Duży dyktuje warunki ale jest nieuczciwy. Sprzedają bilety wiedząc że rezygnują z połączeń. Czyli wyłudzają pieniądze którymi potem obracają. A zwrot w 7 dni roboczych to zwykła lipa. Oby upadli. Na ich miejsce powstanie może coś uczciwszego.
ZaletyBrak.
WadyDuzo
~Charlie / 2021-02-01 19:57
Ocena: 1.75 / 5
Przebookowali mi lot tak, że zamiast na weekend miałem przylecieć na 40 minut. Po rezygnacji oczywiście nie oddali pieniędzy. Brak kontaktu z żywym człowiekiem, kiedy próbuję zrobić coś na stronie w sprawie refundacji wyświetla się error.
~Urszula / 2021-01-09 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Odwołują loty i nie oddają pieniędzy a na wiadomości nie odpisują. Lot z 17.01łali a po przebukowniu na 7 luty musiałam dopłacić kwotę większą niż wcześniej zakupiony bilet. Dziś 9.01.2021r. odwołali lot z 7 lutego a najbliższy lot u nich to data 28 marca br. O zwrot za bilet trudno się doprosić bo aplikacja nie działa jak trzeba. Z ludzi robią idiotów. Czas zmienić linię.
Zaletyżadne
Wadyaż za dużo
~Aga / 2021-01-08 20:13
Ocena: 1.75 / 5
To co wyprawią z lotami to jakaś kpina. Odwołują lot powrotny - proponowaliśmy z 10 różnych zmian - żadna niedostępne według obsługi na krakowskim lotnisku, chociaż na stronie online była możliwość zakupu biletów. Wkońcu zdecydowaliśmy się na zwrot kosztów, ale obsługa wpisała zwrot tylko za lot powrotny a za pierwszy lot pieniądze przepadły. Żenujący poziom obsługi - lotnisko Balice dnia 7 stycznia 2021 roku godziny popołudniowe.
~Lucas / 2020-12-31 09:54
Ocena: 1.00 / 5
To ze sa oszostami to juz kazdy wie tylko dziwi mnie jedna zecz czemu ludzie widzac jakas nastepna oferte dalej sie nabieraja kupuja bilety z tej firmy. Tez z nimi walczylem przez prawie 3 miesiace, dzwonilem minimum raz w tygodniu I chyba juz mineli mnie dosyc bo wreszcie oddali kaske. I win ????. Wszystkim tym co zostali oszukani zycze wytrwalosci I walczcie o swoje. I przede wszystkim Nie Kupujcie Od Nich Biletow!!!!!!!
ZaletyLatwosc oszukiwania klijenta
WadyJest ich tak duzo ze nie warto wymieniac
~Olek / 2020-12-01 08:26
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści mi już drugi bilet przepadł łączną suma £300
Pierwszy mój bilet przepadł w kwietniu pisałem do nich o zwrot pieniędzy nie oddali, teraz sytuacja się powtórzyła kupiłem bilet na 11 grudnia i dostałem e-mail że lot odwołany staram się o odzyskanie kosztów wypełniając formularz wyświetla się informacja ,,•wybrany kod lini lotniczej nie pasuje do lini lotniczej żadnego z lotów objętych tą rezerwacją"
LUDZIE TO SĄ NORMALNIE OSZUŚCI NIE KUPUJCIE TAM BILETÓW!!!
WadyNajgorsza linia lotnicza, oszuści i złodzieje!!!
~Bartek / 2020-11-22 16:47
Ocena: 1.00 / 5
Odwołują loty i nie oddają pieniędzy a na wiadomości nie odpisują. Podałbym ich do sądu ale za kilka stówek nie opłaca się poświęcać masy czasu i kilku tysięcy wkładu w koszta i pewnie na tym bazują. Kontakt na początku dobry a potem brak pomimo kilku prób. dlatego wszędzie 1 gwiazdka mimo że oferta niezła ale jak widać nie zawsze warto poza tym często mają te najdalsze i najgorsze lotniska plus kiepską obsługę.
~przemo / 2020-11-11 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Ryanair nie oddaje mi pieniędzy za odwołany lot od czerwca. Jedyne słowo jakie przychodzi mi do głowy to: oszuści.
Zanim kupisz bilet w Ryanair dobrze się zastanów.
~Andzia / 2020-11-04 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Lot z rayanera miałam odwołany w maju..odrazu zrobiłam formularz zwrotu..do tej pory niemam pieniędzy a jest 4 listopad.I w mediach piszą że już zwroty oddali.Jak tak można robić i oszukiwać ludzi!!!Nawet kontaku normalnego do nich niema.
~rinas75 / 2020-10-28 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści tylko to przychodzi mi do głowy. Rezerwowalam bilety w styczniu na sierpień. Już w maju wiadomo było, że lot jest anulowany do dziś 28 październik nie mam zwrotu pieniędzy. Teraz otrzymałam informacje, że albo voucher (500zl) mniej albo sama mam się dopominac o zwrot pieniędzy. Bilet zakupiony przez eSky.pl.
Gdzie z tym iść???
ZaletyBrak
Wadyzlodzieje i oszuści
~Jvb / 2020-10-10 23:29
Ocena: 1.00 / 5
To zwykli oszusci , jakby mogli zjedli by gowno z pod siebie , pisza ze oddali pieniadze choc nie dotarly na konto a debile z Chat powtarzaja w kolo zamiast pokazac potwierdzenie
ZaletyWyszli z Uni
WadyPatologia
~jmsc / 2020-10-05 10:10
Ocena: 2.00 / 5
Odwołano lot, staram się o zwrot pieniędzy od maja. Ponoć przyznano mi voucher o czym mnie nie powiadomiono, dowiedziałem się na czacie RA, zrezygnowałem z vouchera i zdecydowałem aby zwrócili mi pieniądze.. Ponoć przelew wysłano 29 września, piszę tą opinię 05 października, pieniędzy na koncie nie mam. Za lot zapłaciłem ponad 2000 zł, dostanę zwrot nieco ponad 1600 zł. Jak zapytałem dlaczego, odpowiedź - przewalutowanie i brak zwrotu za ubezpieczenie. Dlaczego mam płacić za ubezpieczenie czegoś co się nie odbyło - zapytałem na czacie. Skierowali mnie do ubezpieczyciela, pytam - komu płaciłem za lot??? Czuję się okradziony i RA będzie zawsze ostatnim wyborem...
Zaletybrak
Wadyczuję się okradziony
~Sławek / 2020-09-23 16:04
Ocena: 3.25 / 5
Witma
Rezerwacje na lot do Seviili robiłem w lutym wraz z rezerwacją wynajmu samochodu oraz noclegu na bookingu.Czekając na sytuacje z covitem 19 zastaniawialiśmy czy jest sens lecieć .podjeliśmy decyzje że nie lecimy.Zwrot za nocleg i wynajem samochodu otrzymaliśmy bez problemu ale z ryanair problem.jeżeli rezerwacje zrobił bym po 10 czerwca to mogę bezpłatnie zmienić termin lotu w moim przypadku muszę zapłacic za zmiane 308 euro Złodzieje i tyle.
~Maniek / 2020-08-19 00:01
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem zmienić dzień wylotu z 18.08 na 20.08, do dopłaty miałem niecałe 100 PLN wg otwartego okna w przeglądarce, natomiast system nie zaakceptował płatności. Teraz datę mam zmienioną, a status rezerwacji jest "nieopłacony, skontaktuj się". Na infolinii straciłem 30 PLN i nie udało mi się połączyć.
Edit:
Dziś na infolinii dowiedziałem się, że mam zapłacić 770 PLN, bo nie będę mógł polecieć, czyli podczas płacenia kartą, zmienili kwotę za zmianę rezerwacji o ponad 600 PLN. Tym sposobem nie możemy polecieć z rodziną na wakacje, bo nie stać nas na taki wydatek. Nie odpuszczę szmaciarzom.
~Mariusz / 2020-08-06 10:09
Ocena: 2.00 / 5
Firma nie liczy się z klientem. Po wprowadzeniu kwarantanny Ryanair nie zawiesił lotów, wiedząc, że cześć pasażerów nie poleci (koszt testu jest wyższy od biletu).
Zaletycena
Wadymały bagaż podręczny
trudny kontakt
przedmiotowe traktowanie klienta
~ROCKY / 2020-08-04 18:03
Ocena: 2.00 / 5
czy ktoś dodzwonił sie ???????
czekam od 1 czerwca na zwrot kasy z odwołanego lotu , 1 czerwca poinformowano mnie za zaraz wypłacą, po tygodniu dostałam info ze 8 tygodni - JUZ MINĘŁO !!!!!!
KONTAKTU BRAK
~Maniek / 2020-08-03 23:13
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem zmienić dzień wylotu z 18.08 na 20.08, do dopłaty miałem niecałe 100 PLN wg otwartego okna w przeglądarce, natomiast system nie zaakceptował płatności. Teraz datę mam zmienioną, a status rezerwacji jest "nieopłacony, skontaktuj się". Na infolinii straciłem 30 PLN i nie udało mi się połączyć.
Edit:
Dziś na infolinii dowiedziałem się, że mam zapłacić 770 PLN, bo nie będę mógł polecieć, czyli podczas płacenia kartą, zmienili kwotę za zmianę rezerwacji o ponad 600 PLN. Tym sposobem nie możemy polecieć z rodziną na wakacje, bo nie stać nas na taki wydatek. Nie odpuszczę szmaciarzom.
~Pasażer / 2020-08-02 08:43
Ocena: 1.00 / 5
Lot do Eindhoven z Modlina 2.08.2020.
Celowa zagrywka Ryanair i lotniska Modlin ze względu na koronke!
Bez informowania pasażerów zrobili świństwo nie do pomyślenia.
Wpuścili polowe ludzi i samolot tak odleciał.
Walizki poleciały bez właścicieli.
Jedna osoba ślamazarnie obsługująca nadanie bagażu nie przepuszczająca dalej i przedłużająca wszystko jak tylko mogła...
Sznur ludzi czekających po dwie godziny żeby oddać bagaż.
Bilet zeskanowany przed czasem i pozostawienie około 40 osób na lotnisku.
„Rączki umyli”i z nas winnych jeszcze zrobili tłumacząc że na czas nie byliśmy.
Powiedzieli nam że system padł i nie mogą tego sprawdzić że byliśmy na czas zeskanowani.
Takie rzeczy tylko w Polsce!
Nigdy więcej Ryanair i Modlin.
W głowie się nie mieści jak potraktowali polowe pasażerów samolotu.
Straciliśmy pieniądze,
ludzie brali na bramki duże bagaże ,
pozabierali rzeczy z nich i nowe bilety mowią żeby kupić.
Skandal jakich mało,
historia nie do uwierzenia nadająca się do telewizji,
mają ludzi za nic!
Rozumiem 1-2 osoby,ale nie pół samolotu...
ZaletyŻadne!
WadyNiezliczona ilość ,brak słów.
~Wkurzony / 2020-07-04 15:58
Ocena: 1.75 / 5
Czekałem od kwietnia na zwrot pieniędzy za odwołany lot, w końcu się doczekałem, ale dostałem o 126 zł mniej niż zapłaciłem!!!!! Od dwóch dni próbuję się z nimi skontaktować i nic, zero odzewu!!?? Złodzieje
~Monika / 2020-06-19 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Ponad 3 miesiace czekam na zwrot pieniadzy za bilet. PORAŻKA I NIEPOROZUMIENIE. Do tej pory latałam do GRecji do rodziny tylko RYanairem bo wiadomo, taniej. Teraz nawet nie popatrze w ich kierunku. ZŁODZIEJE!!!!!!!! Na inforlinii opczywiście nikt nic nie wie, wiec po co tam są>? Od ryanaira dostałam juz oko 5 maili ze zwrot jest w trakcie, ale jest tak duzo wnioskow ze zajmuje to wiecej niz zwykle. Pomijam info z pierwszego maila ze zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od odwołania lotu.....
Zaletytotalne zero
Wadybrak szacunku do klienta, bycie oszustem, NIEPOROZUMIENIE