Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 727 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~teanshin / 2023-01-10 21:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja się pytam kiedy jakaś instytucja zainteresuje się ich oszukańczymi praktykami? Jak to możliwe że ceny pokazywane w PLN, płatność w PLN a potem doliczanie jakiegoś przewalutowania na koszt klienta? Płacisz 500zł za bilet a z konta ściągnięte 620zł.
    Nie wspomnę już o naciąganiu na wykupowanie miejsc koło siebie, horrendalne ceny za bagaż czy jakiekolwiek zmiany
  • ~Eindhoven 13:10 / 2023-01-09 13:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Zachowanie pracownika ryanair który wpuszczał ludzi na płytę dzisiejszego lotu 13:10 do eindhoven było wręcz opryskliwe i złośliwe, pani bardzo złośliwa, nie mila
  • ~Darek / 2023-01-05 14:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Uwaga: jeśli zakupisz bilet i z niego nie możesz skorzystać to nie ma możliwości anulowania rezerwacji. Istnieje jedynie zmiana terminu lotu ale koszt to dokładnie cena nowego biletu więc pieniądze wydane na wcześniejszą nie wykorzystaną rezerwacje przepadają. Zmiana nazwiska na rezerwacji to mega koszt dlatego nie polecam Ryanair. Firma bazuje okradając klientów, którzy są zmuszeni na zmianę lotu. Poza tym większość lotów jest opóźniona o średnio godzinę. Samoloty często nie wysprzątane po wcześniejszym locie.
    ZaletyNic mi nie przychodzi do głowy - może tylko miła obsługa młodych ludzi
    WadyKoszta zmiany rezerwacji
  • ~Krakowiak / 2023-01-04 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wylot z Krakowa 27.12.2023 opóźniony 1 godzinę do Barcelony (przez co następnie odbył się bieg z przeszkodami); na odprawie bagażowej i na bramce w Krakowie bardzo niemiła brunetka o jasnej karnacji, z cichutkim piskliwym głosem, bezczelnie kazała płacić "bo kółka jej wystawały" z niebieskiej blachy (jakaś nowa technika wymuszania za pomocą kółek) - wymuszając dopłatę za "Priority". Co gorsze, kłamała, zapewniając, że na lot powrotny można dopłacić online taniej. Niestety, w internecie blokada odprawy, trzeba będzie znowu "przypadkowo" zapłacić więcej na lotnisku. Jest coś wyjątkowo nikczemnego w tej firmie - nie wiadomo, kiedy Cię skroi, nigdy nie możesz być pewien, ile każe sobie zapłacić.
    Koniecznie trzeba dobrego prawnika - konsument ma prawo dowiedzieć się przed lotem ile wszystko wynosi. W przypadku tej firmy należy duuużo doliczyć.
    ZaletyLata
  • ~Coska / 2022-12-31 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Walizka kupiona pod jych wymiary już podróżowana z nimi. Nagle za duża bo kółeczka się nie mieszczą w jakieś próbie miary która pewnie nie ma atestu. Masakra 50% pasażerów musiało dopłaci 209 xl. Nawet chłopak który 15 razy z tą samą walizką leciał musiał zsolacić. Ma se zareklamować bo niepełnosprawny. Taką dostał odpowiedź
    ZaletyTakie se
    WadyNic do fodania
  • ~Kasia / 2022-12-22 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie wylądowałam w Gdańsku linia Ryania, lot FR2592 z Walencji do Gdańska i stewardessa ( blondynka) była wyjątkowo nieuprzejma, niegrzeczna, niekulturalna! Podróżowałam z dwiema córkami i Pani miała problem ze blokujemy wyjście, ze trzeba szybciej, nie rozumiała ze to są dzieci i maja swoje tempo!
    Jestem bardzo rozgoryczona, w tej atmosferze świat powinnismy być dla siebie milsi, zreszta zawsze tym bardziej Pani jako pracownica powinna wiedzieć jak się zachować!
    ZaletyBrak
  • ~Andzelika / 2022-12-18 11:36
