Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 751 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~007 filar / 2018-07-18 21:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Lot spozniony o 2h na pokladzie nawet przepraszam nie bylo. Przy starcie gorąco. W górze przerazliwie zimno.
    Lot w Polsce a nie wszystkie komunikaty w języku polskim...niby nic takiego bo kto nie operuje angielskim, ale część nie chcialo im sie po prostu powtarzać. Gdyby nie sluchawki to wydawac by sie moglo ze to ciagly festyn reklam i sprzedazy. Ratuje ich tylko cena.
    ZaletyCena jak masz czas polowac.
  • ~Aga56 / 2018-07-18 20:44
    Ocena: 3.75 / 5
    Nie zdarzyło się żebym leciała do Warszawy i z Warszawy bez opóźnień. Zawsze duże opóźnienia, a później trzeba znosić nachalne reklamy i nagabywanie na pokładzie.
    ZaletyKrótki czas lotu w porównaniu z podróżą np. pociagiem
    WadyOpoznienia
  • ~Magggy / 2018-07-18 17:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Z powodu awarii oprogramowania na lotnisku nie mieliśmy wydanych dokładnych numerów miejsc siedzących. Najpierw wchodziły rodziny z dziećmi potem dopiero reszta do której zaliczałam się ja z moja osoba z która podróżowałam. Zajęliśmy pierwsze lepsze dwa wolne miejsca tak jak kazała nam stewardesa. Po czym gdy inna stewardesa koniecznie chciała mnie przesiąść i rozdzielić i na moim miejscu posadzić innego pasażera. Nie dosyć że była bardzo nieuprzejma to jeszcze na cały głos przy wszystkich pasażerach zaczęła na mnie wręcz krzyczeć. Korzystałam już wcześniej z tych linii lotniczych ale z każdym kolejnym lotem mam coraz gorsze wrażenia.
    ZaletyZnikome
    WadyBardzo dużo
  • ~Maniek75 / 2018-07-17 12:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Kiedy mój znajomy wracał z Włoch, dwójka dzieci wieku 9 i 5 lat , trochę się spóźnili na odprawę ,duże lotnisko można sie zgubić.zamkneli im wejście na pokład tuż przed nosem,Ogromny stres dla dzieci.Nie pomogło tłumaczenie że na bilecie jest terminal A a odlot z terminalu B.Nie pomógł płacz 5 letniej dziewczynki,znieczulica , nigdy więcej Ryanair. na
    ZaletyBrak
    WadyDuże
  • ~Pasazer / 2018-07-15 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Linia lotnicza nie posiada żadnych zalet. Najgorszy przewoźnik z możliwych.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Natalia / 2018-07-06 18:40
    Ocena: 4.50 / 5
    Pierwszy lot ryanairem. Tam i z powrotem - zero turbulencji, byłam przygotowana na nieprzyjemny lot ze względu na dużo negatywnych opinii, jednak bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Przyjemny lot, brak opóźnień. Jestem zadowolona.
    Zaletycena, brak turbulencji,
    Wadymało miejsca
  • ~md / 2018-07-05 11:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo mało miejsca na fotelach, przepełnione samoloty, złe traktowanie bagażu, brak miejsca na nogi, wyloty z małych lotnisk
  • ~roman / 2018-07-03 23:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Tandetny marketing, spamowanie dodatkowe opłaty...
  • ~Kasia / 2018-07-02 20:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia!!!i totalna porażka. Opóźniony wiele godzin lot, nikt nie raczy podróżnych o czymkolwiek powiadomić. Samolot mały i ciasny, na samym początku dowiadujemy się ze klimatyzacja nie działa( środek lata, upaly ponad 30 st), człowiek po wielu godz czekania na lotnisku chce kupić dziecku bułkę w samolocie to słyszymy ze prawie nic nie ma w ofercie bo wszystko pokonczylo się w poprzednich lotach!! Tylko pieprzone zdrapki po 2 euro jakoś się nie kończą i stewardessy wciskają je wkurzony ludziom z uporem maniaka. Piloci niedouczeni, tak zle sie jeszcze nigdy nie czulam, nie ryljo zreszta ja, ludzie wymiotowali. Dodam że leciała sama z 4 dzieci i miałam ochotę komuś z załogi przyłożyć. Nigdy więcej! !!
    ZaletyZadnych
    WadySame
  • ~Żaneta / 2018-07-01 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Podróż odwołali godzinę przed wylotem nikogo wcześniej nie informując. Porażka. Nigdy więcej
  • ~Ewa / 2018-06-25 13:42
    Ocena: 2.75 / 5
    NIGDY WIĘCEJ. Moja nowa walizka, kupiona specjalnie przed lotem, została zabrana do luku bagażowego. Nie miałam z tym problemu, nie potrzebowałam jej na pokładzie. Po wylądowaniu okazało się, że walizka jest uszkodzona. Jako, że nie widziałam już nikogo z obsługi na lotnisku, a za granicą nie miałam internetu, by sprawdzić co zrobić w takiej sytuacji oraz spieszyłam się na wykupiony wcześniej autobus uznałam, że zgłoszę sprawę po powrocie do domu. Dzisiaj dowiedziałam się, że nie mogę nic z tym zrobić, ponieważ trzeba było sprawę zgłosić na lotnisku docelowym. Uważam to za całkowity brak szacunku do klienta. Nie każdy jest w stanie czekać na rozwiązanie sprawy na lotnisku (niespodzianka, ludzie mają wykupiony dojazd do miasta) i nie każdy wie, co zrobić, jeśli nie może sprawdzić tego w internecie. Nie wspominając już o tym, że miałam wykupione ubezpieczenie od takiego wypadku.
  • ~Robs / 2018-06-23 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej wynajmu samochodu na Majorce przy lotnisku za posrednictwem ryanair /czas oczekiwania 3h /mial byc automat jest manual/ubezpieczenie niewazne bo nie ma numerow rejestracyjnych auta /za 18 euro moga obsluzyc szybciej ale musisz o tym wiedziec /chaos balagan marnowanie czasu /firma OK rent a car polecana przez ryanaira to zenada /NIE DAJCIE SIE WYPUSZCZAC W TE MALINY
    Wady2.5 h lotu i 3h czekania na wydanie kluczykow i samochodu
  • ~Nick / 2018-06-21 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wpisali na naszych biletach miejsc i przez 10 minutusieliśmu czekać w przejściu
  • ~Paulaerr / 2018-06-18 05:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza firma z która miałam odczynienia lecieć. Szczerze nie polecam
  • ~Bartek / 2018-06-17 20:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa lotniska powolna. Brak ludzi przy odprawie. (Jeden ślepy dziadzia)
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyBrak zalet
  • ~pulczex / 2018-06-15 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj ( 15.06.2018 ) miałam udać sie do Londynu samolotem o godzinie 7:00. Lot został opóźniony o 5 godzin ( 11:50 ). Przyczyna : załoga nie pojawiła sie na lotnisku. Jakby to było mało na niedługo przed ustalona godzina lot został opóźniony o kolejna godzinę ( 12:50 ). W Londynie mam spełnić jedno ze swoich największych marzeń : udać sie na koncert beyonce. Jeżeli spóźnię sie przez „brak załogi” to przysięgam popełnię samobójstwo.
    ZaletySzybciej skoncze swoje marne życie
    WadySkończę życie nie spełniając swojego marzenia, Dzieki ryanair
  • ~Polak1266 / 2018-06-14 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za firma! Zero informacji o check in, a pieniądze na lotnisku zapłać, 200zl za check in. Polacy uważajcie!
    WadyZero informacji
  • ~Katarzyna / 2018-06-11 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna obsługa! Pani stewardessa upierała się, iż dziecko, które ma zaledwie rok musi siedzieć samo. Nie chciała wydać dodatkowego pasa ponieważ wg niej "nie wykupiliśmy priorytetu"!
  • ~sok / 2018-06-07 00:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot Stansted-Rzeszów 05.06.18, godz.11.45-15.20, to jedna wielka porażka. Tzn. sam lot ujdzie. Problem w tym że zamiast wylądować w Rzeszowie o 15.20, przekierowano nas do Warszawa-Modlin ze wzgledu na burzę. To jeszcze zrozumiem ale to ze koczowałam tam z maleńkim dzieckiem do godz.22.00 nie mieści się w głowie. Nikt pasażerów o niczym nie informował, dopiero po ostej wymianie zdań z pracownikami Ryanair o godz.19.00 zaczęto organizować taksówki do Rzeszowa. Dzieci miały mieć pierwszeństwo a jednak wyjechały jako ostatnie ponieważ panie z obsługi ogarnęła ciemnota i nie pomyślały że potrzebne są foteliki. Nie zapewniono podróżnym nawet butelki wody a pracownicy biura zdawało sie że mają niezły ubaw z calej sytuacji. Docinki typu "ja bym już dawno pojechała pociagiem" podnosiły ciśnienie zdenerwowamyn na maksa ludziom.Na kazde pytanie rozkladali ręce i nie umieli odpowiedziec. Zdaje sobie sprawe ze to nie ich wina ze tam trafilismy ale jednak takie zachowanie bylo skandaliczne. Powinny tam pracowac osoby umiejace porowadzic jakis dialog z ludzmi i choc troche empatyczne i zainteresowane sytuacja. Aż sie we mnie gotuje na wspomnienie tej podróży. Dodam jeszcze ze w domu bylam po 3 w nocy, a mieszkam 70km od Rzeszowa.
    ZaletyObsługa samolotu-bo chociaż te panie szeptaly do siebie "szkoda mi tych dzieci"
    WadyLinia Ryanair to jedna wielka wada.
  • ~G.V / 2018-06-06 11:05
    Ocena: 3.50 / 5
    Leciałam do Oslo. Z Gdańska. Pierwszy raz z Ryanairem. W sumie było ok.
    Niestety lot powrotny został całkowicie odwołany na kilka godzin przed odlotem, bez podania przyczyny. Po prostu. O 3.15 nad ranem przysłano sms-a sugerującego możliwość zwrotu kasy lub lotu w innym terminie!!!!!!
    Wracałam liniami Wizzair i....przyznaję BEZ PORÓWNANIA. Klasa, czysto, jakość lotu, wnętrze samolotu.
    Nigdy więcej Ryanair. Tym bardziej, że oni jak wnioskuję w ogóle nie przejmują się tymi opiniami.
    Zaletymiła obsługa,
    Wadyodwołanie lotu bez jakiejkolwiek formy pomocy, natrętny handel na pokładzie samolotu, jakość lotu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 751
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 394
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4770
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3997
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3089