Brak informacji od początku o ilości przesiadek (było więcej niż nas poinformowano). Załoga czyste chamstwo. Na pytania odpowiadają z łaską i pretensją. Chcesz się czegoś dowiedzieć to masz się sam domyślić. Nie jechaliśmy pierwszy raz i wcześniej też nie było super ale teraz to porażka. Zostawianie ludzi na parkingu (brak sprawdzenia czy wszyscy wsiedli). Zamawiasz bilet przy oknie a okazuje się że " w autobusie nie ma więcej okien". Opóźnienia ogromne. Ogólnie nie polecam, jak jest inna opcja to warto ją rozważyć.
Zaletybrak
Wadynieprofesjonalna załoga / opóźnienia / bak informacji / problemy ze wszystkim
~Pytam / 2023-09-17 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Czy naprawdę w Londynie musimy wysiadac w nocy? Ostatnio o godz.22.00. Juz nawet hotel mi odmowil mimo,ze mialam rezerwacje! To niebezpieczne ! W nocy w Londynie ! I czy naprawdę musi wyjezdzac z Londynu tzk wczesnie,o 7.00 rano? Z południa Anglii nie dojedziesz pociagiem na 7.00-to jest Anglia! Ktos nie zna realiów!
CO SIĘ STAŁO Z SINDBADEM ?
~Adam / 2023-09-17 08:03
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Poprostu brak slow, a powodem te same uwagi ktore daje 99% uzytkownikow. Absolutnie nie polecam!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Marcin / 2023-09-17 02:31
Ocena: 1.00 / 5
I jeszcze jedno.tak bardzo aroganckich i pogardliwych kierowców to nigdy nie spotkałem a jeżdżę do Holandii od 14 lat.jedtescie beznadziejni nikomu nigdy nie polecę waszych usług.w ofercie macie "bez przesiadek" a jest to bzdura i kłamstwo bo wszyscy przesiadają się przynajmniej dwa raz
ZaletyNic tragedia tragedia tragedia
WadyWszystko
~Marcin / 2023-09-17 02:17
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnio niestety miałem kontakt z tą firmą.
Jechałem z Bełchatowa do Rotterdamu uwaga 27 godzin.to była linia nr 15 .Pani Żaneta zadufana w sobie i bardzo nie miła.Kiedy dojechaliśmy w końcu do Utrechtu postanowiłem wysiąść bo nie zniósł bym już ani minuty w tej udręce.Nie polecam odradzam wszystkim z całego serca.Nie wspierajcie ich.Ta firma powinna wozić ziemniaki.
ZaletyNic
WadyWszystko
~No name / 2023-09-15 13:58
Ocena: 2.50 / 5
Tragiczny kontakt z kierowca. Robi wielką łaskę żeby normalnie odpowiedzieć pasażerowi.
~Malgorzata / 2023-09-14 06:10
Ocena: 1.00 / 5
Za bilet trzeba drogo zapłacić . Tragedia. Obsługa autokaru nieprzyjemna. Brak pilotów. Kawa tylko dla obsługi. Kiedyś było lepiej.
~Piotr Kasjanowicz / 2023-09-13 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Zatrzymuja sie tylko.na swoich parkingach żadnych opcji zakupów.czy toalety w Gnieźnie toaleta po.cenach chorendalnych a obsługa wrecz zaprasza do.skorzystania woda 6zl nie polecam pierwszy i ostatni taz
ZaletyBrak zalet załoga niekulturalna
WadyWad tyle że znaków zabraknie wymieniajac
~Lala / 2023-09-11 00:39
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja!!! Gościu baaardzo niemiły (przewoźnik z autokaru nr 70. Jakiś grubas). Awanturuje się w sklepie, blokuje wyjazd dla samochodów. Pozwala sobie popychać innych ludzi którzy z uprzejmością się do niego zwracają. Niech lepiej przejdzie kurs bycia uprzejmym dla innych.
WadyHam i prostak
~Ypsylon / 2023-09-10 21:56
Ocena: 3.25 / 5
Jazda 15 godzin i toaleta nieczynna nagminnie pasazerowie nie maja dostepu do toalety co raz czesciej sie zdarza komfort jazdy beznadzienny brak kultury obslugi nie polecam z korzystania z autokarow firmy Sindbad
~Krzysztof / 2023-09-10 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego przewoźnika kierowcy bardzo hamscy pracują chyba za karę w tej firmie .
Mowa o kierowcach narodowości polskiej.
Wieśniaki w mokasynach i ortalionowej bluzie wielki pań i władca.
~Mariusz / 2023-09-09 08:26
Ocena: 3.00 / 5
Tata podrozowal wiele razy z firma Sinbad generalnie jest ok niestety Pani Stewardesa Dominika (Polska-Anglia ) jest bardzo niesympatyczna , nieprofesionalna I powinna jeszcze raz przejsc szkolenie z obslugi klienta.
~Karol / 2023-09-08 22:37
Ocena: 3.67 / 5
Katastrofa Biedni ci ludzie a szczególnie starsze osoby Niestety kierowca nie pozwala wysiąść na jakimkolwiek przystanku żeby zaczerpnąć powietrza czy poprostu zrobić kilka kroków rozprostować się Wagon do Katynia
~Kotix / 2023-09-08 02:56
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam usług firmy Sindbad, bardzo obskurny niemiły kierowca i jego zmiennik, brak jakiejkolwiek przerwy na papierosa, bardzo duże chamstwo, brak profesjonalizmu, zdecydowanie wielkie NIE.
ZaletyBrak
~Adi / 2023-09-05 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Kto tym jeździ 30 godzin do Londynu ki
edyś Polonia załatwiała to w 15 godzin i dało radę a sindbad to sobie jeździ po jak na wycieczkę do kalkowa brak słów nie polecam
ZaletyBrak
WadyTysiące
~Wolaaneczka / 2023-09-04 05:54
Ocena: 2.75 / 5
Jadąc ostatnio, spotkalam sie z batdzo nie profesjonalną obsługą pasażerów przez kierowcę autobusu. Byl bardzo nie miły, delikatnie mówiąc. Z prośbą o zamiane miejca dla wspoljadacych ze mna osób, wczesniej oczywiscie dzwonilam na infolinię tej firmy i prosilam o taką rzecz, kierowca nie chętnie do tego podszedl, stwierdzil ze skoro miejsce jakie jest ustalone takie zostac musi. Dopiero po jakims czasie ,troche z łaską, dostosowal sie do prośby o zamiane tych miejsc.
Moze to nic ale jednak mnie jako czlowieka to zirytowało.
ZaletyProfesjonalni kierowcy w jeździe
WadyBrak szacunku do pasażera
~Dona / 2023-09-03 12:04
Ocena: 3.75 / 5
Jeżdżę z firmą Sindbad od 20 z której byłam bardzo zadowolona. Obecnie firma spada na dno loggistyka beznadziejna. Przesiadka na granicy gdzie czeka się ponad 2 godziny w nocy na następny autokar, brak szacunku dla pasażera i jego czasu. Pasażerowie w nocy z bagażami stoją na przystanku i nikt nie wie kiedy podjedzie następny autokar.
Zabrali karty stałego klienta i zniżki na które pasażer zapracował przez lata. Kiedyś w czasie podróży można było napić się ciepłego napoju obecnie nie ma takiej możliwości ani puszczanych filmów w czasie jazdy. Proponuję zmienić ludzi którzy zajmują się logistyką, ponieważ przez ich nieudolność nie ma szacunku dla pasażerów jak również dla kierowców, którzy tak samo są zmęczeni taką organizacją pracy
ZaletyMili kierowcy
WadyLogistyka zła
~Dona / 2023-09-03 12:04
Ocena: 3.75 / 5
Jeżdżę z firmą Sindbad od 20 z której byłam bardzo zadowolona. Obecnie firma spada na dno loggistyka beznadziejna. Przesiadka na granicy gdzie czeka się ponad 2 godziny w nocy na następny autokar, brak szacunku dla pasażera i jego czasu. Pasażerowie w nocy z bagażami stoją na przystanku i nikt nie wie kiedy podjedzie następny autokar.
Zabrali karty stałego klienta i zniżki na które pasażer zapracował przez lata. Kiedyś w czasie podróży można było napić się ciepłego napoju obecnie nie ma takiej możliwości ani puszczanych filmów w czasie jazdy. Proponuję zmienić ludzi którzy zajmują się logistyką, ponieważ przez ich nieudolność nie ma szacunku dla pasażerów jak również dla kierowców, którzy tak samo są zmęczeni taką organizacją pracy
ZaletyMili kierowcy
WadyLogistyka zła
~Jp sindbad / 2023-09-03 05:42
Ocena: 2.00 / 5
Przerwa pol godzinna a po chwili drzwi zamknięte i nie można na papierosa wyjść nawet. Jadę z Frankfurtu do Opola. Jeżeli ktoś pali wie co to znaczy
~Elektro / 2023-09-02 10:09
Ocena: 2.00 / 5
Nie miła obsługa,zero szacunku i zrozumienia.Przez was straciłem 50 euro