Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 892 opinii

2.41 / 5

  • Poziom cen
    2.64
  • Oferta
    2.63
  • Jakość obsługi
    2.21
  • Wygoda
    2.20

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 45
  • / 2025-07-23 11:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja wracałam do Monachium 21 lipca autokar z Opola nu 63 Pan kierowca serwował ciepłe napoje.Caly czas pilnował wszystkiego.Super.Na koniec mu pojechałam.Dziwkuje bardzo.Jestem bardzo zadowolona bezpieczna jazda i pełny profesjonalizm.
  • / 2025-07-23 11:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Super firma zawsze godna polecenia.Jestem zawsze Mega zadowolona.Pozdrawuam serdecznie.
  • / 2025-07-19 10:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam pierwszy raz jestem zadowolony jeżeli chodzi o kierowców super mili wyrozumiali dla palacza serdecznie pozdrawiam
    ZaletyMiła atmosfera
    WadyNie ma
  • / 2025-07-16 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejazd do Kopenhaga tragediia to raczej Swiniobus nigdy więcej takiej jazdy z ta firma miejsce które dostałem za małe by było na dziecko a co dopiero na kogoś mojej postury ostatni rząd siedzeń to powinny być co najwyżej 4 miejsca a nie upychać ludzi bo kasa tragedia
  • / 2025-07-14 17:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak zawsze szybko i bezpiecznie i komfortowo polecam numer autobus 140✌️✌️
    ZaletyBezpienie i komfortowo
    WadyŻadnych
  • / 2025-07-13 17:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety kierowcy nie szanują przedmiotów, które klient przewozi. Mimo tego, że upomniałam kierowcę, on dalej nie uważał na inne przewożone walizki.
    WadyBrak uszanowania własności klientów
  • / 2025-07-12 14:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Nawet nie pisze o godzinnym opóźnieniu.
    Autobus 74 dijon Opole ,kierowca Ukrainiec z telefonem w ręce już dwa razy złapał pobocza,potem wpierdalal kanapki i by wjechał w TIRa który jechał przed nim.
    Singbad spadł na psy i szczerze nie polecam.
    Mam filmik z kierowcą jak pisze tą telefonie i prowadzi autokar,napewno będzie to zgłoszone
    ZaletyBrak
  • / 2025-07-06 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj wyjazd z Londynu do Gdańska o 7 rano. Pierwsza przesiadka. Moja 75 letnia mama była w kolejce pierwsza do następnego autobusu. Autobus numer 87. Pilotka o imieniu Marta zaczęła wyczytywać nazwiska z listy pasażerów w kolejności alfabetycznej. Mama zwróciła jej uwagę, że jest kolejka i ona jest pierwszą i prosi o wpuszczenie do autobusu. Żadnej reakcji. Mama będąc pierwsza w kolejce wsiadła ostatnia bo pierwsza litera jej nazwiska jest na końcu alfabetu. Tutaj nadmienię, że ma chore serce i nogi. I dodam jeszcze, że jest klientką tej firmy 17 lat i nigdy nie było takiej sytuacji , żeby pilot wyczytywać nazwiska w kolejności alfabetycznej. Zawsze były wpuszczane osoby po kolei , które ustawiały się w kolejce. CO TO ZA WYMYSŁ PILOTKI? ABSURD ! BRAK EMPATII ! Teraz moja mama siedzi w autobusie , jest zdenerwowana a ja się martwię , bo ma chore serce. Jest kolejka do autobusu i wpuszczasz w kolejności od pierwszej osoby, która czeka najdłużej. Będę pisać skargę do Sindbad
  • / 2025-07-05 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka. Początek tragedii biuro sprzedaży biletów. Zakup dwóch biletów i prośbą aby osoby siedziały razem na co pani że nie ma problemu wystarczy powiedzieć kierowcy bo on przydziela miejsca.Dzien wyjazdu przy autokarze chamski gbur który za kare chyba przyszedł do pracy stwierdził że to nie jest koncert życzeń i trzeba powiedzieć było pani w okienku że chcą siedzieć obok siebie . Pytam kogo ta firma zatrudnia zero kompetencji że już o kulturze osobistej nawet nie wspomnę. Najlepsze że pan kierowca stwierdził że ma pełny autobus ludzi i nie będzie przesadzał. Brawo za inteligencję jakbyś chciała wszystkich przesadzić na nowo a wystarczyło zamienic dwa miejsca . Finalnie sami zamienili się z pasażerka i nie było problemu , a firma najgorszy syf. NIE POLECAM!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZero kultury kierowców ( nie wszyscy)
    Brak kompetencji
    Brak internetu (podobno wifi w cenie biletu)
  • / 2025-07-04 17:38
    Ocena: 4.25 / 5
    Wczoraj wracalam Autokarem Nr 2 z Polski do Niemiec, juz dawno podroz nie byla tak przyjemna i punktualna. Autokar wypelniony po brzegi, sporo malych dziei a dwoch panow kierowcow poprostu klasa sama w sobie, mili, spokojni, bez przezeklenstw, bez obgadywania kolegow, mialam wrazenie ze plyniemy tym autokarem, komfort i klasa ktorej bardzo brakuje temu przewoznikowi, jestem milo zaskoczona1
