Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.18
  • Wygoda
    2.16

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patryczak / 2023-08-17 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kukis ma rację .nie polecam robią ludzi w kulki.tylko na pieniądzach im zaląy miałem podobną sytuację
    ZaletyNie ma
    WadyWszstko
  • ~Kukis / 2023-08-17 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma potrafi tylko zarabiać na klientach i oszukiwać. Piszecie że macie internet na pokładzie. A tylko w Pl jest. Trzeba czekać na wasze autokary nie wiadomo po ile godzin a jak człowiek się spóźni 5 min na autokar to wy nie potraficie zaczekać bo uważacie się za bogów a my wam kur... Dajemy zarobić. Jesteście zwykłą bandą oszustów
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko jest wada u was
  • ~PeterS / 2023-08-15 00:18
    Ocena: 2.75 / 5
    Specyficzna firma. Dziwne podejscie do klientów. Tak jest zresztą od dwoch dekad. Traktowanie pasażerów jak intruzów, chamska i arogancka obsługa, ciasne autokary, niepunktualność, zamieszanie przy przesiadkach.... gorzej chyba być nie może.
    ZaletyCieKo wymienić...
    WadyJak wyżej
  • ~Maryla / 2023-08-14 23:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Z każdym wyjazdem coraz gorzej. Kierowcy to z kulturą nie mają nic wspólnego. Potrafią krzyczeć na ludzi że o głupich odzywkach nie wspomnę.Za każdym razem jest ten sam problem z przesiadkami bo ludzie niektórzy jadą pierwszy raz i nie do końca sie orientują kiedy i gdzie mają przesiadki a te buce za kierownicą to mają problem żeby wcześniej kilka minut powiedzieć. Za karę chyba tam pracują. Kawę to sprzedają dopiero po kolejnym upomnieniu bo dlaczego ludzie im przeszkadzają. Żadnego filmu nie puszczą nawet radio ostatnio dopiero w połowie drogi włączyli. Maskara sami psują sobie opinie przez takich kierowców
  • ~Miejsce nr 12 / 2023-08-14 18:32
    Ocena: 3.25 / 5
    W dniu 13 na 14 sierpnia r 2023 podróżując autokarem nr 14 z Anglii do Polski spotkałam się z przemiłą i troskliwą opieką
    Bardzo chcę podziękować pilotowi Maciejowi za profesjonalne podejście do psażera
  • ~Zmęczony śmierdzący po podróży z sinbad / 2023-08-14 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj miałem nieprzyjemność podróżować sinbadem, Slupsk+Basel, zero informacji o dwóch przesiadkach, bus podstawiony w Słubicach nr 274 oczywiści pełny po brzegi do ostatniego miejsca to był koszmar dziesięć godzin bez klimatyzacji ludzie spoceni zaduch i smród, obsługa nic z tym nie zrobiła, dopiero na przystanku w Karlsruhe zmiana busa. Nie polecam sinbada to była koszmarna przejażdżka. Nigdy więcej!!!
    ZaletyZaletą jest to że już nie dam się nabrac na Sindbad
    WadySame wady !!!
  • ~Arkadiuas / 2023-08-13 22:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Korzystam już kolejny raz z tego przewoźnika. Kilka lat temu dla umilenia przejazdu został włączony film. Teraz jest niemiła obsługa, coraz to mniejsze Busy, toalety nie są sprzątane, kilka przesiadek na jednej trasie, samemu trzeba zadbać o przenoszony bagaż?????!!!!
    ZaletyNie zauwazylem
    WadyWszystko to co w opini.
  • ~Klient, który mówi dzien dobry, prosze, / 2023-08-13 09:34
    Ocena: 3.50 / 5
    Jadę któryś już raz z Sindbad i niestety powtarza się,BARDZO niemiła obsluga ze strony kierowców.W większości gbury, ktorzy wożą jak za karę i jakby to robili za darmo. Elementarne zwroty grzecznościowe jak dzien dobry, proszę, dziękuję w ogole nie istnieją. Kierowca który skasowal mnie za nadbagaz mimo, ze jedna średnia walizka, nie wystawil mi rachunku mimo mojej prośby. Rozumie, że dodatkowr pieniążki do kieszeni a nie dla firmy.. Panie pilotki za to miłe i w porządku, pani Ukrainka i druga pani blondynka zawsze, ok. Kierowcy na jakis kurs, bo to masakra
  • ~Sabina / 2023-08-13 08:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Autokar 68 do Gelsenkirchen wszystko na najwyżym poziomie.
    ZaletyCzysto wygodnie miła obsługa
  • ~Klient od siedmiu bolesci / 2023-08-13 07:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie mili kierowcy, ja rozumiem bo kazdy jest zmeczony ale wystarczy byc milym …. Tyle. A i te nieszczesne przesiadki i do ktorego kierowcy nie poszlismy to mowili ze inny bus bo byly zmieniane miejsca w busach i ludzie przesiani no dobra ale dlaczego od busa do busa o 5 rano z walizami. Brak takiej organizacjiz bardzo malo miejsca w busie nie da sie nawet wyprostowac nog ogolnie nie jestem zadowolona za takie pieniadze to bardziej sie oplaca mal busem prywatnym i jeszcze Ci pijacy ukraincy w srodku bozeee
    ZaletyCzysto to chyba jedyna zaleta
    WadyPoza czystoscia to wszystko
  • ~Podróżnik / 2023-08-12 18:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Podróżuje z firma Sindbad już od paru lat i pierwszy raz jestem zmuszona do wystawienia negatywnej opinii. Parę razy zdażyło mi się podróżować z Ukraińcami, którzy myślą że wszystko im się należy. Rozkładają siedzenia nie patrząc na osobę siedzącą z tylu, której zgniatają kolana. Jak się zwraca im uwagę to nie reagują i mówią ze oni maja mało miejsca. Każdy ma mało miejsca i chce w miarę w normalnych warunkach podróżować ponad 20 godzin. Zdażyło mi się ze Ukraińcy mieli pierwszeństwo wsiadania do autokaru i byli wywoływani z nazwiska a Polacy musieli czekać na swoją kolej.
    Odkąd nie ma pilotów kawa jest rzadko podawana przez kierowców, sobie robią ale pasażerów się nie zapytają (nie wszyscy kierowcy tacy są). Jeśli nie ma pilota w autokarze to kierowcy bardzo rzadko albo i wcale nie puszczają filmów.
    Obsługa firmy Sindbad bardzo spadła i nie wiem czy jeszcze będę podróżować z ta firma, bo siedzieć w autokarze i nie mieć miejsca na nogi to żaden komfort jazdy.
  • ~Podroznik / 2023-08-12 09:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Bremerhawen Sanok najpierw jazda w upale w nieklimatyzowanym busie do Bremy. Kultura obsługi pozostawia bardzo wiele do życzenia. Nie można o nic zapytać, na pytanie "o której będziemy" , odpowiedź "co niewyraźnie mowie". Kolejna sprawa główny przystanek w Opolu toalety "połykają" monety, nie zwracają ich, z większego nominału nie wydają reszty, karty nie są akceptowane przez co robi się kolejka. Natomiast trasa Sanok Bremerhawen 3 sierpnia była bardzo obiecująca, podróż przebiegła w miłej atmosferze dzięki kierowcom oraz pilotom, pytania jak się jedzie, czy czegoś nie potrzebujemy. Myślałem, że powrót 11 sierpnia będzie taki sam ale bardzo się zawiodłem i z pewnością był to mój jak i osób wspólnie ze mną podróżujących ostatni kurs z tą firmą. Zobaczymy jeszcze jak będzie wyglądała podróż Opole Sanok, ale jeżeli panom nie odpowiada ta praca to niech poszukają innej.Placac za bilet, które nie są za przysłowiową złotówkę, chyba można oczekiwać jakiejś w miarę zadowalającej podróży a nie żeby ktoś podnosił na mnie lub inne osoby głos.
