Witam,
Moja opinia nie dotyczy samego lotu, ale obsługi linii lotniczych. Strona internetowa szwankuje, nie wyświetla się kalendarz w sposób prawidłowy, nie można wybrać dat.
Skandaliczny brak kontaktu z infolinią, szczególnie dotyczącą pomocy specjalnej. Po kilku godzinach dzwonienia pani odsyła do napisania maila- według jej wskazówek w okreslonych zakładkach. Odpowiedź, że nigdzie go automat nie może zakwalifikować, kolejne próby dodzwaniania się. Owszem, miła pani na ogólnej infolinii, próbuje przełączyć do agenta od pomocy specjalnej. Ten niestety znów nie odbiera. Kolejne próby dodzwonienia się spełzają na niczym.
TRAGEDIA !!!!! a cała sprawa dotyczy banalnego dopisania koncentratora tlenu do biletu, bo po wysłaniu formularza ze strony brak jakiejkolwiek odpowiedzi przez ponad miesiąc!!!!!!
Najgorsza loinia lotnicza, z jaką kiedykolwiek miałam kontakt.Zaletyniestety brak
Wadytotalne lekceważenie klientów! Brak możłiwości kontaktu, wadliwie działająca strona, możliwości dodania do biletu jedynie usług , za które trzeba zapłacić, innych się nie doda, pomimo, że teoretycznie dodaje się do biletu