Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bródka / 2023-08-11 14:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam wykupiłam bilety na lot do Birmingham w drodze powrotnej musiałam jeszcze raz zapłacić za bagaż który był wcześniej wykupiony ponieważ na bilecie nie wykazywało wykupionego bagażu mimo reklamacji nie odzyskałam zwrotu
    ZaletySprawna obsługa po polskiej stronie
    WadyBrak możliwość odzyskania pieniędzy za podwójnie zapłacony bagaż
  • ~Dana / 2023-06-16 08:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa w Pyrzowicach to tragedia
    Panie są opryskliwe i nieuprzejme. Obserwują kolejkę w poszukiwaniu ofiar na dopłatę. A lecieć trzeba.
  • ~Doka82 / 2019-06-24 15:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Samolot spóznił sie pol godz nie informujac pasazerow. Majac nie wielki plecak obsluga stwierdzila ze jak mam wykupionego prorytetu to niestety ale musze doplacic do bagazu gdzie inni pasazerowie mieli walizki i wchodzili bez dodatkowych oplat. Ogonie nie jestem zadowolona ile razy bym nie leciala za kazdym razem samolot mial spore opznienie
  • ~Dorotka / 2022-08-28 15:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Ostrzeżenie dla pasażerów Ryanaira!!!

    Lot Ryanair z Krakowa o 19:40 do Paris Beauvais
    Przylot planowy o 21:50. Nr lotu FR3699.

    Samolot spóźnił się ok. godzinę na lotnisko kraków balice. Pasażerowie czekali aż samolot zostanie wysprzątany oraz sprawdzony zostanie stan techniczny.
    Podano info, że wylot będzie o godzinie 20:50.
    Nad lotniskiem zaczęła się burza.
    Zaczęto boarding, który następnie został zawieszony. Potem znów wznowiony ok. 21:30. Pasażerowie czekali na deszczu na boarding.
    O 22:15 pasażerowie są w samolocie. Dostają info, że za 15 minut startujemy, jednak nad lotniskiem burza z piorunami i silny wiatr. Czekają. O 22:44 samolot jest na pasie do startu, ale burza nie pozwala na start. O 22:57 startuje. Pasażerowie od 18:00 są na lotnisku. Załoga nie oferuje nic do picia ani do jedzenia. O godzinie 00:39 samolot ląduje, pasażerowie cieszą się, że to już koniec ich fatalnej podróży. Samolot jednak nie wylądował na lotnisku w Beauvais (lotnisko zamknięte) tylko na lotnisku w Lille, które znajduje się 3,5 godziny jazdy samochodem od lotniska Paris Beauvais.
    Pasażerowie są zmęczeni, zdezorientowani. Zostaje podstawiony autobus, który ma zawieźć pasażerów na docelowe lotnisko. Pasażerów jest 200, a w autobusie mieści się 50 osób.
    Część pasażerów wsiada do autobusu. Są pasażerowie na wózkach inwalidzkich oraz pasażerowie z małymi dziećmi, ale nie ma nikogo z obsługi kto mógłby im pomóc. O 2:44 część pasażerów jest w autobusie.
    Reszta pasażerów czeka w Lille na następny autobus, który dopiero wyjechał z Paryża.
    Powstaje pytanie co zrobią pasażerowie jak autobus dowiezie ich do lotniska w Beauvais? W nocy, lub raczej nad ranem lotnisko jest zamknięte, nie ma transportu miejskiego ani taxi. Do centrum miasta z lotniska jest 20 minut. Bez wody, jedzenia i informacji oraz pomocy że strony personelu linii lotniczej???
    Koszmarny lot, który nie powinien zostać bez echa ku przestrodze dla innych pasażerów. Linie lotnicze powinny ponieść konsekwencje tej sytuacji w której pasażerowie zostali zostawieni bez pomocy obsługi naziemnej.
  • ~Grzesiek / 2023-10-04 09:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam tych lini lotniczych, jak dla mnie to najgorsze linie jakimi leciałem. Przez cały lot biegają z serwisami tam i spowrotem przez co lot robi się męczący. W innych liniach nie ma takiego natręctwa. Dodatkowo trzeba uważać na bagaże, bo strasznie niszczą walizki. Obsługa na pokładzie Ok. Lecieliśmy w dwie strony Ryanairem i w jedną lądowanie kiepsko bo pilot przywalił mocno w płytę lotniska w drugą było już Ok. Niestety walizki strasznie brudne i zniszczone. Nie polecam wakacji z tymi liniami, bo mogą należeć do nie udanych jak po wylądowaniu będziecie musieli szukać nowych walizek i się przpakowywać. Nie mówię o jednej walizce nam rozwalili podczas jednego lotu wszystkie i to tak konkretnie. Nie mówię tu o rysach czy zadrapaniach. Jedną walizka rozcięta po długości a reszta zmasakrowana pourywane rączki pęknięcia. Nie ma pojęcia co tam się działo.
    ZaletyMiła obsługa na pokładzie i chyba tylko na pokładzie
    WadyObsługa bagaży tragedia.
  • ~Iryna / 2022-01-08 14:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Opóźniony lot na 1,5 godziny w obie strony, niestety i nie było żadnej informacji wcześniej, a o zatrzymaniu rejsu dowiadujesz się przed rozpoczęciem onbordingu tylko z tablicy informacyjnej
  • ~Isey1970 / 2016-08-02 18:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Pozornie cenowo wygląda fajnie ale ten przewoźnik to ukryta lipa dla klienta !!!! Wszystko dobrze jak zamawiasz bilety i nie dokonujesz żadnych nawet najmniejszych zmian po upływie 24 godzin od ich zamówienia. Po tym czasie zaczyna się czysta bandytka i zdzierstwo które przekracza koszt zakupionego biletu. Mój bilet kosztował w promocji ok 250 zł za osobe. A potem się zaczęło: na 3 tygodnie przed wylotem chciałem zmienić dane osobowe na bilecie jednego ze współtowarzyszy podróży i od razu pojawiły się opłaty i to lichwiarskie. Za zmiane danych jednego z pasażerów zapłaciłem 522 zł. Tym samym ten bilet łącznie kosztował po zmianie ok 770zł podczas gdy w dniu dokonywania zmiany cena biletu tego lotu na stronie Ryanair w internecie wynosiła 380zł :-)) Nie licze już nawet kwoty za koszt połączenia telefonicznego w wysokości 2,08 zł brutto za minutę oczywiście na koszt klienta. Ogólnie niby wszystko jest w regulaminie tej linii ale czy jest ona przyjazna pasażerowi WĄTPIĘ liczy się tylko ZYSK tylko czemu w tak perfidny sposób. Bardzo mało jest takich linii lotniczych które tak zdzierają z klienta przy zmianach w rezerwacji w okresie tak odległym do czasu realnego wylotu a trochę się nalatałem różnymi liniami i wiem co piszę. Chodzi o minimum poszanowania klienta i minimum zasad partnerskich my latamy wy dzieki temu zarabiacie ale nie za wszelka cene ukrytymi haczykami w regulaminie opisanymi pod piata gwiazdka :-). Moze po prostu warto doliczyć uczciwie te kilka złotych wiecej do każdego biletu i nie bawić się w ciułanie ukrytymi opłatami za zmiany w rezerwacji. Niby linie Irlandzkie ale marketing i sposób myślenia chyba jednak szkocko - rosyjski. Wiem jedno ja nie zbiednieje na tej gównianej sytuacji a Ryanair nie zostanie też dzieki temu najbogatszą linia roku. Niemniej niesmak zostaje i osobiście zawiodłem sie bardzo na tym przewoźniku Pisze to aby ostrzec innych i żeby wiedzieli że W TEJ LINII WSZYSTKO JEST CACY DO CHWILI GDY NIE CHCECIE CZEGOS ZMIENIĆ - OD TEGO MOMENTU ZACZYNA SIE KROJENIE WASZEGO PORTFELA :-))
    WadyPozornie cenowo wygląda fajnie ale ten przewoźnik to ukryta lipa !!!! Wszystko dobrze jak zamawiasz bilety i nie dokonujesz żadnych nawet najmniejszych zmian po upływie 24 godzin od ich zamówienia. Po tym czasie zaczyna się czysta bandytka i zdzierstwo które przekracza koszt zakupionego biletu. Mój bilet kosztował w promocji ok 250 zł za osobe. A potem się zaczęło: na 3 tygodnie przed wylotem chciałem zmienić dane osobowe na bilecie jednego ze współtowarzyszy podróży i od razu pojawiły się opłaty i to lichwiarskie. Za zmiane danych jednego z pasażerów zapłaciłem 522 zł. Tym samym ten bilet łącznie kosztował po zmianie ok 770zł podczas gdy w dniu dokonywania zmiany cena biletu tego lotu na stronie Ryanair w internecie wynosiła 380zł :-)) Nie licze już nawet kwoty za koszt połączenia telefonicznego w wysokości 2,08 zł brutto za minutę oczywiście na koszt klienta. Ogólnie niby wszystko jest w regulaminie tej linii ale czy jest ona przyjazna pasażerowi WĄTPIĘ liczy się tylko ZYSK tylko czemu w tak perfidny sposób. Bardzo mało jest takich linii lotniczych które tak zdzierają z klienta przy zmianach w rezerwacji w okresie tak odległym do czasu realnego wylotu a trochę się nalatałem różnymi liniami i wiem co piszę. Chodzi o minimum poszanowania klienta i minimum zasad partnerskich my latamy wy dzieki temu zarabiacie ale nie za wszelka cene ukrytymi haczykami w regulaminie opisanymi pod piata gwiazdka :-). Moze po prostu warto doliczyć uczciwie te kilka złotych wiecej do każdego biletu i nie bawić się w ciułanie ukrytymi opłatami za zmiany w rezerwacji. Niby linie Irlandzkie ale marketing i sposób myślenia chyba jednak szkocko - rosyjski. Wiem jedno ja nie zbiednieje na tej gównianej sytuacji a Ryanair nie zostanie też dzieki temu najbogatszą linia roku. Niemniej niesmak zostaje i osobiście zawiodłem sie bardzo na tym przewoźniku Pisze to aby ostrzec innych i żeby wiedzieli że W TEJ LINII WSZYSTKO JEST CACY DO CHWILI GDY NIE CHCECIE CZEGOS ZMIENIĆ - OD TEGO MOMENTU ZACZYNA SIE KROJENIE WASZEGO PORTFELA :-))
  • ~Ja / 2022-06-25 21:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Linia mojemu synowi dała miejsce przy wyjściu ewakuacyjnym( osoby do lat 16 nie mogą tam siedzieć) w samolocie dopiero zainteresowano się tym, że mòj syn tam siedzi i na ostatnią chwilę zaczęło się bieganie po samolocie w poszukiwaniu miejsca, oczywiście syn siedział w zupełnie innym miejscu niż ja. Lepiej polecieć wiz air lub easyJet.
    ZaletyCena
    WadyPrawie wszystko
  • ~Jacek / 2022-07-25 23:21
    Ocena: 2.25 / 5
    krzesla niewygodne miejsca na nogi nie ma a ceny bardzo wysokie. pilot tak szybko zszedl z wysokosci ze jestesmy oboje juz 3h po ladowaniu i nadal nie slyszy kazde z nas na jedno ucho a bol glowy podczas ladowania byl nie do wytrzymania ze az mielismy lzy w oczach. w tamta strone bylo dokladnie tak samo. Nie wiem jaki jest problem ale w zadnych innych liniach nie ma az takiego problemu jak z ta.
    Zaletyjw
    Wadyjw
  • ~Judwro / 2021-06-28 11:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Zero profesjonalizmu. Bylam na wakacjach w czasie covid zadzwonilam na infolinie zapytac czy potrzebny mi test PCR po powrocie do kraju na co pani z infolinii odp ZE ONA NIE WIE!!! Serio w czasie , gdzie temat jest na topie oni nie wiedza tak podstawowych informacji?
    O pieniadze za odwolany lot z kwietnia 20219 roku juz przestałam walczyc bo te zwroty to jedna wielka sciema.

    Jedyny plus to mila obsluga na pokladzie samolotu za to daje dwie gwiazdki , bo cala reszta to porazka
    ZaletyMiła obsluga na pokladzie samolotu
    Wadyniedoinformowany personel,
    oplaty za wszystko,
    brak zwrotu kasy na odwolany lot,
    ciezki kontakt,
    niewygodne fotele w samolotach,
  • ~Kang / 2023-04-11 13:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra opóźnienia przeciąganie, cały dzień na lotnisku
    ZaletyBrak na serio brak wybierajcie inne oferty
    WadyCzas nieterminowy
  • ~Konrad / 2023-04-10 22:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Żałuję, że muszę dać 1* a nie 0. 10.04.2023: Kolonia, o godz. 13:30 jestem na lotnisku, lot o 15:15 do Warszawy, przy bramce jestem o 14:50 (na bilecie zamknięcie bramki o 14:45 - to fakt), widzę ostatnich pasażerów w korytarzu, + samolot 30 m od nas i wchodzących do niego ludzi. Dwie nażelowaną cipy z wielką satysfakcją informują, że właśnie system został zamknięty i nie ma możliwości wejścia na pokład. Absolutne zero empatii. Byłem świadkiem podobnej sytuacji w Warszawie z innym finałem. Fuck you Ryanair!!!
    Wadyjw
  • ~Małgorzata / 2023-05-15 19:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Za torebkę mająca 20cm/15cm zapłacłam dodatkowe 50€
    WadyBez zakupu miejsca nie można zrobić odprawy.To jest bardzo nie eleganckie .Naciąga się pasażerów na dodatkowe koszty na siłę!!!
  • ~Marcel / 2021-12-29 08:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystko nawet ok ,ale oszukują na bagażach.
    Myślałem że mogę nadać mały lekki bagaż , jednak nie.
    ZaletyDobry personel pokładowy
    WadyOszustwo na bagażach
  • ~Marcin / 2019-03-16 21:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Ryanair - tanie loty, gdzie przy słowie tanie powinna być wielka gwiazdka i dopisek: jak chcesz bagaż to +100 zł do biletu w jedną stronę, bagaż powrotny +150 zł, jak chcesz wybrać miejsce to +14 zł w jedną stronę, jak chcesz się odprawić na lot powrotny wcześniej niż 48h +14 zł.

    I tak z biletu za 30 zł w jedną stronę robi się 200 zł.

    Bagaż ograniczają, ceny rosną, odprawy płatne już nie tydzień przed tylko 48h..niedługo za wejście na pokład będzie dodatkowa opłata
    ZaletyZałoga jeszcze jakoś ciągnie tą firmę..
    WadySAME WADY - zaczyna być firma z typowymi opłatami ukrytymi
  • ~marz77 / 2021-04-08 16:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość rozmowy kiepska, przerywa, trzaski. Komentarz pracownika infolini, że się wydzieram, bo kiedy mówiłam ciszej kilka razy pytał mnie o numer rezerwacji. Tego typu uwagi mógłby sobie darować tym bardziej, że bilety kupiłam w lutym 2020 a do dzisiaj zwrotu pieniędzy nie ma. Wciąż wysyłają pieniądze na konto które od kilku miesięcy jest zamknięte. Bank z tym nic nie zrobi a Ryanair również, chcę podać moje nowe konto, ale nie ma takiej opcji brawo dla Ryanair. I każdy z kim dzisiaj się łączyłam z infolini Ryanair mówił coś zupełnie innego tylko aby się mnie pozbyć.
    Zaletybrak
    Wadyzbywanie klienta
  • ~Mimo / 2021-06-14 11:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Z firmą zwaną Ryanair wszystko jest możliwe. Przede wszystkim brak kompetencji, wykształconej na poziomie podstawowym pracowników (umiejętność czytania ze zrozumieniem) , totalny bałagan brak jakiejkolwiek organizacji itd. Prostą prymitywna reklamację (uszkodzenie bagażu) załatwiają już 10 miesięcy. Ponad 40 maili napisanych do nich i nagle okazuje się po 10 miesiącach że nie mają moich danych osobowe (dane osobowe + skan reklamacji wysłane były trzy razy) W sumie dane osobowe skany wyszłam SZEŚĆ RAZY . Ryanair odpisał mi w angielskim iż mnie nie było na liście pasażerów a w ogóle to tego lotu nie było, jednym słowem totalny chaos, brak nadzoru nad systemem komputerowym, brak kompetentnych pracowników. Nie muszę chyba mówić co oznacza brak nadzoru nad system komputerowym , które ma nasze dane nr. dowodu, nr konta łatwy kąsek dla hakerów. Zadałam im pytanie czy aby ich piloci mają odpowiednie uprawnienia, licencje . Nie odpowiedzieli bo słowo licencja jest dla nich nie zrozumiałe, za trudne. Jak musisz lecieć tymi liniami to pamiętaj: 1) tylko bagaż podręczny bo walizka luku bagażowym może zwyczajnie być ukradziona, zniszczona tak jak to zrobiono z moją a Ryanair nie odda pieniędzy czyli po prostu Ciebie okradnie. Bagaż podręczny też pilnuj bo jak lecisz z Ryanair to może też zniknąć w myśl zasady: "jak ktoś urodził złodziejem to Matka Teresą nie umrze". 2) z pracownikami firmy zwanej Ryanair komunikuj się prostymi prymitywnymi zdaniami bo Ciebie inaczej nie rozszumią. 3) Płać z a bilet z konta na którym jest znikoma kas bo musisz się liczyć iż Twoje dane mogą mieć hakerzy. 4) kseruj , skanuj wszystko co dotyczy kontaktu z firmą zwaną Ryanair ale nawet jak im to wszystko prześlesz to i tak odpiszą że Ciebie w ich samolocie nie było. Szczerze radzę omijać szerokim łukiem Ryanair. Szczerze polecam Moja przyjaciółka tez miała pecha jak ja , uszkodzono jej walizkę. W ciągu tygodnia kurier od EasyJet przywiózł jej nową do domu. A pracownik z EasyJet dzwonił i przepraszał że dopiero po tygodniu ale mieli problem z zakupem walizki tej samej firmy. Od razu widać przepaść pomiędzy prymitywną obsługą Ryanair a doskonałą pod względem jakości obsługą EasyJet.
    Zaletymiła obsługa na pokładzie samolotu
    Wady Działanie na szkodę klienta, brak kompetencji, wykształconej na poziomie podstawowym pracowników (umiejętność czytania ze zrozumieniem) , totalny bałagan brak jakiejkolwiek organizacji itd. Ne ponoszenie konsekwencji za własne nieprawidłowości linii lotniczych Ryanair.
  • ~Onn / 2022-08-12 23:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Kupilem dodatkowe miejsce z przestrzenia na nogi bo jestem po operacji i potrzebuje braku scisku. Linia miala to gdzies wcisnieli mnie w te swoje male siedzenia.
    Zaletybrak masek chociaz wymagaja
    Wadywszystkie
  • ~Pala / 2022-09-26 16:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja mama 4 tygodnie przed wylotem miała zabieg na oko gdzie był wpuszczany gaz. Jeżeli gaz nie znikie jest bezwzględny zakaz podróży samolotem bo może stracić wzrok. Przed wylotem odbyła się kontrola i lekarz kategorycznie zabronił podróży samolotem w obawie o utraty wzroku. W call center zostałam poinformowane ze jest możliwość otrzymania zwroty kosztów biletów w takich przypadkach. Więc wysłałam odpowiednie dokumenty. Nie dostałam odpowiedzi o odrzuceniu reklamacji tylko informację że koszty biletów są nierefudowane. Po ich e-mailach sierdzilam że oni nie czytają żadnych dokumentów i żadnych maili. Nie było nic odnośnie mojego przypadku. Oni po prostu maja przygotowane odpowiedzi i je wysyłają. Nawet się zgodzili ze stwierdzeniem 'If you takę Ryanair you are the lover we never give money back'. Nie rozumiem takuego traktowania klientow.
  • ~Panda / 2021-09-02 17:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Po opóźnieniu lotu zero pomocy od strony ryanair rozwalony bagaż zero zainteresowania od strony obsługi w Barcelonie. W tym 10 godz przesiadywania na lotnisku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960