6 LAT
-
~jaros / 2013-01-27 21:22
ludzie narzekają na tego przewożnika nie wiem dlaczego.Trzeba wybrać między ceną lotu a jego komfortem.Korzystam już od dawna z tego przewożnika i nie narzekam.Za tak niska cenę ( w porównaniu z innymi przewożnikami )nie można zbyt wiele oczekiwać.Zawsze jednak jesli ktos tak narzeka może wybrać nasz Polski LOT. -
-
~Ola Olcia / 2012-07-10 20:03
Im very happy that there is a ryanair airlines, they are cheap, the flights are always on time, even before planing time. I can understand that cabin crew must work on the plain by saling things, but its normal, they work and they get money by saling things. Zaletyprice, fast flight, comfortable seatsWadynoneprise was 350zł in june, and 600zł in July kraków-trapani -
~Monika / 2012-06-29 23:04
Dziś wrocilam z Hiszpanii. Bujało... W drodze TAM też bujało... :(
Na pokładzie szopka.
Ludzie, miejsca z przodu pozostawia się wolne dla BALASTU, a nie z innych powodów/ względów!
Cena superZaletycenaWadytwarde lądowanie, trzęsie, loterie na pokładzie5 lat -
~frezer / 2012-01-10 22:31
Od kilku lat dość regularnie latam tymi liniami w obie strony na trasie Wrocław - Londyn(Stansted). Do tej pory zero problemów z bagażami (nic mi zginęło i nie było żadnych problemów z wagą walizek), zero problemów z odprawą (nikt mnie nie przeszukiwał itp.). Cały proces odprawy przebiegał jak dotąd bez większych zastrzeżeń no może poza tym, że tych kontroli i ciągłego pokazywania dokumentów (zwłaszcza we Wrocławiu) jest jak dla mnie za dużo. Tylko raz odwołano mi lot ale było to z przyczyn pogodowych (zima). Wczoraj we Wrocławiu przy odprawie przymykano oko na przekroczone llimity bagażu (miałem walizkę o kg cięższą i nikt nic nie mówił). To samo jest z bagażem podręcznym a nie raz widziałem jak ludzie taszczyli ze sobą spore torby lub walizki. Ja nigdy nie ryzykuję i zawsze tak się pakuję żeby nie było problemów z wagą bądź z rozmiarami bagażu. Zresztą chyba każdy ma w domu wagę i miarkę a jak nie to można je znaleźć na lotnisku. Ze zdziwieniem czytam informację, że komuś system zarezerwował lot na inny termin niż chciał. Podejrzewam, że ta osoba po prostu gdzieś popełniła błąd podczas dokonywania rezerwacji a teraz zwala winę na przewoźnika. Cenię sobie punktualność i tutaj duży plus dla Ryanaira bo przeważnie są na czas lub nawet przed czasem. Cóż mogę dodać, jeśli ktoś od taniego przewoźnika wymaga luksusów, to niech się przesiądzie do innych linii lotniczych. Ryanair nie jest idealny ale z mojego punktu widzenia nie mogę im nic wielkiego zarzucić. Niektóre problemy wynikają z tego, że Polacy lubią kombinować i próbują omijać limity udając, że regulaminy/przepisy ich nie dotyczą. Może to wina słabej znajomości języka ? Nie wiem...Pusty śmiech mnie ogarnia pod wpływem opinii, że pierwsze rzędy są rzekomo zarezerwowane tylko dla osób mówiących po angielsku. Ludzie ! większych bredni to już dawno nie czytałem. A to co się dzieje w samolotach lecących do/z Polski to temat na książkę i nie byłaby to bynajmniej laurka dla naszych rodaków. Lista waszych grzechów jest długa, więc najpierw sami przyjrzyjcie się swojemu zachowaniu a dopiero potem oceniajcie i krytykujcie. ZaletyW miarę przystępne ceny, punktualność, całkiem uprzejmy i cieszący oko personel na pokładzie :)Wadyzbyt częste kontrole dokumentów, zachowanie współpasażerów -
~kamila / 2011-09-07 23:17
nie polecam tych lini lotniczych. ostatnio jak lecialam mialam tylko bagaz podreczny ktory wazyl 8 kg, na lotnisku kupilam kilka rzeczy, obsluga przyczepila sie do tych rzeczy zakupionych po odprawie kazali mi schowac zakupy po czym zwazyli bagaz. byl oczywiscie za ciezki tak wiec zaplacilam 40 funtow!!!!nie bylam jedyna!!! Zaletyzadnych -
~pamcia77 / 2011-06-11 00:05
Naczytawszy się negatywnych opinii na temat linii ryanair byłam pełna obaw przed lotem z Poznania do Alicante i z powrotem. Jestem jednak bardzo mile zaskoczona, obsługa była bardzo miła zarówno na lotnisku jak i na pokładzie. W drodze do Alicante w obsłudze była bardzo miła Polka, tak więc nie jest prawdą, że zawsze obsługa jest tylko anglojęzyczna. W drodze powrotnej mój bagaż był o 1,5 kilograma za ciężki, pracownik ryanaira nie robił jednak żadnych problemów, nie musiałam nic dopłacać. Lądowanie w Alicante odbyło się po mistrzowsku, w Poznaniu nieco gorzej ale nie było żadnego grzmotnięcia o płytę jak to piszą niektórzy oceniający. Wydaje mi się, że dużo zależy od tego jaką sami prezentujemy postawę, wiele osób nastawionych jest bardzo roszczeniowo, kręci się po pokładzie tuż przed odlotem utrudniając obsłudze przygotowania do startu. Niektórzy wnosili wielkie walizy jako bagaż podręczny, czasami przejdzie a czasami nie, w drodze powrotnej jeden z pasażerów musiał pozbyć się laczków :) bo bagaż był ponad dozwolone gabaryty. Trzeba zapoznać się z wymogami i stosować się do nich, nie przekraczać wymiarów i wagi bagażu, nie kręcić się po pokładzie tuż przed odlotem,nie śmiecić w samolocie a potem dziwić się, że było brudno. Zaletyniska cena, miła obsługa, dobre samoloty-słabo odczuwalne niedogności związane ze startem i lądowaniem, które oczuwałam w samolotach innych linii, mistrzowskie lądowania pilotówWadybrak połączeń z Warszawy -
~ramzes / 2011-02-03 16:55
Na pdst.powyzszych opinii stwierdzam,że to towarzystwo niegdy wczesniej chyba nie latało smolotami i nie wie jak się zachować !!!! TYPOWE BURACTWO Z PROWINCJI !!!!! Zaletyszeroka oferta połaczeń w Europie za smieszne pieniądze,dzieki niej setki tysiecy {Polakow po raz pierwszy w zyciu lecialo samolotem-dla nich to awans spoleczny jak nigdyWadynie jest minusem,ze obsluga sie denerwuje jak wskoczy pijana i zarosnieta banda pijanych malolatow w dodatku nie znajaca slowa po angielsku,teraz juz lata zawsze polska obslugalatam od 2006 i odbylem z nim 72 loty po calej Europie-sa najlepsi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~latający / 2009-03-05 21:32
Bilet kosztował 1 zl (kupiony trzy miesiące wcześniej), no i tak okazało się, że za odprawę bagażową płacę SAM, kazali mi jak jakiemuś szmaciarzowi samemu ostęplować walizkę, samemu ją wrzucać do luku i jeszcze za to zapłacić...
Później w samolocie okazało się, że za trzeba płacić za toaletę :(((((((((( DNO TOTALNE,
jakieś grube babsko "puściła pawia" bo nażarła się przeterminowanych chipsów w promocji za 2,4 EURO!!!!!!!!!!!!
Przyszli posprzątać,baba zamknęła się w toalecie ze wstydu.
Podchmieleni robotnicy, lecący i do pracy (nasikali do wiadra z wodą którą myli podłogę).
Jezus MARIA!!!!!!!
NIGDY WIĘCEJ TAKICH LOTÓW.
Jakiś człowiek na koniec kłócił się o koszty pralni z obsługą, stwierdził że najpierw kobieta a później "robotnicy" pobrudzili jemu i jego zonie ubranie. Miał pecha...
Nie wiem czy mu oddadzą za ubrania, uciekłem jak najszybciej ....Zaletychipsy na przeczyszczenieWadypłatna toaleta!!!!!!!!!!!!!1miesiąc - 10 zł + koszty dodatkowe 750 zł -
-
gilon / 2008-12-23 18:15
zostawili mnie na lotnisku bo odlecieli za wczesnie ZaletyniemaWadywszystkolatalem kilka razy -
~strambus / 2008-07-30 12:18
Cena: zamawiałem bilet 2 miesiące wcześniej i w sumie lekko ponad 400zł zapłaciłem za lot 7.07.2007 do Irlandii i powrót w połowie sierpnia. Niby to był okres wakacyjny ale i tak cena była ok.
Jakość obsługi i oferta: Podczas obu lotów zawsze jedna stewardessa była z Polski, więc nie było problemów. Nie spotkałem się też z segregacja, że 3 pierwsze rzędy są tylko dla osób mówiących po angielsku. Ogólnie obsługa miła, choć próbują wciskać zdrapki, kawy itp.
Na lotnisku odprawa w zależności od tego jak późno się pojawiamy trwa kilka minut, najczęściej 2-3 stanowiska.
Ogólnie ode mnie pozytyw.ZaletyTanio, do celu, bez opóźnień.WadyNie każdy chce zdrapki, pijani Polacy wracający do domu ;)2 loty, około 400zł -
~Tomek / 2008-06-17 15:48
Ryanair to wielkie oszustwo. Lecialem z Wroc do Lond. Odprawa we Wroc OK. W trakcie przyjmowania bagazu w Lond-Stan dowiedzialem sie ze musze doplacic £16 za odprawe. Ale to jeszcze ja przezylem w odroznieniu do jednej pasazerki ktorej braklo £4 na doplate do bagazu i nie byla w stanie skolowac takiej kwoty. (wiec jej pozyczylem) ale dziewczyna zanosila sie placzem ze az ja przyduszalo po tym jak zostala potraktowana przez obsluge RYANAIR'a.
Na koniec ta GRUBA i BRZYDKA angielka z RYANAIRA wydrukowala mi na karcie pokladowej brama nr 50 co bylo dosc GLUPIM zartem z jej strony bo gdyby samolot nie byl spozniony to ja bym sia na niego spoznil poniewaz moj samolot odlatywal z 54. ktora wcale nie jest - jakby sie moglo wydawac 4 bramy dalej, bo kazde ramie rozpoczyna sie od 1 do 10 , 11do 20 itd.
Przygotujcie sie ze 4 rzedy siedzen na poczatku samolotu sa zarezerwowane dla osob mowiacych po angielsku, wiec ja moglem, ale 3 osoby ktore byly ze mna zostaly wyproszone do tylu samolotu pomimo tego ze bylismy ostatnimi osobami wchodzacymi na poklad.
Stanowczo nie polecam tej firmy!!!!!!!!!!
Stewardesy nie mowia po polsku (doswiadczylem tego w 2 przelotach)
RYANAIR MA POLSKICH KLIENTOW W D..... .ZaletyBrakWadyPrzeczytaj komentarz - to jeden wielki minus