Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 736 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciej J / 2019-01-07 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch lat mam konto ze swoimi danymi na stronie Ryanair, na którym dokonuje co miesiąc w taki sam sposób rezerwacji biletów, płacąc tą samą kartą (z innym nazwiskiem). W listopadzie 2018 podczas zakupu dwóch biletów, w dwóch różnych dniach, zostałem oszukany. System do generowania danych na bilecie jakimś niewyjaśnionym cudem pobrał nazwisko płatnika karty, a nie posiadacza konta pomimo, że dane były uzupełniane autofill, a na koncie nie ma zapisanych innych danych niż moje. Niestety wygenerowanych danych nie sprawdziłem w ciągu 24 h (nigdy nie sprawdzałem wcześniej skoro widziałem, że dane podczas wpisywania są ok). Zorientowałem się, że nazwisko jest błędne dopiero po miesiącu podczas sprawdzania w aplikacji godziny wylotu. To był szok, bo nigdy taka sytuacja nie miała miejsca, a jeszcze większy szok - opłata za zmianę nazwiska 552 zł plus konieczność zakupu nowego biletu powrotnego. Łącznie zarobili na mnie prawie 1000 zł. Pomimo, że błąd leżał po ich stronie oraz po wysłaniu dowodów, odmówiono mi bezpłatnej zmiany nazwiska. Również nie uznano mojej reklamacji. Przestrzegam, aby im nie ufać i sprawdzać dane na bilecie zaraz po ich wygenerowaniu. Mnie zawiedli po ponad 10 latach bycia ich klientem.
    Zaletybrak
    Wadybłędy podczas generowania danych na bilecie
  • ~Arnold / 2019-01-07 13:06
    Ocena: 4.00 / 5

    Wy sobie kpicie z ludzi którzy latają Rainerem a nowy rok się zaczoł a stare broblemy wróciły i lotu z polski zagrożone jak wy postepujecie opamietajcie się trochę.
  • ~Ola / 2018-12-27 21:40
    Ocena: 3.25 / 5
    Lot z Krakowa samolot zaśmiecony
    Śmieci na fotelach i podłodze ... Masakra
  • ~Wanda / 2018-12-17 19:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Dla mnie to powinniscie zniknac z tego swiata.mialam tyle klopotow i kosztow,gdyz zescie 12 godzin przed odlotem-odwoali lot T1PL9D z 22 lipca 2018,o ktorym sie dowiedzialam o 4.00 rano,jak znalazlam sie na lotnisku W-Wa-Modlin,ale kogo to obchodzi a o odszkodowaniu to nie ma co myslec,macie wszystko gdzies jak taksowki,trzeba paragon ale trzy razy jak wzielam taksowke,zaden taksowkarz mi ich nie dal a zaplacilam 800zl.Zapomnialam powiedziec ze mieszkam we Francji i naprawde mialam okropne problemy,do tego ze mna byl kuzyn 15 letni lot MRNV6S z 22 lipca 2018 i ja 68 lat,jego rodzice pojechali na urlop a on nie wzial swoich kluczy,wiec szukaj rodziny co cie przyjmie i potem szukaj odlotu-moj maz ciezko chory w szpitalu,znalezlismy sie 4dni pozniej w Londynie-Stansted od 14.00 dO 10.OO rano nastepnego dnia,bez spania,wody,pieniedzy i jezyka na dworze lotniska-nastepnie lot do Nimes i tu draka,zadnego autobusu,ludzie nieznani zawiezli nas do Nimes z Nimes do Montpellier potem tramwaj i autobus do Ganges-gdzie mieszkam,myslalam ze ducha wyzione i moj kuzyn 15 letni-normalnie padl.I co mam sie cieszyc z Rayanair-niech Was cholera wezmie.Wanda Goure
    ZaletyZadnych
    WadyNiech Was cholera wezmie
  • ~Gigga / 2018-11-24 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma widmo. Nie wiadomo, gdzie jest jakieś szefostwo firmy w Polsce. Kontakt przez chat, na którym odpowiedź ogranicza się do 1 zdania na wyczerpująco zadane pytanie. Myślę że ta kadra ludzi jest szkolona zeby zbywac klientow z problemami. Ludzie myslicie ze polecicie tanio. Sprawdza sie zasada, ze to co tanie to drogie. Raz zginie bagaż z wartościowymi rzeczami, to znów, jak w naszym wypadku zarezerwowalismy lot, po czym poinformowano nas ze nie polecimy bo już ktoś inny go zakupił.
    Życzymy tej firmie wszystkiego najgorszego.
    ZaletyBeznadzieja.
    WadyTotalny brak zrozumienia
  • ~Gigga / 2018-11-24 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma widmo. Nie wiadomo, gdzie jest jakieś szefostwo firmy w Polsce. Kontakt przez chat, na którym odpowiedź ogranicza się do 1 zdania na wyczerpująco zadane pytanie. Myślę że ta kadra ludzi jest szkolona zeby zbywac klientow z problemami. Ludzie myslicie ze polecicie tanio. Sprawdza sie zasada, ze to co tanie to drogie. Raz zginie bagaż z wartościowymi rzeczami, to znów, jak w naszym wypadku zarezerwowalismy lot, po czym poinformowano nas ze nie polecimy bo już ktoś inny go zakupił.
    Życzymy tej firmie wszystkiego najgorszego.
    ZaletyBeznadzieja.
    WadyTotalny brak zrozumienia
  • ~paulina / 2018-11-11 11:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Lot tragedia. Ciasno, nie wygodnie. obsluga niekompetentna i nie mila
  • ~btw / 2018-11-10 02:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Kiedyś ktoś kto nie bał się nazwać rzeczy po imieniu i powiedział: to jest oszustwo.
    To jak Ryanair wykonuje swoje usługi jest warte pieniędzy które pobierają za loty i to jest ok. Ale to jak nazywają te usługi to już nie jest ok i to jest OSZUSTWO. Opisuję tutaj kilkanaście lotów które miałem okazje wykonać na trasie Gdańsk-Londyn-Faro, .... i po pierwszym listopada miarka się już przebrała.

    Ryanair notorycznie spóźnia się wykonując loty wieczorne. Nie są w stanie zrealizować zadeklarowanej usługi w takich warunkach do jakich się zobowiązali. Nazywają swoją skuteczność na plakatach ~95% na czas i TO jest oszustwo, ponieważ spóźnienia mają miejsce stale w godzinach wieczornych.
    Proponują usługę 'priority' która od 1 listopada powinna nazywać się 'zapłać więcej za bagaż' i TO jest oszustwo. Tak pracownicy Ryainair, jeśli to czytacie, nazwijcie swoje usługi tak jak je należy nazwać. Usługa priority nie ma znaczenia bo i tak każdy z pasażerów spotyka sie na schodach a jeśli któryś z priority wejdzie do autobusu pierwszy to do samolotu wejdzie jako ostatni. Wszystko OK, niech bogatsi płacą więcej, dzięki temu latamy taniej, ale Wy nie oszukujcie ludzi i nazywajcie to po imieniu.
    Kolejny temat to oszczędności na osobach odprawiających loty. Ważne aby zamknęli bramki i mogą l iść do kolejnej bramki a pasażerowi pozostawieni na korytarzach i w przejściach niech stoją, nawet jeśli samolot jeszcze nie przyleciał. Tylko po co? To również jest oszustwo, bo z jakiej okazji odprawiacie jeśli Wasz aircraft jeszcze się nie zjawił?
  • ~Arkadiusz S. / 2018-10-31 10:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Podróż opóźniona o ponad 3h, zamknęli wszystkich w samolocie i siedzieliśmy jak Sardynii. Nie zaproponowano nawet wody (można było kupić). Kolejna rzecz to uszkodzona, wręcz doszczętnie zniszczona walizka, szkoda zgłoszona na lotnisku, lecz firma nie wypłaci odszkodowania, ponieważ nie mam paragonu. Nie mam obowiązku go trzymać tym bardziej, iż to nie reklamacja. Według mnie zlodziejskie warunki dla klienta i brak profesjonalizmu z ich striny
    WadyObsługa, podejście do klienta
  • ~Wiesiek / 2018-10-28 21:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsze linie lotnicze, brak rzetelnej informacji co do opoznien. Niby ich maja malo, bo ich loty na danej trasie trwaja dlyzej niz innych firm. Ceny wcale nie niskie.
    ZaletyNjby tanie
    WadyCiasno, brak rzetelnej obslugi, brak rzetelnej informacji na temat opoznien personel klamie zwyczajnir.
  • ~Przemek / 2018-10-09 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa a nie linia lotnicza, przez ich błąd w systemie musiałem zapłacić 200 złotych więcej, personel nie wyszkolony, brak jakiejkolwiek wygody w samolocie. Odradzam tego przewoźnika!
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyWadą jest to, że ta firma w ogóle istnieje
  • ~Gienek 112 / 2018-10-08 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Uszkodzili na dwa bagaże. Poprawnie wypelniliśmy wszystkie formalności związane ze zgłoszeniem uszkodzenia bagaży. Niechcą oddać nam pieniędzy ani w jaki kolwiek inny sposób zrekomensować naszej straty. Żadają od nas paragonów których niestety ale nie kolekcjonujemy. Stewaradami są mężczyźni o śniadej karnacji prawdopodobnie muzułmanie.
    WadyBrak rekompensaty za zniszczony bagaż.
  • ~Oszukany, okradziony / 2018-10-03 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Linie lotnicze Ryanair na które trzeba uważać, nie jest godna polecenia, mówiąc delikatnie.
    Dokonując nie dawno z parę tygodni temu rezerwacji zaplacilem karta kredytowa przez internet.
    A tydzień temu patrzę ze kwota została ściągnięta jeszczetaz na rachunek Rayanera.
    Tego dnia nie otrzymałem żadnego SMS-a z potwierdzonym kodem .

    Zglosilem kradzież w banku i na policji.
    Napisałem tez do Rayanera .....
    Tez brane jest ze być może ktoś schakowal. Z tym ze ta kwota poszła na knto Ryanera i jakby na druga rezerwację tego samego lotu.

    Także ludzie jak macie dokonać zakupu biletu , to szukajcie innych przewoźników.
    ZaletyZadnych
    WadySpore
  • ~Mam / 2018-09-28 19:45
    Ocena: 2.50 / 5
    27 września 2018 lot z Cypru Paphos do Poznańia RR4502 Gdy wchodziliśmy do samolotu musieliśmy czekać bo panie stewardesy musiały sobie najpierw zrobić selfie.....bezczelna stewardesa
    p.A przewracałaa oczami robila głupie miny i ublizala pasażerom!
  • ~Kasia / 2018-09-28 02:33
    Ocena: 1.00 / 5
    115 euro za zmianę nazwiska (wprowadzonego błędnie, bo domyślnie przez komputer) po około 30 sekundach od kupna biletu na "za 4 miesiące" ? Tylko w Ryanair ❤️ Cieszę się,że mogę teraz kupić prezenty dla dzieci z rodziny albo kupić bagaż.
    Merry Christmas Właśnie straciliście regularnego klienta.
    Zalety
    WadyCena za zmianę nazwiska po 30 sekundach od dokonania płatności na bilet z 4 miesięcznym wyprzedzeniem.
  • ~Damiano / 2018-09-26 20:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia,jak można odwołać lot na 6 godzin przed wylotem,nie podając przyczyny??!!
  • ~Sandra / 2018-09-26 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W poniedziałek 24.09.18 miał odbyć się lot z Pescary (14.45) do Warszawy lotnisko w Modlinie. O równej godzinie, odlotu, samolotu zostaliśmy poinformowani, że samolot wylądował w Rzymie. Miał zostać zaraz postawiony autokar abyśmy mogli wylecieć w tym dniu. Nagle jakiś inteligentny dyrcio stwierdził, że odda wszystkim pieniądze albo ewentualnie wymyśli jakiś lot w ramach gratisu. Lot haha np przejazd do Rzymu po godzinie 20 i wylot w środę do Pragi a następnie z tamtad pociągiem do Polski albo o lepsze cyrku z 3 przesiadkami np.
    Nie mówiąc o pieniądzach na które trzeba czekać 7 dni Roboczych. I co w takim przypadku z ludźmi, którzy byli na tydzień na wakacjach i zostali bez grosza? Owszem oferowali opłacenie jednej nocy w hotelu i co dalej? Chyba spanie pod mostem. Kolejki 3 a nawet 4 godzinne do kasy aby przebookowac lot bądź wystąpić o zwrot pieniędzy.
    WSTYD I HAŃBA! TRAKTOWANIE LUDZI JAK PRZEDMIOTY I ZOSTAWIANIE NA PASTWĘ ICH JAKIEJŚ ŁASKI.
    że szczerego serca nie polecam ich Lini!
    W tym momencie wracam do Polski autokarem z 4 letnim dzieckiem.
    Nie interesuje mnie czy przeczyta to ktoś z obsługi tych śmiesznych linii, ale chcę ostrzec wszystkich którzy skusza się na np dobra ofertę cenową. Doplaccie parę groszy i bądźcie spokojni!
    Po powrocie do domu składam wniosek o odszkodowanie i siedzienie ponad 7 godzin z rodziną na lotnisku.
    ZaletyŻadnych zalet! Omijaj ie szerokim łukiem!
    WadyWszelkie możliwe!
  • ~Alaskan.hunter / 2018-09-25 22:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupilem bilet dla pewnej osoby wystapil blad w nazwisku, instrukcja mowila ze w ciagu 24 h mozna bezplatnie poprawic blad w nazwisku po kilkunastu probach wciaz bez rezultatu, po uplywie 24h cena za korekte ponad 500 zl. Udaje sie im sprzedawac bilety tylko ze wzgledu na ich cene jednak korporacja robi bardzo duze spustoszenie na rynku jak i w glowach niektorych pasazerow i pracownikow tez zapewne.. jak wiadomo wlasciciel linii prowadzi bardzo agresywna polityke marketingowa ogolny bilans wplywu ludzi pokroju tego typu na srodowisko jest bardzo ujemny
  • ~Roki / 2018-09-22 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Najgorsze linie jakimi lecialem. Do tego obsluga katastrofa. Linia poz -rod
    ZaletyPoloci wporzadku
    WadyWszystko
  • ~Neo / 2018-09-20 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma lotnicza jaka znam, w obie strony ponad 2 godzinne opóźnienia. Obsługa na lotnisku również nie ogarnięta i nie potrafi nic wyjaśnić. Samolot ciasny tylko po to by upchać jak najwiecej ludzi. Plastikowe stoliki. Oczywiście żadnych informacji o opóźnieniach. Już nie wspomnę ze upychali nas do samolotu i ponad godzinę oglądaliśmy jak dopiero pakują nasze walizki. Po powrocie otrzymałam cała popękana walizkę. Jedna wielka tragedia. Nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 736
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991