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 16.12 na lotnisku w Treviso odwołane zostały 3loty, w tym nasz do Wrocławia. Muszę przyznać, że jestem bardzo miłe zaskoczona organizacją Ryanaira, który zapewnił nam wszystkim hotele, transport do i z hotelu, dodatkowo w hotelu jeszcze pyszne śniadanie. Jestem pod wrażeniem pełnej i szybkiej organizacji. Loty przełożone na następny dzień. W samolocie kilka razy przepraszano za zaistniałą sytuację, podając przyczynę odwołania lotu. (gesta mgła nie pozwoliła na lądowanie w Treviso, trzeba było ładować na lotnisku MarcoPolo, które ma lepszą infrastrukturę i oświetlenie). Szacun!
  • ~Pani / 2022-12-17 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miła Pani ,obsługa samolotu na lot Kraków -Alicante dnia 17 grudnia 2022
    ZaletyBrak zrozumienia w grubych sytuacjach
    WadyNie polecam szczególnie 1 złośliwa Pani
  • ~Pawel / 2022-12-15 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupilem lot dla 5 osob z Warszawy do Neapolu plus powrotny, za pośrednictwem Opodo. Lot powrotny Ryanair odwolal. Nikt nie zaproponowal alternatywy. Bylem zmuszony kupic inne. Zlozylem reklamacje na Opodo. Sytuacja miala miejsce 2 mce temu. Co wiecej na opodo zniknelo moje roszczenie o zwrot. Brak jakichkolwiek informacji. Brak możliwości kontaktu z Opodo.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Nataliiiiczy / 2022-12-12 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienia i tragiczny system w samolocie ludzie nie mysla tam
    Zaletynie ma
    Wadydużo
  • ~Rozita / 2022-12-06 14:06
    Ocena: 3.75 / 5
    Miałam przyjemność lecieć z Wami na Majorkę,obsługa sympatyczna, nie wykupiliśmy miejsc,więc siedzieliśmy osobno ale byliśmy na to przygotowani. Pierwszy raz jednak spotkałam się z tym,że pilot i oficer opuścili razem, w trakcie lotu,kabinę pilota!!! Trwało to kilka minut,postali i pośmiali się z resztą załogi,Dlamnie to niedopuszczalne!
    ZaletyPrzesympatyczna obsługa pokładowa
  • ~Jacek / 2022-11-24 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Leciałem w nimi Paryz - Gdańsk , lot był opóźniony o 9 godz, złożyłem reklamację i właśnie się dowiedziałem że jestem idiota bo mij lot odbył się zgodnie z planem bez opóźnień a ja chce ich oszukać. Sam nie wierzę w to co przeczytałem.
    ZaletyBrak
    WadyBanda oszustów
  • ~darjjja / 2022-11-20 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, zostaliśmy zmuszeni na lotnisku do opłaty za niezrobienie odprawy online mimo że nie dostaliśmy żadnej informacji o takim obowiązku.500zl za dwie karteczki wyglądające jak paragon. Złodziejska linia, nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Marcin / 2022-11-17 06:39
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 19,10,2022 wracałem wraz z córką z Edynburga do Krakowa.
    Lot był opóźniony o ponad 3 godziny.
    Napisaliśmy wnioski o odszkodowanie chociaż wiele osób sugerowało że nie ma sensu.
    Zwrot po 400 euro otrzymaliśmy w zaledwie kilka dni.
    Bravo Ryanair !!!!
  • ~MJ / 2022-11-16 11:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Ryanair zagubił nam spacerówkę wartą dużo pieniędzy, miesiąc czasu byliśmy na urlopie i musieliśmy zakupić na miejscu nową. Ryanair nie odpowiadał na reklamacje, przekroczył czas odpowiedzi, musiałem sam dzwonić, dopytywać. A kiedy po wielu miesiącach w końcu uznali reklamacje, kazali podać numer konta do przelewu pieniędzy, to po dwóch dniach przypomniało im się, że jest jeszcze tak zwana Konwencja Montrealska, dzięki której nie zapłacą bo wózek/spacerówka miała już trzy lata. Dodam, że była na gwarancji i gdybym chciał ją sprzedać to jako używaną sprzedałbym ją za 800zl.
    Odwoływałem się, dostałem maila od pani z Ryanair, że dla niej sprawa zamknięta i kończy temat.
    Napisałem do Irlandii, ale oczywiście zero odpowiedzi.

    Moim zdaniem, Ryanair jest zerem jako linia lotnicza w porównaniu z profesjonalnym podejściem i uznaniem swojej winny w porównaniu z innymi liniami.

    Tanie linie, to wg mnie mało profesjonalny personel, brud i syf w samolotach, i oszukiwanie swoich klientów.

    ZaletyBrak
    WadyBrud
    Fatalna obsługa
    Odrzucanie reklamacji
    Nie akceptowanie reklamacji, mimo że wina jest ewidentnie po stronie linie
    Brak profesjonalizmu
    Zero w porównaniu do innych linii lotniczych
  • ~Adam / 2022-11-15 07:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Brud i syf a do tego mało miejsca na nogi - jedne z najgorszych linii lotniczych jakie znam
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Sebastian / 2022-11-12 18:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa lotu Lini ryanair w gdansku na bramce jest fatalna, bardzo opryskliwa i nie pomocna, a na miejscu poza trzema cwaniaczkami nie można z nikim kompetentnym sprawy załatwić
    WadyMalo pomocna obsługa bramki
  • ~Maria / 2022-11-05 12:38
    Ocena: 1.25 / 5

    Linia lotnicza odmawia odszkodowania i zwrotu kosztów transportu za lot opóźniony o 11 godzin.

    Lot ze Szczecina (Port Lotniczy Szczecin-Goleniów im. NSZZ Solidarność) do Krakowa (Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice). Z powodu mgły lot został przełożony z 22:40 dnia 01.11 na 9:30 dnia 02.11.
    Lotnisko znajduje się w odległości 60 km od Szczecina, transport na lotnisko oraz z lotniska jest więc bardzo trudny i kosztowny.

    Ze względu na duży dystans od centrum na lotnisko zostaliśmy przywiezieni przez rodziców. Na lotnisko przyjechaliśmy ok. godziny 21:15, od razu po przyjechaniu poszliśmy zapytać się, czy lot się odbędzie. Dostaliśmy informację twierdzącą. O 22:15 poinformowano nas, że samolot z Krakowa do Szczecina nie moze wylądować, ok. godziny 22:50 dostaliśmy informację, że lot jest przełożony na następny dzień. Z lotniska odebrali nas rodzice, przenocowaliśmy w domu, i następnego dnia przyjechaliśmy samochodem na lotnisko (łącznie 120 km, w bardzo złych warunkach pogodowych w dniu 01.11 oraz 120 km w dniu 02.11). Za przejazd samochodem prywanym oraz nocleg w domu nie posiadamy paragonu, który możnaby umieścić w standardowym formularzu zwrotów kosztów, zaś lotnisko odmawia przyjęcia wniowisku o zwrot kosztów bez paragonu.

    Pomijając straty związane z samym opóźnieniem, nieoobecnością w pracy i nieprzespaną nocą , jeżdzenie samochodem z lotniska do domu oraz z domu i na lotnisko wyceniam na ok. 120 zł (koszt paliwa) które lotnisko odmawia zwrócić
    ZaletyBRAK
    WadyLinia odmawia wypłacenia odszkodowania / zwrotu kosztu transportu za lot opóźniony o 11 godzin
  • ~Edison / 2022-10-31 20:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Leciałam liniami Ryanair Sun (Buzz) z Rodos do Katowice. Podróż i obsługa przebiegała dobrze, natomiast oceniam bardzo negatywną ocenę Ryanair jeśli chodzi o przyjmowanie reklamacji z powodu zniszczenia bagażu. Na Rodos firma obsługująca lotnisko wrzucała bagaże do samolotu jak przysłowiowe ziemniaki. Po przylocie okazało się że kilka osób ma uszkodzone bagaże: urwane rączki, wgniecenia, dziury w bagażu. Przedstawiciel Ryanair w Katowicach oznajmił że nie ma sensu tego zgłaszać bo i tak Ryanair potraktuje to jak uszkodzenie "kosmetyczne". Bagaż zgłoszony i odmowa uznania roszczenia za zniszczony bagaż, bo wg linii da się podróżować z bagażem z urwaną rączką i dziurą! bo to kosmetyczne uszkodzenie. Szkoda słów za podejście do klienta!
    Zaletymiła obsługa w samolocie
    Wadyobsługa klienta reklamacyjnego
  • ~A / 2022-10-30 15:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Chciwa firma. Dobrze się zastanówcie nad zakupem tzw.tanich biletów. Tam nic nie jest tanie. To tylko złudzenie żadnego pozytywnego podejścia do klienta. BUBUBU.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902