ZaletyNie ma
strona 25 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Anna / 2019-12-12 14:56
Nigdy więcej !!! Nie dosyć że rodzina rozrzucona po całym samolocie , to co 40 min. Ogłaszali większe opróżnienie ???? nigdy więcej!!! -
-
~Danu / 2019-12-08 21:06
Już dwa razy miałam przypadek że wylot odbywał się z 1,5 godz opuznieniem gdzie na następnym lotnisku miałam przesiadkę siła zeczy teoretycznie byłam 10 min przed czasem ale niestety samolot już odleciał, latają jak chcą nie wiem czy to taka forma strajku uderzając w pasażera, co dziwne mają nr tel niestety nikt nawet się nie pofatygował żeby zadzwonić, wstyd ,a o zwrot nie możesz się domagać ,dobrze kombinują i w ten sposób okradają człowieka bo musisz jakoś dostać się do domu ZaletyZadneWadyDuzo -
~Andrzej / 2019-12-06 19:13
Średnio 2/3 loty opoznione idzie zwariowac jak sie czesto lata, czlowiek pedzi z pracy zeby zdazyc przed zamkniecirm bramek i na lotnisku chwile przed boardingiem dowiaduje sie ze jak zeykle opozniony, nie polecam. A najbardziej irytujace jest ze chwala sie ze 90 procent ich lotow bylo na czas nie wiem byc moze tylko na lini koln warszawa ma takie opoznienia... WadyOpoznienia!!! -
~Konrad / 2019-11-26 22:28
Odbywałam podróż 25 listopada 2019 roku z Londynu Stansted do Krakowa, lot o 13.05.
Podróż zaczęła się od opoznienia, potem było już tylko gorzej. Załoga tzn obsługa podczas lotu była okropna a jeden ze stewardesow (mężczyzna pochodzenia Azjatyckiego) od początku przykul moja i mojego meza uwage. Mężczyzna ten bardzo dziwnie się zachowywał i w dziwny sposób patrzył na podróżujących . Po czym doszedł do mikrofonu aby zaproponować podróżującym do kupienia zdrapki. Wszystko wydawało się normalne dopóki nie zaczal mówić słów od "siebie". Podrozoje bardzo często i bardzo często liniami Ryanair dlatego też wiedziałam czego mogę się spodziewać i jak ta regułka odnośnie zdrapek ma brzmieć.
Mężczyzna zaczal mówić jak terrorysta. Jakby była to ostatnia przemowa ,pozegnanie. Nie mogłam odebrać tego w inny sposób. Jego słowa "chciałem wam coś przekazać bardzo ważnego , jestescie wspaniałymi ludźmi , bardzo się cieszę że jesteście tu ze mną . To świadczy o waszej odwadze . Kocham was. Każdy z nas popełnia bledy. Ale ważne że jesteście i musimy się jakos dogadać" po czym poszedł z innymi członkami załogi na tył samolotu i długo nie wychodzili z tamtad. Przed samym łącznie zdowaniem przeszedł na przód samolotu i około 10 razy dochodził do drzwi samolotu i patrzył przez okno , drapał się przy tym i widać było jego zdenerwowanie. Wraz z całą rodziną modliłam się żeby wylądować, żeby nic nam się nie stało . Bardzo ciężko jest to opisać slowami... Ta cała sytuacja spowodowała że do teraz jestem niespokojna , cały czas o tym myślę , cały czas mam jego twarz przed oczami. Wyglądał jak niezrównoważony człowiek , jak ktoś albo odozony narkotykami albo dopalaczami. Bardzo przykre doswiadczenie. W związku z tym chciałam uchronić innych podrozujacych przed tym chorym psychicznie człowiekiem. NIE PODROZOJCIE LINIAMI RYANAIR I NIE NARAZAJCIE SWOJEGO ZYCIA I ZYCIA SWOICH BLISKICH. Nam udało się szczęśliwie dolecieć na miejcie ... A czy Wam się uda ? -
