Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 20 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Wiesława / 2023-03-08 23:18
Podróżuje Sindbadem i zawsze wykupuję dla siebie dwa miejsca. Zawsze proszę o miejsca z przodu autokaru. Dziś czyli 8 marzec Podróżuje autokarem numer 36. Prosiłam żebym dostała miejsca z przodu autokaru. Miejsca z przodu autokaru były dostępne a jednak nie przydzielono mi ich. Kierowcy nie uprzejmi i opryskliwi. Z przodu autokaru posadzono po jednej osobie a mi nie przydzielono tam miejsc chociaż miałam wykupjone dwa miejsca tylko dla mnie. Nie uwzględniono mojej prośby. Dano mi miejsca nr.21 i 22 w środku autokaru a ponadto na przeciwko drzwi. Drzwi są na postojach otwierane .jest pora zimowa. Już raz kiedyś podróżowałam tak o przypłaciłam to choroba. Złożę skargę do biura. NIE POLECAM. -
-
~Anna / 2023-03-06 20:34
Właśnie jadę z Singen do Słupska . Jestem po bardzo ciężkiej operacji , dlatego kupiłam bilet wcześniej żeby mieć w miarę wygodne miejsce . Niestety nie zostałam poinformowana że to jest kurs z dwoma przesiadkami , na dodatek autobus do którego miałam się przesiąść uległ defektowi . Przepakowano nas do innego autobusu , niestety bez zachowania zarezerwowanych miejsc . Pomimo rozmowy z kierowcą nie mogłam zostać na miejscu z przodu pomimo że starałam się kierowcy wytłumaczyć swoją sytuacje . Kierowca na moje miejsce położył inną panią , twierdząc że te dwie panie są rodziną i muszą siedzieć ze sobą co dla mnie było absurdalną wymówką . Mam kupiony bilet powrotny za kulka dni ale prawdopodobnie zrezygnuję . Pomimo że kierowca był miły nie wykazał wyrozumiałości w moim przypadku . Kierowca który jechał nr 139 z Singen to wyjątkowo sympatyczny człowiek -
~Ivanna / 2023-03-04 08:12
Okropna podróż z z Holandii do Warszawy. Kupiłem bilet bez przesiadek, ale mieliśmy przysadkе! inni ludzie z autobusu po trzy! Nie jest to nigdzie wskazane, dopóki nie wsiądziesz do autobusu.
Obsługa jest jeszcze gorsza niż podróż. Kierowcy nie są przyjaźni i nie można nawet o nic zapytać. Traktują klienta z kpiną i agresją.
Nie wygodny autobus. Nie polecam! -
~Diana / 2023-03-03 18:40
Kupiłam bilet na wyjazd z Katowic do Francji ( kurs do Barcelony) na dzień 28.09.2022 autobusem Sindbad. Wcześniej czytałam opinie (głównie negatywne )jakie wystawiają podróżni, ale chciałam osobiście to sprawdzić i wybrałam się w podróż. Z Katowic jechał autobus piętrowy nr 300 i bardzo fajne szeroko rozstawione fotele i podnóżki na nogi, ucieszyłam się ...do momentu gdy była przesiadka w Słubicach na utobus nr 303, jak zobaczyłam małą odległość pomiędzy siedzeniami i brak podnóżek na nogi to byłam w szoku, w dodatku cały autobus był zapełniony podróżującymi i to na taką odległą miejscowość jak Barcelona. Moje zdziwienie było, gdy klienci co często kursują na tej trasie mówili, że taki bylejaki autobus przeważnie posyłają na tej trasie, Więc przekonałam się na własnej skórze co znaczy ta firma Sindbad i jak traktuje swoich pasażerów, po takiej jeździe człowiek zmęczony, opuchnięte nogi. Opóźnienie 2 godziny. Jak można tak traktować ludzi? Czy chodzi wam o ilość upchanych ludzi i złą opinię, czy o jakość i dobra opinię firmy? Podróżni przemyślcie podróż w tym kierunku i piszcie opinie, czy coś się zmieniło.Diana
Wady
Ciasny i niewygodny autobus na daleką trasę, brak podnóżek, mała odległość między siedzeniami przez co podróżni zmęczeni. Drogie bilety w stosunku do jakościWadyAutobus jak dla przedszkolaków, mało miejsca obok pasażera i przed kolanami też mało miejsca. Zmieńcie ten autobus, jak traktujecie ludzi. Sami spróbujcie podróźować 26 godzin w niewygodzie, nie można rozłoźyć fotela, bo się leży na pasażerze z tyłu.. NIE POLECAM -
~Anastazja / 2023-03-01 21:01
Nie polecam! Kupiliśmy bilet 1 marca z Bruksela do Warszawy, powinien być bezpośredni autobus bez przesiadek, ale mieliśmy trzy przysadki!!! Jestem bardzo niezadowolona! Ostatni raz korzystam z usługi Sindbad!!!! -
~Aleks / 2023-03-01 17:29
Podróż 1.03.2023
Piotrków Tryb - Opole. , autobus nr 65
Przesympatyczny i wyrozumiały kierowca.
Dawno z takim nie podróżowałam tymi liniami.
Doceńcie tego pana jako pracownika w waszej firmie .
Pozdrawiam i dziękuje -
~janusz / 2023-03-01 10:15
Kurs NORYMBERGA TARNÓW 28 02 2023 pełna profeska obsługa autokaru 146 200% kierowcy autokaru 17 w sytuacjach awaryjnych działają idealnie reagują prawidłowo na to co dzieje się na pokładzie autokaru szefie premia dla tych kierowców bo mieć takich gości w teamie to zaszczyt dla firmy -
~Hubert / 2023-02-28 19:32
Bardzo nie miła obsługa.strach się pracownika o coś zapytać. -
-
~sindBAD / 2023-02-27 06:57
obsługa okropna, nie daje odpowiedzi na pytania gdzie się zatrzymujemy, ani o której, nie raczy pomóc w żaden sposób, kontakty w autokarze nie działają, siedzenia są niewygodne Wadyniepomagając, niemiła obsługa -
~Tomek / 2023-02-26 15:07
Państwo bardzo nie mili wymyślają co chwilę że przerwa będzie w innym miejscu po prostu tragedia mowa o autokarze o numerze 21 który właśnie jedzi do Cannes ZaletyŻadnaWadyPodejście pracowników do pasażerów tragedia chyba zapomnieli za czyje pieniądze jadą -
~xyz / 2023-02-26 08:19
Dnia 25/26.02.2023 brałam udział w podróży w autokarach 143,155 i 20 obsługa mila, pomocna. Jedyne do czego moge sie przyczepić to fotele, bardzo nie wychodne Zaletymila obsluga
funkcjonalna toaleta
czeste postojeWadyfotele bardzo nir wygodne -
~karolina / 2023-02-25 21:36
jeżdżę tą linią już trochę długo i nigdy mi sie nie zdazylo ze mamy oddzielnie siedzenia z moją siostrą obsługa fatalna ludzie w środku zero kultury jeżeli państwo chcą jechać sindbadem prosze zachowac trochę szancunku do innych i wyciszać telefony podczas jazdy i nie rozkładać tych siedzeń tak żeby leżeć komuś na kolanach :) -
~Viktoria / 2023-02-25 21:34
bilety wykupione koło siebie musieliśmy siedzieć osobno, obsługa nie miła, kontakty zepsute i nie działają, gorąco i nie wygodne miejsca Zaletynie maWadywszystko -
~Grzegorz / 2023-02-25 00:13
Korzystam, z firmy od lat, to co się dzieje teraz przechodzi ludzkie pojęcie. Zmiana autokaru bez jakiejkolwiek informacji z 146 na 304. Pomimo wykupionych biletów obok siebie, siedzieliśmy oddzielnie. Bagaż partnerki został uszkodzony. Bagaże są nieszanowane i rzucane. Nie polecam, dla Mnie totalne dno i wodorosty. ZaletyŻadnych. Coraz gorzej.WadyNie ludzkie zachowanie kierowców. Zero empatii. -
~Monique / 2023-02-23 20:53
Kurs do Polski 22.02.2023. Wsiadając w Biberach do autokaru nr 153 moja córka stwierdza że kierowca jest bardzo miły i potwierdzam. Dodam jeszcze uprzejmy, wysoka kultura osobista. Niestety w Monachium opuścił nasz autokar, ale jak nastolatka wyciąga taki wniosek to komplement dla tego Pana. Z Monachium do Słubic dwóch innych kierowców i również w porządku, pełna kultura. Korzystałam z tego przewoźnika chyba już piąty raz. ZaletyDla mnie zawsze bezpiecznieWadyMało miejsca -
~Zbulwersowana / 2023-02-22 19:12
Kurs 20/21 luty 2023 z Dortmundu do PL-autokar nr 11.Pilotka zabrała nachlanego chłopaka/lub pod wpływem jakichś srodków!/. Ubliżał całą drogę pasażerce i Gruzinom siedzącym za nim! Krzyczał, chciał bić, wyzywał od "k...."Proszono ją o przesadzenie chłopaka-nie chciała!Mimo wolnych miejsc/za nią!/.W końcu zagroziła-UWAGA-nie jemu- a obrażanej pasażerce,że zawoła niemiecką policję i ją wysadzi, /bo odważyła się poprosić pilotkę o interwencję?.SKANDAL!!!!!Ta Pani -to wieloletni pasażer Sindbada ze ZŁOTĄ KARTĄ! Spokojna, wykształcona osoba, jak wynikało z mojej rozmowy z nią.
Czy ta baba-pilotka oszalała? Kto zatrudnia takie osoby-tolerujące patologię? Dlaczego zabierani są pijani i awanturnicy?Oni zagrażają pasażerom/a potem kryminał, bo Gruzin go pobił.../.Babsko nawet nie chciało się przedstawić!!! DO ZARZĄDU SINDBADA na pewno wpłynie skarga na to babsko! Ja chętnie będę świadkiem/mamy nagrane dowody/.Zaletydobrzy kierowcyWadyniepotrzebne pilotki!!! Panowie też świetnie pilotują!przykład: kurs z Londynu do Dortmundu 20/21 luty23 -
-
~Pasażer z Włoch / 2023-02-22 16:19
W odniesieniu do opini z dnia 03.02.2023 (pasażerka )
Panie pilocie z sindbada proszę nie pisać głupot na temat pilotki Uli wielkrotenie jeździłam z ta panią pilot i nie mam zastrzeżeń raczej zastrzeżenia mogła bym mieć do pana ponieważ pana nie można zrozumieć przez mikrofon
Nie pozdrawiam -
~Paulina / 2023-02-18 04:40
Jestem przerażona tym, co stało się z tą firmą. Moja 12 letnia córka pozostawiona sama sobie Z WALIZKAMI, tak musiała sama sobie przenieść walizki do autobusu przesiadkowego. Brak pilota na trasie holandia polska, opryskliwy kierowca i nierzetelne informacje na stronie. dramat! -
~Anom / 2023-02-15 16:12
Mimo wpisania w uwagi prośby o miejsce na dolnym pokładzie przez chorobę lokomocyjna, pani pilot kazała mi siedzieć u góry mimo ,ze na dole wszystkie miejsca były wolne. Zero zrozumienia dla pasażera. WadyBrak zrozumienia dla pasażera, nieludzkie traktowanie -
~Rick / 2023-02-15 14:17
Jechalem ostatni raz w styczniu 2018. Zajrzalem, ot tak z ciekawosci, tu na te opinie o Sindbadzie.
Ludzie Kochani - toz to przez te 5 ostatnich lat nic sie nie zmienilo!!! Tylko pogorszylo chyba!
Skrajnie chamscy kierowcy, ulicznicy spod ciemnej gwiazdy, "panie pilotki" to takie dodane tym chamskim kierowcom
"panienki do towarzystwa" - bezczelne, chamskie i wulgarne !!!!
Co za dziadowskie, obrzydliwe przedsiebiorstwo ten Sindbad !!! A wlascicielem jest podobno jakis byly sedzia pilkarski. Wszystkie tutaj, te krytyczne, opinie, to - niestety - szczera i gorzka prawda. Nawet po pieciu latach, gdy to tutaj pisze, dostaje wysokiego cisniena na wspomnienie doznanych wtedy przykrosci ze strony tej chamskiej, wulgarnej bandy!!!ZaletyzeroWadysetki
strona 20 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »