WadyBrak dbałości o wygodę klienta i brak szacunku do jego rzeczy osobistych
strona 26 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Blondynkaa_m / 2019-08-26 15:02
W momencie kiedy chciałam zabrać ze sobą walizkę na pokład obsługa linii lotniczych powiedziała, że nie mogę tego zrobić. W środku miałam kruche pamiątki, które podczas podróży mogły ulec zniszczeniu. Mimo chęci dodatkowe opłaty za tą usługę moja walizka nie została wpuszczona na pokład razem ze mną. Mimo zapewnień obsługi że nic się nie stanie po odbiorze moje rzeczy dostałam w kawałkach. Teraz walczę o zwrócenie kosztów podróży mojej walizki oraz zwrócenie pieniędzy za zniszczone rzeczy. Podobno w linią lotniczą Ryanair będzie ciężko odzyskać pieniądze. Do tego bardzo mało miejsca w samolocie, co sprawia że podróży jest bardzo niekomfortowa. -
-
~Anonim / 2019-08-20 21:35
Nie wpuścili nas na samolot z 3 dzieci bo ponoć byliśmy za późno ZaletyBrakWadyW szczególności obsługa stracone 1300 złotych zenada -
~krzysztof / 2019-08-20 21:23
Nie kupujcie niczego podczas lotu bardzo wysokie ceny bardzo dziwny sposób sprzedaży towarów nie spotykany u innych przewozników a co najgorsze nie wydają reszty gdy się upomniałem o resztę usłyszałem ze nie ma drobnych to jest skandal to był lot z Poznania do Grecji nr.lotu 3015 samolot nie posprzątany nie polecam ZaletyBrak -
~Slawek / 2019-08-14 21:14
Lot modlin- żym zamówiłem jeden bilet na cztery osoby po odprawie wszyscy siedzą gdzie indziej porażka. Lot w obie strony opóźniony. Najgorsze to to że nie siedzi się z rodziną. Ze mną leciała córka 10 lat i siedziała oddzielnie. Dla mnie to są to oszuści i nigdy więcej nie polecę tymi liniami. ZaletyBrak -
~Jan / 2019-08-11 21:49
Żenada Banda oszustów i zlodzieji. Niegdy się nie dodzwonisz. Na czacie cię wyrzuca szmata proponuję kontakt telefoniczny w niedzielę gdzie jest linia nie czynna, żebyś tylko więcej zapłacił. Na koniec blokuje konto że nie można zapłacić kartą. Po oświadczeniu że dziecko nie leci odblokowala. Zawsze latalem wizzarem ale coś mnie skusilo. Nigdy nigdy wiecej. Banda skurwie.... I tyle ZaletyNie maWadySame -
~Luckyx1 / 2019-08-10 22:42
Wszystko źle. Nie dajcie się zwieść "tanim" linią lotniczym nawet jak mało dacie za bilet to i tak potem dopłata za bagaż (bo ciężko się zmieścić w ich parametrach) dopłata za bilety obok rodziny. Leciałem z synem (mniej niż 13 lat czyli musi lecieć obok opiekuna dorosłego). Podszedłem do obsługi i wyjaśniłem problem na co oni: Proszę pamiętać że to tylko Ryanair. Naprawdę nie polecam. -
~Podróżujacy / 2019-08-09 14:30
Po powrocie z wczasów okazało się że nasze bagaże nie przyleciały z nami. Obsługa na lotnisku poszkodowanych przez przedstawiciela Ryanair była okropna. Zero informacji co stało się z naszymi bagażami i jak długo mamy czekać. W celu reklamacji spędziliśmy z małymi dziećmi na lotnisku ok. 4 godz. ZaletyTanie linieWadyBrak dbałości o klientów -
~Kris / 2019-08-01 11:52
To jest moja ostatnia podróż tymi liniami , właśnie czekam w samolocie we Frankfurcie na start już ponad godzinę spóźniony ! Za każdym razem to samo , znów się spóźnię na PKP i tak dalej nigdy więcej z nimi nie polecę !!! ZaletyBrakWadyOgromne opóźnienia -
-
~Grzegorz / 2019-07-16 14:05
Ceny za sam lot są dobre, ale za dosłownie wszystko trzeba dopłacać i to sporo. Aplikacja mobilna co chwilę zwraca błędy, podobnie jak strona (przez jeden błąd musiałem dopłacać za bagaż). Helpdesk nie potrafi rozwiązać żadnej sprawy, zaś zapewnienia że podchodzą indywidualnie do każdej sprawy można włożyć miedzy bajki (potrafili pomylić moje imię w pierwszej linijce maila). Podróż w samolocie jak w puszce z sardynkami - ścisk i niewygodnie.
Ogólnie nie polecam, no chyba że na wypad na jeden dzień bez bagażu, ale i tak wtedy trzeba mieć nadzieję żeby żaden dodatkowy problem się nie pojawił.ZaletyCena lotu (jeśli się leci tylko z bagażem podręcznym)WadyDodatkowe opłaty, wygoda (a raczej brak), niekompetentna obsługa helpdesk, słabo działająca aplikacja i błędy na stronie. -
~Meg / 2019-07-15 12:44
Zdecydowanie odradzam. Komfort lotu-porażka, jak w puszce. Obsługa hmmm pozostawia wiele do życzenia, co chwilę coś sprzedają, rozumiem żywność, ale zdrapki już były przesadą. Zniszczono mi walizkę, a była pierwszy raz użyta. Za bagaż rejestrowany dopłacałam 300zl. Nie uznali szkody ponieważ nie zgłosiłam na lotnisku (poprostu z własnej niewiedzy). Wydaje mi się, że lepiej wybrać droższe linie. Latalam LOTEM, LUFTHANSA, a nawet jakimis tunezyjskimi liniami i było wszystko w porzadku. Malo tego, napoje, obiad, ciastko było w cenie. W Ryanair 0,5 l Primavera 3euro... ŻENADA ZaletyZERO ZALETWadySAME WADY -
~Karol / 2019-07-14 23:10
Zmiana ceny, gdy juz wszystko uzupelnione i tylko klikam zapłać - transkacja nie przechodzi i sie okazuje, ze cena sie zmienila (wiadomo oczywiscie w ktora strone). -
~Qqu / 2019-07-11 21:05
Nie dość, że ryanair oszukuje klientów naciagajac na podręczny bagaż.. To nadal są problemy z miejscem na walizkę i jeżeli nie wejdziesz w pierwszej kolejności, to nie możesz liczyć na to, że schowasz swój bagaż w pobliżu.. Obsługa samolotu stara się tylko wciskać ludziom przekąski i inne bzdety, zamiast zadbać o to, aby wszystko było na swoim miejscu. Żenada. W innych liniach lotniczych widać większe zaangażowanie pracowników. Rynaiar - jaka linia taka obsługa WadyOrganizacja, obsługa -
~Greg / 2019-07-10 21:19
Wiele słyszałem, że Ryanair to firma szukająca każdej luki na zarobek, nieprzyjazna klientowi a obsługa lotniskowa na najniższym poziomie. Nie zwracałem może na to uwagi, do czasu kiedy bezpośrednio sytuacja dotknęła mojej osoby.
Przed wylotem oczywiście należy się internetowo odprawić. Niestety po przejściu całej procedury przy ostatnim członku rodziny (kolejność nie miała wpływu), system wyrzucał błąd UPSSS PROBLEM. Procedurę powtórzyłem kilkukrotnie przez kilka dni, zarówno za pośrednictwem aplikacji jak i strony internetowej. Niestety bezskutecznie a system nie prowadził dalej do rozwiązania problemu lub nie dawał informacji jakie kroki należy podjąć. Postanowiłem udać się wcześniej na lotnisko i zgłosiłem się do biura obsługi (agent Ryanair), wyjaśniłem problem. Agent przeszedł również przez procedurę używając mojego telefonu i aplikacji. Również bezskutecznie. Poinformował mnie, że muszę zapłacić za odprawę 1050 zł za całą rodzinę i dopiero Ryanair może mi oddać kwotę po złożeniu reklamacji. Agent wypełnił raport, opisał sprawę, podpisał się, wysłał do Ryanair i kopie mi przekazał.
Po wielu mailach Ryanair stwierdził, że zwrot mi się nie należy. W każdym mailu słyszałem WE NEED STRONG EVIDENT. Raport w systemie podpisany przez ich agenta nie liczył się.
Ryanair to banda naciągaczy, nawet linia info jest dodatkowo płatna z minutami informacji formalnych, które są naliczane. Chyba jako jedyni zaczynają boarding prawie godzinę przed odlotem, żeby mieć pewność że wszyscy są na miejscu i tłoczą pasażerów w korytarzach, klatkach jak świnie w transporcie.ZaletyTrudne pytanieWadyOpis -
~Wojtek / 2019-07-09 09:32
Parkingi i Noclegi NIE REZERWOWAĆ-przy anulowaniu stracone pieniądze!!! Zaletyw pakiecieWadystracone pieniądze -
~Wkurzona mama / 2019-07-02 18:34
Korzystam z tych Lini już dobre 8 lat ale po ostatnim locie dwa tygodnie temu chyba podziękuję. Po wystartowaniu zauważyłam że w samolocie przebywa trójka dzieci z ospa. Nie rozumiem dlaczego wogole zostali wpuszczeni na pokład. Dwa tygodnie po powrocie moja córka ma ospe. To jest poprostu śmieszne żeby moje dziecko musiało spędzić wakacje w domu bo jakaś nie odpowiedzialna matka postanowiła sobie podrozowac z chorymi dzieci a załoga nie zwróciła jej uwagi -
~Lotnik / 2019-06-28 14:21
Totalne gowno stworzone by rąbać klienta na kasę na każdym kroku. Prawie nigdy na czas. Nie polecam i już nie latam. Chyba ze lubisz jak ktoś bezczelnie rżnie Ciebie i Twoją rodzinę w każdą dziurę Twojego portfela.
Dziękuję. -
-
~Sebastian / 2019-06-28 13:59
Witam. Wczoraj wracaliśmy z Lizbony, czekaliśmy na samolot 1,5 h bez żadnych informacji o zaistniałej sytuacji jedyna informacja to na banerze opóźnienie etc. W końcu gdy postawili samolot Rayaner okazało się że klimatyzacja nie działa i do tego w czasie całego lotu ogromnie śmierdziało z ubikacji. Co do obsługi to co im najbardziej wychodzi to handel.... zachowują się jak akwizytorzy. Naprawdę nie warto, lepiej dopłacić i lecieć Lotem czy też Lufthansa. Pozdrawiam ZaletyNie mogę się doszukaćWadyJak w opisie -
~Doka82 / 2019-06-24 15:54
Samolot spóznił sie pol godz nie informujac pasazerow. Majac nie wielki plecak obsluga stwierdzila ze jak mam wykupionego prorytetu to niestety ale musze doplacic do bagazu gdzie inni pasazerowie mieli walizki i wchodzili bez dodatkowych oplat. Ogonie nie jestem zadowolona ile razy bym nie leciala za kazdym razem samolot mial spore opznienie -
~M / 2019-06-20 07:13
Podrozuje z większymi dziecmi,ktore NIE MUSZA siedzieć obok mnie!!!Probowalam kupic bilet bez miejsc i nie mogłam.Musialam wykupić drogie miejsca bo miejsc tańszych dla rodziny już nie było.Straszne naciąganie ludzi!!Aby tylko wysepic kilka groszy więcej,wstyd. -
~Rafał / 2019-06-17 11:12
Latam dość często do UK i korzystam z innego przewoźnika, ale w tym dniu akurat był dostępny tylko ryanair
dlatego mam porównanie.
7 min spóźnienia z mojej strony ludzie wychodzą z hali odlotów w Poznaniu i są w drodze do samolotu dwie pracownice ryanair odmawiają mi pozwolenia dojścia do samolotu na moje prośby kontakt z kabiną pilotów lub z obsługą lotu i informacja, że już za późno i nie ma opcji, gdzie tabuny ludzi stoi na płycie lotniska i czekają na wejście do samolotu.
W końcu drugi lot o późniejszej godzinie tez ryanair.
- miejsca dla pasażera tyle, żeby wysiedzieć max. 30 min pani obok mnie dostała skórczu.
-załoga nieprofesjonalna wręcz odpychająca i niemiła.
- toalety bałagan i brudno.
Jak ktoś ma wybór, to polecam inne tanie linie.ZaletyNaprawdę brak zaletWadyWszystkie, które wymieniłem w komentarzu.
strona 26 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »