strona 8 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Ula / 2023-02-21 04:44
Niemiła obsługa naziemna, sprawiająca wrażenie że robi mi wielką łaskę wydając bilet o 4 rano.Nie było opcji abym siedziała ze starszą mamą-sama wybiorę miejsca odburknęła niemiła baba w okienku -
-
~justa / 2023-02-15 14:22
Ogólnie powiedzmy, że tanio (choć to też mocno zależy). Odprawy na ostatnią chwilę, za absolutnie wszystko trzeba dopłacać - nawet to, żeby 5-osobowa rodzina siedziała w 1 miejscu. Tyle, że czasem stewardessie chce się przeorganizować usadzenie ludzi i znajdzie miejsce dla całej rodziny - za tą obsługę dałam gwiazdkę. Kolejną za to, że w sumie obsługa jest miła.
Ogólnie z przygód lotniczych - połamany wózek, dwie zniszczone (kompletnie) walizki, tryliony godzin opóźnienia i czekania upchnięci jak sardynki, raz byłam nawet niewpuszczona do samolotu, bo sprzedali więcej biletów niż mieli miejsc - a na następny dzień miałam ważny egzamin, na który nie dotarłam i skończyło się dla mnie okrutnymi nieprzyjemnościami. Za jedną z walizek czarną nową i drogą oddano mi kiedyś tanią we wściekłym różu. Reklamacja za połamany wózek nie doczekała się rekompensaty. Zaproponowali jakąś śmieszną kwotę typu 200zł lub jeszcze mniej, a wózek już był nie do naprawy. Dobrze, że cóka już go używała tylko na wyjazdach i tyle tylko, że wyrzuciłam w śmietnik, nie mogłam go odsprzedać, byłam może z 500zł w plecy. Jakbym musiała kupićnowy to byłabym 2 tys. w plecy...
zero napojów czy poczęstunku (darmowych jak w normalnych liniach lotniczych).
Ameryki myślę, że nie odkrywam. Tanie linie to jednak dziadostwo straszne. Ale tanie. Jeśli różnica w cenie biletów nie rekompensuje strat jak wyżej to lepiej wybrać coś porządniejszego. Ale jeśli bilet ma połowę ceny porządnej linii lotniczej - sama znów polecę z Ryanairem ;) -
~Tamar123 / 2023-02-14 12:40
Wynajełam auto przez Rayaner ogólnie kicha. Miało być tanio i przyjemnie. Na lotnisku nie uznano karty kredytowej. Koszt kaucji za auto makabrycznie wysoki. Po nie uznaniu karty roponowany samochód z dodatkowym ubezpieczeniem, które wynosiło roczny koszt ubezpieczznia auta. Koszt dobowy wypożyczenia samochodu średniej klasy Jetta :) wyniósł by około 350 złotych na dobę.
Koniec końców wziełam auto z innej firmy - bez kaucji , bez wkładu wrazie uszkodzenia za kwotę 190 złotych na dobę. Nie ma zwrotu wpłaconych pieniędzy do Rayanera
Nie polecam wynajmowania auta. -
~Ela / 2023-02-08 09:56
Kupiłam bilet przez aplikację Ryanair i po paru minutach chciałam dokupić bagaż. Jakie było moje zdziwienie kiedy różnica w cenie dosłownie po paru minutach wzrosła ze 139 na 209 co wynosi za 1 walizkę biorąc pod uwagę lot powrotny aż 140 zł. Innym razem zmieniałam termin lotu (w przeciągu 24 godzin), niestety nie otrzymałam zwrotu nadpłaty. Dla przewoźnika najważniejszy jest klient przed dokonaniem rezerwacji. Jak już jà dokonasz to niestety wszystko na korzyść przewoźnika nie klienta. -
~Ja / 2023-02-01 19:28
Żenada Ryanair, dwa razy wywalił błąd podczas kupna biletu i dwa razy podwyższyło cenę. Złodziejskie praktyki. WadyZłodzieje -
~Wodzu / 2023-01-30 20:24
Czeste opóźnienia obsługa waw modlińska porażka wiecznie musisz trzymać wszystko pod nogami pierwszeństwo wejścia to jakaś ściema szczególnie Pyrzowice ZaletyBrakWady100% -
~Tomasz / 2023-01-30 12:16
Traktowanie pasażerów gorzej niż bydła to chyba standard. Po odprawie czekaliśmy 20 min na mrozie aby wejść do samolotu. ZaletyMoże cena.WadyCała organizacja -
~Sergiusz / 2023-01-30 12:09
Naciągacze , naciągają ludzi. Na ponad wymiarowe bagaże podręczne co powinno być sprawdzane przy kontroli lub odprawie . Wieczne sceny . . Zmieniam ten szajs bo tylko u nich takie wielkie problemy . Tylko by kasę wyciągnąć na perwere -
-
~Sergiusz / 2023-01-30 12:09
Naciągacze , naciągają ludzi. Na ponad wymiarowe bagaże podręczne co powinno być sprawdzane przy kontroli lub odprawie . Wieczne sceny . . Zmieniam ten szajs bo tylko u nich takie wielkie problemy . Tylko by kasę wyciągnąć na perwere -
~Ola / 2023-01-27 13:34
Dzis probowalam sie dogadac z osoba pracujaca na infolini pania Jadwigą w sprawie mojego anulowanego przez Ryanair lotu i straty jakie ponioslam odnosnie kosztow z tym zwiazanych. Probowalam dowiedziec sie jak prawidlowo zlozyc wniosek o odszkodowanie. Pani ton glosu i zachowanie bylo tragiczne i dodatkowo sie rozlaczyla twierdzac ze to ja jestem nie miła. Ja nie rozumiem takiego zachowania w momencie gdzie to ja ponioslam ogromne straty finansowe i czasowe z powodu odwolanego lotu wiec oczekuje chocbyilego zachowania i pomocy a dostaje kolejną osobe ktora za kare wykonuje swoja prace i wlasciwie jest bezczelna -
~M / 2023-01-23 16:18
Niektorzy pracownicy pomylili sluzbe więzienna z obsluga klienta na lotnisku. -
~Ola / 2023-01-12 19:32
Nie polecam biura bagazu uszkodzonego. Mój bagaż został zniszczony zaproponowali 50 euro - zgodziłam się,jednak pieniędzy nie zobaczyłam do dnia dzisiejszego a lot był ponad 3 miesiące temu. Na e-maile nikt nie odpowiada, telefonu również nie odbierają -
~KM / 2023-01-11 14:31
Najgorszy przewoznik na rynku, brak poszanowania klienta, zdecydowanie odradzam korzystanie z jego uslug, porazka!!!!
Jakość obsługi -
~teanshin / 2023-01-10 21:05
Ja się pytam kiedy jakaś instytucja zainteresuje się ich oszukańczymi praktykami? Jak to możliwe że ceny pokazywane w PLN, płatność w PLN a potem doliczanie jakiegoś przewalutowania na koszt klienta? Płacisz 500zł za bilet a z konta ściągnięte 620zł.
Nie wspomnę już o naciąganiu na wykupowanie miejsc koło siebie, horrendalne ceny za bagaż czy jakiekolwiek zmiany -
~Eindhoven 13:10 / 2023-01-09 13:11
Zachowanie pracownika ryanair który wpuszczał ludzi na płytę dzisiejszego lotu 13:10 do eindhoven było wręcz opryskliwe i złośliwe, pani bardzo złośliwa, nie mila -
~Darek / 2023-01-05 14:55
Uwaga: jeśli zakupisz bilet i z niego nie możesz skorzystać to nie ma możliwości anulowania rezerwacji. Istnieje jedynie zmiana terminu lotu ale koszt to dokładnie cena nowego biletu więc pieniądze wydane na wcześniejszą nie wykorzystaną rezerwacje przepadają. Zmiana nazwiska na rezerwacji to mega koszt dlatego nie polecam Ryanair. Firma bazuje okradając klientów, którzy są zmuszeni na zmianę lotu. Poza tym większość lotów jest opóźniona o średnio godzinę. Samoloty często nie wysprzątane po wcześniejszym locie. ZaletyNic mi nie przychodzi do głowy - może tylko miła obsługa młodych ludziWadyKoszta zmiany rezerwacji -
-
~Krakowiak / 2023-01-04 19:57
Wylot z Krakowa 27.12.2023 opóźniony 1 godzinę do Barcelony (przez co następnie odbył się bieg z przeszkodami); na odprawie bagażowej i na bramce w Krakowie bardzo niemiła brunetka o jasnej karnacji, z cichutkim piskliwym głosem, bezczelnie kazała płacić "bo kółka jej wystawały" z niebieskiej blachy (jakaś nowa technika wymuszania za pomocą kółek) - wymuszając dopłatę za "Priority". Co gorsze, kłamała, zapewniając, że na lot powrotny można dopłacić online taniej. Niestety, w internecie blokada odprawy, trzeba będzie znowu "przypadkowo" zapłacić więcej na lotnisku. Jest coś wyjątkowo nikczemnego w tej firmie - nie wiadomo, kiedy Cię skroi, nigdy nie możesz być pewien, ile każe sobie zapłacić.
Koniecznie trzeba dobrego prawnika - konsument ma prawo dowiedzieć się przed lotem ile wszystko wynosi. W przypadku tej firmy należy duuużo doliczyć.ZaletyLata -
~Coska / 2022-12-31 18:40
Walizka kupiona pod jych wymiary już podróżowana z nimi. Nagle za duża bo kółeczka się nie mieszczą w jakieś próbie miary która pewnie nie ma atestu. Masakra 50% pasażerów musiało dopłaci 209 xl. Nawet chłopak który 15 razy z tą samą walizką leciał musiał zsolacić. Ma se zareklamować bo niepełnosprawny. Taką dostał odpowiedź ZaletyTakie seWadyNic do fodania -
~Kasia / 2022-12-22 10:20
Właśnie wylądowałam w Gdańsku linia Ryania, lot FR2592 z Walencji do Gdańska i stewardessa ( blondynka) była wyjątkowo nieuprzejma, niegrzeczna, niekulturalna! Podróżowałam z dwiema córkami i Pani miała problem ze blokujemy wyjście, ze trzeba szybciej, nie rozumiała ze to są dzieci i maja swoje tempo!
Jestem bardzo rozgoryczona, w tej atmosferze świat powinnismy być dla siebie milsi, zreszta zawsze tym bardziej Pani jako pracownica powinna wiedzieć jak się zachować!ZaletyBrak -
~Andzelika / 2022-12-18 11:36
W dniu 16.12 na lotnisku w Treviso odwołane zostały 3loty, w tym nasz do Wrocławia. Muszę przyznać, że jestem bardzo miłe zaskoczona organizacją Ryanaira, który zapewnił nam wszystkim hotele, transport do i z hotelu, dodatkowo w hotelu jeszcze pyszne śniadanie. Jestem pod wrażeniem pełnej i szybkiej organizacji. Loty przełożone na następny dzień. W samolocie kilka razy przepraszano za zaistniałą sytuację, podając przyczynę odwołania lotu. (gesta mgła nie pozwoliła na lądowanie w Treviso, trzeba było ładować na lotnisku MarcoPolo, które ma lepszą infrastrukturę i oświetlenie). Szacun!
strona 8 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »