Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 14 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Joanna / 2023-07-25 12:25
Autokary są brudne. Pasażerowie z Ukrainy łamią warunki przewozu zaśmiecając autokar i nie sprzątając po sobie. Dodatkowo wykonują na pokładzie autokaru podczas podróży piłowanie paznokci i wycinanie skórek, które pozostają na podlodze lub fotelu. Notorycznie korzystają z toalety podczas postoju. W autokarach śmierdzi. -
-
~NOWAK Mariola / 2023-07-25 08:53
24.07.2023 : podroz Torun-Paryz trzema autobusami (dwie przesiadki) o numerach 399 - 152 - 16.
Kierowcy bardzo w porzadku i polotki tez OK. Czysto.
Nic nie moge zarzucic.ZaletyZaloga sympatyczna i bardzo OKWadyz tylko jedna przesiadka byloby lepiej. -
~Marta / 2023-07-25 07:29
Miałam nieprzyjemność podróżować autokarem numer 184 z Panem Krzysztofem. Takiego chama i prostaka dawno nie widziałam. Panie Krzysztofie, to, że jest pan kierowcą nie upoważnia pana do traktowania pasażerów jak bydła, które można wyśmiewać na cały autokar, rzucać jego rzeczami, czy ignorować gdy zadaje pytania. Przy wyciąganiu naszych bagaży pana agresja i celowe uderzanie bagażami dzieci i rzucanie na stopy pasażerów, które gdzieś przypadkiem nadepły na wyznaczoną przez pana linie, było wręcz obrzydliwe. Nie wiem czy tacy ludzie powinni pracować w takim miejscu. Zdecydowanie zaniża to opinię na temat tej firmy. ZaletyBrakWadyNieprofesjonalny kierowca, chamski kierowca -
~Kk / 2023-07-24 14:10
Najgorsza firma na rynku, pierwszy i ostatni raz omijajcie tego przewoźnika. ZaletyBrak -
~Eea / 2023-07-23 21:22
Kupiłam bilet na Sindbada a jadę autokarem który ma tylko tablice Sindbada kurs 217 o co chodzi niechce jeź
dzić z podstawionymi przewoźnikami niewygoda ciasne siedzenia.ZaletyNiemaWadyCiasnota smród z ubikacji -
~Ola / 2023-07-23 20:30
Jadę 217 Sindbadem siedzenia straszna nogi podkurczone bo brak miejsca. A droga daleka.wyjecjalam o 18.30 Venla i do 5.10 do przejścia. Dlaczego jest tyle miejsc i taka ciasnota. Zawsze byłam zadowolona a od dziś więcej nie pojadę -
~South / 2023-07-23 16:32
Wczorajsza podróż z DE do PL
200km jechałem za jednym z autokarów (nr20), w pewnym momencie wydawało mi się, że jedzie nim pijany kierowca, od pasa do pasa, zwalnianie przyspieszanie (bez żadnych przeszkód na drodze).
Przed granicą dogonił nas jeszcze lepszy agent (nr17). Wyprzedzanie na zakazie, dzikie manewry na zwężkach po niemieckiej stronie, stwarzanie zagrożenia na drodze.
Wiele lat temu korzystałem z tych linii (13-14 lat temu), głównie powroty z DE do PL, na jednej z tych linii kierowca zasnął na drodze, obudziły go przejechane pachołki.
Od tamtego czasu nic się nie zmieniło, a nawet dochodzę do wniosku że jest tylko gorzej.ZaletyBrakWadyNieodpowiedzialna załoga, ludzie wyglądający jakby musieli tam pracować za karę. -
~Kris / 2023-07-23 16:15
Obsługa na dramatycznym poziomie, byłem świadkiem kilku sytuacji gdzie ludzie byli spokojni i kulturalni a obsługa traktowała ich skandalicznie. Niestety sam kiedyś tego doświadczyłem. Załoga powinna zostać wysłana na kursy pracy z ludźmi.Zdake sobie sprawę że praca może być stresująca ale to nie usprawiedliwia chamstwa. -
-
~Dora / 2023-07-23 14:12
P.S do wczesniejszej opinii
Gdyby istniala mozliwosc, nie zaznaczylabym zadnej z gwiazdki.Niestety,aby opinia zostala opublikowana,trzeba zaznaczyc chociaz jedna.Tym sposobem "Sindbad" nie wypada "az tak zle". -
~Leszek / 2023-07-23 12:46
Jechałem z Katowic do Hanoveru,przesiadka w Opolu wcześniej brak info o tym.Autokar dla niższych osób ,ciasnota niemiłosierna, całą drogę podkurczone nogi masakra. ZaletyMiła obslugaWadyCIASNOTA -
~Dora / 2023-07-23 12:38
Podroz z przesiadka w Swiecku - katastrofa. W pierszym autobusie bardzo niemili kierowcy,smrod rozkladajacych sie fekalii z toalaty.Wedlug informacji kierowcy autobus w Swiecku mial juz czekac lub przyjechac za kilka minut. Z kilku minut zrobilo sie 45 ( czyli od 23,15 do 23,45). Zapakowanie bagazy- nastepne 45(godz. 0,15). Autobus jednak nie udal sie w dalsza podroz.Z rozmowy miedzy kierowcami pasazerowie dowiedzieli sie mimochodem, ze autokar wyjedzie ok godz.3 nad ranem. Rozumie, ze wypadek i zablokowana autostrada to przyczyna niezalezna, ale zarty kierowcy,ze mozna sobie w tym czasie odpalic grilla byla zupelnie nie na miejscu. Po przyjezdzie feralnego autokaru i zapakowaniu pasazerow autokar pekal w szwach.Kobiete z Ukrainy ,ktora miala wykupiony bilet dla matki z dzieckiem, kierowca chcial posadzic na dwoch, daleko od siebie oddalonych miejscach.Na jej protest zareagowal bardzo agresywnie,uzywajac niecenzuralnego,wulgernego slownictwa i nie zrobil nic,aby rozwiacac te sytuacje.
