strona 5 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Jerry / 2023-07-07 22:40
Balice..... Pani Ewelina ... niezwykły profesjonalizm i ogromną życzliwosc ..... każda Firma to LUDZIE..... gratuluję i dziękuję -
-
~Janusz / 2023-07-04 20:15
Kupiłem bilet do kolonii za 185zl,wziolem bagaż podręczny, nie pasował im.o 10cm skasowali 209 extra. Nie polecenia już nigdy więcej z nimi ZaletyBrakWadyLot spozniony, więcej z nimi nie polecenia -
~Paulina / 2023-07-02 14:25
Omijać szerokim łukiem. Szkoda, że w Polsce jest tak dużo lotów tą beznadziejną firmą i że człowiek jest czasami zmuszony tym czymś lecieć. Polityka firmy to dno dna, usługi kiepsko świadczone, wieczne opóźnienia i problemy na lotnisku z pierdołami. A jeśli chodzi o zwrot jakichkolwiek kosztów, to można zapomnieć. Firemka śmiechu warta :) -
~H2o / 2023-07-01 22:29
Lot Katowice Warna 30min w samolocie beż klimatyzacji wszyscy mokrzi dzieci płakały dopiero jak się wydarłem to otworzyli drzi i pozwolili z dziećmi podejść do drzwi ogólnie masakra ZaletyJeden wielki minusWadyJeden wielki minus -
~Darek / 2023-06-30 12:05
Tragedia nigdy więcej dwa loty przesiadkowe i oba spóźnione około 2 godziny każdy prze co doszło do spóźnienia na następny samolot obsługa nie chciała pomóc w żaden sposób w kontakcie z lotniskiem centrala . Jak usłyszałem jak płacą tak latają dno i wodorosty plus syf na pokładzie przez spóźnienia nie ma czasu na sprzątanie
poprostu . Nie wybierajcie połączeń z przesiadka na tą linie no chyba że będzie zapas 5 godzinnyZaletyZeroWadyMnóstwo -
~Raven / 2023-06-28 13:03
Zniszczona walizka uznane odszkodowanie przelew ponoć wyszedł ale na moje konto nie dotarł minał termin 14 dni roboczych
Twierdzą że zapłacili ale numeru przelewu nie mogą podać
Sprawa idzie do rzecznika praw konsumentowZaletyBrakWadyObsługa klienta -
~AM / 2023-06-27 20:20
Najgorsza firma świata. Lot się nie odbył, mimo ,że już siedzieliśmy w samolocie, nie było zgody na lot, nakazano nam wyjście z samolotu, zero kompetentnej obsługi, kilka godzin na lotnisku, zaproponowano nam lot -.... za tydzień , czyli wtedy kiedy już mieliśmy powrotny lot. Ponad rok czasu już się z nimi szarpię.Dziadoska, nierzetelna firma, oszustwo goni oszustwo. ZaletyZero zaletWadyJW -
~Jacek / 2023-06-26 14:12
Zaczynasz rezerwację na stronie, masz cenę 1 500 zł za bilety. Odświeżysz stronę w przeglądarce, cofniesz się, żeby cos sprawdzić, niechcący zamkniesz kartę z wybranym lotem. Próbujesz wyklikać ten sam lot jeszcze raz, cena za bilety to ponad 1800 złotych.
Ryanair proszę państwa. Jeśli tylko macie alternatywę - sugeruję unikać. -
-
~Krzysztof / 2023-06-21 13:27
Bardzo niemiła obsługa, opryskliwi, traktują ludzi wybiórczo i pobierają drakońskie opłaty za rzekomo za dużą walizkę która latała ich liniami wielokrotnie, jeszcze raz wspomnę że obsługa Ryanair w Katowicach to dramat ZaletyBrak -
~Dana / 2023-06-16 08:41
Obsługa w Pyrzowicach to tragedia
Panie są opryskliwe i nieuprzejme. Obserwują kolejkę w poszukiwaniu ofiar na dopłatę. A lecieć trzeba. -
~Oliwia / 2023-06-09 12:00
Nie polecam, straszne opoznienia, słaba organizacja, brak doinformowania pasazerow -
~olga / 2023-06-07 10:35
TRAGEDIA pod każdym względem. Począwszy od braku kontaktu z infolinią, przez wysokie ceny,
przeprawę przez rezerwację i zakup biletów a na końcu obsługę lotuZaletyżadne -
~ela / 2023-06-06 18:27
Zgubili mi bagaz. Powiedzieli ze bedzie do odbioru na drugi dzien. Przyjechalam nikt nawet nie zadzwonil ze bagaz znowu nie dolecial. Stracilam 2 godziny. Byl do odbioru po 5 dniach dopiero. Nikt problemu w tym nie widzial. Do dzisiaj po 15 dniach od zlozenia reklamacji nie mam jej rozpatrzonej. ZaletyBrakWadyOpryskliwosc i brak liczenia sie z cudzym czasem -
~Doris / 2023-06-03 22:12
Nie polecam omijajcie z bardzo daleka najgorsze linie lotnicze na świecie -
~Beata / 2023-05-31 08:21
Nastawiony na zysk,za wszystko trzeba dopłacać to skandal z mężem siedzieliśmy z dala od siebie w cenie biletu tylko torebka podręczna,do podróży Ryanair dopłaciliśmy prawie 1000 zł.
Jakie to tanie linie. Standard poniżej krytyki a cena jak za luksus.
Omijajcie tego przewoźnika.ZaletyBrakWadyCena,komfort lotu,dopłaty do wszystkiego,fatalna obsługa. -
~Faulbaum / 2023-05-27 14:55
Uwaga!!! Odprawa na lotnisku kosztuje 55 Euro za osobę. Na lotnisku zapłaciłem 165 Euro za 3 osoby, czyli koszt jednego biletu w obie strony. ZaletybrakWadyODPRAWA NA LOTNISKU JEST PŁATNA 55EUR od osoby!!! -
-
~Arni / 2023-05-17 13:37
Ryanair w Polsce to katastrofa, panie siedzące na odprawie odmawiają możliwości siedzenia obok siebie podczas lotu. W biurze podróży poinformowano nas ze jest taka możliwość i nie ma z tym problemu, panie na lotnisku nawet pomimo tego, ze chcieliśmy już dokupić miejsca obok siebie powiedziały nie, nie ma takiej możliwości i koniec. Natomiast podczas wylotu z Grecji wystarczyło powiedzieć na lotnisku, że chcemy siedzieć obok siebie, pani z uśmiechem na twarzy odpowiada nie ma problemu. Czyli okazuje się, że jest taka opcja… W ogóle samoloty w obie strony brudne, nie posprzątane, małe, brak działających nawiewów… Ogólnie w porównaniu z Enter Air to przepaść na korzyść Enter Air… Nie polecam! Lot o numerze RR7181 z Katowic… ZaletyBrak zaletWadyObsługa, czystość -
~Małgorzata / 2023-05-15 19:37
Za torebkę mająca 20cm/15cm zapłacłam dodatkowe 50€ WadyBez zakupu miejsca nie można zrobić odprawy.To jest bardzo nie eleganckie .Naciąga się pasażerów na dodatkowe koszty na siłę!!! -
~Dyrektor / 2023-05-07 18:58
Przewoźnik który gubi bagaże i ma cię serdecznie gdzieś, zero pomocy, radź se pan sam…! ZaletyNie występująWadyBrak zalet -
~DS / 2023-05-05 22:18
DYSKRYMINACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ RUCHOWĄ!
2 maja nie przyjęto nas (dwie osoby na wózkach inwalidzkich) na pokład samolotu z Krakowa do Alicante. Obsługa - dwie Panie- nie znające się na parametrach technicznych akumulatorów, stwierdziły, że nie spełniają warunków regulaminowych. Nie przyjmowały argumentów i dowodów, że są to akumulatory - w jednym wózku litowo-jonowe a w drugim żelowe, czyli obydwa bezpieczne do przewozu lotniczego.
Były aroganckie i upokarzające nas. Straciliśmy urlop, ponieśliśmy ogromne koszty- nie zwrócono nam za bilety, wynajem apartamentu w Hiszpanii, wynajem samochodu inwalidzkiego, koszty zatrudnienia trzech opiekunów, którzy mieli z nami lecieć. Jesteśmy zbulwersowani i upokorzeni całą tą sytuacją. DS
strona 5 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »