Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 736 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aerogamer19 / 2016-08-20 22:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Powiem tu, że Ryanair to fajna linia. Jak na jej koszta. Ja nie polecę Wizzair ani Easyjet ponieważ na Rzeszów nie latają. Dobra to trasa dla Ryanaira, bo niema konkurencji. Moje wrażenia: gdy przyjechałem na lotnisko Rzeszów-Jasionka oraz odprawiłem się stałem w kolejce 1-szy. Bardzo mnie to ucieszyło. Kiedy poszedłem dalej do bramki nr. 2. Czekałem, czekałem aż w końcu przyleciał Weszliśmy na pokład. Obok nas stał jakiś samolot jakiś Izraelskich linii lotniczych. Do którego strażacy wchodzili z noszami. Ale mniejsza. Wystartowaliśmy. gdy już można było odpiąć pasy, odpiąłem i od razu usnąłem. Ale nie na długo, bo za 10 minut trzeba było puścić reklamę! Odpaliłem laptopa. Pomyślałem popykać w jakąś gierkę. Oczywiście NIE!!! Bo znowu trzeba zapiąć pasy!!! Dość denerwujące, ale w trakcie lotu coś się popsuło w tym i nie mogli puścić reklamy. YAAAAAAY. Ale nie tak źle. Siedziałem w miejscu 1B. Tu jest ilość miejsca na nogi ogromna!!!
    Wylądowaliśmy. Zabrałem bagaż i tydzień później wróciliśmy na lotnisko aby wracać do Rzeszowa. Odprawa dość wolna.
    Później siedziałem w dość wygodnym fotelu na Stansted (przy bramce). Wejście na pokład na miejsce 17C. Też dużo miejsca na nogi. Start i lot taki se. Ktoś był kto w samolocie opowiadał żarty po Polsku. Było fajnie. Spotkałem kierowce ciężarówki. Pogadałem z nim. Wylądowaliśmy i tyle szybko powrót do domu i po wejściu krzyknąłem: "Home sweet home!!!".
    ZaletyRyanair jest wszędzie. Niema lotniska gdzie go niema praktycznie,
    Jest to linia bezwypadkowa,
    Kolory wnętrza nie wiem jak wam, ale mi się podobają,
    Bilety są bardzo tanie,
    Mało sytuacji awaryjnych (Wypadnięcie masek, lądowania awaryjne itp.),
    Tania odprawa.
    WadyNiewygodnie,
    Drogo (Catering),
    Obsługa niezbyt miła,
    Bardzo głośne reklamy.
    Brzydkie nowe "Boeing Sky Interior"



    Latam tą linią 3 lata. Lot to FR2134 i FR2135 (Londyn Stansted - Rzeszów Rzeszów - Londyn Stansted)
  • ~Isey1970 / 2016-08-02 18:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Pozornie cenowo wygląda fajnie ale ten przewoźnik to ukryta lipa dla klienta !!!! Wszystko dobrze jak zamawiasz bilety i nie dokonujesz żadnych nawet najmniejszych zmian po upływie 24 godzin od ich zamówienia. Po tym czasie zaczyna się czysta bandytka i zdzierstwo które przekracza koszt zakupionego biletu. Mój bilet kosztował w promocji ok 250 zł za osobe. A potem się zaczęło: na 3 tygodnie przed wylotem chciałem zmienić dane osobowe na bilecie jednego ze współtowarzyszy podróży i od razu pojawiły się opłaty i to lichwiarskie. Za zmiane danych jednego z pasażerów zapłaciłem 522 zł. Tym samym ten bilet łącznie kosztował po zmianie ok 770zł podczas gdy w dniu dokonywania zmiany cena biletu tego lotu na stronie Ryanair w internecie wynosiła 380zł :-)) Nie licze już nawet kwoty za koszt połączenia telefonicznego w wysokości 2,08 zł brutto za minutę oczywiście na koszt klienta. Ogólnie niby wszystko jest w regulaminie tej linii ale czy jest ona przyjazna pasażerowi WĄTPIĘ liczy się tylko ZYSK tylko czemu w tak perfidny sposób. Bardzo mało jest takich linii lotniczych które tak zdzierają z klienta przy zmianach w rezerwacji w okresie tak odległym do czasu realnego wylotu a trochę się nalatałem różnymi liniami i wiem co piszę. Chodzi o minimum poszanowania klienta i minimum zasad partnerskich my latamy wy dzieki temu zarabiacie ale nie za wszelka cene ukrytymi haczykami w regulaminie opisanymi pod piata gwiazdka :-). Moze po prostu warto doliczyć uczciwie te kilka złotych wiecej do każdego biletu i nie bawić się w ciułanie ukrytymi opłatami za zmiany w rezerwacji. Niby linie Irlandzkie ale marketing i sposób myślenia chyba jednak szkocko - rosyjski. Wiem jedno ja nie zbiednieje na tej gównianej sytuacji a Ryanair nie zostanie też dzieki temu najbogatszą linia roku. Niemniej niesmak zostaje i osobiście zawiodłem sie bardzo na tym przewoźniku Pisze to aby ostrzec innych i żeby wiedzieli że W TEJ LINII WSZYSTKO JEST CACY DO CHWILI GDY NIE CHCECIE CZEGOS ZMIENIĆ - OD TEGO MOMENTU ZACZYNA SIE KROJENIE WASZEGO PORTFELA :-))
    WadyPozornie cenowo wygląda fajnie ale ten przewoźnik to ukryta lipa !!!! Wszystko dobrze jak zamawiasz bilety i nie dokonujesz żadnych nawet najmniejszych zmian po upływie 24 godzin od ich zamówienia. Po tym czasie zaczyna się czysta bandytka i zdzierstwo które przekracza koszt zakupionego biletu. Mój bilet kosztował w promocji ok 250 zł za osobe. A potem się zaczęło: na 3 tygodnie przed wylotem chciałem zmienić dane osobowe na bilecie jednego ze współtowarzyszy podróży i od razu pojawiły się opłaty i to lichwiarskie. Za zmiane danych jednego z pasażerów zapłaciłem 522 zł. Tym samym ten bilet łącznie kosztował po zmianie ok 770zł podczas gdy w dniu dokonywania zmiany cena biletu tego lotu na stronie Ryanair w internecie wynosiła 380zł :-)) Nie licze już nawet kwoty za koszt połączenia telefonicznego w wysokości 2,08 zł brutto za minutę oczywiście na koszt klienta. Ogólnie niby wszystko jest w regulaminie tej linii ale czy jest ona przyjazna pasażerowi WĄTPIĘ liczy się tylko ZYSK tylko czemu w tak perfidny sposób. Bardzo mało jest takich linii lotniczych które tak zdzierają z klienta przy zmianach w rezerwacji w okresie tak odległym do czasu realnego wylotu a trochę się nalatałem różnymi liniami i wiem co piszę. Chodzi o minimum poszanowania klienta i minimum zasad partnerskich my latamy wy dzieki temu zarabiacie ale nie za wszelka cene ukrytymi haczykami w regulaminie opisanymi pod piata gwiazdka :-). Moze po prostu warto doliczyć uczciwie te kilka złotych wiecej do każdego biletu i nie bawić się w ciułanie ukrytymi opłatami za zmiany w rezerwacji. Niby linie Irlandzkie ale marketing i sposób myślenia chyba jednak szkocko - rosyjski. Wiem jedno ja nie zbiednieje na tej gównianej sytuacji a Ryanair nie zostanie też dzieki temu najbogatszą linia roku. Niemniej niesmak zostaje i osobiście zawiodłem sie bardzo na tym przewoźniku Pisze to aby ostrzec innych i żeby wiedzieli że W TEJ LINII WSZYSTKO JEST CACY DO CHWILI GDY NIE CHCECIE CZEGOS ZMIENIĆ - OD TEGO MOMENTU ZACZYNA SIE KROJENIE WASZEGO PORTFELA :-))
  • ~Joanna / 2016-07-17 21:19
    Ocena: 4.25 / 5
    Uważam że jest to bardzo dobra linia lotnicza nie zgadzam się z absurdalna opinia ze jesss tam syf bo podczas moich lotów nigdy mi się to nie przytrafiło
  • ~Atiuszb / 2016-07-12 20:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Trudną do zaakceptowania wadą są regularne opóźnienia lotów. Bardzo często (2-3 razy w miesiącu) latam do Niemiec od prawie roku. Początkowo opóźnienia były niewielkie (do 30 min) i sporadyczne. Od 3 miesięcy nie udało mi się ani razu dolecieć w zaplanowanym czasie. Minimalne opóźnienie to 1 godzina, a maksymalne to 3 godziny. Piloci nie próbują minimalizować opóźnień wynikających z późnego przylotu z poprzedniego rejsu, a wręcz dokładają kolejne czekając z pasażerami prawie godzinę nie wiadomo na co na płycie lotniska, czy też bez sensu wydłużając lot który zazwyczaj trwa 1 godz 30 min. do prawie 2 godzin przy dobrej pogodzie (bez turbulencji).
    ZaletyPrzystępna cena
    WadyOpóźnienia lotów
  • ~Jerzy / 2016-07-06 14:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Polecam używać Ryanair, bo ceny przelotów bardzo atrakcyjne, chociaż komfort na pokładzie samolotów kiepski. Odradzam za to bardzo zakup jakichkolwiek usług dodatkowych, jak np. wynajem samochodu, ubezpieczenia, itp. Ja niestety ten błąd popełniłem i mało, że cena samochodu była wyższa niż w innych wypożyczalniach, to dodatkowo ubezpieczenie pojazdu nabywałem u pośrednika (też poprzez stronę Ryanair), z którym wypożyczalnia nie miała żadnego kontaktu. W efekcie niewielkiego zdarzenia drogowego (porysowane lusterko zewnętrzne) przy zdawaniu auta ściągnięto mi z karty równowartość 5,5 tys. zł, jako zabezpieczenie wkładu własnego i już ponad miesiąc dochodzę jego zwrotu walcząc z ubezpieczalnią i przedkładając wciąż dodatkowe żądane dokumenty (które indywidualnie muszę pozyskiwać kontaktując się z wypożyczalnią tracąc przy tym czas i nerwy ... i oczywiście opisując wymagania ubezpieczyciela w języku obcym).
    ZaletyTanie ceny biletów lotniczych i bogata siatka połączeń.
    WadyFirma nieprzyjazna dla klienta i nastawiona na wydojenie go gdy tylko zdecyduje się na skorzystanie z oferowanych usług dodatkowych
  • ~Łukasz / 2016-05-31 13:16
    Ocena: 4.25 / 5
    Jak to w latającym autobusie. Szybko i tanio, a że mało miejsca na nogi, to trudno, te 2-3h można przecierpieć i znaleźć się za naprawdę niewielkie pieniądze w pięknych europejskich miastach. :)
    korzystałem parokrotnie
  • ~Grzegorz / 2016-05-16 15:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam, Ryanair to jedna wielka firma krzak. Dowiadujemy się o tym, dopiero kiedy coś pojdzie nie zgodnie z planem...W moim przypadku wynająłem auto poprzez stronę Ryana, zapłaciłem za wynajem plus ubezpieczenie, konieczne aby za auto nie została pobierana kaucja. 0czywiście na miejscu okazało się że muszę dopłacić drugie tyle ile wynosił podstawowy koszt wynajmu, gdyż wynajmujący nie uznawał ubezpieczenia sprzedanego przez Ryan. Nocka na lotnisku, cały wyjazd nic nie załatwiłem (a nie byłem na wczasach), koszta poniesione i tu zaczynają się schody. Infolinia Ryana umywa ręce i odsyła mnie do firmy, ktora dla nich obsługuje wynajem aut. Raz, że jest to niezgodne z prawem, dwa firma, do ktorej odsyła Ryan nie istnieje. Zgłosiłem sprawę do Europejskiej Federacji Konsumenta (żadna ze służb polskich nie chciała przyjąć zgłoszenia, gdyż siedziba firmy znajduje się w Dublinie i nie posiada innych placowek. Fakt, że łamane jest prawo RP służby te miały w dupie. Ryan każe sobie wysyłać maile do centrali w Dublinie, po ang, czas odp to 30 dni, także życzę powodzenia w załatwianiu czegoś z tymi złodziejami. Unikać jak ognia wszelkich usług polecanych przez tych oszustow!!!
    Zalety- Ceny - Liczba połączeń
    Wady- Złodzieje - 0szuści - Brak możliwości kontaktu - Łamanie prawa RP
  • ~Agnieszka / 2016-05-10 15:51
    Ocena: 4.75 / 5
    Duża siatka połączeń z Polski, wszystkie loty do tej pory miałam punktualne.Bardzo miła i pomocna obsługa.Obsługa bardzo się stara. Bilety na niektóre kierunki mogłyby być troszkę tańsze.
    Zaletymożna mieć bagaż podręczny cięższy niż 10 kg i się nie czepiają
    Wadyzbyt wysokie ceny biletów na niektóre kierunki
  • ~lm1 / 2016-03-31 16:10
    Ocena: 3.75 / 5
    to fajna linia lotnicza
    Zaletyfajne logo
    Wadyniema
  • ~Agulak / 2016-03-29 22:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Lot z Brukseli do Krakowa. Ryanair wylądował przed czasem,lądowanie delikatne, lot bez problemów. Obsługa miła. To, że na pokładzie samolotu sprzedają produkty nie jest żadnym problem. Szybciej upływa czas. Polecam.
  • ~Raf / 2016-03-29 13:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Lecąc do Londynu i z powrotem czułem się jak na arabskim bazarze, obsługa całą drogę nie dawała odpocząć, poczytać książki, całą drogę biegali z serwisem szturchając bliżej siedzących, wciskali jakieś losy, jedzenie, kosmetyki i alkohole po prostu żenada. W innych liniach jest podobnie ale w Ryanair doprowadzili to do extremum ! Na dłuższych trasach może to być irytujące.
    ZaletyCena
    WadyNamolność
    leciaem 2 razy, kupiłem też bilety na letni sezon.
  • ~MAWOJ / 2016-03-29 09:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Właśnie siedzę trzecią godzinę na lotnisku w Modlinie i czekam na naprawę oświetlenia samolotu do Londynu. Nikt nic nie wie. Rysnair miał wydawać bony na posiłki i napoje, ale po zadaniu pytania obsługa zniknęła i nie ma nikogo. Siedzimy na brudnej posadzce bo krzeseł wystarcza dla kilu osób a pasażerów komplet.
    ZaletyNie ma
    WadyWszelkie możliwe. Nigdy wiecej Ryznair. Dla tej linii obowiązuje zasada: klient nasz wróg
    Internet, czego ogromnie żałuje
  • ~pasażer / 2016-03-09 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    leciałem tymi liniami na Sycylie i nie da się nic pochwalic.niewygodne fotele , mało miejsca na nogi , obsługa nie mówiła po polsku pomimo że lot był wyczarterowany , tak że właściwie można było tylko domyślać się co one mówiły.pilot w trapani wylądował jak wozem żelazniakiem.oczywiście nie wspomnę że bilety pomimo że lista pasażerów była dużo wcześniej podana każdy miał w innej części samolotu.Moim zdanie ludzie powinni byc informowani że taniośc nie idzie w parze z wygodami
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Ewa / 2016-03-07 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    zakupilam bilet wwa - wroclaw 107 pln w dwie strony. niby tak tanio.. Przy dokonywaniu odprawy online szukalam opcji dodania duzego bagazu. opcja nie byla dostepna. Pomyslalam ze musi byc w cenie biletu. na lotnisku okazalo sie, ze bylam w bledzie i teraz musze doplacic za walizke o wadze ponad 15 kg 250 pln w 1 strone!!!! lub przepakowac czesc do podrecznego i wtedy zaplace "jedyne" 153 zl w 1 strone. po dokonaniu operacji przepakowania okazalo sie, ze moge placic tylko gotowka! w kolejce do samolotu byl ogromny tlok, odprawa szla w zolwim tempie. w samolocie scisk i zero profesjonalizmu ze strony obslugi. To byla moja 1sza i ostatnia przygoda z tymi oszustami.
    ZaletyZadnych
    Wadyoszustwo, manipulacja, nabijanie w butelke, traktowanie pasazerow przedmiotowo
  • ~Dd82b / 2016-02-29 12:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, w sobotę w gdańsku miały odbyć się zawody levrone pro classic + fit festiwal oraz debiuty . 3-4 miesiące temu z wójkiem kupiliśmy bilety na zawody 1bilet 200 zł. Mieliśmy wylecieć z Modlina o godzinie 7 50. O godzinie 7 35 zostaliśmy poinformowani że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych, przybędzie z pół godzinnym opóźnieniem. Za 45 minut znów pojawiła się informacja że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych nie wyląduje w Modlinie, zostanie przekierowany na lotnisko Chopina. Obsługa kazała czekać 30 minut na dalsze informacje. Później zostaliśmy poinformowani że lot został odwołany i kto chce ubiegać się o zwrot biletów proszony jest o udanie się do kasy. Obok na Gate 4b samolot który miał lecieć do Wrocławia, został przekierowany na lotnisko Chopina, lotnisko Modlin podstawiło autobusy dla pasażerów z lotu do Wrocławia które miały ich dowieźć na lotnisko Chopina skąd mieli wylecieć do Wrocławia. Pasażerowie którzy mieli lecieć do Gdańska zostali potraktowani jak śmiecie i zostali zostawieni w polu 50 km od Warszawy. Nie zostały podstawione żadne autobusy, choćby które dowiozły by nas do centrum. Każdy musiał wrócić na własny koszt, na własną rękę, dziewczyna która miała wystąpić na tych zawodach, zapewne przygotowywała się kupę czasu, a przez tak bezinteresowne zachowanie obsługi jej występ stał pod znakiem zapytania. Nie zdążyliśmy na zawody wydaliśmy 600 zł żeby dowiedzieć się że samolotu nie będzie i mamy robić co chcemy, zostaliśmy potraktowani chamsko i beszczelnie. Nie polecam tego przewoźnika, oraz proszę trzymać się od lotniska Modlin jak najdalej.
    Zaletybrak zalet
    WadyNie wyszkolona obsługa, brak szacunku dla pasażerów, brak jakich kolwiek porad, 0 współpraca z pasażerami
  • ~Kaśka / 2016-02-10 15:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Nasza przygoda z Ryanairem zakończyła się jednak pozytywnie.Dostaliśmy zwrot poniesionych kosztów.
  • ~Kaśka / 2016-02-01 18:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Do tej pory ok,ale ...26.01.2016 mieliśmy wracać z Girony do Krakowa.Wieczorem 25.01 dostajemy maila,że lot odwołany i róbta,co chceta.Czat i wszelki kontakt z Ryanairem tylko do godziny 18/18.30.
    Na drugi dzień niekomunikatywna osoba na czacie oferuje nam połączenia...31-01. do Modlina lub 02.02 do Krakowa.Chcemy,żeby poszukała łączonego lotu do Krakowa.Odpowiada,że nie ma.
    Nikt się nami nie interesuje i nikt z własnej woli nie jest chętny do udzielania informacji.Trzeba ciągnąć za język-chodzi o pracowników Ryanaira
    Wylatujemy zatem 4 dni później zamiast do Krakowa to do Modlina.
    Wydanie więcej kasy niż planowaliśmy,rezerwowanie dodatkowych noclegów,pranie w pralni ciuchów,błagalne telefony do pracy o przedłużenie urlopu i nerwy,nerwy,nerwy...
    Czy tańszy bilet od Ryanaira wart jest tego wszystkiego
    Zaletytanie bilety,miła obsługa w samolocie
    Wadyopisane wyżej
  • ~Tadeusz / 2016-01-30 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Brak komunikacji. Samolot lądował w Gdańsku zamiast w Bydgoszczy. Przetransportowano pasażerów, jednak zamiast wylądować w Duseldorfie wylądował w Koln Bonn, o czym nikt nie został wcześniej poinformowany. W Koln żadnej obsługi i informacji. Takie linie powinni zlikwidować. Sprawa nadaje się do sądu. Brak ludzkiego traktowania. Brak w ogóle myślenia i mózgu
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo. kłamstwo. nieuczciwość. manipulacja
    .
  • ~Paula / 2015-11-14 05:25
    Strona internetowa jak i mobilna w obsłudze najgorsza z jaką się spotkałam!!!!!!!!!
  • ~Zażenowana / 2015-11-06 07:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenujący poziom obsługi, zero informacji i zero alternatyw w sytuacji odwołania lotu. Lot do Aten początkowo przekierowany z Modlina na Okęcie, po wygonieniu ludzi na dwór w zimnie musieliśmy czekać na autobus do Warszawy, który ostatecznie nas tam nie zabrał bo lot został ( nie wiadomo dlaczego) odwołany!zostaliśmy zostawieni sami sobie, bez informacji, bez transportu do chociażby Warszawy w środku nocy i bez żadnej alternatywy. Przebukowanie lotu?oczywiście, ale tylko w 1 stronę!!!żenada, żeby w XXI w tak traktować pasażerów. zawiodłam się i będę mijała te linie szerokim łukiem
    Zaletybrak
    Wadymasa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 736
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4619
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992