strona 20 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Jules / 2021-09-08 21:21
Całkowicie fatalna obsługa. Brak informacji dotyczących poprawnego pakowania sprzętu sportowego na stronie (rower). Jest napisane „ opakowanie ochronne lub pokrowiec”. Przez trzy dni nie udało się nam dodzwonić na infolinię, więc uznaliśmy, że porządne opakowanie roweru w folię (taką jak pakuje się walizki) wystarczy. Nie wystarcza. Na lotnisku zostaliśmy wyśmiani. Pan od razu powiedział, że nie ma mowy, że ten rower zostanie przyjęty. Za dokupienie przewozu roweru zapłaciliśmy 60 funtów! Zero chęci pomocy, pan tylko starał się nam wmówić, że na stronie napisane jest, że opakowanie musi być sztywne. Nie jest tak napisane. Rozumiem, że są zasady dotyczące przewozu takiego sprzętu, ma sens to, że powinien on być zapakowany na sztywno. Jednak taka informacja nie jest nigdzie dostępna. Przyszła pani manager, powiedziała nam to samo co wcześniej pan. Wszystko odbyło się w okropnie nieprzyjemnej atmosferze, zostaliśmy potraktowani jak osoby niespełna rozumu. Rower zostaje na miejscu, pieniędzy prawdopodobnie już nigdy nie zobaczymy. Bardzo nieprzyjemna sytuacja. Latam Ryanairem ok. 6 razy w roku, ale niestety będę musiała znaleźć inną linię lotniczą, ponieważ nie pamiętam kiedy zostałam ostatnio tak opryskliwie i okropnie potraktowana. -
-
~Vladimir Boiko / 2021-09-05 20:02
2 września przez internet zapłaciłem za bilet z Poznania do Lwowa, przyjechałem na lotnisko 1,45 godzin przed odlotem na lotnisku wyjaśniono mi, że 2 godziny przed wylotem muszę odpowiedzieć na jakiś e-mail, który został mi wysłany po angielsku, oczywiście nie mogłem go przeczytać, ponieważ nie mówię po angielsku.po czym na lotnisku zaproponowano mi dopłatę kolejne 260 zł oczywiście to jest jakieś oszustwo Po co mam coś płacić żeby coś komuś wysłać skoro kupiłem bilet elektroniczny przyjechalem na lotnisko tu jestem na lotnisku dlaczego Odmówiono mi wejścia na pokład samolotu i nie wystawiłem kolejnego biletu elektronicznego.jak zgodziłem się zapłacić 260 zł, powiedziano mi, że gotówki nie można wpłacić tylko kartą, po czym chciałem wpłacić pieniądze na konto i zapłacić kartą, nie można wpłacić pieniędzy na konto bankowe na lotnisku,jakaś kompletna bzdura, a nikt nie widział mi takich pieniędzy, które wcześniej zapłaciłem -
~Darek / 2021-09-04 17:58
Brak słów nigdy więcej
Brak empatii a
sługa lotniska jak na bazarku organizacja w czasie pandemii kolejka sto metrów i to jest normalne? -
~ap / 2021-09-02 21:20
Rezerwując lot z Krakowa do Bolonii na oficjalnej stronie przewoźnika widniała cena 197 zł, za dwie osoby 394 zł. Ostatecznie po zaksięgowaniu wpłaty okazało się, że zapłaciłam jednak 439 zł!!! I nie jest to wina banku, bo płacąc w euro za inny lot przez pośrednika cena nie uległa zmianie... Pierwszy i ostatni raz lecę Ryanairem. -
~Panda / 2021-09-02 17:08
Po opóźnieniu lotu zero pomocy od strony ryanair rozwalony bagaż zero zainteresowania od strony obsługi w Barcelonie. W tym 10 godz przesiadywania na lotnisku -
