Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 743 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.50
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2023-03-05 06:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostaliśmy okradzeni na ponad 500 zł chociaż w emeil żadnych informacji na ten temat,baba która nas obsługiwała to jakaś totalna porażka, proponuję worek kartofli i na targowisko, samolot opóźniony, czystość fatalna,nigdy więcej.
    ZaletyŻadne
    WadyZłodziejstwo,brak uprzejmości, opoznienie,brak czystości
  • ~Jamendo / 2023-02-26 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Na lotnisku w Pyrzowicach pobieranie oplat za niewymiarowy bagaż," wypchany lub wystające kolka", około 300zl od walizki. Niemiła obsługa. Potraktowano nas jak bydło. Niepolecam i nigdy więcej tym gównem nie polecę. Oczywiście opóźnienia w standardzie i zero przeprosin.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~OSZUKANY JAROSŁAW / 2023-02-22 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Za to że nie zabieram bagażu i nie chce do niego dopłacić, muszę za KARĘ dopłacić 40zł - wspaniała firma
    Zaletyjedyną zaletą to niższa cena niż inne linie lotnicze
    Wadyciasno, brudno, opóźnienia, złodziejskie dopłaty za brak bagażu
  • ~Ula / 2023-02-21 04:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Niemiła obsługa naziemna, sprawiająca wrażenie że robi mi wielką łaskę wydając bilet o 4 rano.Nie było opcji abym siedziała ze starszą mamą-sama wybiorę miejsca odburknęła niemiła baba w okienku
  • ~justa / 2023-02-15 14:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie powiedzmy, że tanio (choć to też mocno zależy). Odprawy na ostatnią chwilę, za absolutnie wszystko trzeba dopłacać - nawet to, żeby 5-osobowa rodzina siedziała w 1 miejscu. Tyle, że czasem stewardessie chce się przeorganizować usadzenie ludzi i znajdzie miejsce dla całej rodziny - za tą obsługę dałam gwiazdkę. Kolejną za to, że w sumie obsługa jest miła.
    Ogólnie z przygód lotniczych - połamany wózek, dwie zniszczone (kompletnie) walizki, tryliony godzin opóźnienia i czekania upchnięci jak sardynki, raz byłam nawet niewpuszczona do samolotu, bo sprzedali więcej biletów niż mieli miejsc - a na następny dzień miałam ważny egzamin, na który nie dotarłam i skończyło się dla mnie okrutnymi nieprzyjemnościami. Za jedną z walizek czarną nową i drogą oddano mi kiedyś tanią we wściekłym różu. Reklamacja za połamany wózek nie doczekała się rekompensaty. Zaproponowali jakąś śmieszną kwotę typu 200zł lub jeszcze mniej, a wózek już był nie do naprawy. Dobrze, że cóka już go używała tylko na wyjazdach i tyle tylko, że wyrzuciłam w śmietnik, nie mogłam go odsprzedać, byłam może z 500zł w plecy. Jakbym musiała kupićnowy to byłabym 2 tys. w plecy...

    zero napojów czy poczęstunku (darmowych jak w normalnych liniach lotniczych).

    Ameryki myślę, że nie odkrywam. Tanie linie to jednak dziadostwo straszne. Ale tanie. Jeśli różnica w cenie biletów nie rekompensuje strat jak wyżej to lepiej wybrać coś porządniejszego. Ale jeśli bilet ma połowę ceny porządnej linii lotniczej - sama znów polecę z Ryanairem ;)
  • ~Tamar123 / 2023-02-14 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wynajełam auto przez Rayaner ogólnie kicha. Miało być tanio i przyjemnie. Na lotnisku nie uznano karty kredytowej. Koszt kaucji za auto makabrycznie wysoki. Po nie uznaniu karty roponowany samochód z dodatkowym ubezpieczeniem, które wynosiło roczny koszt ubezpieczznia auta. Koszt dobowy wypożyczenia samochodu średniej klasy Jetta :) wyniósł by około 350 złotych na dobę.
    Koniec końców wziełam auto z innej firmy - bez kaucji , bez wkładu wrazie uszkodzenia za kwotę 190 złotych na dobę. Nie ma zwrotu wpłaconych pieniędzy do Rayanera
    Nie polecam wynajmowania auta.
  • ~Ela / 2023-02-08 09:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłam bilet przez aplikację Ryanair i po paru minutach chciałam dokupić bagaż. Jakie było moje zdziwienie kiedy różnica w cenie dosłownie po paru minutach wzrosła ze 139 na 209 co wynosi za 1 walizkę biorąc pod uwagę lot powrotny aż 140 zł. Innym razem zmieniałam termin lotu (w przeciągu 24 godzin), niestety nie otrzymałam zwrotu nadpłaty. Dla przewoźnika najważniejszy jest klient przed dokonaniem rezerwacji. Jak już jà dokonasz to niestety wszystko na korzyść przewoźnika nie klienta.
  • ~Ja / 2023-02-01 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada Ryanair, dwa razy wywalił błąd podczas kupna biletu i dwa razy podwyższyło cenę. Złodziejskie praktyki.
    WadyZłodzieje
  • ~Wodzu / 2023-01-30 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Czeste opóźnienia obsługa waw modlińska porażka wiecznie musisz trzymać wszystko pod nogami pierwszeństwo wejścia to jakaś ściema szczególnie Pyrzowice
    ZaletyBrak
    Wady100%
  • ~Tomasz / 2023-01-30 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Traktowanie pasażerów gorzej niż bydła to chyba standard. Po odprawie czekaliśmy 20 min na mrozie aby wejść do samolotu.
    ZaletyMoże cena.
    WadyCała organizacja
  • ~Sergiusz / 2023-01-30 12:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Naciągacze , naciągają ludzi. Na ponad wymiarowe bagaże podręczne co powinno być sprawdzane przy kontroli lub odprawie . Wieczne sceny . . Zmieniam ten szajs bo tylko u nich takie wielkie problemy . Tylko by kasę wyciągnąć na perwere
  • ~Sergiusz / 2023-01-30 12:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Naciągacze , naciągają ludzi. Na ponad wymiarowe bagaże podręczne co powinno być sprawdzane przy kontroli lub odprawie . Wieczne sceny . . Zmieniam ten szajs bo tylko u nich takie wielkie problemy . Tylko by kasę wyciągnąć na perwere
  • ~Ola / 2023-01-27 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzis probowalam sie dogadac z osoba pracujaca na infolini pania Jadwigą w sprawie mojego anulowanego przez Ryanair lotu i straty jakie ponioslam odnosnie kosztow z tym zwiazanych. Probowalam dowiedziec sie jak prawidlowo zlozyc wniosek o odszkodowanie. Pani ton glosu i zachowanie bylo tragiczne i dodatkowo sie rozlaczyla twierdzac ze to ja jestem nie miła. Ja nie rozumiem takiego zachowania w momencie gdzie to ja ponioslam ogromne straty finansowe i czasowe z powodu odwolanego lotu wiec oczekuje chocbyilego zachowania i pomocy a dostaje kolejną osobe ktora za kare wykonuje swoja prace i wlasciwie jest bezczelna
  • ~M / 2023-01-23 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Niektorzy pracownicy pomylili sluzbe więzienna z obsluga klienta na lotnisku.
  • ~Ola / 2023-01-12 19:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam biura bagazu uszkodzonego. Mój bagaż został zniszczony zaproponowali 50 euro - zgodziłam się,jednak pieniędzy nie zobaczyłam do dnia dzisiejszego a lot był ponad 3 miesiące temu. Na e-maile nikt nie odpowiada, telefonu również nie odbierają
  • ~KM / 2023-01-11 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoznik na rynku, brak poszanowania klienta, zdecydowanie odradzam korzystanie z jego uslug, porazka!!!!
    Jakość obsługi
  • ~teanshin / 2023-01-10 21:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja się pytam kiedy jakaś instytucja zainteresuje się ich oszukańczymi praktykami? Jak to możliwe że ceny pokazywane w PLN, płatność w PLN a potem doliczanie jakiegoś przewalutowania na koszt klienta? Płacisz 500zł za bilet a z konta ściągnięte 620zł.
    Nie wspomnę już o naciąganiu na wykupowanie miejsc koło siebie, horrendalne ceny za bagaż czy jakiekolwiek zmiany
  • ~Eindhoven 13:10 / 2023-01-09 13:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Zachowanie pracownika ryanair który wpuszczał ludzi na płytę dzisiejszego lotu 13:10 do eindhoven było wręcz opryskliwe i złośliwe, pani bardzo złośliwa, nie mila
  • ~Darek / 2023-01-05 14:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Uwaga: jeśli zakupisz bilet i z niego nie możesz skorzystać to nie ma możliwości anulowania rezerwacji. Istnieje jedynie zmiana terminu lotu ale koszt to dokładnie cena nowego biletu więc pieniądze wydane na wcześniejszą nie wykorzystaną rezerwacje przepadają. Zmiana nazwiska na rezerwacji to mega koszt dlatego nie polecam Ryanair. Firma bazuje okradając klientów, którzy są zmuszeni na zmianę lotu. Poza tym większość lotów jest opóźniona o średnio godzinę. Samoloty często nie wysprzątane po wcześniejszym locie.
    ZaletyNic mi nie przychodzi do głowy - może tylko miła obsługa młodych ludzi
    WadyKoszta zmiany rezerwacji
  • ~Krakowiak / 2023-01-04 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wylot z Krakowa 27.12.2023 opóźniony 1 godzinę do Barcelony (przez co następnie odbył się bieg z przeszkodami); na odprawie bagażowej i na bramce w Krakowie bardzo niemiła brunetka o jasnej karnacji, z cichutkim piskliwym głosem, bezczelnie kazała płacić "bo kółka jej wystawały" z niebieskiej blachy (jakaś nowa technika wymuszania za pomocą kółek) - wymuszając dopłatę za "Priority". Co gorsze, kłamała, zapewniając, że na lot powrotny można dopłacić online taniej. Niestety, w internecie blokada odprawy, trzeba będzie znowu "przypadkowo" zapłacić więcej na lotnisku. Jest coś wyjątkowo nikczemnego w tej firmie - nie wiadomo, kiedy Cię skroi, nigdy nie możesz być pewien, ile każe sobie zapłacić.
    Koniecznie trzeba dobrego prawnika - konsument ma prawo dowiedzieć się przed lotem ile wszystko wynosi. W przypadku tej firmy należy duuużo doliczyć.
    ZaletyLata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 743
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027