niewygodny autobus na daleką trasę, brak podnóżek, mała odległość między siedzeniami przez co podróżni zmęczeni. Drogie bilety w stosunku do jakości
WadyAutobus jak dla przedszkolaków, mało miejsca obok pasażera i przed kolanami też mało miejsca. Zmieńcie ten autobus, jak traktujecie ludzi. Sami spróbujcie podróźować 26 godzin w niewygodzie, nie można rozłoźyć fotela, bo się leży na pasażerze z tyłu.. NIE POLECAM
~Anastazja / 2023-03-01 21:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Kupiliśmy bilet 1 marca z Bruksela do Warszawy, powinien być bezpośredni autobus bez przesiadek, ale mieliśmy trzy przysadki!!! Jestem bardzo niezadowolona! Ostatni raz korzystam z usługi Sindbad!!!!
~Aleks / 2023-03-01 17:29
Ocena: 4.50 / 5
Podróż 1.03.2023
Piotrków Tryb - Opole. , autobus nr 65
Przesympatyczny i wyrozumiały kierowca.
Dawno z takim nie podróżowałam tymi liniami.
Doceńcie tego pana jako pracownika w waszej firmie .
Pozdrawiam i dziękuje
~janusz / 2023-03-01 10:15
Ocena: 5.00 / 5
Kurs NORYMBERGA TARNÓW 28 02 2023 pełna profeska obsługa autokaru 146 200% kierowcy autokaru 17 w sytuacjach awaryjnych działają idealnie reagują prawidłowo na to co dzieje się na pokładzie autokaru szefie premia dla tych kierowców bo mieć takich gości w teamie to zaszczyt dla firmy
~Hubert / 2023-02-28 19:32
Ocena: 1.75 / 5
Bardzo nie miła obsługa.strach się pracownika o coś zapytać.
~sindBAD / 2023-02-27 06:57
Ocena: 2.00 / 5
obsługa okropna, nie daje odpowiedzi na pytania gdzie się zatrzymujemy, ani o której, nie raczy pomóc w żaden sposób, kontakty w autokarze nie działają, siedzenia są niewygodne
Wadyniepomagając, niemiła obsługa
~Tomek / 2023-02-26 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Państwo bardzo nie mili wymyślają co chwilę że przerwa będzie w innym miejscu po prostu tragedia mowa o autokarze o numerze 21 który właśnie jedzi do Cannes
ZaletyŻadna
WadyPodejście pracowników do pasażerów tragedia chyba zapomnieli za czyje pieniądze jadą
~xyz / 2023-02-26 08:19
Ocena: 4.25 / 5
Dnia 25/26.02.2023 brałam udział w podróży w autokarach 143,155 i 20 obsługa mila, pomocna. Jedyne do czego moge sie przyczepić to fotele, bardzo nie wychodne
Zaletymila obsluga
funkcjonalna toaleta
czeste postoje