Na koniec ta GRUBA i BRZYDKA angielka z RYANAIRA wydrukowala mi na karcie pokladowej brama nr 50 co bylo dosc GLUPIM zartem z jej strony bo gdyby samolot nie byl spozniony to ja bym sia na niego spoznil poniewaz moj samolot odlatywal z 54. ktora wcale nie jest - jakby sie moglo wydawac 4 bramy dalej, bo kazde ramie rozpoczyna sie od 1 do 10 , 11do 20 itd.
Przygotujcie sie ze 4 rzedy siedzen na poczatku samolotu sa zarezerwowane dla osob mowiacych po angielsku, wiec ja moglem, ale 3 osoby ktore byly ze mna zostaly wyproszone do tylu samolotu pomimo tego ze bylismy ostatnimi osobami wchodzacymi na poklad.
Stanowczo nie polecam tej firmy!!!!!!!!!!
Stewardesy nie mowia po polsku (doswiadczylem tego w 2 przelotach)
RYANAIR MA POLSKICH KLIENTOW W D..... .
ZaletyBrak
WadyPrzeczytaj komentarz - to jeden wielki minus
