Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ann / 2018-03-22 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja przygoda z ta linia lotnicza zakonczyla sie po odwolaniu lotu dzien przed wylotem z Hiszpanii, dodam ze przed weekendem, przez co jakikolwek powrot do PL byl praktycznie niemozliwy, bo wszystkie inne linie byly juz wyprzedane, mimo ze nie byl to ani okres swiateczny ani urlopowy. Linia nie podala przyczyny odwolania lotu w ostatniej chwili ani nie zaproponowala zastepczego polaczenia, ktore umozliwiloby powrot do PL w sensownym terminie- zostalo szukanie i kombinowanie laczonych lotow innymi liniami. Jest tanio, owszem, ale przestrzegam zwlaszcza jadacych np na urlop ktorzy musza wrocic w okreslonym terminie do pracy - mozna utknac na dobre kilka dni. Ryanair nie ma zadnego zabezpieczenia na wypadek odwolania lotu, czlowiek zostaje sam na kilka dni liczac ze sie uda wrocic jakas inna linia (pomijam ze cena za bilety wtedy jest dramatycznie wyzsza i niejednokrotnie przewyzsza cene calego urlopu). Kolejna sprawa jest koniecznosc odprawy internetowej 2 godziny przed odlotem- to jest jakas kpina! Strona internetowa praktycznie nigdy nie dziala, a odprawic sie przy check in desk na lotnisku nie ma opcji- chcesz leciec to oplata 50 E w okienku i odczekanie kolejnych 40 min w kolejce do check in. W normalnych liniach lotniczych bez problemu mozna to zrobic przy stanowisku check in. Jest wiele innych tanich linii ktorymi mozna podrozowac. Ryanair stracil kolejnych klientow.
    Zaletysiatka polaczen
    WadyCzeste i niespodziewane odwolywanie lotow w ostatniej chwili
  • ~Paweł / 2018-03-11 12:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Tania linia która najpierw zaczęła wymuszać ceny na miejscach bo rozdzielała pasażerów to teraz wymuszają na wykupienie pierwszeństwa wejścia i bagażu podręcznego gdzie cena rośnie i dorównuje innym .
    ZaletyTanio jak jedzie się bez niczego i samemu
    WadyPłacić za wszystko już trzeba za niedługo będą brać opłaty za dowóz autobusem pod samolot
  • ~MarcinT / 2018-02-26 18:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżeli chodzi o linię ogólnie to po prostu tanią linia... I nie można mieć generalnie zastrzeżeń.

    Problemy zaczynają się gdy coś pójdzie nie tak ... np. Nie zostanie się wpuszczonym na pokład (z jakiegoś dziwnego powodu) lub coś stanie się z lotem (odwołany, opóźniony)

    Obsługa klienta w języku polskim to śmiech ... można powiedzieć, że w zasadzie nie istnieje. Wydaje mi się, że pracują tam ludzie którzy zachowują się jak bezmózdzy idioci po to, żeby człowiekowi odechciało się jakiegokolwiek kontaktowania z nimi. Pomijając fakt, że z zagranicy nie da się w ogóle zadzwonić na Polską infolinię to osoby obsługujące czat same przyznają że w zasadzie to nie wiedzą nic i nie mogą w żaden sposób pomóc.
    O tym, że po spóźnieniu na lot (z winy lotniska, co było udokumentowane) mogłem polecieć najbliższym lotem pod warunkiem zakupu biletu w ciągu godziny z ew. dopłatą za różnicę ceny w biletach zostałem poinformowany po 3 dniach od feralnego lotu. Czyli mniej-więcej wygląda to tak: w takiej sytuacji może Pan w ciągu godziny od odlotu samolotu przebookować bilet na najbliższy lot - szkoda tylko że dowiaduje się o tym 3 dni po odlocie, bo tyle zajmuje odpisanie na jeden z moich e-maili.
    Á-propos e-maili ... zawsze myślałem,że ktoś odpowiedzialny za kontakt z klientem powinien sprawnie posługiwać się językiem polskim ... odpowiedzi na moje zapytania były podpisywane w jakiejś dziwnej nie znanej mi wersji języka polskiego... kompletny brak ładu i składu, pomijając już fakt, że w żadnym mailu nie podniesiono się do tego co pisałem ... po prostu odpisywano mi jakiś stek bzdur, w ogóle nie związany z tym co pisałem. Odniosłem wrażenie że Pan Paweł M. Który odpisywał na moje maile nie tylko nie potrafi po Polsku pisać, ale też nie umie czytać.
    W przypadku kiedy klient utknął za granicą, i na wszelkie możliwe sposoby próbuje skontaktować się z COK, to wypadało by chociażby niezwłocznie powiedzieć mu: Przepraszamy ale nie możemy dla Pana nic zrobić....
    Generalnie nie polecam ... lepiej dopłacić i w razie czego mieć przynajmniej możliwość skontaktowania się z linią lotniczą z prawdziwego zdarzenia którą podchodzi do klienta tak jak powinno się to robić.
    ZaletySama kwestia lotów bez zarzutów (jak na tanią linię lotniczą)
    Wadyobsługa klienta jest katastrofalna o ile w ogóle można powiedzieć, że istnieje
  • ~Robert / 2018-02-18 19:23
    Ocena: 4.50 / 5
    Super. Tanio, szybko, tanio, bez problemu i tanio... Łapiecie, że "tanio" jest kilka razy? Celowo, bo jest tanio!
    ZaletyTanio, 10 kg bagażu podręcznego (laptop nie wchodzi w tę wagę). Bilety na komórce - niczego nie trzeba drukować.
    Wadynie można zabrać słonia na pokład bez dopłaty... Serio?! 10 kg wystarczy na wakacje!!! zwłaszcza, że ważą bez laptopa... a tak serio - to nie ważą :)
    Raz na 20 lotów odwołali lot... zwrócili pieniądze i przeprosili. Zdarza się.
    Trochę mały wybór lotów.
    Słaba strona www. Trzeba wybrać miasto, z którego się leci... a jeśli mi obojętne z którego lecę?!
  • ~Dawid / 2018-02-03 22:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest najlepsza firma lotnicza uwielbiam i polecam wszystkim
  • ~D310 / 2018-01-24 23:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Bilet który kosztował 60zl po błędzie na stronie i odświerzenia nagle kosztuje 140zl. Mimo ze wiem ze takie numery odwalają czuje się oszukany. Dużo podróżuje po Europie i postanowiłem ze jeśli tylko będę miał alternatywę to nie będę latał ta linia.
  • ~Robert / 2018-01-17 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam .i Nie polecam tej firma szczególnie lotniska Modlin właśnie wylatuje od godz 5 rano i jeszcze nie wyleciałem warunki pogodowe zaskoczyły przewoźnika ,teraz siedzę w autokarze na lotnisko Chopina jedna god odprawy na modlinie i druga na Chopina istny szok a jeszcze zmiana warunków umowy i dodatkowych kosztów odnośnie bagażu dodatkowe 67 zł od. Bagażu wystarczy ze polubicie i już lecicie
    ZaletyŻadnych
    WadyW brew oczekiwaniu
  • ~Były pasażer / 2018-01-11 23:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Algorytm rozdziału miejsc działa poprawnie tzn rozrzuca osoby po całym samolocie pomimo jednej rezerwacji, i wolnych miejsc obok, celowo zostaliśmy rozdzieleni sam przód i sam tytuł samolotu znów trzeba będzie się przesiadać a samoloty niech się spóźnia. Celowe wymuszanie aby wykupić partner miejsce - nic wspólnego z losiwością przydziału miejsc, powinien zainteresować się tym odpowiedni organ. Nowe przepisy z bagażami podręcznymi które i tak trzeba nadać. Trzeba zacząć szukać nowego przewoźnika niestety ostatnimi czasy Ryanair ma złą passę, strajki pilotów, sprzedaż zdraoek, odwołane loty mógł by pojawić się ktoś normalny, nowy na rynku chętnie bym zamienił przewoźnika.
  • ~Greg / 2018-01-11 18:50
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam ja dziś o nowych rozmiarach bagażu - tylko szkoda ze zapomnieli powiedzieć ludziom ze wiąże się to ze zmiana walizek podręcznych a ja w tamtym roku kupiłem 2 i w dupę co za firma - nie mieszczą według nowych wymiarów 35/20/20
    WadyWydoić klienta ile się da
  • ~Bigolo / 2017-12-29 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj leciałem z krakowa lotem 9:05 do Sztokholmu nie dosyć ze lot był opóźniony prawie gdz to jak już dolecialem i dotarłem do domu to okazało sie ze w bagażu do luku miałem papierosy jeden z kartonów był otwarty i ukradziono z niego trzy paczki papierosów zwykłe gnoje i złodzieje
  • ~elto / 2017-12-20 20:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Przy odprawie moja żona dostała miejsce 25 rzędów do tyłu. W czacie z konsultantem Ryanair otrzymałem odpowiedź: Teraz aby siedzieć obok siebie to trzeba zakupić takie miejsca.
    Ciekaw jestem czy matce z dzieckiem też takiego psikusa robią. Dodatkowo na maila nękany jestem ostrzeżeniami o obostrzeniach i karach za byle g.... Niedługo ze swoich samolotów wyjmą siedzenia, a pasażerowie polecą bez bagażu i być może nago. Żenada - niech ta firma się zwija z NASZYCH lotnisk.
    ZaletyPrzestały istnieć
  • ~Daniel / 2017-11-16 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Te linie lotnicze to jakiś żart
    Latam często po świecie, głównie po Europie i po Azji i muszę przyznać, że jakość usług Ryanaira jet poniżej dna.
    Dlaczego.
    Ostatnio rezerwowałem bilet dla osoby trzeciej niestety czynnik ludzki sprawił, że zamiast danych trzeciej osoby która miała przylecieć do mnie w odwiedziny wpisałem w swoje dane. Zapłaciłem kartą po czym dotarło do mnie , że nie powinno moje nazwisko widnieć na bilecie. Niby małe błedy da się porpawić wciągu 24h niestety w momencie kiedy całkowicie zmienia się dane pasażera usługa będzie cię sporo kosztować mianowicie 522 złote i nie ma zmiłuj się. Cena nałożona jest odgórnie W moim przypadku opłacało się zarezerwować bilet w innym terminie.
    Miałem podobne sytuację z innymi azjatyckimi liniami i nigdy nie musiałem płacić za zmianę danych osobowych. wszystko można było załatwić od ręki.
    WadyRegulaminowe kary łamiące prawa konsumenta.
    Brak możliwości zwrotu pieniędzy za usługę w momencie kiedy nie jesteśmy w stanie z jej skorzystać przez zbyt wygórowana cenę za zmianę danych osobowych. - pozostaje szukać tańszych biletów niż nałożona kara
    - Nieludzki system
    - Opieszały czat
  • ~Gosia / 2017-10-25 10:30
    Ocena: 3.50 / 5
    Zaletą tych linii jest przede wszystkim cena samego biletu.
    Niestety od pewnego czasu linie chyba postanowiły zmusić pasażerów do "dopłacania".
    Przy odprawie celowo wyznaczane są miejsca rozrzucone po całym samolocie. Nie ma szans żeby dwie osoby siedziały razem bez dokupienia możliwości wyboru miejsc. Bardzo nieuczciwe zachowanie oraz ogromny minus za to.
    Przy kolejnym locie na pewno wybiorę inne linie ...
  • ~Tomnow2720 / 2017-10-10 20:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Pierwszy i ostatni raz! Niby bilet tani, ale jeśli chcesz siedzieć razem, plac, chcesz mieć bagaż rejestrowany, płać, fotele nierozkladane A miejsca między rzedami tyle, że średniej wysokości mężczyzna z trudem się mieści, w toaletsch brak mydła i brud.
  • ~Jarek / 2017-09-24 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu.Brak kontaktu w języku polskim pomimo dzwonienie na infolinie z nr tel w Polsce.Jezeli macie jakieś problemy z wypożyczalnia na miejscu odbioru auta i nie umiecie angielskiego nic nie załatwicie przez telefon.Ja zapłaciłem za wynajem auta na 15 dni 165 eu ryanair a na miejscu 400 w Barcelonie .Szok .W sumie padaczka fiesta na 15 dni kosztowała mnie 650 eu z ubezpieczeniem tak mnie wydymali.Mialo być tylko 165 eu..Syf zero profesjonalizmu i kontaktu.
    WadySame wady.Nie ma żadnych zalet.Omijac z daleka.
  • ~dajzyc / 2017-09-10 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech na sali, milion wolnych miejsc w samolocie, odprawa zrobiona na 4 dni przed wylotem, 2 bilety i oczywiście miejsca na początku i końcu samolotu, ryanair robi się coraz większym naciągaczem, żeby tylko dokupić zmianę biletu,
    Zaletytotalnybrak
    Wadynaciąganie
  • ~Kasia / 2017-09-02 18:15
    Ocena: 4.50 / 5
    Miałam szczęście podczas dzisiejszego lotu z Belfastu do Gdańska (tj. 02.09.2017), poznać wspaniałą ekipę stewardów z Polski, którzy przez całą podróż umilali podróżującym czas swoim nie powtarzalnym poczuciem humoru. Dawno się tak nie śmiałam, wszyscy się śmieliśmy do łez. Przy okazji oczywiście wyśmienicie opiekowali się nami. To kolejny mój lot tymi liniami, wszystkie były OK, ale ten na długo pozostanie mi w pamięci.
    ZaletyNiska cena biletów, częste promocje, dobra opieka na pokładzie
    WadyNiektóre samoloty są już bardzo stare i komfort lotu też jest gorszy.