  • ~Wściekła / 2023-08-12 00:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Cytat dotyczacy rozmowy z kierowcą
    “Pytam się kierowcy :
    na którym miejscu siedzę a on „co rok dziewięć”
    ja się pytam co ?
    a on 49 i czy do szkoły nie chodziłem “

    Gratulacje,!!! PRYMITYWY !!!
    Mam nadzieje, ze to wystarczajaco konkretnie i bez agresywnego języka ;) ;) ;) notatka
    Zalety00000000000
    Wady69696969*9*
  • ~Mega wściekły pasażer / 2023-08-10 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. W dniu dzisiejszym bardzo się rozczarowałem i jestem mega wkurw....na dworcu autobusowym w Karlsruhe czekałem na mój Autokar.. Podjechał pierwszy Sindbad. Spytałem czy to mój Autokar? kierowca odpowiedział że nie ,pryjadą inne Autokary.. Po chwili podjechał drugi Autokar ,Sindbad koloru brązowo złotego, ponownie pytając kierowcę czy to mój autobus kierowca odpowiedział że Tak po czym z Busa wyszła Pani Pilot i bezczelnie i arogancko z podniesionym głosem powiedziała że to nie mój Autokar i że oni nie borą 140 osób, odpowiedziałem że od kierowcy otzymałem inną odpowiedź i że nie życzę sobie żeby się do mnie zwracała takim tonem ..z wielkim oburzeniem mruczała jeszcze coś pod nosem....Po pół godzinie podjechał trzeci Autokar ale już nie Sindbad tylko jakieś stare próchno Firmy Riviera nr Autokaru 265. Kierowca tego Autokaru również bezczelny i chamski....Spodziewałem się Autokaru Firmy Sindbad jakie Firma przedstawia na swojej stronie internetowej a przyjechało jakaś stara skrzynka z Firmy Riviera...Po prostu jakaś masakra!!!!
    Jakość obsługi, Organizacja, Komfort = minus 10 !!!
    Nie polecam tego przewoźnika!!!
    ZaletyŻadne .....
    WadyBrak organizacji, Obsługa Autokaru bezczelna i chamiska.....To niestety pierwszy raz ale jestem pewien że mój ostatni z tym przewoznikiem
  • ~Jan / 2023-08-10 01:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem kurs 3.08 br z Holandii(Venlo) do Polski.
    Autokar firmowany nazwą Dindbad na burcie pojazdu pojawił się w miejscu startu trasy opóźniony o 20 minut, ponieważ jechał z Belgii.
    W autobusie było 2 kierowców którzy bardzo profesjonalnie wykonywali swoje obowiązki. Na wstępie oddałem swoje bagaże oraz otrzymałem nr miejsca w autokarze i rozpoczęła się podróż.
    Już o godzinie 3 w nocy w Berlinie nadrobiliśmy wcześniejsze opóźnienie.
    Następnie o godz 5 była przesiadka w Słubicach i tu zaczęły się problemy.
    Podjechał Autokar sygnowany nazwą lipnicki. Tak jak poprzednio oddałem bagaże i otrzymałem nr miejsca jednakże było ono zajęte przez kogoś innego. Musiałem prosić kierowcę o interwencję. Po kilku minutach zasiadłem na swoim miejscu jednakże Autokar miał 1,5h opóźnienia ponieważ czekaliśmy na spóźnionych pasażerów. Tego opóźnienia nie udało się nadrobić już do końca kursu. Mało tego kierowca 2 razy pomylił trasę. W rezultacie spędziłem w podróży 21h a nie 18.30h jak miało być pierwotnie.
    Sindbad jest ok ale niektórzy podwykonawcy, którym zleca dalsze części kursu są kompletnie nieodpowiedzialni.
    ZaletyProfesjonalna obsługa samego Sindbada
  • ~TOMASZ / 2023-08-09 20:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus 690 dzisiaj jadący do Warszawy, toaleta zamknięta - kierowca powiedział, że otworzą pòźniej. Czasami taka jest potrzeba organizmu że trzeba siè wysikać. Może wy macie pampersy, ok , rozumiem, siedziciebpo kilka godzin za kierownicą- tak jak w biedronce kiedyś kasjerki obsługiwały w pampersach -wtedy możecie siè obejść bez toalety. Ludzie płacą kasè I w trakcie jazdy toaleta zawsze powinna być otwarta. Widzę jak starszy pan chce skirzystać z toalety i jakieś dziecko. Toaleta jest wciąż zamknięta. To chodzi konkretnie o kierowcòw tego autobusu. TO JEST OFICJALNA SKARGA. Tak się zastanawiam czy to wy sami sobie tak otwieracie kiedy chcecie czy to zarządzenie waszych szefòw Czekam na odpowiedzieć kierownika firmy Sindbad. DZIĘKUJĘ
  • ~Magda / 2023-08-09 17:39
    Ocena: 3.50 / 5
    Chciałam ostrzec i zwrócić uwagę właścicieli firmy na zachowanie kierowców.
    Chodzi konkretnie o kierowcę z autokaru 53.
    W dniu 08.08.2023 moja mama wraz z siostrzeńcem wracali z Holandii. Z tym "Panem" jechali Holandia -Opole (później mieli przesiadkę)
    Pan BARDZO nie miły,krzyczał zarówno na mamę ( lat 7) jak i na siostrzeńca (lat 13).
    Nie można pozwalać na takie zachowanie!!! Trzeba reagować. Wiem,że nie tylko ja dzisiejszego dnia wystawie taką opinię. Mam nadzieję,że "Pan CHAM " długo nie popracuje.
    Dodam,że mama jechała do Holandii 01.08.2023 z Radomia....kierowcy bardzo mili i bardzo pomocni.
    Tylko przy powrocie trafili na takiego buraka
    ZaletyJeśli kierowcy są ok to podróż mija super
    WadyZły dobór personelu
  • ~Gigi / 2023-08-07 19:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Niemiła ukraińska obsługa na infolinii, kierowcy nie zdarzyło mi się żeby byli nieuprzejmi, zazwyczaj jest pozytywnie. Podczas podróży została zaproponowana kilka razy kawa i herbata. Nie rozumiem najbardziej przesiadki w Słubicach, która potrafi trwać 2 godziny, przy 18 godzinnej podróży to jakaś paranoja... duża niewygodą w autokarze, ludzie są upchani i jest mało miejsca.
    ZaletyCena biletów
    Dostępność
    Obsługa w autobusie
    WadyObsługa infolinii
    Przesiadki
    Brak komfortu podczas jazdy
  • ~Sss / 2023-08-07 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jeździć tymi autobusami. Przewoźnik autobusu nr 6 albo nr 64 nie potrafi zadbać o bagaż (trasa Radom-Hamburg 06.08.2023) Po rozpakowaniu walizki w domu okazało się, że monitor który był w walizce jest cały pęknięty. W walizce były tylko ciuchy i monitor. Był dobrze zawinięty w ciuchy, ręczniki itp. Więc albo przewoźnik rzucał walizka w luku bagażowym albo musiała mu z niego wypaść.
    WadyWasza firma to porażka.
  • ~W / 2023-08-07 09:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Podróż w nie których autokarach nie podawając kawy itp..Nawet się nie zapytają.Toaleta przez cała podróż nie czynna.Jadąc takim autokarem np.z dzieckiem gdzie toaleta nieczynna to masakra.Po to wybiera się taka podróż żeby mieć wygodniej.Ostatnio sindbad schodzi na najniższa ocenę.Jeszcze miesiąc temu byłam bardzo zadowolona.????????A jadąc z dzieckiem chcą rozdzielić siedzenia zganiają ze to góra odpowiada a to ustalała pilot/pilotka załoga .☹️.Zatrudniają Ukraińców którzy są bardzo nie mili jak coś się pytasz ????Firma powinna to zmienić tak jak było kiedyś człowiek bardzo chętniej jechał sindbadem☺️
    ZaletyNapoje ,toaleta
    WadyObsługa w autokarze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 4967
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3087
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 851
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 708
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 348
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.92, ilość opinii: 320
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4459
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3881
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2916