Jezdzilam kilka lat temu kilkakrotnie z tym przewoznikiem i bylam zadowolona - kulturalni kierowcy i piloci, podczas podrozy mozna sie bylo napis goracej kawy/herbaty.Pilot informowal w przebiegu podrozy, dlugosci postuju.
Niestety,widac te czasy to juz przeszlosc.Wspolczuje ludziom,ktorzy zmuszeni byli kontynuowac podroz w tych warunkach, z kolejna przesiadka az do Anglii.
Z oferty tego przewoznika nie mam zamiaru nigdy wiecej korzystac i nikomu tez nie bede polecac. -
~Serhii / 2023-07-23 07:21
Ужасно не комфортно, водитель автобуса не может держать дорожную полосу, постоянно виляет со стороны в сторону ! Цена завышена в 3 раза. Выехали с одного вокзала на час позже указанного времени, со второго вокзала + ещё на 2 часа позже. Не советую ! -
~Łukasz / 2023-07-23 05:11
Kierowca odklejony od rzeczywistości, totalnym gruby patus brakowało mu wina w ręku 4 wolne siedzenia z przodu na pytanie czy można się przesiąść gruby patus odpowiada że to nie jest koncert życzeń, całą drogę jechaliśmy w ścisku bo zjeb nie pozwolił się przesiąść.NIE POLECAM JADĘ OSTATNI RAZ ZaletyBrakWadyJ.W -
~Daniel / 2023-07-22 21:02
Masakra zapakowanie 20 osób twa godzinę i tak na każdym przystanku po 3 h byłem 100km od domu -
~Iridid / 2023-07-22 21:01
Witam serdecznie, często korzystam z tej firmy i do dziś byłem mega zadowolony. Odkąd Sindbad podpisał umowę z firmą która wspiera Sindbad nie chcemy pisać z jaką, jestem rozczarowany brak ładowarek do telefonów, teraz będę miał wielki problem z dotarciem do pracy w Niemczech, ponieważ telefon mi się rozładuje i nie zadzwonię do kolegi żeby po mnie przyjechał ,mogli przynajmniej podać pasażerom taką informację ale nie po co prawda kasa wpadła i jest ok. Już NIE POLECAM jadę ostatni raz ZaletyByło fajnieWadyBrak ładowarek do telefonów w innych autokarach niż Sindbad -
~Judyta / 2023-07-22 09:39
Jestem zniesmaczona podróżą. Gniazdko obok fotela zepsute. Miejsca jak w klatce dla chomika. Brak informacji o przesiadkach. -
-
~Molly / 2023-07-17 13:53
Stanowczo odradzam jazdy. Bilet konkretny od do a tu 4 przesiadki. Bez informacji przy zakupie biletu. Smród, nie działające pasy bezpieczeństwa w niektórych autokarach, klimatyzacja w pietrowcu busie żadna, chmary towarzyszy znad granicy bezczelnych ,pchających się i śmierdzących, pomijając smród stóp, żałuję wyboru podróżnika. Reasumując- podróż poniżej godności ludzkiej. Plus dla kierowców. Linia Leer - Katowice. ZaletyŻadneWadyW/w -
~Marzanna / 2023-07-17 08:20
Chciałam serdecznie podziękować Panu Markowi z Autobusu 23 do Radomska za profesjonalizm wspaniała obsługę i przede wszystkim za dobre ❤️. Jeszcze raz bardzo ślicznie dziękuję z całego serca. Oby więcej takich kierowców. ZaletyProfesjonalizm i serdeczne podejście do pasażerów. -
~Klient / 2023-07-16 08:29
Odwieczny problem prawie wszystkich kierowców Sindbada- Prostactwo, każdy jest opryskliwy i ma problem z byle odpowiedzią na pytanie. Absolutny brak współpracy z klientem. Jeżeli człowiek nie otrzyma już nawet odpowiedzi na "dzień dobry" to już nie wiem gdzie jesteśmy...
Przejazd 506..
Żadnej propozycji ciepłych napojów.
W toaletcie nie było ani papieru toaletowego ani mydła. Z toalety wydobywał się taki odór, że nie szło wytrzymać w środku ani minuty. Absolutnie nie polecam tych Lini. Są sporadyczne przypadki, że trafi się na normalną załogę, ale większość jest poniżej pasa.
-
~Klient / 2023-07-16 08:29
Odwieczny problem prawie wszystkich kierowców Sindbada- Prostactwo, każdy jest opryskliwy i ma problem z byle odpowiedzią na pytanie. Absolutny brak współpracy z klientem. Jeżeli człowiek nie otrzyma już nawet odpowiedzi na "dzień dobry" to już nie wiem gdzie jesteśmy...
Przejazd 506..
Żadnej propozycji ciepłych napojów.
W toaletcie nie było ani papieru toaletowego ani mydła. Z toalety wydobywał się taki odór, że nie szło wytrzymać w środku ani minuty. Absolutnie nie polecam tych Lini. Są sporadyczne przypadki, że trafi się na normalną załogę, ale większość jest poniżej pasa.
strona 14 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »