strona 29 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~paulina / 2018-11-11 11:47
Lot tragedia. Ciasno, nie wygodnie. obsluga niekompetentna i nie mila -
-
~btw / 2018-11-10 02:54
Kiedyś ktoś kto nie bał się nazwać rzeczy po imieniu i powiedział: to jest oszustwo.
To jak Ryanair wykonuje swoje usługi jest warte pieniędzy które pobierają za loty i to jest ok. Ale to jak nazywają te usługi to już nie jest ok i to jest OSZUSTWO. Opisuję tutaj kilkanaście lotów które miałem okazje wykonać na trasie Gdańsk-Londyn-Faro, .... i po pierwszym listopada miarka się już przebrała.
Ryanair notorycznie spóźnia się wykonując loty wieczorne. Nie są w stanie zrealizować zadeklarowanej usługi w takich warunkach do jakich się zobowiązali. Nazywają swoją skuteczność na plakatach ~95% na czas i TO jest oszustwo, ponieważ spóźnienia mają miejsce stale w godzinach wieczornych.
Proponują usługę 'priority' która od 1 listopada powinna nazywać się 'zapłać więcej za bagaż' i TO jest oszustwo. Tak pracownicy Ryainair, jeśli to czytacie, nazwijcie swoje usługi tak jak je należy nazwać. Usługa priority nie ma znaczenia bo i tak każdy z pasażerów spotyka sie na schodach a jeśli któryś z priority wejdzie do autobusu pierwszy to do samolotu wejdzie jako ostatni. Wszystko OK, niech bogatsi płacą więcej, dzięki temu latamy taniej, ale Wy nie oszukujcie ludzi i nazywajcie to po imieniu.
Kolejny temat to oszczędności na osobach odprawiających loty. Ważne aby zamknęli bramki i mogą l iść do kolejnej bramki a pasażerowi pozostawieni na korytarzach i w przejściach niech stoją, nawet jeśli samolot jeszcze nie przyleciał. Tylko po co? To również jest oszustwo, bo z jakiej okazji odprawiacie jeśli Wasz aircraft jeszcze się nie zjawił? -
~Arkadiusz S. / 2018-10-31 10:57
Podróż opóźniona o ponad 3h, zamknęli wszystkich w samolocie i siedzieliśmy jak Sardynii. Nie zaproponowano nawet wody (można było kupić). Kolejna rzecz to uszkodzona, wręcz doszczętnie zniszczona walizka, szkoda zgłoszona na lotnisku, lecz firma nie wypłaci odszkodowania, ponieważ nie mam paragonu. Nie mam obowiązku go trzymać tym bardziej, iż to nie reklamacja. Według mnie zlodziejskie warunki dla klienta i brak profesjonalizmu z ich striny WadyObsługa, podejście do klienta -
~Wiesiek / 2018-10-28 21:10
Najgorsze linie lotnicze, brak rzetelnej informacji co do opoznien. Niby ich maja malo, bo ich loty na danej trasie trwaja dlyzej niz innych firm. Ceny wcale nie niskie. ZaletyNjby tanieWadyCiasno, brak rzetelnej obslugi, brak rzetelnej informacji na temat opoznien personel klamie zwyczajnir. -
~Przemek / 2018-10-09 17:54
Katastrofa a nie linia lotnicza, przez ich błąd w systemie musiałem zapłacić 200 złotych więcej, personel nie wyszkolony, brak jakiejkolwiek wygody w samolocie. Odradzam tego przewoźnika! ZaletyŻadnych zalet.WadyWadą jest to, że ta firma w ogóle istnieje -
~Gienek 112 / 2018-10-08 20:53
Uszkodzili na dwa bagaże. Poprawnie wypelniliśmy wszystkie formalności związane ze zgłoszeniem uszkodzenia bagaży. Niechcą oddać nam pieniędzy ani w jaki kolwiek inny sposób zrekomensować naszej straty. Żadają od nas paragonów których niestety ale nie kolekcjonujemy. Stewaradami są mężczyźni o śniadej karnacji prawdopodobnie muzułmanie. WadyBrak rekompensaty za zniszczony bagaż. -
~Oszukany, okradziony / 2018-10-03 21:02
Witam
Linie lotnicze Ryanair na które trzeba uważać, nie jest godna polecenia, mówiąc delikatnie.
Dokonując nie dawno z parę tygodni temu rezerwacji zaplacilem karta kredytowa przez internet.
A tydzień temu patrzę ze kwota została ściągnięta jeszczetaz na rachunek Rayanera.
Tego dnia nie otrzymałem żadnego SMS-a z potwierdzonym kodem .
Zglosilem kradzież w banku i na policji.
Napisałem tez do Rayanera .....
Tez brane jest ze być może ktoś schakowal. Z tym ze ta kwota poszła na knto Ryanera i jakby na druga rezerwację tego samego lotu.
Także ludzie jak macie dokonać zakupu biletu , to szukajcie innych przewoźników.ZaletyZadnychWadySpore -
~Mam / 2018-09-28 19:45
27 września 2018 lot z Cypru Paphos do Poznańia RR4502 Gdy wchodziliśmy do samolotu musieliśmy czekać bo panie stewardesy musiały sobie najpierw zrobić selfie.....bezczelna stewardesa
p.A przewracałaa oczami robila głupie miny i ublizala pasażerom! -
-
~Kasia / 2018-09-28 02:33
115 euro za zmianę nazwiska (wprowadzonego błędnie, bo domyślnie przez komputer) po około 30 sekundach od kupna biletu na "za 4 miesiące" ? Tylko w Ryanair ❤️ Cieszę się,że mogę teraz kupić prezenty dla dzieci z rodziny albo kupić bagaż.
Merry Christmas Właśnie straciliście regularnego klienta.ZaletyWadyCena za zmianę nazwiska po 30 sekundach od dokonania płatności na bilet z 4 miesięcznym wyprzedzeniem. -
~Damiano / 2018-09-26 20:15
Tragedia,jak można odwołać lot na 6 godzin przed wylotem,nie podając przyczyny??!! -
~Sandra / 2018-09-26 13:29
W poniedziałek 24.09.18 miał odbyć się lot z Pescary (14.45) do Warszawy lotnisko w Modlinie. O równej godzinie, odlotu, samolotu zostaliśmy poinformowani, że samolot wylądował w Rzymie. Miał zostać zaraz postawiony autokar abyśmy mogli wylecieć w tym dniu. Nagle jakiś inteligentny dyrcio stwierdził, że odda wszystkim pieniądze albo ewentualnie wymyśli jakiś lot w ramach gratisu. Lot haha np przejazd do Rzymu po godzinie 20 i wylot w środę do Pragi a następnie z tamtad pociągiem do Polski albo o lepsze cyrku z 3 przesiadkami np.
Nie mówiąc o pieniądzach na które trzeba czekać 7 dni Roboczych. I co w takim przypadku z ludźmi, którzy byli na tydzień na wakacjach i zostali bez grosza? Owszem oferowali opłacenie jednej nocy w hotelu i co dalej? Chyba spanie pod mostem. Kolejki 3 a nawet 4 godzinne do kasy aby przebookowac lot bądź wystąpić o zwrot pieniędzy.
WSTYD I HAŃBA! TRAKTOWANIE LUDZI JAK PRZEDMIOTY I ZOSTAWIANIE NA PASTWĘ ICH JAKIEJŚ ŁASKI.
że szczerego serca nie polecam ich Lini!
W tym momencie wracam do Polski autokarem z 4 letnim dzieckiem.
Nie interesuje mnie czy przeczyta to ktoś z obsługi tych śmiesznych linii, ale chcę ostrzec wszystkich którzy skusza się na np dobra ofertę cenową. Doplaccie parę groszy i bądźcie spokojni!
Po powrocie do domu składam wniosek o odszkodowanie i siedzienie ponad 7 godzin z rodziną na lotnisku.ZaletyŻadnych zalet! Omijaj ie szerokim łukiem!WadyWszelkie możliwe! -
~Alaskan.hunter / 2018-09-25 22:25
Kupilem bilet dla pewnej osoby wystapil blad w nazwisku, instrukcja mowila ze w ciagu 24 h mozna bezplatnie poprawic blad w nazwisku po kilkunastu probach wciaz bez rezultatu, po uplywie 24h cena za korekte ponad 500 zl. Udaje sie im sprzedawac bilety tylko ze wzgledu na ich cene jednak korporacja robi bardzo duze spustoszenie na rynku jak i w glowach niektorych pasazerow i pracownikow tez zapewne.. jak wiadomo wlasciciel linii prowadzi bardzo agresywna polityke marketingowa ogolny bilans wplywu ludzi pokroju tego typu na srodowisko jest bardzo ujemny -
~Roki / 2018-09-22 09:49
Dramat. Najgorsze linie jakimi lecialem. Do tego obsluga katastrofa. Linia poz -rod ZaletyPoloci wporzadkuWadyWszystko -
~Neo / 2018-09-20 20:01
Najgorsza firma lotnicza jaka znam, w obie strony ponad 2 godzinne opóźnienia. Obsługa na lotnisku również nie ogarnięta i nie potrafi nic wyjaśnić. Samolot ciasny tylko po to by upchać jak najwiecej ludzi. Plastikowe stoliki. Oczywiście żadnych informacji o opóźnieniach. Już nie wspomnę ze upychali nas do samolotu i ponad godzinę oglądaliśmy jak dopiero pakują nasze walizki. Po powrocie otrzymałam cała popękana walizkę. Jedna wielka tragedia. Nie polecam -
~Zażenowana pasażerka / 2018-09-18 15:24
Pewnie praca na pokładzie samolotu bywa męcząca i każdy może mieć gorszy dzień, ale niedopuszczalne jest to, że załoga jest pijana. Damska obsługa lotu w dniu 17W61998 była pijana, zablokowała 2 toalety i zrobiła sobie z nich palarnię (swoją drogą pani kierownik lotu wspaniale pachniała perfumami w postaci odświeżacza do kibla), a podczas lotu sama szefowa we wspaniały sposób zbierała do swojej różowej kieszonki pieniążki, które wypadły pasażerom- nawet nie raczyła ich oddać. Skandaliczne zachowanie, obsługa na najniższym poziomie, zero poszanowania dla pasażera. Wszystko robione z łaską. ZaletyBrakWadyFatalna, chamski, pijana, obsługa pokładowa. -
~Marcin / 2018-09-17 20:14
Złożyliśmy rezerwację na auto (dwa tygodnie), które miało być do odbioru w terminalu lotniska Burgas, gdy przylecieliśmy całą rodziną w tym dwoje małych dzieci w wieku 9 miesięcy i 6 lat, w biurze Addcar nikogo nie było, dzwoniliśmy kilkukrotnie na nu numer widniejący w szyldzie biura, Pan, który odebrał tel twierdził, że pracownik zapewne poszedł wydać komuś auto i powinien lada moment wrócić. Mimo łącznie 4 telefonów nikt się nie pojawił, była północ gdy wylądowaliśmy, czekaliśmy w sumie dwie godziny i nikt się nie pojawił, w końcu gdy już nie wytrzymałem i mówiąc przez telefon co o nich myślę, zaproponowano nam abyśmy wzięli taksówkę, oraz paragon to zostanie nam zwrócony koszt a auto jutro nam zostanie dostarczone pod dom. Zapłaciliśmy za taksówkę 80BGN, następnego dnia sam musiałem się upominać o to aby dostać samochód za, który już wcześniej zapłaciłem. Wówczas już miła Pani powiedział, że ktoś po nie podjedzie gdzie wówczas zawiezie mnie do Słonecznego po odbiór auta. Tak też się stało. W zamian rekompensaty dostaliśmy Renault Captura kiedy rezerwowaliśmy Pandę, więc wydawało się ok, gdyż większe auto (aczkolwiek o dobę krócej). Zapytałem co z moim kosztem za taksówkę? Pani zrobiła zdjęcie i powiedziała, że przekaże szefowi i wówczas gdy będę zdawał auto to zostanie mi zwrócony koszt taksówki. Przy zdawaniu auta w terminalu nie dostałem zwrotu kosztu za taksówkę gdyż jak Pan w biurze twierdził dostałem lepsze auto i w dodatku próbował mi wkręcić, że rezerwację składałem dzień przed odbiorem co było nie prawdą gdyż co najmniej dwa tygodnie wcześniej była rezerwacja, a to, że czekałem w środku nocy 2 godziny z małymi dziećmi jego nie interesowało. Następnie poprosił o wydanie opinii na ankiecie, wiadomo chyba, że od góry do dołu dostali same 1... Puki co już ponad tydzień czekam na zwrot kaucji na kartę... Nie polecam Addcar w Bułgarii, a w szczególności biura w terminalu lotniska. ZaletyBRAKWadySAME WADY... -
-
~Piotr / 2018-09-03 21:35
5 lotów w ciągu 2 tygodni i wszystkie opóźnione 1-2h. Koszty związane z podróżami z tą nieszczęsna firma znacznie przewyższyły zamierzone oszczędności. Poza tym na każdym kroku czyhają żeby uszczknąć chociaż 1 euro. Masakra. Naprawdę warto dopłacić do lotu normalnymi liniami. ZaletyPozornie niska cena początkowa.WadyJak wyżej. -
~Szihom / 2018-09-01 22:30
1) system specjalnie roZdziela osoby odprawiającego się razem aby wymusić zakup pierwszeństwa wejścia i wybór miejsca
2) brak możliwości oddania bagażu przy odprawie na lotnisku trzeba z nim biegac po schodach (Balice) ii oddawać przy samolocie
3) wiecznie opóźnione lotyZaletyMiły staff w samolocie -
~Andrzej / 2018-09-01 20:19
Opłata za miejsce to naciągane. Lot z Katowic do Londynu, zimno było nie tylko mi i dziecku. Inni pasażerowie też mówili, że zimno. A z Londynu Stansted lodowanie jakiego jeszcze nie miałem, uszy tak bolały, że aż pulsowało. Dziecko pyta się co się dzieje, kobieta łapie się za uszy, a ja nie słyszę co mówi obsługa i na koniec to brak języka polskiego przez obsługę. Uszy zatkane drugi dzień. ZaletyJedynie to cena biletu jest przyzwoitaWadyNiezadowolenie klienta -
~Ryszard / 2018-08-30 11:17
Nie polecam uszkodzili walizki które miały zostać odkupione i dosłane do dwóch tygodni , mija pól roku po wysłaniu czterech maili do furmy i cisza .
Oszustwo i tyle nie polecam tych linii.WadyBrak szacunku do klienta
strona 29 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »