WadySame wady.Nie ma żadnych zalet.Omijac z daleka.
strona 34 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »
-
~Jarek / 2017-09-24 15:20
Nie polecam nikomu.Brak kontaktu w języku polskim pomimo dzwonienie na infolinie z nr tel w Polsce.Jezeli macie jakieś problemy z wypożyczalnia na miejscu odbioru auta i nie umiecie angielskiego nic nie załatwicie przez telefon.Ja zapłaciłem za wynajem auta na 15 dni 165 eu ryanair a na miejscu 400 w Barcelonie .Szok .W sumie padaczka fiesta na 15 dni kosztowała mnie 650 eu z ubezpieczeniem tak mnie wydymali.Mialo być tylko 165 eu..Syf zero profesjonalizmu i kontaktu. -
-
~dajzyc / 2017-09-10 11:18
Śmiech na sali, milion wolnych miejsc w samolocie, odprawa zrobiona na 4 dni przed wylotem, 2 bilety i oczywiście miejsca na początku i końcu samolotu, ryanair robi się coraz większym naciągaczem, żeby tylko dokupić zmianę biletu, ZaletytotalnybrakWadynaciąganie -
~Kasia / 2017-09-02 18:15
Miałam szczęście podczas dzisiejszego lotu z Belfastu do Gdańska (tj. 02.09.2017), poznać wspaniałą ekipę stewardów z Polski, którzy przez całą podróż umilali podróżującym czas swoim nie powtarzalnym poczuciem humoru. Dawno się tak nie śmiałam, wszyscy się śmieliśmy do łez. Przy okazji oczywiście wyśmienicie opiekowali się nami. To kolejny mój lot tymi liniami, wszystkie były OK, ale ten na długo pozostanie mi w pamięci. ZaletyNiska cena biletów, częste promocje, dobra opieka na pokładzieWadyNiektóre samoloty są już bardzo stare i komfort lotu też jest gorszy. -
~Lukasz / 2017-08-25 12:14
Szkoda czasu i nerwów obym nigdy wrzucić nie miał z nimi stycznośći. Poziom obsługi jak i (mogę z czystym sumieniem napisać po drugim spotkaniu z nimi) całej firmy zaliczam na poziomie zerowym. ZaletyBrakWady szkoda się rozpisywać i tracić cały dzień dla na nich jedna prosta wada. Nie ma żadnych zalet.Dobrze napisane produktu tylko brakuje zakończenia przeterminowany -
~Tomasz - / 2017-07-27 12:31
Po przybyciu na lotnisko w Poznaniu dowiedzieliśmy się z rodziną że lot jest opuzniony o 15 min do Alicante -w sumie po 45 minutach wsiedliśmy na pokład samolotu.Obsługa zmęczona lotem z Alicante już miała dość wszystkiego -przynajmniej sprawiali takie wrażenie.Zapłaciłem za przelot w dwie strony 3,500 zł za 4 osoby i jeszcze na odprawie przez neta miałem dopłacić 200 zł za miejsca obok siebie,stwierdziłem że to przegięcie i po wylosowaniu miejsc siedzieliśmy jedno za drugim.W samolocie dogadaliśmy sie z wiarą odnośnie miejsc i udało się usiąść obok siebie.Przy lądowaniu poczułem bardzo mocny ucisk w uszach i do wieczora czułem jak bym miał wodę w uszach,tłumaczyłem sobie to tak że pierwszy mój lot i może tak musi być.Po miłym wypoczynku na słonecznych plażach Hiszpanii nastąpił ''czarny powrót do Polski''-odprawa przez neta,oczywiście porozrzucani po całym samolocie,spuzniony lot o 20 minut i gdy już znalezliśmy się w powietrzu córka zamówiła czekoladę na gorąco.Zmęczona życiem stewardesa podała córce kubek z nie domkniętym dekielkiem i córka poparzyła sobie nogi.Steward który asystował ''zmęczonej''chcąc pomóc wedle procedur ''ryanair'' został powstrzymany przez panią doktor, siedzącą nie daleko całej sytuacji-mówiąc żeby nie smarował tego żadnymi maściami tylko okłady lodem.PO INTERWENCI pani doktor ''steward''poleciał po pismo na którym musiała się podpisać w związku z jej zaleceniami.''Zmęczona ''stewardesa zapadła się pod ziemie i pojawiła się ''czeszka''stewardesa która rozumiała po polsku i nawet odpowiadała w bardzo przybliżonym języku do naszego dlatego nazwałem ją ''czeszka''Przez trzy godziny małżonka i pani Magda które siedziały obok córki trzymały jej lód na nogach wydawany przez ''Czeszke''w papierowych torebkach i w workach foliowych.Po przylocie na lotnisko udzielono nam fachowej pomocy przez ratowników straży pożarnej na ławicy w Poznaniu.Ratownik powiedział nam że najwięcej przypadków na tych liniach są poparzenia .Do końca tego'' czarnego lotu''ani razu nie przyszła ''zmęczona stewardesa''przeprosić z zaistniałej sytuacji i jestem bardzo zniesmaczony zachowaniem pracowników ryanair .Chciałbym jeszcze dodać że po wylądowaniu nie odczuwałem żadnego ucisku na bębenki i z całą pewnością lądowanie w Alicante było winą zbyt szybkiego schodzenia przy lądowaniu.To była moja pierwsza, a zarazem ostatnia przygoda z RYANAIR!!! NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyDODATKOWE KOSZTY PRZY ODPRAWIE /OPÓŹNIENIA W ODLOTACH /DROGIE-TANIE LINIE/ZAMULONA OBSŁUGA/BRAK PRZESZKOLENIA OBSŁUGI/MAŁO MIEJSCA W SAMOLOCIE/SPRZEDAŻ ZDRAPEK I INNYCH RZECZY W SAMOLOCIE/BRAK KOMUNIKACJI W JĘZYKU POLSKIM/ -
~les / 2017-07-27 07:46
krok po kroku rezerwacji i bilet staje się juz nie tak atrakcyjny. WadyWada nr 1. Właśnie zrobiłem odprawę. Jak miło wszyscy siedzimy osobno w srodeczku choć miejsca są koło siebie. Tak więc następne wyciąganie kasy.
nr 2. zmiana daty podróży, lepiej kupić nowy bilet bo taniej, w konkurecji wizz rok temu miłe zaszkoczenie było tanio
nr 3. targ na pokładzie, perfumy, loteria, choć nie wiem czy się coś nie zmieniło, bo ostatnio długo nie leciałem tymi liniami, zobaczę za kilka dni. -
~Norwegian / 2017-07-19 08:15
Ceny to maja jakby na ksiezyc sie lecialo do tego obsluga niemila a piloci maja za malo godz wylatanych chyba. ZaletyNie maWadyBez wifii na pokladzie -
~Skri1903 / 2017-07-12 22:03
Ceny nie są wcale takie niskie. Zarabiają na Nas - Polakach pracujących za granicą krocie. Porównywałem w okresie przedświątecznym loty z miejsc gdzie Polacy pracują i jadą do Polski na święta. Nie znalazłem tańszego bilety niż 250 euro. Natomiast loty np z Dublina do Madrytu - 25 euro. Z Londynu do Rzymu 20 euro. Czy nie jest oto chamstwo!!!! Zaletyduża siatka połączeń - ale mam nadzieje, ze bedą miec większa konkurencję. Zaczynają obrastac w piórka i być aroganccy. Nie szanują klienta. Zarobek przede wszystkim a potem dopiero klient. Ale takie podjeście żle się na ogól kończy.WadyBandycki system rozdzielania rodzin przy przydzielaniu losowym miejsc. Jest to próba wyłudzenia dodatkowych pieniędzy by rodzina była razem. CHAMSTWO!!!!!KATOWICE -
-
~Książkocholiczka / 2017-07-12 15:31
Musiałam czekać ponad 5 h i nadal czekam.Zepsul sie samolot i nie zadnego awaryjnego. Obsluga nic mie mowi WadyJak sie zepsuje samolot nie ma awaryjnego -
~anetakulig / 2017-06-30 22:49
niemiła obsługa, brak elastyczności, brak odpowiedniego podejścia do klienta, brak wyrozumiałości, niechęć rozwiązania problemu, najlepiej nie wpuścić na pokład ( tak też się stało) a przy tym nie zwrócić pieniążków za lot, i co z tego, ze posiadam Kartę Dużej Rodziny, wczasy wykupione, na nic zdały się moje prośby, syn zrozpaczony... jak dziecku wytłumaczyć, że Ryanair nie zamierza pozwolić nam wejść do samolotu, skandal!!! ZaletytanioWadyniemiła obsługa, brak elastyczności, brak odpowiedniego podejścia do klienta, brak wyrozumiałości, niechęć rozwiązania problemu, najlepiej nie wpuścić na pokład ( tak też się stało) a przy tym nie zwrócić pieniążków za lot, i co z tego, ze posiadam Kartę Dużej Rodziny, wczasy wykupione, na nic zdały się moje prośby, syn zrozpaczony... jak dziecku wytłumaczyć, że Ryanair nie zamierza pozwolić nam wejść do samolotu, skandal!!! -
~Yossarian / 2017-06-14 22:39
Latam tymi liniami od 2012 roku. Kwestia ceny jest kwestią sporną. Jak na tanie linie lotnicze, to tak tanio nie jest. Niemniej jednak taniej niż w LOT na przykład. Obsługa spoko, muszą biegać i wciskać zdrapki, perfumy i inne tego typu atrakcje. Cztery godziny lotu przy tak upchanych siedzeniach i 176 cm wzrostu, bywają męczące. Da się przeżyć.
Ale to co mnie spotkało dzisiaj, to już po prostu przegięcie. Odprawiam rodzinę, cztery osoby. Totalny rozrzut po samolocie! Ale jest informacja: nie podoba Ci się? Klikam i moim oczom ukazują się wolne miejsca. Trzy obok mnie w jednym rzędzie! Ale automat tak nie przydzielił, choć poprzednio, nie jeden raz, przy jednej odprawie przydzielał miejsca obok siebie. Nagle zmiana, trzeba zarobić za wszelką cenę. Wulgaryzmy same cisną się na usta. Niezłe zdzierstwo! -
~Ewelina / 2017-05-13 21:42
Kiedy zaczęłam latać tymi liniami byłam zadowolona, ale teraz to przesadzają!!! Firma chce zgarnąć więcej kasy więc MUSISZ wykupić miejsca siedzące jeśli chcesz siedzieć obok osoby Ci towarzyszącej bo inaczej nawet jak robisz wspólnie odprawę to jedną osobę posadzą na początku pokładu, a drugą na końcu!!!!! Ździercy śmierdzący !!!!! ZaletybrakWadyprzymusowa opłata za miejsca siedzące obok siebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!korzystam od 2013 do teraz (2017) -
~Jaro / 2017-03-28 21:16
Błędy na stronie, brak telefonu lub maila, nie ma jak zgłosić błędów
FIRMA KOGUCIK!
pełna olewka klientaWadymasakra z kontaktem -
~Ktos / 2017-03-26 19:44
Bardzo niewygodne fotele. Podczas loty wciskaja swoje produkty. Niemila obsluga ZaletyTanie -
~Artur / 2017-02-11 15:46
Wypozyczylem auto w ryanair przez internet na miejscu okazalo sie ze dostalem auto w nizszej klasie niz zaplacilem i najwazniejsze; po powrocie okazalo sie ze ryanair pobral mi kase z karty kredytowej i osobno wypozyczalnia (budget) tez mi pobrala czyli dwa razy zaplacilem za auto klasy nizszej......... Zaletyzadnych, no moze ze ostatni raz wypozyczylem w ryanair auto!!!!!! -
~stachu / 2017-01-30 00:27
Z tanich lini chyba najlepsza. Dwa bagaze za darmo, tanie loty, bez opoznien. Wiadomo ze napoje i jedzenie w samolocie drogie ale musza na czyms zarobic ;)Pierwszy raz jecialem i przed lotem naczytalem sie negatywow a tu taka niespodzianka. Dodatkowo fajan obsluga on line. ZaletyTanio, terminowo, podwojny bagaz za darmo, mila obslugaWadyDrogo na pokladzie, ale nie ma obowiazku kupnalot modlin - edyburg -
-
~Maja / 2016-12-20 16:04
Szkoda słów ! Opóźnienia, brak szacunku do klienta, ignorancja obsługi, brak informacji ile jeszcze czasu będziemy oczekiwać na odprawę, wpuszczenie do samolotu, bądź start. Samolot nie uprzątnięty po poprzednim przewozie, ludzie przylatujący nie zdążyli wyjść dobrze z samolotu, a kolejni pasażerowie byli od razu wpuszczani na pokład. ŻENADA ! ZaletybrakWadyopóźnienia, brak szacunku do klienta, ignorancja obsługi, brak informacji ile jeszcze czasu będziemy oczekiwać na odprawę, wpuszczenie do samolotu, bądź start. Samolot nie uprzątnięty po poprzednim przewozie, ludzie przylatujący nie zdążyli wyjść dobrze z samolotu, a kolejni pasażerowie byli od razu wpuszczani na pokład. ŻENADA !4 lata korzystam z usług Ryanair gdyż są to jedyne tanie linie lotnicze obsługujące lotniska z których korzystam. Ceny nieadekwatne do jakości usług. -
~bogdan / 2016-10-04 13:34
Jezdzilem kilka razy w roku z Katowic do Alicante. W ybieglytm roku skonczyly sie wyloty, Slask i czestochowskie to ponad 6 mln ludzi. POSTULUJE POWROT WYLOTOW LINIOA DOBRA NJIGDY NIE BYLO DUZYCH SPOZNIEN -
~krys-marek / 2016-09-12 23:33
Jeśli liczycie ,że te linie dowiozą Was o czasie to Wasz ogromny błąd . Spodziewajcie się ,że minimum 40 min macie do tył.W ostatniej chwili ogłoszą ,że mają opóżnienie 50 minut. Dla nich podróżny jest nie ważny . ODRADZAM te LINIE , nie warto kusić się na niską cenę. Zaletypersonel pokładowy stara się załagodzić wściekłość pasażerów w czasie wolnym , między wciskaniem różnych produktów ,łącznie ze zdrapkamiWadyZero punktualności -
~Pam / 2016-09-06 13:38
Tydzien temu wracalam z Lizbony do Warszawy... Niedość, ze czekaliśmy na spóźniony samolot ponad 2 godziny, nie zapewniona nam zadnych udogodnień (i nie mowie tu o jedzeniu, piciu, ale chociaz miejsca do siedzenia na lotnisku czy dostępu do wifi), to zachowanie stewardess w trakcie lotu byl skandaliczny. Stewardesy co 10 minut mialy cis do powiedzenia, jedna nie potrafiła sie wypowiedzieć po polski, wiec dodała komentarz, ze jest juz zmeczona, dlatego jej nie idzie...
strona 34 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- nastepna »