To, że nie ma ciągłego połączenia z internetem, to norma dla Netii. To, że nie można korzystać z internetu w telewizorze, to też norma. To, że nie można zawsze odtworzyć nagrań z płatnej giga nagrywarki również jest normą. Najlepsza jest naprawa i odpowiedź na reklamację: dzwonisz na infolinię i musisz: podłączyć, rozłączyć, resetować dekoder, a gdy to nie pomoże (bo nigdy nie pomaga) rozkładają ręce. ,,Technicy"dzwonią po kilka razy dziennie. Gdy nie odbierałam już telefonów (pracuję i nie mama czasu na naprawę przez telefon), to zaprzestali rozwiązania reklamacji, ponieważ nie współpracuję z ,,technikami". Mimo, że wysłałam zdjęcia usterek, wypisałam błędy, opisałam przykłady. Najlepsza jest faktura. Podpisałam na kwotę 90,89 PLN, a obciążają mnie na kwotę 90,90 PLN. Na moje pytanie dlaczego nie płacę zgodnie z umową - odpowiedź: ministerstwo finansów pozwoliło na zaokrąglanie od 0,05 PLN w górę!!!! Czy ktoś przeliczył ile każdy z nas w skali całego kraju i wszystkich abonentów, którym zaokrąglają w górę, jaka to jest OGROMNA KWOTA DODATKOWA DLA NETII???Zaletyżadna
Wadywszystkie jakie są możliwe
Miejscowośćostrowiec Świętokrzyski