WadyPersonel
strona 28 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Rewq / 2019-03-10 21:36
Jakość obsługi adekwatna do ceny, choć ta czasem również pozostawia wiele do życzenia. Brak jasnej komunikacji. Lot miał być opóźniony o 30 minut, a jest już o 40 minut. Personel pokładowy mało profesjonalny, mało uśmiechnięty, jakby był tu za karę. -
-
~leon / 2019-03-09 14:44
Jeszcze nie zdarzyło się żebym przyleciał do miejsca docelowego bez opóźnienia. a latam bardzo dużo. Co rusz wprowadzają nowe opłaty tłumacząc to tym, żeby poprawić punktualność. Opłaty zostają a punktualność coraz gorsza. Wiem, że zaraz ktoś może powiedzieć.."zmień linię".. owszem, zrobiłbym to z przyjemnością ale nie zawsze to jest możliwe ze względu na siatkę połączeń. Z ciężkim sercem kupuję bilety i staram się jak najczęściej korzystać z uczciwszych przewoźników. Zaletyduża siatka połączeńWadyukryte opłaty -
~Jarosław / 2019-03-04 12:33
Wypożyczanie samochodu za pośrednictwem Ryanair to kpina!! Uwaga na oczywiste ukryte koszty, pobierają przymusową opłatę bez względu czy skorzystacie z wypożyczalni na miejscu czy nie. Są pośrednikiem... innego pośrednika. na voucherze podają niby ostateczny koszt (atrakcyjny, jedyny, niepowtarzalny i tylko w ciągu jednej doby itd..) a potem się okazuje że jak doczytacie to małym druczkiem pozostawione są "furtki" dla dodatkowych kosztów potrącanych przez firmę wypożyczającą. Innymi słowy ich Voucher je G warty i tylko płacisz frycowe!!
NIGDY NIE REZERWUJ AUTA ZA POŚREDNICTWEM RYANAIR ti tzw ściema!!
PS.Gdy zamieściłem wpis na innym portalu opiniotwórczym w ciągu kilku minut było tam kilka wpisów POZYTYWNYCH czyli zatrudniają firmy czyscicieli internetu i płaca im kase za to aby blokowali wszelkie prawdziwe opinie negatywne. To jedyna strona na której im się to nie udaje. Brawo i dziękuję OPINIUJ.PLZaletybrakWadywszelkie -
~Adx / 2019-03-01 02:08
Tragiczna linia. Działająca na granicy oszukiwania Klientów. Wymuszają bezsensowne dopłaty. Odradzam. ZaletyBrakWadyCały zestaw -
~Rena / 2019-02-28 19:57
Dziady złodzieje i oszuści nic więcej o nich nie można powiedzieć powinni zamknąć właścicieli za te przekręty!!!!!!!!!!! Wadydziadowska linia złodzieje!!!!!!!!! -
~B66er / 2019-02-27 22:56
Jakość obsługi jest na najniższym poziomie, dokonywanie rezerwacji oraz odprawy strasznie zagmatwane, błędy w cenach przez co naciągają ludzi. Jeden wielki burdel -
~1q2w3e / 2019-02-22 17:01
Fatalnie, bardzo źle zorganizowane,3 godziny czekania by wyjść z powrotem WadySame wady -
~Maciej / 2019-02-22 13:51
Zniszczyli mi walizkę i nie chcą zwrócić pieniędzy, ponieważ była "za stara" -
-
~Agnieszka / 2019-02-16 19:09
4 lutego wylatywalismy na GC. Odprawa na której walizki kabinowe (wymiary) zostały obklejone , na płycie lotniska umieściliśmy je na wózkach , załoga je zapakowała, na pokład weszliśmy tylko z małym plecakiem i torebka. 15 lutego powrót przy odprawie poinformowani nas ze rym razem za walizki bagażowe musimy zapłacić 20 euro od sztuki, była nas 9. 9 walizek. Wyobraźcie sobie nasze miny bezczelna pracownica z uśmieszkiem na twarzy poinformowała nas ze mamy 3 wyjścia z sytuacji zapłacić , zostawić bagaże albo nie lecieć, nie mogliśmy wykupić ju pierwszeństwa wejścia na pokład bi byli już pełno. Nawet nie poinformowano nas ze z aplikacji będzie połowa ceny, tyłek razy lataliśmy tymi tanimi liniami ale teraz to już przeszło wszystko, był to ostatni lot z nimi, polecam nirwegiana minimalnie droższe bilety więcej miejsca i internet . Tyle w temacie -
~Krzysztof / 2019-02-09 08:16
Ukryte koszty = wyłudzanie pieniędzy.
Jakošč pokoi ponizej wszelkiej krytyki = niezgodne z opisem ! -
~Kamil / 2019-01-28 18:08
Wprowadzenie dodatkowych opłat jest totalnym złodziejstwem, przez który tracę pieniądze jak i również swój czas. Same przygotowanie do lotu i odbiór bagażu przy zwykłym podręcznym teraz będzie trwal więcej niż sam lot. Samoloty stare rozklekotane, nie miła obsługa i jak już pisałem coraz bardziej chore przepisy, zamiast ułatwiać, wszystko jest utrudniane. -
~Anna / 2019-01-21 00:05
Kupowałam bilet w listopadzie 2018 i z możliwością wzięcia bagażu na pokład. W dzień wylotu dowiaduje się, że nie mam priorytetu i nie mogę wziąć bagażu na pokład, dopóki nie jeszcze opłaty nadania bagażu!!! Skasowano mnie za 2 bagaże na 200 zł. Zostałam na lotnisku we Wrocławiu potraktowana jak intruza, gdyż w informacji gdzie skasowano mi za 2 bagaże kasę, pan pozwolił mi 3 bagaże wziąć na pokład. Przy odprawie już do samolotu Pani stwierdziła, że bagażu nie mogę wziąć bo nie mam priorytety i kto mi na to pozwolił. Powiem tak, nie otrzymałam info na maila, że muszę nadać bagaże bo się zmieniły przepisy to raz a dwa na lotnisku info że w 1 listopada się zmieniły przepisy, A bilet kupiony był 10 listopada i żadnej informacji nie było. -
~Jon / 2019-01-19 22:03
Nie ma sensu o tej firmie nic pisać, bo wszystko dawno było powiedziane. Dobre opinie zrobione na ludziach, którzy raz w życiu polecieli za 100 złotych i zadowoleni. Każdy kto ma jakiekolwiek doświadczenie w podróżowaniu i troche po świecie polatał wie, że ta firma to najlepszy sposób na popsute wakacje, zawaloną podróż służbową, doświadczenie niekompetencji pracowników albo gigantyczny rachunek, z którego sobie odbiją tańsze bilety dla marketerów, czyli Kowalskich. Misseling stosowany masowo. Unikać za wszelką cenę. ZaletybrakWadywszystko -
~Mirek / 2019-01-13 15:02
Brudno ,brudno ,brudno ,nie wysprzątane po poprzednich pasażerach -
~Maciej J / 2019-01-07 23:17
Od dwóch lat mam konto ze swoimi danymi na stronie Ryanair, na którym dokonuje co miesiąc w taki sam sposób rezerwacji biletów, płacąc tą samą kartą (z innym nazwiskiem). W listopadzie 2018 podczas zakupu dwóch biletów, w dwóch różnych dniach, zostałem oszukany. System do generowania danych na bilecie jakimś niewyjaśnionym cudem pobrał nazwisko płatnika karty, a nie posiadacza konta pomimo, że dane były uzupełniane autofill, a na koncie nie ma zapisanych innych danych niż moje. Niestety wygenerowanych danych nie sprawdziłem w ciągu 24 h (nigdy nie sprawdzałem wcześniej skoro widziałem, że dane podczas wpisywania są ok). Zorientowałem się, że nazwisko jest błędne dopiero po miesiącu podczas sprawdzania w aplikacji godziny wylotu. To był szok, bo nigdy taka sytuacja nie miała miejsca, a jeszcze większy szok - opłata za zmianę nazwiska 552 zł plus konieczność zakupu nowego biletu powrotnego. Łącznie zarobili na mnie prawie 1000 zł. Pomimo, że błąd leżał po ich stronie oraz po wysłaniu dowodów, odmówiono mi bezpłatnej zmiany nazwiska. Również nie uznano mojej reklamacji. Przestrzegam, aby im nie ufać i sprawdzać dane na bilecie zaraz po ich wygenerowaniu. Mnie zawiedli po ponad 10 latach bycia ich klientem. ZaletybrakWadybłędy podczas generowania danych na bilecie -
~Arnold / 2019-01-07 13:06
Wy sobie kpicie z ludzi którzy latają Rainerem a nowy rok się zaczoł a stare broblemy wróciły i lotu z polski zagrożone jak wy postepujecie opamietajcie się trochę.
-
-
~Ola / 2018-12-27 21:40
Lot z Krakowa samolot zaśmiecony
Śmieci na fotelach i podłodze ... Masakra -
~Wanda / 2018-12-17 19:19
Dla mnie to powinniscie zniknac z tego swiata.mialam tyle klopotow i kosztow,gdyz zescie 12 godzin przed odlotem-odwoali lot T1PL9D z 22 lipca 2018,o ktorym sie dowiedzialam o 4.00 rano,jak znalazlam sie na lotnisku W-Wa-Modlin,ale kogo to obchodzi a o odszkodowaniu to nie ma co myslec,macie wszystko gdzies jak taksowki,trzeba paragon ale trzy razy jak wzielam taksowke,zaden taksowkarz mi ich nie dal a zaplacilam 800zl.Zapomnialam powiedziec ze mieszkam we Francji i naprawde mialam okropne problemy,do tego ze mna byl kuzyn 15 letni lot MRNV6S z 22 lipca 2018 i ja 68 lat,jego rodzice pojechali na urlop a on nie wzial swoich kluczy,wiec szukaj rodziny co cie przyjmie i potem szukaj odlotu-moj maz ciezko chory w szpitalu,znalezlismy sie 4dni pozniej w Londynie-Stansted od 14.00 dO 10.OO rano nastepnego dnia,bez spania,wody,pieniedzy i jezyka na dworze lotniska-nastepnie lot do Nimes i tu draka,zadnego autobusu,ludzie nieznani zawiezli nas do Nimes z Nimes do Montpellier potem tramwaj i autobus do Ganges-gdzie mieszkam,myslalam ze ducha wyzione i moj kuzyn 15 letni-normalnie padl.I co mam sie cieszyc z Rayanair-niech Was cholera wezmie.Wanda Goure ZaletyZadnychWadyNiech Was cholera wezmie -
~Gigga / 2018-11-24 19:57
Firma widmo. Nie wiadomo, gdzie jest jakieś szefostwo firmy w Polsce. Kontakt przez chat, na którym odpowiedź ogranicza się do 1 zdania na wyczerpująco zadane pytanie. Myślę że ta kadra ludzi jest szkolona zeby zbywac klientow z problemami. Ludzie myslicie ze polecicie tanio. Sprawdza sie zasada, ze to co tanie to drogie. Raz zginie bagaż z wartościowymi rzeczami, to znów, jak w naszym wypadku zarezerwowalismy lot, po czym poinformowano nas ze nie polecimy bo już ktoś inny go zakupił.
Życzymy tej firmie wszystkiego najgorszego.ZaletyBeznadzieja.WadyTotalny brak zrozumienia -
~Gigga / 2018-11-24 19:56
Firma widmo. Nie wiadomo, gdzie jest jakieś szefostwo firmy w Polsce. Kontakt przez chat, na którym odpowiedź ogranicza się do 1 zdania na wyczerpująco zadane pytanie. Myślę że ta kadra ludzi jest szkolona zeby zbywac klientow z problemami. Ludzie myslicie ze polecicie tanio. Sprawdza sie zasada, ze to co tanie to drogie. Raz zginie bagaż z wartościowymi rzeczami, to znów, jak w naszym wypadku zarezerwowalismy lot, po czym poinformowano nas ze nie polecimy bo już ktoś inny go zakupił.
Życzymy tej firmie wszystkiego najgorszego.ZaletyBeznadzieja.WadyTotalny brak zrozumienia
strona 28 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »