Pewnie praca na pokładzie samolotu bywa męcząca i każdy może mieć gorszy dzień, ale niedopuszczalne jest to, że załoga jest pijana. Damska obsługa lotu w dniu 17W61998 była pijana, zablokowała 2 toalety i zrobiła sobie z nich palarnię (swoją drogą pani kierownik lotu wspaniale pachniała perfumami w postaci odświeżacza do kibla), a podczas lotu sama szefowa we wspaniały sposób zbierała do swojej różowej kieszonki pieniążki, które wypadły pasażerom- nawet nie raczyła ich oddać. Skandaliczne zachowanie, obsługa na najniższym poziomie, zero poszanowania dla pasażera. Wszystko robione z łaską.
ZaletyBrak
WadyFatalna, chamski, pijana, obsługa pokładowa.
~Marcin / 2018-09-17 20:14
Ocena: 2.00 / 5
Złożyliśmy rezerwację na auto (dwa tygodnie), które miało być do odbioru w terminalu lotniska Burgas, gdy przylecieliśmy całą rodziną w tym dwoje małych dzieci w wieku 9 miesięcy i 6 lat, w biurze Addcar nikogo nie było, dzwoniliśmy kilkukrotnie na nu numer widniejący w szyldzie biura, Pan, który odebrał tel twierdził, że pracownik zapewne poszedł wydać komuś auto i powinien lada moment wrócić. Mimo łącznie 4 telefonów nikt się nie pojawił, była północ gdy wylądowaliśmy, czekaliśmy w sumie dwie godziny i nikt się nie pojawił, w końcu gdy już nie wytrzymałem i mówiąc przez telefon co o nich myślę, zaproponowano nam abyśmy wzięli taksówkę, oraz paragon to zostanie nam zwrócony koszt a auto jutro nam zostanie dostarczone pod dom. Zapłaciliśmy za taksówkę 80BGN, następnego dnia sam musiałem się upominać o to aby dostać samochód za, który już wcześniej zapłaciłem. Wówczas już miła Pani powiedział, że ktoś po nie podjedzie gdzie wówczas zawiezie mnie do Słonecznego po odbiór auta. Tak też się stało. W zamian rekompensaty dostaliśmy Renault Captura kiedy rezerwowaliśmy Pandę, więc wydawało się ok, gdyż większe auto (aczkolwiek o dobę krócej). Zapytałem co z moim kosztem za taksówkę? Pani zrobiła zdjęcie i powiedziała, że przekaże szefowi i wówczas gdy będę zdawał auto to zostanie mi zwrócony koszt taksówki. Przy zdawaniu auta w terminalu nie dostałem zwrotu kosztu za taksówkę gdyż jak Pan w biurze twierdził dostałem lepsze auto i w dodatku próbował mi wkręcić, że rezerwację składałem dzień przed odbiorem co było nie prawdą gdyż co najmniej dwa tygodnie wcześniej była rezerwacja, a to, że czekałem w środku nocy 2 godziny z małymi dziećmi jego nie interesowało. Następnie poprosił o wydanie opinii na ankiecie, wiadomo chyba, że od góry do dołu dostali same 1... Puki co już ponad tydzień czekam na zwrot kaucji na kartę... Nie polecam Addcar w Bułgarii, a w szczególności biura w terminalu lotniska.
ZaletyBRAK
WadySAME WADY...
~Piotr / 2018-09-03 21:35
Ocena: 1.00 / 5
5 lotów w ciągu 2 tygodni i wszystkie opóźnione 1-2h. Koszty związane z podróżami z tą nieszczęsna firma znacznie przewyższyły zamierzone oszczędności. Poza tym na każdym kroku czyhają żeby uszczknąć chociaż 1 euro. Masakra. Naprawdę warto dopłacić do lotu normalnymi liniami.
ZaletyPozornie niska cena początkowa.
WadyJak wyżej.
~Szihom / 2018-09-01 22:30
Ocena: 1.50 / 5
1) system specjalnie roZdziela osoby odprawiającego się razem aby wymusić zakup pierwszeństwa wejścia i wybór miejsca
2) brak możliwości oddania bagażu przy odprawie na lotnisku trzeba z nim biegac po schodach (Balice) ii oddawać przy samolocie
3) wiecznie opóźnione loty
ZaletyMiły staff w samolocie
~Andrzej / 2018-09-01 20:19
Ocena: 1.75 / 5
Opłata za miejsce to naciągane. Lot z Katowic do Londynu, zimno było nie tylko mi i dziecku. Inni pasażerowie też mówili, że zimno. A z Londynu Stansted lodowanie jakiego jeszcze nie miałem, uszy tak bolały, że aż pulsowało. Dziecko pyta się co się dzieje, kobieta łapie się za uszy, a ja nie słyszę co mówi obsługa i na koniec to brak języka polskiego przez obsługę. Uszy zatkane drugi dzień.
ZaletyJedynie to cena biletu jest przyzwoita
WadyNiezadowolenie klienta
~Ryszard / 2018-08-30 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam uszkodzili walizki które miały zostać odkupione i dosłane do dwóch tygodni , mija pól roku po wysłaniu czterech maili do furmy i cisza .
Oszustwo i tyle nie polecam tych linii.
WadyBrak szacunku do klienta
~ewa / 2018-08-27 17:21
Ocena: 1.25 / 5
Bilet na trasie Oslo Torp nie przybył, pieniądze ściągnięto z konta. Nie istnieje droga mejlowa do reklamacji, tylko telefoniczna, czyli dalsze koszty. Po dodzwonieniu się pytają po angielsku o trasę, dzień wyjazdu, adres e/mail, stronę zamówienia, ostatnie cyfry karty płatniczej, z czego nic nie wynika. Nie polecam. Łamią prawa konsumenta na każdym kroku.
Zaletyżadne
Wadybrak możliwości załatwienia reklamacji
~Łukasz / 2018-08-24 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Lot odwołany dno mało brakło aby ta beznadziejna firma zniszczyła mi urlop
Powinna zbankrutować ????
~Edi / 2018-08-20 11:25
Ocena: 1.75 / 5
Nigdy tak źle mi się nie podróżowało. Pierwszy raz z Ryanair i na każdym etapie podrózy działają fatalnie:
1. dopiero 3 termin lotu doszedł do skutku, pierwsze dwa odwołane lub przełożone
2. wcześniej wykupiony transport bagażu 'wyexpirował" (??) i na szybko, w nerwach wykupowaliśmy go ponownie już na lotnisku
3. w drodze powrotne okazało się ze bagaż jest opłacony w 1 stronę (!), o czym obsługa Ryanair wczesniej nie poinformowała, wiec te same nerwy i stanie w kolejce do okienka lotniskowego
4. odprawic się i wydrukowac bilety mozna na dwa dni przed startem, wiec bez dostepu do drukarki na wakacjach jestescie w czarnej d*
5. wydrukowane przez nas karty pokłądowe nie działały z czytnikiem na lotnisku - kolejna wizyta (trzcia!) w okienku Ryanaira
6. mimo duzego opoznienia w starcie i oczekiwania na miejscach nie dostalismy nawet szklanki wody
7. rozumiem, że nie wykupiliśmy miejsc ale czy sadzanie dzieci 35 rzędów za rodzicami jest na pewno bezpieczne???
8. przy wejsciu zabieraja wszystkie walizki podreczne (!) więc z zaskoczenia zostalismy bez wody i kanapek
A wszystko to byście wykupili dodatkowe usługi, które pozwola zabrać bagaż, dostać karty pokladowe na maila lub smsa, siedziec razem z rodziną. Nie korzystajcie wtedy z tego badziewia, lećcie regularnymi lotami. Za brak nerwow tez warto zaplacic.
Zaletyhahahahaha
Wadyjedna wielka wada
~Piotrek / 2018-08-20 06:09
Ocena: 1.50 / 5
Omijać takie linie lotnicze szerokim łukiem, na wszystkim chcą zarobić a kwintesencją ich bezczelności był nakaz zabrania torby bagazowej jako bagaz podręczny. Dno
ZaletyNie ma
WadyNie miła obsługa, złodzieje, opoznione loty
~Aga / 2018-08-18 18:37
Ocena: 2.50 / 5
Nie mozna zarezerwowac biletu on line. Od 2 dni jakis problem i oczywiscie juz cena biletu wzrosla. Kupujac przez obluge klienta dodatkowa oplata. Bardzo negatywnie.
~grzegorz1111111 / 2018-08-17 14:32
Ocena: 1.00 / 5
najgorsze linie loty zawsze opóźnione a odwołanie wylotu wręcz niemożliwe potrafią tylko brać kase za bilety i nic poza tym obsługa angielska szczególnie lotniskowa do niczego stosująca dwa kryteria odprawy bietów z priorytetem inaczej traktują anglików inaczej polaków sam to przeżyłemtragedia
Zaletynie ma takich
Wadywszystko
~Ryszard / 2018-08-13 17:07
Ocena: 1.25 / 5
Niewygodne samoloty, niemiła obsługa, brak szacunku do klientów
Niestety problemy pojawiają już przy odprawie online. Strona działa fatalnie. Przy wyborze - dokumentu tożsamości nie mogłem wybrać opcji - dowód osobisty. Z automatu wchodził tylko paszport więc nie mając innej możliwości wpisałem dane z dowodu. Udało mi się wejść na czat i zadać pytanie, czy taka odprawa będzie ważna. Odpowiedź była krótka - nie. Pani na czacie powiedziała, że w takiej sytuacji ona sama zmieni dane rezerwacji w systemie i nie wie dlaczego tak się dzieje. Dodam tylko, że zmiana komputera i przeglądarki w niczym nie pomogła.
~P / 2018-08-09 18:54
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie będę polecała tej linii lotniczej . Zawiodłam się całkowicie w momencie gdy niecałe 3 godziny przed odlotem , dowiedziałam się że został odwołany !!! Kpina !
ZaletyNic
WadyWszystko
~Kinga / 2018-08-08 14:21
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam!!:/ w piątek piszą sms-a żeby sprawdzić swój lot- okazuje się, że został odwołany. We wtorek idę do biura podróży po zwrot pieniędzy- jednak lot będzie planowo. Środa ponownie dostaje sms-a, że lot jest odwołany. Nie wiem co za głąby tam pracują... Co z tego, że dostane zwrot za bilety, jak kasa za odprawę przepadnie...
~Majkel / 2018-07-31 10:07
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam, chyba że ktoś lubi koczować na lotnisku kilka godzin.. wieczne opóźnienia.. tym razem to jednak dla mnie za dużo więc z givt.com walczę o odszkodowanie, co polecam innym, którzy ucierpieli.
~Daro / 2018-07-29 22:36
Ocena: 1.00 / 5
Powiem tylko jedno nie podrózujcie z tym przewoźnikiem wieczne problemy i opóźnienia lotów po kilka godzin
NIE POLECAM I NIE POZDRAWIAM.
Szkoda że nie można dac 0 gwiazdek bo 1 to i tak za dużo.
ZaletyNie ma
WadyBardzo dużo
~Krzysztof / 2018-07-28 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia oszukiwanie pasazerow .co do godzin co do odlotow kasowanie jak pasuje i jak im odpowiada a o odszkodowaniu zapomnij!!!
ZaletyBrak
WadyBrak slow na to tanie dziadostwo
~Astal / 2018-07-26 12:03
Ocena: 1.25 / 5
Zawsze spóźnienia, siedzimy znowu godzinę w samolocie przed startem i tak ciągle.