  • ~Lukasz / 2017-08-25 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu i nerwów obym nigdy wrzucić nie miał z nimi stycznośći. Poziom obsługi jak i (mogę z czystym sumieniem napisać po drugim spotkaniu z nimi) całej firmy zaliczam na poziomie zerowym.
    ZaletyBrak
    Wady szkoda się rozpisywać i tracić cały dzień dla na nich jedna prosta wada. Nie ma żadnych zalet.
    Dobrze napisane produktu tylko brakuje zakończenia przeterminowany
  • ~Tomasz - / 2017-07-27 12:31
    Po przybyciu na lotnisko w Poznaniu dowiedzieliśmy się z rodziną że lot jest opuzniony o 15 min do Alicante -w sumie po 45 minutach wsiedliśmy na pokład samolotu.Obsługa zmęczona lotem z Alicante już miała dość wszystkiego -przynajmniej sprawiali takie wrażenie.Zapłaciłem za przelot w dwie strony 3,500 zł za 4 osoby i jeszcze na odprawie przez neta miałem dopłacić 200 zł za miejsca obok siebie,stwierdziłem że to przegięcie i po wylosowaniu miejsc siedzieliśmy jedno za drugim.W samolocie dogadaliśmy sie z wiarą odnośnie miejsc i udało się usiąść obok siebie.Przy lądowaniu poczułem bardzo mocny ucisk w uszach i do wieczora czułem jak bym miał wodę w uszach,tłumaczyłem sobie to tak że pierwszy mój lot i może tak musi być.Po miłym wypoczynku na słonecznych plażach Hiszpanii nastąpił ''czarny powrót do Polski''-odprawa przez neta,oczywiście porozrzucani po całym samolocie,spuzniony lot o 20 minut i gdy już znalezliśmy się w powietrzu córka zamówiła czekoladę na gorąco.Zmęczona życiem stewardesa podała córce kubek z nie domkniętym dekielkiem i córka poparzyła sobie nogi.Steward który asystował ''zmęczonej''chcąc pomóc wedle procedur ''ryanair'' został powstrzymany przez panią doktor, siedzącą nie daleko całej sytuacji-mówiąc żeby nie smarował tego żadnymi maściami tylko okłady lodem.PO INTERWENCI pani doktor ''steward''poleciał po pismo na którym musiała się podpisać w związku z jej zaleceniami.''Zmęczona ''stewardesa zapadła się pod ziemie i pojawiła się ''czeszka''stewardesa która rozumiała po polsku i nawet odpowiadała w bardzo przybliżonym języku do naszego dlatego nazwałem ją ''czeszka''Przez trzy godziny małżonka i pani Magda które siedziały obok córki trzymały jej lód na nogach wydawany przez ''Czeszke''w papierowych torebkach i w workach foliowych.Po przylocie na lotnisko udzielono nam fachowej pomocy przez ratowników straży pożarnej na ławicy w Poznaniu.Ratownik powiedział nam że najwięcej przypadków na tych liniach są poparzenia .Do końca tego'' czarnego lotu''ani razu nie przyszła ''zmęczona stewardesa''przeprosić z zaistniałej sytuacji i jestem bardzo zniesmaczony zachowaniem pracowników ryanair .Chciałbym jeszcze dodać że po wylądowaniu nie odczuwałem żadnego ucisku na bębenki i z całą pewnością lądowanie w Alicante było winą zbyt szybkiego schodzenia przy lądowaniu.To była moja pierwsza, a zarazem ostatnia przygoda z RYANAIR!!! NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyDODATKOWE KOSZTY PRZY ODPRAWIE /OPÓŹNIENIA W ODLOTACH /DROGIE-TANIE LINIE/ZAMULONA OBSŁUGA/BRAK PRZESZKOLENIA OBSŁUGI/MAŁO MIEJSCA W SAMOLOCIE/SPRZEDAŻ ZDRAPEK I INNYCH RZECZY W SAMOLOCIE/BRAK KOMUNIKACJI W JĘZYKU POLSKIM/
  • ~les / 2017-07-27 07:46
    Ocena: 2.00 / 5
    krok po kroku rezerwacji i bilet staje się juz nie tak atrakcyjny.
    WadyWada nr 1. Właśnie zrobiłem odprawę. Jak miło wszyscy siedzimy osobno w srodeczku choć miejsca są koło siebie. Tak więc następne wyciąganie kasy.
    nr 2. zmiana daty podróży, lepiej kupić nowy bilet bo taniej, w konkurecji wizz rok temu miłe zaszkoczenie było tanio
    nr 3. targ na pokładzie, perfumy, loteria, choć nie wiem czy się coś nie zmieniło, bo ostatnio długo nie leciałem tymi liniami, zobaczę za kilka dni.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4544
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960