Wieczne opóźnienia!!! Ostatni raz wybieram tą linie lotniczą. Jedyne czym kusi to tanim biletem niczym więcej. Dodatkowo zawsze sprawdzają wielkość bagażu przy większości osób, którym nie mieszczą się kółka od walizki karzą dopłacić. PARANOJA.
ZaletyTanie bilety
WadyOpóźnienia
~Ot, co! / 2021-10-27 16:14
Ocena: 2.50 / 5
Zazwyczaj loty nie są aż o tyle tańsze niż w innych liniach, żeby zrekompensować stracony dzień na dojazdy do lotnisk czy fatalne pory dotarcia do destynacji (płacisz za nocleg praktycznie nie korzystając z pierwszego dnia pobytu). Faktem jednak jest, że Ryanair ma w ofercie miejsca, do których nie dolecimy z konkurencją. Z profesjonalizmem obsługi jest różnie, dwa razy już mi się zdarzyło mieć opóźniony lot że względu na problemy techniczne.
~pilot 2 / 2022-07-10 00:05
Ocena: 2.50 / 5
Szkolenie pilotów to chyba odrębna bajka dla pilotów polskich oraz zagranicznych. Lecieliśmy tą linią z niejakim kapitanem przedstawionym jako Marco, już przy samym starcie zapewnił nam takie wrażenia, że wszystkie dzieci na pokładzie zaczęły płakać a reszta pasażerów chyba się modliła. Wznoszenie odbywało się falami, które powodowały nieprzyjemne przeciążenia, że nie wspomnę o lądowaniu po którym byłem pewien ,że części podwozia leżą na pasie. Droga powrotna, kapitan Krystian. Start samolotu delikatny, równomierny, profesjonalny. Lot oraz lądowanie 100 pkt na 100 możliwych a dodam że bardzo często latam i pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją. Samolot po przylocie od razu zmiana pasażerów, samolot nieogarnięty, brudny, najważniejsze by od razu leciał. Biznes to biznes.
ZaletyByło punktualnie
WadyTwarde i niewygodne siedzenia
~Podróżujacy / 2019-08-09 14:30
Ocena: 2.50 / 5
Po powrocie z wczasów okazało się że nasze bagaże nie przyleciały z nami. Obsługa na lotnisku poszkodowanych przez przedstawiciela Ryanair była okropna. Zero informacji co stało się z naszymi bagażami i jak długo mamy czekać. W celu reklamacji spędziliśmy z małymi dziećmi na lotnisku ok. 4 godz.
ZaletyTanie linie
WadyBrak dbałości o klientów
~rafal / 2025-02-12 09:00
Ocena: 2.50 / 5
UWAGA na podróżujących z dziećmi - obsługa klienta Ryanair to jakaś komedia!
Sytuacja dotyczy podróży z dziećmi i ich bagażu. Na oficjalnej stronie Ryanair jest WYRAŹNIE napisane, że "dzieci w wieku 2-11 lat mogą zabrać na pokład walizkę typu Trunki LUB PODOBNE WALIZKI INNYCH MAREK". Wszystko jasne? No nie dla Ryanair!
Na lotnisku w Hiszpanii pracownica próbowała wymusić dodatkową opłatę za walizki dziecięce, twierdząc, że MUSZĄ być marki Trunki. Gdy pokazałem jej zasady ze strony Ryanair - zasłoniła się nieznajomością języka polskiego!
Ale to dopiero początek absurdu. Po złożeniu skargi otrzymałem CZTERY RAZY tę samą automatyczną odpowiedź o standardowych wymiarach bagażu, kompletnie ignorującą problem bagażu dziecięcego.
ZaletySam lot był OK
Ostatecznie nie zapłaciłem tej bezpodstawnej opłaty
Mają jasne zasady na stronie (szkoda że ich nie znają i nie stosują)
WadyPracownicy nie znają własnych przepisów
Próby wymuszenia nieuzasadnionych opłat
FATALNA obsługa klienta - bot wysyłający te same, bezsensowne odpowiedzi
Kompletny brak szacunku dla klienta
Stres i nerwy przy odprawie
~Sabina / 2023-10-28 17:47
Ocena: 2.50 / 5
Brak profesjonalizmu obsługi naziemnej i powietrznej . Tragedia
~Sebastian / 2022-11-12 18:49
Ocena: 2.50 / 5
Obsługa lotu Lini ryanair w gdansku na bramce jest fatalna, bardzo opryskliwa i nie pomocna, a na miejscu poza trzema cwaniaczkami nie można z nikim kompetentnym sprawy załatwić
WadyMalo pomocna obsługa bramki
~Sebastian / 2023-11-26 14:28
Ocena: 2.50 / 5
Od 3 lat korzystam z usług ryianer dwa razy w miesiącu, jeszcze się nie zdążyło żeby lot odbył się o czasie
ZaletyBrak
WadyOpóźnienia
~Sergiusz / 2023-01-30 12:09
Ocena: 2.50 / 5
Naciągacze , naciągają ludzi. Na ponad wymiarowe bagaże podręczne co powinno być sprawdzane przy kontroli lub odprawie . Wieczne sceny . . Zmieniam ten szajs bo tylko u nich takie wielkie problemy . Tylko by kasę wyciągnąć na perwere
~Sergiusz / 2023-01-30 12:09
Ocena: 2.50 / 5
Naciągacze , naciągają ludzi. Na ponad wymiarowe bagaże podręczne co powinno być sprawdzane przy kontroli lub odprawie . Wieczne sceny . . Zmieniam ten szajs bo tylko u nich takie wielkie problemy . Tylko by kasę wyciągnąć na perwere
~Slawo / 2022-04-19 12:06
Ocena: 2.50 / 5
Pierwszy raz leciałem tą linią i raczej ostatni. Sama rezerwacja ok,ale już odprawa to co innego. Dobrze, że za korzystanie z toalety nie kasują, chociaż nie korzystałem więc pewny nie jestem. Bagaż rejestrowany 20kg wykupiłem przy rezerwacji biletów w obie strony, okazało się, że za powrót muszę dopłacić,bo był wykupiony tylko na wylot. Ogólnie niby tanie linie, a jak zaczniesz wszystko dokupować, co w normalnych liniach jest standardem, to wyjdzie podobnie.
ZaletyPewnie jakieś są
WadyTakie trochę prostackie naciąganie klientów
~Slawo / 2022-04-19 12:07
Ocena: 2.50 / 5
Pierwszy raz leciałem tą linią i raczej ostatni. Sama rezerwacja ok,ale już odprawa to co innego. Dobrze, że za korzystanie z toalety nie kasują, chociaż nie korzystałem więc pewny nie jestem. Bagaż rejestrowany 20kg wykupiłem przy rezerwacji biletów w obie strony, okazało się, że za powrót muszę dopłacić,bo był wykupiony tylko na wylot. Ogólnie niby tanie linie, a jak zaczniesz wszystko dokupować, co w normalnych liniach jest standardem, to wyjdzie podobnie.
ZaletyPewnie jakieś są
WadyTakie trochę prostackie naciąganie klientów
~Tomasz / 2021-07-01 04:52
Ocena: 2.50 / 5
Masakra. W Balicach Pani stwierdziła że nietrzeźwy jestem. Przy odprawie bagażowej. Ciekawe jak to zrobiła....
~Turbo321 / 2024-11-20 18:25
Ocena: 2.50 / 5
Niska cena przejawia się tym że przy otwarciu bramek na samolot obsługa przyczepia się nawet do wymiarowej walizki i że trzeba dopłacić za priorytet .Nie polecam tej linii
~W / 2023-08-14 12:58
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam godzina opóźnienie w kominie i kolejna w samolocie elo
~W / 2023-08-14 12:58
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam godzina opóźnienie w kominie i kolejna w samolocie elo
~WERKA / 2020-03-24 03:08
Ocena: 2.50 / 5
Ryanair, to najgorsza i nieżetelna firma. Od kiedy próbowałam się z nimi skontaktować w sprawie cofnięcia mi odprawy, gdyż chciałam zmienić datę lotu, nawet nie odpowiedzieli mi na maila. Kilka razy pisałam i nic. Wypełniając wniosek o zwrot kosztów za opóźniony i odwołany lot tez stwarzali problemy, że np. nr rezerwacji jest za długi i przez to nie można było dokończyć wniosku. Cały czas utrudniają i zamiast pomagać to tylko zniechęcają.
ZaletyMiła obsługa w samolocie.
WadyCeny biletów są do przesady za drogie. Jestem z Mazur i do domu latam zazwyczaj przez Poznań albo inne miasta bo jest dużo taniej.
~Eindhoven 13:10 / 2023-01-09 13:11
Ocena: 2.33 / 5
Zachowanie pracownika ryanair który wpuszczał ludzi na płytę dzisiejszego lotu 13:10 do eindhoven było wręcz opryskliwe i złośliwe, pani bardzo złośliwa, nie mila
~Oszukany / 2020-05-22 17:29
Ocena: 2.33 / 5
Pieniędzmi za odwołane loty w kwietniu i maju obracają od pażdziernika 2019. A po żądaniu zwrotu odpisują, że w pierwszej kolejności zwracają pieniądze "klientom najbardziej wrażliwym". Czyli Polacy należą wg nich do podklientów. Żadnej konkretnej daty zwrotua bank ING odmawia wszęcia procedury charge back. Dlaczego polski ULC i rząd PIS pozwalają od lat latać takiemu oszustowi z polskich lotnisk. Nie głosuję za żadnego z PISu. Ryanair uważa mnie za podczłowieka, ING za idiotę a PIS za mięso wyborcze.
ZaletyŻadnych
WadyCelowa poltyka zaniechań korespondencji i braku komunikacji mailowej wraz z potwierdzeniami. W skrajych przypadkach nie ma żadnego dowodu na przeprowadzoną wymianę korespondecji. Typ działania pospolitego oszusta. Zalecam totalny bojkot Ryanair'a.
~Tomek / 2008-06-17 15:48
Ocena: 2.33 / 5
Ryanair to wielkie oszustwo. Lecialem z Wroc do Lond. Odprawa we Wroc OK. W trakcie przyjmowania bagazu w Lond-Stan dowiedzialem sie ze musze doplacic £16 za odprawe. Ale to jeszcze ja przezylem w odroznieniu do jednej pasazerki ktorej braklo £4 na doplate do bagazu i nie byla w stanie skolowac takiej kwoty. (wiec jej pozyczylem) ale dziewczyna zanosila sie placzem ze az ja przyduszalo po tym jak zostala potraktowana przez obsluge RYANAIR'a. Na koniec ta GRUBA i BRZYDKA angielka z RYANAIRA wydrukowala mi na karcie pokladowej brama nr 50 co bylo dosc GLUPIM zartem z jej strony bo gdyby samolot nie byl spozniony to ja bym sia na niego spoznil poniewaz moj samolot odlatywal z 54. ktora wcale nie jest - jakby sie moglo wydawac 4 bramy dalej, bo kazde ramie rozpoczyna sie od 1 do 10 , 11do 20 itd. Przygotujcie sie ze 4 rzedy siedzen na poczatku samolotu sa zarezerwowane dla osob mowiacych po angielsku, wiec ja moglem, ale 3 osoby ktore byly ze mna zostaly wyproszone do tylu samolotu pomimo tego ze bylismy ostatnimi osobami wchodzacymi na poklad. Stanowczo nie polecam tej firmy!!!!!!!!!! Stewardesy nie mowia po polsku (doswiadczylem tego w 2 przelotach) RYANAIR MA POLSKICH KLIENTOW W D..... .