~Tomasz / 2021-08-31 12:57
Lecieliśmy z Berlina na Fuertawenture aplikacja do pobrania karty pokładowej nie działała i przy odprawie pani poinformowała nas ze prawdopodobnie biuro podróży podało zły kod rezerwacji wiec musimy zapłacić dodatkowo 165 euro za karty pokładowe po zapłaceniu i wydrukowaniu przez panią kart pokładowych okazało się ze numer rezerwacji jest poprawny ale pieniądze zostały skasowane przy powrocie sytuacja się powtórzyła i nie było Tlumaczenia ze nie można pobrać karty pokładowej nic nie dały wiec musieliśmy zapłacić jeszcze raz 165 euro w skrycie urlop kosztował nas o 330 euro więcej
Ogólne zamieszanie przy odprawie bagażowej
Latamy od 20 lat ale cis takiego jak w tej lini lotniczej to jakiś dramat.Napewno nie skusimy się już więcej na lot tymi liniami.I na koniec zacięły się drzwi w samolocie i naprawa trwała 40 minWadyWszystkie -
~Joanna / 2021-08-29 15:41
Szefowa rejsu nr FR1426 z Alicante do Gdańska w dniu 29.08.2021 przed zakończeniem bordingu pozwoliła dwóm pasażerom na zajęcie naszych miejsc. Gdy przyszliśmy z mężem oznajmiła cytuję „muszą wrócić na swoje miejsca ponieważ niestety państwo przyszli”. Gdy spytałam dlaczego „niestety” odpowiedziała ze nie mówiła do mnie. Uważam takie zachowanie za niekulturalne a przede wszystkim nieprofesjonalne. -
~Oksi / 2021-08-28 11:19
Załoga Ryanair mogła by być bardziej pomocna i wyrozumiała. Przez to że lotnisko na Majorce jest dosyć wielkie, dotarliśmy do bramek po zamknięciu bramek, ale przed wylotem samolotu, ale pani od ryanair nie próbowała nawet nic tym zrobić, prosiliśmy by zadzwoniła na pokład, ale kobieta z obojętnym wyrazem twarzy powiedziała że to nasza wina i nasz problem. Później się okazało że nie tylko my nie zdążyliśmy na swój lot. Następny lot, na który kupiliśmy bilety był opóźniony o 15 minut. I to o czymś mówi - firma Ryanair robi biznes i tylko o to jej chodzi, a nie o dostarczenie dobrej jakości usług i sprawienia przyjemnego wrażenia na swoich klientów. ZaletyTanie bilety, przeważnie uprzejma załogaWadyBrak elastyczności na korzyść klienta, brak chęci pomóc klientowi i traktowanie go jako przedmiotu z kupy gratów -
-
~lara / 2021-08-26 10:00
Oszukują na hajs, byle jak najwiecej wyciągnąć. Spóźnienia, słaba jakość, traktowanie pasażerów jak przedmiotów -
~Keysor / 2021-08-21 12:46
Totalne dno, zero dbania o bezpieczeństwo ani o zdrowie klienta. Samolot ledwo ląduje ludzie wyciadają i wsiadają od razu kolejni, pasy często nie działają. Na stronie napisane że zaświadczenie od lekarza potrzebne żeby nie mieć maseczki, w samolocie już potrzebne inne zaświadczenie ryanair z dupy o którym nigdzie nic nie jest napisane co od razu mówie to kazali mi dzwonić do obsługi klienta i zgłaszać. Szkoda że nigdy ta obsługa nie odbiera swoją drogą. Cena podsumowując wszystkie kroki niekiedy dorównuje z Emiratami. ZaletyBrak -
~Konrad / 2021-08-19 19:56
Tragedia po prostu ładowanie awaryjnie 20 km od docelowego lotniska bardzo mało miejsca fatalna obsługa 2 godziny czekania w samolocie na busa ZaletyNicWadyWszystkie -
~Zenek / 2021-08-10 21:43
Poieram opinię innych nie liczy się dlanich klient tylko kasa raz nie puścimy drugi raz przyjdzie kupić bilet. Jeszcze przyjdzie czas że to oni będą prosić klienta aby zechciał skorzystac z ich uslugi. Dla mnie to porażka jak firma rajaner traktuje swoich klientów!!!!!!!!! ZaletyNie znamWadyJest ich mnóstwo -
~Fred / 2021-08-09 21:26
Robią z ludzi debili dokumenty sprawdzają 5 minut przed wylotem po czym osoby podróżujące nie maja czasu na ich uzupełnienie ponieważ zamykają bramki… żerują na tym żeby po raz drugi kupić bilet ! Pandemia im sprzyja! Nie polecam!!!!!!…. -
~Radek / 2021-08-04 22:36
Najgorsza lina lotnisza . Nie polecam tragedia Don w liniach lotniczych najgorszy przewoźnik. ZaletyBrak zalet to najgorsza linia lotnicza -
~BOB / 2021-08-04 00:43
Po dowołaniu terminu wylotu przez Ryanair pracownicy odmawiali podania informacji o rezerwacji mimo, iż posiadałem wszystkie dane osób lecących. Mimo pism o zwrot pieniędzy cisza. To JUŻ KOLEJNY TAKI PRZYPADEK Z TYM „przewoźnikiem”. Poprzedni incydent załatwiałem przez znajomego IRLANDCZYKA i oddali pieniądze. Wygląda to na pazerność polskiej obsługi lub przewoźnika, bezczelna dyskryminującego POLSKIEGO pasażera !!! WadyNiepomocna polska infolinia. Nie znają definicji danych osobowych. Utrudniają podanie informacji o rezerwacji.
To samo dotyczy reklamacji. -
~Grzesiek / 2021-08-03 12:57
Linia olewa pasażerów.
Wykupiłem lot do Brukseli w lutym 2020 na kwiecień 2020. Niestety COVID-19. Odwołano loty.
Zapłaciłem za lot dla 2 osób. Nie można odzyskać pieniędzy ani nie można było przełożyć lotu na inne terminy. Całkowity brak kontaktu (infolinia płatna), brak odpowiedzi na maile.
W Wizzair dużo lepsza obsługa. Mogłem w ramach odwołanego lotu wziąć inny i do tego z 20% bonifkatą.
Ryanair - kompletne dno obsługowe.ZaletyBrakWadyNiekompetentna obsługa i cwaniactwo przewoźnika -
-
~Pasażer / 2021-08-03 09:12
To co wyprawiają Ci ludzie z obsługi jest poniżej godności , właśnie zostawili ileś ludzi na lotnisku , nie martwiąc się że zostawiają małe dzieci ,starszych ludzi chociaż są w pełni zaszczepieni, mieli negatywne testy. Tak właśnie było dzisiaj na lotnisku w Poznaniu lot do Bristolu . Linie straszne nie dbają o swoich klientów, trzeba nie mieć serca żeby zostawić ojca z małym dzieckiem, zwykłe chamstwo strach korzystać z tych linii. -
~Aleksandra / 2021-08-02 23:42
Leciałam w lipcu. Obsługa nie reaguje na brak masek podczas lotu. Przestrzegaliśmy restrykcji w czasie urlopu i taki lot mógł wszystko schrzanić. Gdzie tu sens? -
~Krzysztof / 2021-08-01 19:39
W dniu dziejszym 1.08.2021 samolot raynira odleciał bez 27 osób.odprawa trwała od 18.10 do godz 19. Wpuścili nas di strefy samolot stał ale nie wpuścili nas na pokład. Po chwili odleciał. Skandal. ZaletyŻadnych -
~Jolanta / 2021-08-01 19:08
Congratulations ! super flight 737 Bristol-Poznań 07/31/2021, the best on-board service and the best landing. Pilots are the best!
strona 20 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »