Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 743 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.50
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2019-09-22 11:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Leciałem w piątek na trasie Wrocław - Manchester i już przy wysiadaniu kiedy obsługa czeka na schody rozmowa dwóch polskich stewardes: "Dzisiaj spokojny lot żadnych pijaczków", " No tak tylko zwykłe ROBOLKI" moje pytanie w czym ta Pani jest lepsza tym że jest stewardesą bo nie rozumiem myślę że jako zwykły "ROBOLEK" zarabiam większe pieniądze niż wyżej wspomniane Paniusie.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Lejla / 2019-09-20 21:59
    Ocena: 2.50 / 5
    KOSZMAR! Nie mogę nic zarzucić obsłudze (a i pilot, który lądował w Lizbonie był fantastyczny - tak gładkiego lądowania nie miałam nigdy!), ale polityka firmy to jedna wielka kpina. Wszędzie, gdzie kupuje się bilety równocześnie miejsca są obok siebie, ale nie w Ryanair! W Ryaniar musisz dopłacić za siedzenie obok własnego dziecka! Nie zamierzam płacić za coś, co mi się należy, więc efekt był taki, że miałam sama wsiąść z niespełna dwulatką i pięciolatką (i naszymi bagażami) tylnym wejściem, a mój mąż sam przednim wejściem. Poradziliśmy sobie, bo oczywiście Ryanair rozsadza tak wszystkich i chętnych do wymiany nie brakuje, tylko pto co ten CYRK?
    Ale i tak najgorszy był lot 19-24.00, ani na chwilę nie odpuścili tego swojego JARMARKU "kupcie państwo kanapkę z kawą za jedyne 10 euro czyli 45 złotych!", "Zdrapki, zdrapki, komu zdrapki?", "oto perfumy w ekstra cenie!", do tego cały czas włączone silne światło - jeśli ktoś z Państwa planuje zdrzemnąć się w nocnym locie to na pewno nie w RYAAAIR!!!... Dzieci po podróży były wykończone, my także. Nigdy więcej!
    Zalety- genialny pilot samolotu (zapewne niedoceniany)
    Wady- nieustanny jarmark na pokładzie (współczuję załodze, która niby pracuje jako stewardessy i stewarci, a w praktyce jako telemarketerzy)
    - nieprzygaszone światło w nocy
    - polityka antyrodzinna
  • ~Ata / 2019-09-16 10:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Leciała 4 września do Turcji. 2 osoby dorosłe i 4 letnie dziecko po tym jak dostałam bilety zauważyłam że wszyscy siedzimy osobno posadzili 4 letnie dziecko z dala od rodziców. To jest nie poważne jak można posadzić 4 letnie dziecko same wiadomo że takie dziecko nie usiedzi w jednym miejscu.
  • ~Telimena / 2019-09-12 10:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Lecę ze znajomymi do Malagi, Ryanair przydzielając nam miejsca wybrał 3B, 4B, 5B, 4E, 5E. Oczywiście, miejsca obok wolne, ta linia zawsze żerowała na klientach, przy niskich cenach biletów mogłam to zrozumieć, ale to, co robią od kilku miesięcy, jest przerażające. Nie wspomnę o rozdzielaniu rodzin z dziećmi, bo to już nie tylko jest nieciekawe traktowanie klienta, ale zwyczajnie nieetyczne. Co lot (z opowiadań znajomych, jeden taki przeżyłam) ludzie się zamieniają, ja sama proponowałam ostatnio z STN do BZG małżeństwu z rocznym (może dwuletnim, nie pytałam) dzieckiem. Ograniczam podróże do minimum, tylko gdy nie będzie nic innego, tym bardziej, że na trasie Polska-Londyn, British Airways często oferuje atrakcyjniejsze cenowo bilety niż Ryanair, gdy doliczymy dopłatę za walizkę kabinową.
  • ~lady / 2019-09-10 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Też lecę ostatni raz.Za każdym razem zmieniają godziny,wybrałam powrót wieczorem bo lecę zwiedzać to mi zmienili na rano,dzwonię do nich A pani mi mówi że być może będę
    Musiała dopłacić jeżeli chcę lot po południu katastrofa.Lecialam do Polski z dziećmi to nas rozsadzili,

  • ~Szymon / 2019-09-04 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ta nie dba w ogóle o klienta. Cały czas zmienia regulamin przewozu i wprowadza nowe, coraz bardziej absurdalne opłaty. Jeszcze brakuje, żeby pobierali pieniądze za skorzystanie z toalety. Dodatkowo jeśli czegoś nie doczytałeś, albo o czymś zapomniałeś, oczywiście musisz płacić. Z każdym lotem można spodziewać się problemów, albo dopłaty. Dodatkowo obsługa reklamacji przy odwołanym locie do kolejny kabaret. Firma ta nie respektuje regulacji europejskiej dotyczącej wypłacania rekompensaty i oczekuje, że klient nie będzie chciał walczyć o swoje. W skrócie jest typowy przykład Januszexu, który chce naciągnąć klienta na coraz to nowsze opłaty extra za pierdoły. Nie mówię już o komforcie lotu, gdzie podczas snu na niewygodnym plastikowym siedzeniu budzi Cie co chwile komunikat, że oferują zdrapki, srapki, alkohole, perfumy i cuda na kiju. Nie polecam z całego serca. Jeśli chcecie znać prawdziwą cenę podróży ryanairem, doliczcie do kosztów lotu w dwie strony 100-200 zł bo tyle kosztuje możliwość wzięcia zwykłego bagażu 10kg plus wybór miejsca, żeby móc siedzieć obok znajomego.
    ZaletyTanio? Chociaż nie zawsze
    WadyObsługa klienta, ukryte koszty, płać za wszystko, co chwile zmiany regulaminu i nowe opłaty, coś pominiesz to płacisz za karę
  • ~Rodrigez / 2019-08-29 11:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Ostrzegam, że linia ta nie zwraca pieniędzy w razie niemożliwości odbycia podróży. Nie da się zwrócić biletu. Uwaga
  • ~Blondynkaa_m / 2019-08-26 15:02
    Ocena: 2.75 / 5
    W momencie kiedy chciałam zabrać ze sobą walizkę na pokład obsługa linii lotniczych powiedziała, że nie mogę tego zrobić. W środku miałam kruche pamiątki, które podczas podróży mogły ulec zniszczeniu. Mimo chęci dodatkowe opłaty za tą usługę moja walizka nie została wpuszczona na pokład razem ze mną. Mimo zapewnień obsługi że nic się nie stanie po odbiorze moje rzeczy dostałam w kawałkach. Teraz walczę o zwrócenie kosztów podróży mojej walizki oraz zwrócenie pieniędzy za zniszczone rzeczy. Podobno w linią lotniczą Ryanair będzie ciężko odzyskać pieniądze. Do tego bardzo mało miejsca w samolocie, co sprawia że podróży jest bardzo niekomfortowa.
    WadyBrak dbałości o wygodę klienta i brak szacunku do jego rzeczy osobistych
  • ~Anonim / 2019-08-20 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wpuścili nas na samolot z 3 dzieci bo ponoć byliśmy za późno
    ZaletyBrak
    WadyW szczególności obsługa stracone 1300 złotych zenada
  • ~krzysztof / 2019-08-20 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie niczego podczas lotu bardzo wysokie ceny bardzo dziwny sposób sprzedaży towarów nie spotykany u innych przewozników a co najgorsze nie wydają reszty gdy się upomniałem o resztę usłyszałem ze nie ma drobnych to jest skandal to był lot z Poznania do Grecji nr.lotu 3015 samolot nie posprzątany nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Slawek / 2019-08-14 21:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Lot modlin- żym zamówiłem jeden bilet na cztery osoby po odprawie wszyscy siedzą gdzie indziej porażka. Lot w obie strony opóźniony. Najgorsze to to że nie siedzi się z rodziną. Ze mną leciała córka 10 lat i siedziała oddzielnie. Dla mnie to są to oszuści i nigdy więcej nie polecę tymi liniami.
    ZaletyBrak
  • ~Jan / 2019-08-11 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada Banda oszustów i zlodzieji. Niegdy się nie dodzwonisz. Na czacie cię wyrzuca szmata proponuję kontakt telefoniczny w niedzielę gdzie jest linia nie czynna, żebyś tylko więcej zapłacił. Na koniec blokuje konto że nie można zapłacić kartą. Po oświadczeniu że dziecko nie leci odblokowala. Zawsze latalem wizzarem ale coś mnie skusilo. Nigdy nigdy wiecej. Banda skurwie.... I tyle
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Luckyx1 / 2019-08-10 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko źle. Nie dajcie się zwieść "tanim" linią lotniczym nawet jak mało dacie za bilet to i tak potem dopłata za bagaż (bo ciężko się zmieścić w ich parametrach) dopłata za bilety obok rodziny. Leciałem z synem (mniej niż 13 lat czyli musi lecieć obok opiekuna dorosłego). Podszedłem do obsługi i wyjaśniłem problem na co oni: Proszę pamiętać że to tylko Ryanair. Naprawdę nie polecam.
  • ~Podróżujacy / 2019-08-09 14:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Po powrocie z wczasów okazało się że nasze bagaże nie przyleciały z nami. Obsługa na lotnisku poszkodowanych przez przedstawiciela Ryanair była okropna. Zero informacji co stało się z naszymi bagażami i jak długo mamy czekać. W celu reklamacji spędziliśmy z małymi dziećmi na lotnisku ok. 4 godz.
    ZaletyTanie linie
    WadyBrak dbałości o klientów
  • ~Kris / 2019-08-01 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest moja ostatnia podróż tymi liniami , właśnie czekam w samolocie we Frankfurcie na start już ponad godzinę spóźniony ! Za każdym razem to samo , znów się spóźnię na PKP i tak dalej nigdy więcej z nimi nie polecę !!!
    ZaletyBrak
    WadyOgromne opóźnienia
  • ~Grzegorz / 2019-07-16 14:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Ceny za sam lot są dobre, ale za dosłownie wszystko trzeba dopłacać i to sporo. Aplikacja mobilna co chwilę zwraca błędy, podobnie jak strona (przez jeden błąd musiałem dopłacać za bagaż). Helpdesk nie potrafi rozwiązać żadnej sprawy, zaś zapewnienia że podchodzą indywidualnie do każdej sprawy można włożyć miedzy bajki (potrafili pomylić moje imię w pierwszej linijce maila). Podróż w samolocie jak w puszce z sardynkami - ścisk i niewygodnie.

    Ogólnie nie polecam, no chyba że na wypad na jeden dzień bez bagażu, ale i tak wtedy trzeba mieć nadzieję żeby żaden dodatkowy problem się nie pojawił.
    ZaletyCena lotu (jeśli się leci tylko z bagażem podręcznym)
    WadyDodatkowe opłaty, wygoda (a raczej brak), niekompetentna obsługa helpdesk, słabo działająca aplikacja i błędy na stronie.
  • ~Meg / 2019-07-15 12:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Komfort lotu-porażka, jak w puszce. Obsługa hmmm pozostawia wiele do życzenia, co chwilę coś sprzedają, rozumiem żywność, ale zdrapki już były przesadą. Zniszczono mi walizkę, a była pierwszy raz użyta. Za bagaż rejestrowany dopłacałam 300zl. Nie uznali szkody ponieważ nie zgłosiłam na lotnisku (poprostu z własnej niewiedzy). Wydaje mi się, że lepiej wybrać droższe linie. Latalam LOTEM, LUFTHANSA, a nawet jakimis tunezyjskimi liniami i było wszystko w porzadku. Malo tego, napoje, obiad, ciastko było w cenie. W Ryanair 0,5 l Primavera 3euro... ŻENADA
    ZaletyZERO ZALET
    WadySAME WADY
  • ~Karol / 2019-07-14 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana ceny, gdy juz wszystko uzupelnione i tylko klikam zapłać - transkacja nie przechodzi i sie okazuje, ze cena sie zmienila (wiadomo oczywiscie w ktora strone).
  • ~Qqu / 2019-07-11 21:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie dość, że ryanair oszukuje klientów naciagajac na podręczny bagaż.. To nadal są problemy z miejscem na walizkę i jeżeli nie wejdziesz w pierwszej kolejności, to nie możesz liczyć na to, że schowasz swój bagaż w pobliżu.. Obsługa samolotu stara się tylko wciskać ludziom przekąski i inne bzdety, zamiast zadbać o to, aby wszystko było na swoim miejscu. Żenada. W innych liniach lotniczych widać większe zaangażowanie pracowników. Rynaiar - jaka linia taka obsługa
    WadyOrganizacja, obsługa
  • ~Greg / 2019-07-10 21:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Wiele słyszałem, że Ryanair to firma szukająca każdej luki na zarobek, nieprzyjazna klientowi a obsługa lotniskowa na najniższym poziomie. Nie zwracałem może na to uwagi, do czasu kiedy bezpośrednio sytuacja dotknęła mojej osoby.
    Przed wylotem oczywiście należy się internetowo odprawić. Niestety po przejściu całej procedury przy ostatnim członku rodziny (kolejność nie miała wpływu), system wyrzucał błąd UPSSS PROBLEM. Procedurę powtórzyłem kilkukrotnie przez kilka dni, zarówno za pośrednictwem aplikacji jak i strony internetowej. Niestety bezskutecznie a system nie prowadził dalej do rozwiązania problemu lub nie dawał informacji jakie kroki należy podjąć. Postanowiłem udać się wcześniej na lotnisko i zgłosiłem się do biura obsługi (agent Ryanair), wyjaśniłem problem. Agent przeszedł również przez procedurę używając mojego telefonu i aplikacji. Również bezskutecznie. Poinformował mnie, że muszę zapłacić za odprawę 1050 zł za całą rodzinę i dopiero Ryanair może mi oddać kwotę po złożeniu reklamacji. Agent wypełnił raport, opisał sprawę, podpisał się, wysłał do Ryanair i kopie mi przekazał.
    Po wielu mailach Ryanair stwierdził, że zwrot mi się nie należy. W każdym mailu słyszałem WE NEED STRONG EVIDENT. Raport w systemie podpisany przez ich agenta nie liczył się.
    Ryanair to banda naciągaczy, nawet linia info jest dodatkowo płatna z minutami informacji formalnych, które są naliczane. Chyba jako jedyni zaczynają boarding prawie godzinę przed odlotem, żeby mieć pewność że wszyscy są na miejscu i tłoczą pasażerów w korytarzach, klatkach jak świnie w transporcie.
    ZaletyTrudne pytanie
    WadyOpis
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 743
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027