Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.18
  • Wygoda
    2.16

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2023-08-07 05:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Pierwsza podróż z Łodzi do Holandii ok, chociaż czuć było u niektórych kierowców chamstwo. Natomiast szczytem wszystkiego był Pan z autobusu 166 na trasie Venlo - Łódź. Z racji na to, że to kawał drogi, a z pasażerem obok ciasnota, chciałem usiąść na wolnym miejscu( 2 były wolne) by choć chwilę się przespać. Kierowca od razu zaczął pukać mnie w nogę jakbym był jego zwierzęciem domowy i rozkazującym tonem kazał mi wrócić. Co by mu przeszkadzało, że bym usiadł na wolnym miejscu? Nikt aż do Słubic się nie dosiadał. Dramat po prostu takich cha**ów zatrudniać.
    WadyKierowca z 166 - ten starszy.
  • ~Corleone / 2023-08-05 21:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Kategorycznie odmawiam podróży tym skurwialym przewoźnikiem!zawsze coś albo toaleta nieczynna albo opóźniony i nie wiadomo z którego stanowiska i najgorsze przesiadki masakra .flixbus jak jedzie to zawsze bez przesiadek
  • ~Ostatni pasazer / 2023-08-05 04:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Unikaj, jesli mozesz. Godzina przyjazdu, to fikcja i uzalezniona jest od odgornego zarzadzenia w danym dniu dla powodu, jak np w czasie mojej podrozy, aby wszystkie autokary zjechaly do Opola w tym samym czasie. Zatem nasz rejs byl opozniony o godzine, by osiagnac te odgorne zarzadzenie, jak poinformowal pilot autobusu.
    Zobowiazanie wobec klienta odnosnie godziny przyjazdu na bilecie jest drugorzedne. Regulamin, to tez tylko na papierze. Palenie epapierosow, picie wodki bez uwagi. Nie jest nawet to sprawdzane.
    Toalety brudne..
  • ~Grażyna / 2023-08-05 00:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Pozdrawiam super pilotów !
    Paulina i Marcin ????????
    ZaletyMiła obsługa
  • ~Kasia / 2023-08-04 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj jechalam juz kolejny raz Sindbad Autokarem.Bylo okropnie.Autokar 111 .Mialam wykupiony podwojny bilet.Panowie kierowcy zarzadali jeszcze 40zl bo bagaz byl zbyt ciezki chociaz mialam prawo na zabranie dwoch bagazy.Walizka moja zostala uszkodzona .Miejsce dostalam blizko toalety.Smrod niesamowity.Nie wiem dlaczego nie ma przystankow w miejscach ,gdzie sa toalety.Mialam wrazenie ze oni przewoza ziemniaki a nie pasazerow ,ktorzy za podroz placa. I zasluguja inne traktowanie.Jestem ta firma bardzo rozczarowana juz kolejny raz.
  • ~Amalia / 2023-08-04 03:10
    Ocena: 3.25 / 5
    Pierwszy Pan, który troszczył się o pasażerów tylko na krótkiej trasie autokaru nr.56 był bardzo miły. Jego cierpliwość i bardzo łagodny ton, jakim posługiwał się w komunikacji z gośćmi pokładu autokaru był wyjątkowo miły :)
    Kolejni dwaj starsi panowie, którzy we Frankfurcie przejęli tenrze autokar na następne setki km są także bardzo mili. Ich troska o pasażerów jest podkreślona delikatnym humorkiem ;)
  • ~Iro / 2023-08-03 18:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam a Ja często jeżdżę Sindbadem i było ok ale w dniu 03.08.2023 jadąc autobusem nr 152 doznałem rozczarowania tak nie miłego i chamskiego opiekuna rejsu to jeszcze nie spotkałem (starszy siwy pan) najpierw głośno rozmawiał o godzinach pracy ze są nie takie a potem traktował pasażerów jak podopiecznych wycieczki z ZK dramat mam nadzieje ze takich pracowników nie spotkam więcej w tej firmie
  • ~Kuba / 2023-08-03 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś porażka mieli nas dzisaj zawieść do Bremen a 200km dalej kąpieli się że mirli nas przesadzić w Haburgu na inny autobus dzień stracony nie polecam tego przewoznika
  • ~Tomek / 2023-08-02 22:48
    Ocena: 4.50 / 5
    Czytam te opinie i nie wierzę. Miałem okazje jechać ostatnio dwa razy Sindbadem,nie było smrodu,chamstwa i reszty tego o czym ludzie tutaj piszą. Jedyny mankament to mało miejsca. Autobus zazwyczaj dojezdza przed czasem. Kierowcy mili i kulturalni
    ZaletyCena.punktualność.Miła obsługa
    WadyMogło by być troszkę więcej miejsca
  • ~Meggy / 2023-08-01 17:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Jeżdżę Sindbadem od lat i zawsze byłam zadowolona . Niestety co tam się dzieje od około roku przechodzi ludzkie pojęcie. Brud w autokarach i smród. Pełno ukraincow którzy zachowują się w busie jak bydło poprostu ....kierowcy ani pilotka zero zwróconej uwagi nawet na pijanych pasażerów. Kierowca nie miły i opryskliwy . Koszmarna podróż z heilbronn do Opola autokarem nr 2 . 31.07.2023 godzina 20.
    ZaletyW tej konkretnej podróży brak
    WadySmród w autobusie , duszno , pijanych w sztok dwóch pasażerów, ukraincy zistawiajacy brud po sobie ,opryskliwy jeden z kierowców,
  • ~Krzysztof / 2023-08-01 13:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa. Mili kierowcy i pilot. Pozdrawiam serdecznie
  • ~Katarzyna Aleksandra / 2023-08-01 12:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowcy w busie 130 byli chamscy i niepoważni, zostałam potraktowana jak kilku letnie dziecko. Brak pilota oznaczał brak kawy. Kierowcy robili kawe sami dla siebie rozpinali koszule i przechdzili w ten nieprofesjonalny sposób przez pokład. Nikt nie pilnował czy pasażerowie sa na pokładzie. Zamiast „można już usiąść” usłyszałam „sio, iść już”. W busie podczas podczas trwania przesiadki gdy zabierałam swoje rzeczy i upewniałam się że wszystko zabrałam kierowca powiedział do mnie z wyrzutem „ to sie wychodzi czy nie bo ktos chce tu popracowac” po czym pośpieszona przez niego wyszlam z busu tylko po to by ponad godzinę czekać na bus o numerze 221. W tym busie nie było czynnej toalety, kawa również się nie pojawiła. Pani pilot była w 221 opryskliwa i na wszstkie pytania pasażerów odowiadała w naprawdę chamski sposób. Pół godziny temu powinnam być w Warszawie a jestem w Łodzi. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~V0ssik / 2023-07-31 19:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam,nie mila obsługa brak zatrzymywania sie na normalnych stacjach.Pani pilot bardzo opryskliwa i nie zachęcająca do kupowania następnych biletow.
    ZaletyBrak
    WadyNie mila obsługa brak zainteresowania pani pilot olewanie próśb pasażerów brak wody w toalecie
  • ~Pasażer / 2023-07-30 22:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra! Na Przesiadce zmienili nam Autokar, tak że się nie wiedziało nic. Podeszliśmy do na nas przeznaczonego Autokara, Kierowcy jednak nie mogli znaleść naszym Imion, zostaliśmy wysłani do innego Autokara, Kierowca tego nawet nie wiedział do kąd będzie jechał, i był zaskoczony naszym Celem do którego musieliśmy dotrzeć. Ogólnie to cała Brygada wydaje się nie zbyt miła(są Wyjątki).
    Klima nie działa porządnie. I jeden Kierowca od Busa Nr.184 nie zachował się zbyt miło przy wydaniu Bagaży, jak Człowiek się tylko troszkę do niego zbliżył to odrazu, się zrobił niemiły, nie tylko do nas ale też do innych Pasażerów.
    Kiedyś Sindbad był o wiele lepszy.
  • ~Teofil / 2023-07-29 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka od obsługi w autobusie po biura i dział reklamacji. arogancją,brak czynnej toalety , wystające elementy w fotelu które uwierają plecy siedząc tyle godzin w podróży musi być wygodnie a tu...jak nie awantura między klientami przewoźnika,gdzie jedna z kobiet rozłożyła sobie siedzenie na leżąco opadając na klienta za nią...Szok, narodowość znana widzę że nie tylko podczas tej podróży dala się we znaki. Kolejny pasażer wykipi 2 miejsca aby siedzieć sam ,zapłacił za to a co wyście zrobiło?wcisnęliscie mu pasażera to jest dopiero,,regulamin ,, co rusz się na niego powołujecie ale sami go nie przestrzegacie. Ocena jest wysoka jak na jakość usługi i cenę za to coś. Nie ma skali - bo w innym wypadku większą część kloentow by ją dala,na tyle zasługujecie. Nie ma paragonu za dopłatę do bagażu a na jakiej podstawie się doplaca bo kierowca nie waży go przy klienci domaga się pieniędzy dodatkowe 10 Euro,grożąc że klient w przeciwnym razie ma sobie radzić sam ,arogancją level hard.Zastanawiam się czy taki poziom usług zasługuje na inny komentarz. ..sprawa zostanie zgłoszona do rzecznika praw konsumenta bo z obsługą nie ma co prowadzić jakiejkolwiek rozmowy bo na wszystko mają odp. ,,regulamin ,, którego sami nie przestrzegaja aha i przesiadka o której nie było mowy przy zamawianiu biletu
    ZaletyBrak
    WadyCzas podróży,warunki, atmosfera,siedzenia uszkodzone ,chamstwo ,arogancja
  • ~Olek / 2023-07-29 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma w polsce bus jedzie z eindhoven do Krakowa miał być o 9 w Krakowie jest 8:50 jeśli jesteście ludźmi co lubicie być w miarę punktualnym to nie wsiadajcie do busa z tej firmy……. Lepiej na nogach chodzić niż w tym chlewie
    ZaletyŻadne
    WadySame wady obsługa na poziomie inteligencji downa.
  • ~Naruto / 2023-07-29 07:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika,śmierdzi ,brud syf,nie działa klima a banderowców to 60% autobusu jeśli chcieć spokojnie przebyć podróż i w miarę szybko to omijacie szerokim łukiem sinbad…
    ZaletyŻadne
    WadyBrak czystości brak obsługa dramat o wszystko maja problem
  • ~Lusia / 2023-07-27 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżdżę z sindadem od 10 lat i było super teraz jednak boję się jechać z dwóch względów:niebezpieczna jazda ,smród,brak miejsca i obywatele Ukrainy,którzy zachowuja się jakby wszystko im się należało, dramat,kierowcy zmęczeni i niezbyt sympatyczni,to była firma godna zaufania a teraz?smutno to pisać
    WadyOgromne obniżenie standardow
  • ~Edward / 2023-07-26 07:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Nr 139 autokar z Gent jeden z kierowców wyglądał na chorego bo tak się zachowywał gdy prowadził autokar ten kierowca to był strach że dojedziemy cali i zdrowi nie umiał posługiwać się GPS gubił się drugi kierowca musiał caky czas patrzeć i mówić , gwałtownie hamował, przyspieszał, dziwne manewry robił zjechaliśmy na parking to wjechał dla osobówek zamiast dla autokaru potem pod zakaz wjechal żeby wyjechać z tamad oraz kierowca zbierał w trakcie przerwy puszki po piwie po konserwach a potem przy wyjmowaniu toreb puszki się wysypały na torby podróżujących. Porażka. Proszę o wyciągnięcie wniosków wobec tego jednego kierowcy nawet Pilotka mówiła że napiszę skargę.
    ZaletyPilotka i drugi kierowca w porządku nr139. Dzień 24.07-25.07 z poniedziałku na wtorek.
    WadyNieodpowiedzialny kierowca
  • ~marek / 2023-07-26 03:54
    Ocena: 1.00 / 5
    powiem tak cofajac sie. kilka lat w tedy bylo inaczej. teraz hamstwo ze strony. kierowcow. ps,ystanki. wedlug zyczenia. kierowcy. ja sam osoboscie jadoc. z plocka. do bonn tyle godzin 2 pszystanki. goroco klima nie chodzi o co kolwiek prosic. zenada.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 4967
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3087
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 851
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 708
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 348
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.92, ilość opinii: 320
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916