strona 3 z 38
-
~Marcus / 2023-10-14 21:58
Komfort adekwatny do ceny. Flota złożona z B.737-800 Ok. Tanie linie umożliwiają ludziom mniej zamożnym zobaczyć świat. Personel samolotów zawsze na poziomie. Widziałem pracę firmowej obsługi załadunku bagaży (szkoda, że nie nakręciłem filmu, byłoby co komentować !). Największym problemem, z którym trudno się pogodzić są bezmyślni rodzice, którzy dla zaspokojenia swoich egoistycznych potrzeb zabierają niemowlęta, malutkie dzieci, które nie rozumieją przymusu niewygody, stresu związanego z lotem, spadkiem ciśnienia w kabinie o dobre 300 HPa - więc płaczą. Wręcz wydzierają się. Mam pecha bo kilka ostatnich moich lotów, to bezpośrednie sąsiedztwo takich rodzin i 2,5- 3,5 godzin nieustannego hałasu. Moja rada dla linii:
Z góry utwórzcie w kabinie strefę dla rodzin z maluchami. Niech przy rezerwacji miejsc pasażerowie widzą jaki mają wybór w tym względzie. Ja ucieknę daleko... -
-
~Arnold / 2019-01-07 13:06
Wy sobie kpicie z ludzi którzy latają Rainerem a nowy rok się zaczoł a stare broblemy wróciły i lotu z polski zagrożone jak wy postepujecie opamietajcie się trochę.
-
~Costa / 2023-04-04 09:08
Obsługa super, szczególnie Ekatarina. Super kobieta, wszystkim pomoże, uśmiechnięta, aż się chce lecieć.
Pozdrawiam.ZaletyMiła obsługaWadyPasy za krótkie... -
~jaros / 2013-01-27 21:22
ludzie narzekają na tego przewożnika nie wiem dlaczego.Trzeba wybrać między ceną lotu a jego komfortem.Korzystam już od dawna z tego przewożnika i nie narzekam.Za tak niska cenę ( w porównaniu z innymi przewożnikami )nie można zbyt wiele oczekiwać.Zawsze jednak jesli ktos tak narzeka może wybrać nasz Polski LOT. 6 LAT -
~Jerry / 2023-07-07 22:40
Balice..... Pani Ewelina ... niezwykły profesjonalizm i ogromną życzliwosc ..... każda Firma to LUDZIE..... gratuluję i dziękuję -
~Mirek / 2019-01-13 15:02
Brudno ,brudno ,brudno ,nie wysprzątane po poprzednich pasażerach -
~pamcia77 / 2011-06-11 00:05
Naczytawszy się negatywnych opinii na temat linii ryanair byłam pełna obaw przed lotem z Poznania do Alicante i z powrotem. Jestem jednak bardzo mile zaskoczona, obsługa była bardzo miła zarówno na lotnisku jak i na pokładzie. W drodze do Alicante w obsłudze była bardzo miła Polka, tak więc nie jest prawdą, że zawsze obsługa jest tylko anglojęzyczna. W drodze powrotnej mój bagaż był o 1,5 kilograma za ciężki, pracownik ryanaira nie robił jednak żadnych problemów, nie musiałam nic dopłacać. Lądowanie w Alicante odbyło się po mistrzowsku, w Poznaniu nieco gorzej ale nie było żadnego grzmotnięcia o płytę jak to piszą niektórzy oceniający. Wydaje mi się, że dużo zależy od tego jaką sami prezentujemy postawę, wiele osób nastawionych jest bardzo roszczeniowo, kręci się po pokładzie tuż przed odlotem utrudniając obsłudze przygotowania do startu. Niektórzy wnosili wielkie walizy jako bagaż podręczny, czasami przejdzie a czasami nie, w drodze powrotnej jeden z pasażerów musiał pozbyć się laczków :) bo bagaż był ponad dozwolone gabaryty. Trzeba zapoznać się z wymogami i stosować się do nich, nie przekraczać wymiarów i wagi bagażu, nie kręcić się po pokładzie tuż przed odlotem,nie śmiecić w samolocie a potem dziwić się, że było brudno. Zaletyniska cena, miła obsługa, dobre samoloty-słabo odczuwalne niedogności związane ze startem i lądowaniem, które oczuwałam w samolotach innych linii, mistrzowskie lądowania pilotówWadybrak połączeń z Warszawy -
~Paweł / 2025-07-12 14:21
Mi leży jest ok. Problemów nie miałem. Mniej więcej 2h z Rzeszowa do Manchesteru. No i tanio. -
-
~Raf / 2016-03-29 13:03
Lecąc do Londynu i z powrotem czułem się jak na arabskim bazarze, obsługa całą drogę nie dawała odpocząć, poczytać książki, całą drogę biegali z serwisem szturchając bliżej siedzących, wciskali jakieś losy, jedzenie, kosmetyki i alkohole po prostu żenada. W innych liniach jest podobnie ale w Ryanair doprowadzili to do extremum ! Na dłuższych trasach może to być irytujące. ZaletyCenaWadyNamolnośćleciaem 2 razy, kupiłem też bilety na letni sezon. -
~Wieslawa / 2020-03-18 09:55
Od 2 dni usiłujemy wysłać wniosek o zwrot pieniędzy. System odrzuca z powodu rzekomo
błędnego numeru rezerwacji.Zaletywygodnie,tanioWadybrak kontaktu czatowego po polsku -
~Aga56 / 2018-07-18 20:44
Nie zdarzyło się żebym leciała do Warszawy i z Warszawy bez opóźnień. Zawsze duże opóźnienia, a później trzeba znosić nachalne reklamy i nagabywanie na pokładzie. ZaletyKrótki czas lotu w porównaniu z podróżą np. pociagiemWadyOpoznienia -
~Janusz / 2020-02-03 13:35
Zadzwoniłem na infolinię o pomoc. Niestety nie umiano mi udzielić odpowiedzi z którego lotniska za granicą /Izrael/ startuje ich samolot.Kazano mi dzwonić do TelAviv .infolinia jest płatna całkiem spore pieniądze a informacja żadna. jedynie przy zmianie nazwiska na bilecie pani była bardzo miła i pomocna ale zmiana niestety jest bardzo droga. Zaletyczasem fajne promocje . szybkośc wykupu biletuWadydrogo bardzo zmiana nazwiska na bilecie. czasem taniej wyniesie zakup nowego biletu -
~lm1 / 2016-03-31 16:10
to fajna linia lotnicza Zaletyfajne logoWadyniema -
~Oksi / 2021-08-28 11:19
Załoga Ryanair mogła by być bardziej pomocna i wyrozumiała. Przez to że lotnisko na Majorce jest dosyć wielkie, dotarliśmy do bramek po zamknięciu bramek, ale przed wylotem samolotu, ale pani od ryanair nie próbowała nawet nic tym zrobić, prosiliśmy by zadzwoniła na pokład, ale kobieta z obojętnym wyrazem twarzy powiedziała że to nasza wina i nasz problem. Później się okazało że nie tylko my nie zdążyliśmy na swój lot. Następny lot, na który kupiliśmy bilety był opóźniony o 15 minut. I to o czymś mówi - firma Ryanair robi biznes i tylko o to jej chodzi, a nie o dostarczenie dobrej jakości usług i sprawienia przyjemnego wrażenia na swoich klientów. ZaletyTanie bilety, przeważnie uprzejma załogaWadyBrak elastyczności na korzyść klienta, brak chęci pomóc klientowi i traktowanie go jako przedmiotu z kupy gratów -
~Rozita / 2022-12-06 14:06
Miałam przyjemność lecieć z Wami na Majorkę,obsługa sympatyczna, nie wykupiliśmy miejsc,więc siedzieliśmy osobno ale byliśmy na to przygotowani. Pierwszy raz jednak spotkałam się z tym,że pilot i oficer opuścili razem, w trakcie lotu,kabinę pilota!!! Trwało to kilka minut,postali i pośmiali się z resztą załogi,Dlamnie to niedopuszczalne! ZaletyPrzesympatyczna obsługa pokładowa -
~Monika / 2012-06-29 23:04
Dziś wrocilam z Hiszpanii. Bujało... W drodze TAM też bujało... :(
Na pokładzie szopka.
Ludzie, miejsca z przodu pozostawia się wolne dla BALASTU, a nie z innych powodów/ względów!
Cena superZaletycenaWadytwarde lądowanie, trzęsie, loterie na pokładzie5 lat -
-
~Paweł / 2022-03-18 07:27
Im shoct thats this rude staff can work in people service. One old lady on stansted ask me to put mask on . I said i havant got one i lost it on the way if she can give me one off hers she said no . and i will miss the fly without it. Good other passanger help me with one but i will avoid that fucking ryiener ZaletyNicWadyStaff verry rude -
~Wojtek / 2019-07-09 09:32
Parkingi i Noclegi NIE REZERWOWAĆ-przy anulowaniu stracone pieniądze!!! Zaletyw pakiecieWadystracone pieniądze -
~Aga / 2025-09-03 10:44
Podczas lotu do Pizy została uszkodzona moja walizka. Doszczętnie została połamana. Dokonałam wszystkich formalności zgodnie z procedurą. Zgłosiłam do na lotnisku w Pizie, zrobiłam na miejscu zdjęcia uszkodzeń. Dostałam numer reklamacji z protokołem. Miałam 7 dni na zgłoszenie oficjalnej reklamacji do RYanair przez formularz online. CO też uczyniłam. Mój zniosek został przyjęty bez zastrzeżeń formalnych. Rozpatrywanie mojej reklamacji, która wydawała się tylko proforma, trwało 2,5 miesiąca. Po czym otrzymałam odpowiedź odmowną ,że nic mi się nie należy ponieważ moja walizka się zamortyzowała :D. Czyli jak ktoś ci rozwali np. samochód to można uznać że skoro nie był nowy to się zamortyzował :) Ja po prostu spadłam z krzesła. Czuje się jakby mnie ktoś dosłownie okradł a potem opluł. Nikomu nie polecam tych linii lotniczych. ZaletyCenaWadyBardzo niemiła i nieprofesjonalna obsługa. Okradają ludzi niszcząc ich własność a potem odrzucając reklamacje. -
~bv / 2018-07-20 18:30
Odbyłem 4 loty z Polski do Anglii . Dwa loty opóźnione o ok 1,5 godziny. Jedno dość twarde, nieprzyjemne lądowanie. ZaletycenyWadyopóźnienia
strona 3 z 38