~Marlena / 2019-11-16 00:56
Rayanair to OSZUŚCI, którzy powinni mieć zakaz świadczenia usług na całym świecie ! 13 listopada lecieliśmy z Krakowa do Wenecji ... na lotnisku okazało się że przez błąd systemu nie odprawilismy się przez komputer w domu co przed wylotem już na lotnisku kosztowało Nas dodatkowe 560 zl. Na nic tłumaczenia i screeny ze system wyrzucał... Bardzo opryskliwa, wredna baba warczala na mnie aż w końcu że złością zapytała czy płacimy i lecimy czy nie ? Zapłaciliśmy... Podczas stania w kolejce na samolot przyszła po Nas Pani która zobaczyła iż mamy mała walizkę... wyciągnęła nas z kolejki i kazała włożyć walizkę do małego ( malutkiego kosza) okazało się że walizka jest za duża 5 cm i do owego kosza się nie mieści co kosztowało Nas dodatkowe 120 zl i powrót do kolejki na sam jej koniec... Na końcu okazało się że nie zalapalismy się w czasie na wejście do samolotu i mieliśmy dopłacić 5 %ceny biletu za rzekome spóźnienie... wtedy zrobiliśmy już taki raban że złodziejki z rayanair odpuscily wiedząc że na lotnisku jest monitoring A my staliśmy w kolejce już wcześniej i wyszliśmy z niej wywolani przez pracownika rayanair. Jutro wracamy tymi zlodziejskimi liniami do Polski i już się boimy co nas znowu spotka na lotnisku. A teraz napiszę wam wyliczenia:
98 zł bilet do Wenecji dla jednej osoby ( reklama że niby tak tanio)
Po dokupieniu bagażu 20 kg, zapłaceniu 560 zl kary za nieodprawienie się przez komputer ( wina systemu bo wyrzucal że strony) zapłaceniu 120 zl za bagaż podręczny który 5 cm był za duży i nie zmieścił się w koszu do pomiaru walizek lot wyniósł nas na 2 osoby
1490 zł !!!!!!!!! Ludzie wybierajcie regularne linie lotnicze A te "tanie" gowniane linie niech ZBANKRUTUJA!!!! -
~Dagrasso / 2019-11-09 18:54
Najbardziej spierdolona linia z możliwych a latam dużo wiec mam o tym pojęcie, zmiany przepisów są śmieszne- standardowa mała walizka tzw bagaż podręczny który zawsze w każdej jednej linii jest OK nagle przed samym wejściem do samolotu okazuje się ze jest za duży jeżeli nie ma się jakiś specjalnych biletów i trzeba dopłacić 20 euro/120 zł od osoby, bilety były zakupione przed wprowadzeniem tego przepisu wiec nie powinno być tak dużej dopłaty plus nie można było wziąć ze sobą walizek na pokład WadyZmiany przepisów 20x na miesiąc- oczywiście same niekorzystne -
~Iwonna / 2019-11-06 11:50
Wracaliśmy po udanym pobycie, ale zmęczeni intensywnym zwiedzaniem z Rzymu. Z powodu mgły w Modlinie przekierowano samolot do Katowic. Zamiast o 20:00 w okolicach Warszawy wyładowaliśmy ok.20:20 w Katowicach. Powiedziano, że będą podstawione autokary do Warszawy. Około 21:00 nadjechał pierwszy. Z nadzieją udaliśmy się w jego kierunku. Krótką nadzieją. To był autokar dla pasażerów innego lotu, w podobnej sytuacji. Po długim czasie okazało się, że nasze autokary będą ok. 22:30. Ok. 23:00 wyruszyliśmy w kierunku domu. Spora grupa pasażerów chciała wysiąść w Warszawie. Nasze postulaty o zatrzymanie w Warszawie w drodze do Modlina skończyły się tylko kolejnym ogromnym zdenerwowaniem. Wszyscy rozumieją, ale nikt nic nie może...
Już ok. 03:00 nad ranem byliśmy w Modlinie. Mogliśmy po nieprzespanej nocy w autokarze posiedzieć do rana na lotnisku, ale jako nie najmłodsi emeryci wybraliśmy opcję powrotu do Warszawy taksówką. 200 zł kosztował ten luksus, dodatkowa wartość dodana do poprzednich "atrakcji". Wystąpiłam do Ryanair o zwrot kosztów, także za Modlinbus, z którego nie mieliśmy szansy skorzystać poprzedniego wieczoru, a który opłaciłam. Zgadnijcie jaka odpowiedź dostałam?
NIGDY WIĘCEJ TEGO PRZEWOŹNIKA!!! Leciałam po raz pierwszy, ale z pewnością ostatni!
Bezsensowne rozdzielanie par i rodzin, to już tylko drobiazg w porównaniu z tym co przeżyliśmy.ZaletybrakWadycałość -
~Aneta / 2019-11-05 18:15
Dobry wieczor chciałam napisac opinie na temat lini Ryanair a dokładnie na temat pracownikow z ktorymi miałam stycznosć 03.11 .19 na lotnisku w Krakowie ,moj błąd ,ze nie popatrzyłam imie i nazwisko dwoch panòw ,ktorzy byli na obsluce tego dnia ,lot był o 6 : 30 ,spoźniłam sie 5 minut ,ludzie nie weszli jeszcze do samolotu ,zamkneły sie tylko drzwi ,a ludzie przemieszczali sie jeszcze pomału do samolotu ,a zlosliwosc panow ,była na tyle ,że nie chcieli mnie już puscic ,załuje ,że nie zrobiłam afery i odrazu tego nie zglosiłam tam gdzie trzeba ,niestety ,czasu nie cowne ,byli bardzo nie przyjemniji ,byłam w ciaży ,musiałam isc na toalete ,ktora na moj pech była zajenta ,a nie mysłalam,ze tak akurat sie wydarzy ,oczywiscie, czas sie konczył o 6 na przejscie ,ale tyle razy ,bylo tak ,ze było pa czasie ,a my czekaĺismy itd ,niestety trawiłam na bardzo hamska obsługe ,szkoda ,ale sa ludzie i ludziska ,życze pana wszystkiego dobrego ,bo nie życzy sie zlego ,ale czasami tak bywa że wraca do ludzi ,życie takie jest ..... ZaletyNie mamWadyMam -
-
~Ludmiła / 2019-10-30 08:31
Chciałam bardzo podziękować Paniom z obsługi Ryanair z Krakowa, a szczególnie Pani Kapuście za ogromną, bezinteresowną pomoc. Duży plus za świetną organizację. -
~ziggi / 2019-10-27 11:30
Oszusci,na karcie nie było mojego wykupionego bagażu 20kg ,dokupiłem okazało się że mam 1x20kg,malutkimi literami napisane było.Zapłaciłem dwa razy za bagaż 20kg ,wykupiony bagaż nie podlega zwrot.Ostatni raz złodzieje!!!!!!!! -
~Justi / 2019-10-23 12:40
Najgorsza linia lotnicza pod każdym względem. Pierwszy raz dodaje opinie negatywna i to aż tak negatywna. Sam lot przebiegał bez zarzutu. Wszystko zaczęło się już po tym jak dolecieliśmy i okazało się ze nasze bagaże są zagubione. Linie lotnicze nie potrafiły w ogóle ustalić czy bagaże zostały załadowane, nie wiadomo było gdzie są i kiedy się odnajdą. Na lotnisku pozostawiono nas bez żadnej pomocy, pomimo zgłoszenia ze jestem w 6 miesiącu ciąży a w walizce znajdują się leki. Następnego dnia rano nadal linie nie były w stanie ustalić gdzie jest bagaż i kiedy go otrzymamy. Kupiliśmy niezbędne rzeczy - kosmetyki, bieliznę na zmianę. Bagaż odnalazł się późnym popołudniem czyli około 20 godzin od zaginięcia. Linie odmówiły nam wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania, nawet za pastę do zębów :) ich zdaniem zarówno w nocy jak i cały kolejny dzień nie powinnismy się myć, nie wspominając o przebraniu się. A kobieta w ciąży? No cóż.
Nie polecam! I na pewno dodam negatywne opinie wszędzie gdzie to będzie możliwe!ZaletyBrakWadyNie szanują ludzi -
~Adam / 2019-09-28 19:45
Właśnie się dowiedziałem.ze ryanair skrócil mój pobyt w Portugalii o 3 dni nie informując mnie stosownie o tym. Poobno wysłali maila dzień przed wylotem tyle że był on tak ukryty że nikt bo nie zauwazyl A w dodatku składał się z 2 części pierwsza to jakieś bzdury A druga malym druczkiem info o zmianie dary odloru.Dzwonilem na infolinię ale oczywiście mnie olali. Trzeba czytac wszystko i koniec Tak powiedział tylko kto ma na to czas dzień przed wylotem..Dla mnie to ratalne skurwy.... ZaletyŻadnychWadyNieodpowiedzialne zachowanie niuczciwosc nierzetelnosc brak współpracy z klientem -
~Daria / 2019-09-27 12:58
Lot odbył się 25.09.2019 z Ibizy do Poznania.Najwiekszym minusem było umiejscowienie pasażerów !!!! Wszystkie pary rozdzielone ,rodzice z dziećmi rozdzieleni .... katastrofa . ZaletyBrakWadyNajgorsze umiejscowienie pasażerów !!! -
~Robert / 2019-09-22 11:00
Leciałem w piątek na trasie Wrocław - Manchester i już przy wysiadaniu kiedy obsługa czeka na schody rozmowa dwóch polskich stewardes: "Dzisiaj spokojny lot żadnych pijaczków", " No tak tylko zwykłe ROBOLKI" moje pytanie w czym ta Pani jest lepsza tym że jest stewardesą bo nie rozumiem myślę że jako zwykły "ROBOLEK" zarabiam większe pieniądze niż wyżej wspomniane Paniusie. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Lejla / 2019-09-20 21:59
KOSZMAR! Nie mogę nic zarzucić obsłudze (a i pilot, który lądował w Lizbonie był fantastyczny - tak gładkiego lądowania nie miałam nigdy!), ale polityka firmy to jedna wielka kpina. Wszędzie, gdzie kupuje się bilety równocześnie miejsca są obok siebie, ale nie w Ryanair! W Ryaniar musisz dopłacić za siedzenie obok własnego dziecka! Nie zamierzam płacić za coś, co mi się należy, więc efekt był taki, że miałam sama wsiąść z niespełna dwulatką i pięciolatką (i naszymi bagażami) tylnym wejściem, a mój mąż sam przednim wejściem. Poradziliśmy sobie, bo oczywiście Ryanair rozsadza tak wszystkich i chętnych do wymiany nie brakuje, tylko pto co ten CYRK?
Ale i tak najgorszy był lot 19-24.00, ani na chwilę nie odpuścili tego swojego JARMARKU "kupcie państwo kanapkę z kawą za jedyne 10 euro czyli 45 złotych!", "Zdrapki, zdrapki, komu zdrapki?", "oto perfumy w ekstra cenie!", do tego cały czas włączone silne światło - jeśli ktoś z Państwa planuje zdrzemnąć się w nocnym locie to na pewno nie w RYAAAIR!!!... Dzieci po podróży były wykończone, my także. Nigdy więcej!Zalety- genialny pilot samolotu (zapewne niedoceniany)Wady- nieustanny jarmark na pokładzie (współczuję załodze, która niby pracuje jako stewardessy i stewarci, a w praktyce jako telemarketerzy)
- nieprzygaszone światło w nocy
- polityka antyrodzinna -
~Ata / 2019-09-16 10:56
Leciała 4 września do Turcji. 2 osoby dorosłe i 4 letnie dziecko po tym jak dostałam bilety zauważyłam że wszyscy siedzimy osobno posadzili 4 letnie dziecko z dala od rodziców. To jest nie poważne jak można posadzić 4 letnie dziecko same wiadomo że takie dziecko nie usiedzi w jednym miejscu. -
-
~Telimena / 2019-09-12 10:47
Lecę ze znajomymi do Malagi, Ryanair przydzielając nam miejsca wybrał 3B, 4B, 5B, 4E, 5E. Oczywiście, miejsca obok wolne, ta linia zawsze żerowała na klientach, przy niskich cenach biletów mogłam to zrozumieć, ale to, co robią od kilku miesięcy, jest przerażające. Nie wspomnę o rozdzielaniu rodzin z dziećmi, bo to już nie tylko jest nieciekawe traktowanie klienta, ale zwyczajnie nieetyczne. Co lot (z opowiadań znajomych, jeden taki przeżyłam) ludzie się zamieniają, ja sama proponowałam ostatnio z STN do BZG małżeństwu z rocznym (może dwuletnim, nie pytałam) dzieckiem. Ograniczam podróże do minimum, tylko gdy nie będzie nic innego, tym bardziej, że na trasie Polska-Londyn, British Airways często oferuje atrakcyjniejsze cenowo bilety niż Ryanair, gdy doliczymy dopłatę za walizkę kabinową. -
~lady / 2019-09-10 20:50
Też lecę ostatni raz.Za każdym razem zmieniają godziny,wybrałam powrót wieczorem bo lecę zwiedzać to mi zmienili na rano,dzwonię do nich A pani mi mówi że być może będę
Musiała dopłacić jeżeli chcę lot po południu katastrofa.Lecialam do Polski z dziećmi to nas rozsadzili,
-
~Szymon / 2019-09-04 19:12
Firma ta nie dba w ogóle o klienta. Cały czas zmienia regulamin przewozu i wprowadza nowe, coraz bardziej absurdalne opłaty. Jeszcze brakuje, żeby pobierali pieniądze za skorzystanie z toalety. Dodatkowo jeśli czegoś nie doczytałeś, albo o czymś zapomniałeś, oczywiście musisz płacić. Z każdym lotem można spodziewać się problemów, albo dopłaty. Dodatkowo obsługa reklamacji przy odwołanym locie do kolejny kabaret. Firma ta nie respektuje regulacji europejskiej dotyczącej wypłacania rekompensaty i oczekuje, że klient nie będzie chciał walczyć o swoje. W skrócie jest typowy przykład Januszexu, który chce naciągnąć klienta na coraz to nowsze opłaty extra za pierdoły. Nie mówię już o komforcie lotu, gdzie podczas snu na niewygodnym plastikowym siedzeniu budzi Cie co chwile komunikat, że oferują zdrapki, srapki, alkohole, perfumy i cuda na kiju. Nie polecam z całego serca. Jeśli chcecie znać prawdziwą cenę podróży ryanairem, doliczcie do kosztów lotu w dwie strony 100-200 zł bo tyle kosztuje możliwość wzięcia zwykłego bagażu 10kg plus wybór miejsca, żeby móc siedzieć obok znajomego. ZaletyTanio? Chociaż nie zawszeWadyObsługa klienta, ukryte koszty, płać za wszystko, co chwile zmiany regulaminu i nowe opłaty, coś pominiesz to płacisz za karę -
~Rodrigez / 2019-08-29 11:36
Witam. Ostrzegam, że linia ta nie zwraca pieniędzy w razie niemożliwości odbycia podróży. Nie da się zwrócić biletu. Uwaga
strona 25 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »