Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 847 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.59
  • Jakość obsługi
    2.17
  • Wygoda
    2.16

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr Kasjanowicz / 2023-09-13 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zatrzymuja sie tylko.na swoich parkingach żadnych opcji zakupów.czy toalety w Gnieźnie toaleta po.cenach chorendalnych a obsługa wrecz zaprasza do.skorzystania woda 6zl nie polecam pierwszy i ostatni taz
    ZaletyBrak zalet załoga niekulturalna
    WadyWad tyle że znaków zabraknie wymieniajac
  • ~Lala / 2023-09-11 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja!!! Gościu baaardzo niemiły (przewoźnik z autokaru nr 70. Jakiś grubas). Awanturuje się w sklepie, blokuje wyjazd dla samochodów. Pozwala sobie popychać innych ludzi którzy z uprzejmością się do niego zwracają. Niech lepiej przejdzie kurs bycia uprzejmym dla innych.
    WadyHam i prostak
  • ~Ypsylon / 2023-09-10 21:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Jazda 15 godzin i toaleta nieczynna nagminnie pasazerowie nie maja dostepu do toalety co raz czesciej sie zdarza komfort jazdy beznadzienny brak kultury obslugi nie polecam z korzystania z autokarow firmy Sindbad
  • ~Krzysztof / 2023-09-10 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika kierowcy bardzo hamscy pracują chyba za karę w tej firmie .
    Mowa o kierowcach narodowości polskiej.
    Wieśniaki w mokasynach i ortalionowej bluzie wielki pań i władca.
  • ~Mariusz / 2023-09-09 08:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Tata podrozowal wiele razy z firma Sinbad generalnie jest ok niestety Pani Stewardesa Dominika (Polska-Anglia ) jest bardzo niesympatyczna , nieprofesionalna I powinna jeszcze raz przejsc szkolenie z obslugi klienta.
  • ~Karol / 2023-09-08 22:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Katastrofa Biedni ci ludzie a szczególnie starsze osoby Niestety kierowca nie pozwala wysiąść na jakimkolwiek przystanku żeby zaczerpnąć powietrza czy poprostu zrobić kilka kroków rozprostować się Wagon do Katynia
  • ~Kotix / 2023-09-08 02:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam usług firmy Sindbad, bardzo obskurny niemiły kierowca i jego zmiennik, brak jakiejkolwiek przerwy na papierosa, bardzo duże chamstwo, brak profesjonalizmu, zdecydowanie wielkie NIE.
    ZaletyBrak
  • ~Adi / 2023-09-05 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto tym jeździ 30 godzin do Londynu ki
    edyś Polonia załatwiała to w 15 godzin i dało radę a sindbad to sobie jeździ po jak na wycieczkę do kalkowa brak słów nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyTysiące
  • ~Wolaaneczka / 2023-09-04 05:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Jadąc ostatnio, spotkalam sie z batdzo nie profesjonalną obsługą pasażerów przez kierowcę autobusu. Byl bardzo nie miły, delikatnie mówiąc. Z prośbą o zamiane miejca dla wspoljadacych ze mna osób, wczesniej oczywiscie dzwonilam na infolinię tej firmy i prosilam o taką rzecz, kierowca nie chętnie do tego podszedl, stwierdzil ze skoro miejsce jakie jest ustalone takie zostac musi. Dopiero po jakims czasie ,troche z łaską, dostosowal sie do prośby o zamiane tych miejsc.
    Moze to nic ale jednak mnie jako czlowieka to zirytowało.
    ZaletyProfesjonalni kierowcy w jeździe
    WadyBrak szacunku do pasażera
  • ~Dona / 2023-09-03 12:04
    Ocena: 3.75 / 5
    Jeżdżę z firmą Sindbad od 20 z której byłam bardzo zadowolona. Obecnie firma spada na dno loggistyka beznadziejna. Przesiadka na granicy gdzie czeka się ponad 2 godziny w nocy na następny autokar, brak szacunku dla pasażera i jego czasu. Pasażerowie w nocy z bagażami stoją na przystanku i nikt nie wie kiedy podjedzie następny autokar.
    Zabrali karty stałego klienta i zniżki na które pasażer zapracował przez lata. Kiedyś w czasie podróży można było napić się ciepłego napoju obecnie nie ma takiej możliwości ani puszczanych filmów w czasie jazdy. Proponuję zmienić ludzi którzy zajmują się logistyką, ponieważ przez ich nieudolność nie ma szacunku dla pasażerów jak również dla kierowców, którzy tak samo są zmęczeni taką organizacją pracy
    ZaletyMili kierowcy
    WadyLogistyka zła
  • ~Dona / 2023-09-03 12:04
    Ocena: 3.75 / 5
    Jeżdżę z firmą Sindbad od 20 z której byłam bardzo zadowolona. Obecnie firma spada na dno loggistyka beznadziejna. Przesiadka na granicy gdzie czeka się ponad 2 godziny w nocy na następny autokar, brak szacunku dla pasażera i jego czasu. Pasażerowie w nocy z bagażami stoją na przystanku i nikt nie wie kiedy podjedzie następny autokar.
    Zabrali karty stałego klienta i zniżki na które pasażer zapracował przez lata. Kiedyś w czasie podróży można było napić się ciepłego napoju obecnie nie ma takiej możliwości ani puszczanych filmów w czasie jazdy. Proponuję zmienić ludzi którzy zajmują się logistyką, ponieważ przez ich nieudolność nie ma szacunku dla pasażerów jak również dla kierowców, którzy tak samo są zmęczeni taką organizacją pracy
    ZaletyMili kierowcy
    WadyLogistyka zła
  • ~Jp sindbad / 2023-09-03 05:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Przerwa pol godzinna a po chwili drzwi zamknięte i nie można na papierosa wyjść nawet. Jadę z Frankfurtu do Opola. Jeżeli ktoś pali wie co to znaczy
  • ~Elektro / 2023-09-02 10:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie miła obsługa,zero szacunku i zrozumienia.Przez was straciłem 50 euro
  • ~Agata / 2023-09-01 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca podczas jazdy rozmawiał przez telefon, kiedy zaczął wyprzedzać zwróciłam mu uwagę. Odłożył telefon dopiero jak zagroziłam, że zadzwonię na policję.
  • ~Zadowolona / 2023-09-01 17:15
    Ocena: 4.25 / 5
    Moja opinia będzie z goła odmienna. Często podróżuję Polska- Belgia - Polska. Korzystam z usług różnych przewoźników. Między innymi z firm na literę F, G, oraz S. Wszyscy niezadowoleni powinni spróbować podróży innymi firmami i wtedy opiniować. Jeśli tylko pasuje mi połączenie i mam wybór to wybieram Sindbada. Na identycznej trasie bilet u konkurencji potrafi być o 100-150 zł droższy. W firmie na literę F, dosłownie wyrzucają człowieka na przystanku, i czekaj na przesiadkę kilka godzin!! W Sindbadzie, faktycznie czasami podczas przesiadek na granicy jest haos i zamieszanie, ale najczęściej odbywa się wszystko sprawnie. Kierowca to człowiek, który może mieć gorszy dzień. Mam w rodzinie kierowców zawodowych i wiem jak ciężki jest to zawód. Kierowca jest jeden lub dwóch, a pasażerów kilkudziesięciu. Ostatnia moja podróż odbyła się wczoraj 31.08 z Białegostoku do Brukseli. pozdrawiam dwóch młodych kierowców, pomimo problemów z autobusem szczęśliwie dotarliśmy do granicy. Na bieżąco informowali nas jak będzie przebiegała nasza podróż oraz szczegółowo wytłumaczyli przesiadkę.
    ZaletyCena, jakość, dobra organizacja przesiadek
    WadyBardzo często autokar jest pełny
  • ~Lucyna / 2023-08-30 19:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżdżę Sinbadem od niedawna ,panowie z numerem autobusu 417 są bardzo grzeczni,uprzejmi i komunikatywni ,dziekuje
  • ~Anka / 2023-08-30 17:49
    Ocena: 4.75 / 5
    Jadę teraz Sindbadem nr autobusu 417 przesympatyczni kierowcy, pomocni przyjemność jazdy, zobaczymy co będzie po przesiadce
  • ~Artur / 2023-08-29 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Toalety non stop awarie kiedy nie jadę sa pozamykane brak możliwości kupienia kawy lub herbaty na prośbę puszczenia filmu pilot twierdzi ze sa popsute telewizory jak można taki autokar wypuścić w trasę a w regulaminie jest napisane że jeżeli klient coś zrobi ze autokar będzie uziemiony to placi karę 500 zl za kazdy dzien ale ze właściciel wypuszcza takie gowno w trasę to jest ok nie ponosi żadnych odpowiedzialności dramat nie polecam nie wspomnę o chamskim zachowaniu kierowców i pilotów traktują pasażerów jak zwierzęta na stronie się chwala jaka to nie maja nowa flotę i wogole żenada cena biletu samolotem podobna z wyprzedzeniem więcej tym głównej bo tak to trzeba nazwać bo tak śmierdzi tam z tych kibli nie polecam jeździć
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Marzena / 2023-08-28 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie £300 za jeden bilet, w sumie 3 osoby. Wyjazd dzisiaj z Gdañska o godzinie 14. Autobus w połowie pusty. Jest 18.55. Ludzie poupychani , chociaż tyle wolnych miejsc.pytalłam kierowcy czy można się przesiąść na puste dea siedzenia. Dwie godziny temu kierowca powiedział, że nie bo za pòł godziny miejsca bedã zajęte. KŁAMSTWO. Ccy dla komfortu jazdy nie można było tak pousadzać ludzi , żeby chociaż przez kilka godzin mogli wygodnie usiąść ? Gdzie jest problem? Czy może mi to ktoś wyjaśnić?
  • ~Wojciech / 2023-08-28 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Czekałem o 19 na autobus do Inowrocławia z Frankfurtu nad Menem autobus miał być o 20.25 autokar nie zjawił się ponieważ nie poznałem przyczyny od działu reklamacji. Jakiś pan mężczyzną nie można go nazwać bo nic nie pomógł i jeszcze nie podał swojego imienia i nazwiska co jest dziwne. Podejście zerowe lepszy już jest flixbus gdzie informacje są podane odrazu i jak są jakieś przesunięcia to odrazu jest to informowane jednym słowem dział reklamacji nie nadaje się do niczego jak mają tam siedzieć za kare to lepiej niech zmienia pracę pozdrawiam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4935
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3069
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 847
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 705
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 342
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4382
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892