  • / 2025-06-29 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal! Kierowcy chamscy, krzyczący na pasaserów, wyładowujący frustrację na przypadkowych ludziach! PALĄCY w autobusie! Myślą, że są Bossami a w rzeczywistowci to prostactwo i buractwo!!!
    Jak to możliwe, że ten przewoźnik jeszcze funkcjonuje? Toalety w stanie opłakanym chyba nikt ich nie czyści... obrzydliwe...czy Polska upadła tak nisko, że pozwala działać takim firmom? A i jazda odbyla sie bez klimatyzacji (przy najwiekszych upałach) bo byla usterka a w innym autobusie kierwcy chcieli ludzi zamrozć! Jeden pasażer grzecznie poprosil o zmiane temperatury a kierowca był bardzo ordynarny ...
    A brak internetu w XXI wieku to już kpina..
  • / 2025-06-22 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ślamazarnie, z dużym opóźnieniem z przyczyn przesiadek i postojów na parkingach i przystankach. Nie dbają o przyjazd na czas.
  • / 2025-06-22 09:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Opóźnienia, długie postoje spowodowane wewnętrzną organizacją przesiadek, nierzetelna informacja (miała być jedna przesiadka w/g opisu, w rzeczywistości były dwie)
    WadyDużo pzesiadek
  • / 2025-06-16 14:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Artur i Sławek, autobus 50 - gorąco polecam!!! Norwegia z tymi Panami, to sama przyjemność.
  • / 2025-06-14 14:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Bardzo niemiła obsługa autobusu. Kierowcy zrozumieli i arogantcy
  • / 2025-06-13 08:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Miałam wyjazd z Trento 7 czerwca 2025 autobusem nr 70 i byłam bardzo mile zaskoczona, ponieważ jestem po operacji kręgosłupa szyjnego cała załoga: kierowcy i Pani Pilotka była bardzo pomocna i przemiła. Ujęła mnie kultura osobista, szacunek, a klient jest na pierwszym miejscu. Poza tym autokar się zepsuł co rzecz jasna się zdarza i to jest niezależne od kierowców, ale Pan nam wszystko wytłumaczył, a czas oczekiwania na nowe autobus upłynął w bardzo przyjemnej atmosferze. Bardzo się starali by rozładować napięcie i udało się ponieważ pasażerowie zaczeli żartować i było super. Kierowcy sami pomogli mi załadować moje bagaże na wózek za co serdecznie dziękuję. Chciałabym zawsze podróżować z taką załogą, aż było żal się z nimi rozstawać, ale musieliśmy się niestety rozstać w Opolu. Widać, że swoją pracę traktują z empatią, z pasją i szacunkiem do ludzi co w dzisiejszych czasach jest rzadkością. Dziękuję Państwu serdecznie, a czas spędzony z Państwem to czysta przyjemność, proszę mi uwierzyć ponieważ podróżowałam sporo.
    ZaletyCudowna obsługa załogi z autobusu 70
  • / 2025-06-08 10:46
    Ocena: 2.75 / 5
    Wczoraj kierowca jadacy do polski skasowal mnie za nad bagaż pomimo ze posiadam karte stalego klijenta bo jego to nie obchodzi ze posiadam ta karte kierowca byl nie kompetentny i nie przyjemny zato pani pilotka bardzo go tlumaczyla
  • / 2025-06-08 06:05
    Ocena: 3.50 / 5
    Wyludzanie piniedzy przez kierowcow za bagaż i oszukiwanie
  • / 2025-06-08 00:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie liczcie,że jak nawet będą wolne miejsca to mając nawet VIPowską kartę to zawsze je dostaniecie. 07.06.2025. Autokar nr 49- 6 wolnych miejsc a ja ze złota karta siedzę z podchmielonych pasażerem.
    Na pytanie do kierowcy czy mogę zająć inne miejsce( przecież 6 jest wolnych (!) odpowiada krótko nie i tyle rozmowy. Proszę mi wytłumaczyć, co kierowało Państea pracownikiem? Dlaczego nie można było dać tych wolnych miejsc ludziom? Normalnie komuna...
    ZaletyMają dobre godziny i mało przesiadek, pomagają z bagażem. Pewność że autokar zawsze przyjedzie.
    WadyWysoka cena, długie przerwy czasami po 45 min ( słaba logistyka),trafiają się chamscy kierowcy, ale to już chyba wszędzie się zdążą.
  • / 2025-05-26 08:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Gdybym miał wybór podróżować jeszcze raz to z pewnością wybrałbym Sindbada. Autobus numer 026 i kierowców Pana Wiesia i Pana Stasia. Jak dla mnie ci Panowie to elita kierowców
strona 1 z 45

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5267
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3238
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4721
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4517
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3059