strona 2 z 37
-
~Pawel / 2023-12-26 18:40
Złożyłem wniosek o odszkodowanie za opóźniony lot,już chyba 10 razy i ciągle piszą że brakuje dokumentów ale konkretnie nie napiszą czego ciągle odsyłają totalna porażka
-
-
~Wiewiur / 2023-12-10 19:10
Parę spraw przypieprzanie się o bagaż rozje... walizki ladowanie nie na tym lotnisku co trzeba i wyjeb... zero odszkodowań itd życzę wam kur.. zagłady życie nie lubi próżni może coś was zastąpi normalnego może być nawet droższe a nie takie zje.. ZaletyPrzyjebanie o pas Lotniczy przy ladowaniuWadyWszelkie -
~tomas / 2023-12-01 21:57
Co to za ceny? Lepiej jechać samochodem. Jak można lecieć do Londynu za 15000..jakąś bzdura. -
~peterno1 / 2023-11-28 09:35
Chciałem zapytać kierownictwo firmy, kiedy Ryanair wypłaci mi pieniądze za zniszczony bagaż, do czego zobowiązał się w korespondencji mailowej, którą jeszcze na początku ze mną prowadził. Kupiona dzień wcześniej, nowa walizka wyglądała po locie z Bydgoszczy do Bristolu, jakby wpadła w paszczę krokodyla, który obdarł ją pasami ze skóry. O tym, co zostało z zapakowanych w niej rzeczy nie będę pisać, proszę sobie to wyobrazić. Aktualnie Ryanair udaje, że nie istnieje, zablokował możliwość korespondencji poprzez ich stronę, nie odpowiada również na maile. Poważana, światowa firma, o wysokich standardach. Gratulacje. -
~Sebastian / 2023-11-26 14:28
Od 3 lat korzystam z usług ryianer dwa razy w miesiącu, jeszcze się nie zdążyło żeby lot odbył się o czasie ZaletyBrakWadyOpóźnienia -
~Angela / 2023-11-21 17:23
Koleżanka wystawiła opinie wyżej a ja chciałbym tylko dopisać ze bardzo serdecznie pozdrawiamy panią Anie której pracownicy grzecznie obrabiali dupe ???? -
~Patka / 2023-11-20 01:19
Po przejściu przez bramki wszyscy pasażerowie utknęli zgnieceni w rękawie, czekając aż pracownicy otworzą przejście do samolotu. Gdy udało nam się dostać do środka a samolot wystartował zamówiłam kanapkę na ciepło, na którą cierpliwe czekałam podczas gdy pracownicy Obslugi dobrze bawili się w samolocie, okazało się za na pokładzie samolotu znajdują się znajomi Pani która przyjęła zamówienie w związku z tym razem z nimi udała się na tył samolotu. Dzięki nim poznałam nowe śmieszne żarty a podróż umiliły mi głośne śmiechu Obslugi. Poznałam też wiele gorących ploteczek o innych pracownikach Rayanair, którzy nie uczestniczyli w locie. Gdy padło hasło aby zapiąć pasy ponieważ będziemy lądować, miły Pan spytał się czy otrzymałam swoje zamówienie, gdy powiedziałam że nie natychmiast przyniósł mi zamówioną kanapkę, której jednak nie pozwolono mi zjeść, ponieważ zaczęliśmy lądować. ZaletyPrzystępna cenaWadyCała reszta -
~Piotr / 2023-11-05 09:17
Nigdy więcej Ryanair. Od paru miesięcy linia wymusza na pasażerach utworzenie konta na ich stronie, robienie zdjęć własnego dowodu i wysylanie online wraz ze zdjęciem własnego podpisu, jeśli tego nie zrobimy na lotnisku czeka nas dodatkowa opłata 55 euro! -
-
~Sabina / 2023-10-28 17:47
Brak profesjonalizmu obsługi naziemnej i powietrznej . Tragedia -
~Marcus / 2023-10-14 21:58
Komfort adekwatny do ceny. Flota złożona z B.737-800 Ok. Tanie linie umożliwiają ludziom mniej zamożnym zobaczyć świat. Personel samolotów zawsze na poziomie. Widziałem pracę firmowej obsługi załadunku bagaży (szkoda, że nie nakręciłem filmu, byłoby co komentować !). Największym problemem, z którym trudno się pogodzić są bezmyślni rodzice, którzy dla zaspokojenia swoich egoistycznych potrzeb zabierają niemowlęta, malutkie dzieci, które nie rozumieją przymusu niewygody, stresu związanego z lotem, spadkiem ciśnienia w kabinie o dobre 300 HPa - więc płaczą. Wręcz wydzierają się. Mam pecha bo kilka ostatnich moich lotów, to bezpośrednie sąsiedztwo takich rodzin i 2,5- 3,5 godzin nieustannego hałasu. Moja rada dla linii:
Z góry utwórzcie w kabinie strefę dla rodzin z maluchami. Niech przy rezerwacji miejsc pasażerowie widzą jaki mają wybór w tym względzie. Ja ucieknę daleko... -
~Karolina / 2023-10-13 08:11
Ubolewam ze nie mogę dać 0*** ta linia lotnicza to jakaś totalna porażka.obsługa klienta na najniższym poziomie bez kultury bez podstawowej wiedzy.
A sama linia to banda naciągaczy, nie wpuścili nas na pokład sugerując spóźnienie/absurd bo byliśmy w wymaganym czasie/tym samym zmuszając nas do zakupu ponownego biletu na inny lot!!!!!Co istotne ze słynna Linia lotnicza RAYNair z tego słynie!!!!!!ZaletyBrakWadyNaciagacze -
~Grzesiek / 2023-10-04 09:39
Nie polecam tych lini lotniczych, jak dla mnie to najgorsze linie jakimi leciałem. Przez cały lot biegają z serwisami tam i spowrotem przez co lot robi się męczący. W innych liniach nie ma takiego natręctwa. Dodatkowo trzeba uważać na bagaże, bo strasznie niszczą walizki. Obsługa na pokładzie Ok. Lecieliśmy w dwie strony Ryanairem i w jedną lądowanie kiepsko bo pilot przywalił mocno w płytę lotniska w drugą było już Ok. Niestety walizki strasznie brudne i zniszczone. Nie polecam wakacji z tymi liniami, bo mogą należeć do nie udanych jak po wylądowaniu będziecie musieli szukać nowych walizek i się przpakowywać. Nie mówię o jednej walizce nam rozwalili podczas jednego lotu wszystkie i to tak konkretnie. Nie mówię tu o rysach czy zadrapaniach. Jedną walizka rozcięta po długości a reszta zmasakrowana pourywane rączki pęknięcia. Nie ma pojęcia co tam się działo. ZaletyMiła obsługa na pokładzie i chyba tylko na pokładzieWadyObsługa bagaży tragedia. -
~Anna / 2023-10-03 18:27
Nie wiwm jak linie lotnicze na takim poziomie mogą być dopuszczone do przewozu pasażerów. Są przecież jakies statystyki prowadzone. Od soboty do dzisiaj ( wtorek) miałam zarezerwowane 4 loty ta linia I dwa razy problem. Opóznienia bez jakiegokolwiek wytłumaczenia. Zrobiony boarding, pasażerowie zapieci w pasy 5 minutes przed startem I informcja ze ten samolot poleci jednak gdzies I dzieje I musimy opuścić pokład. Potem chaos I bez jakiejkolwiek informacj kolejne 2 godzny...
W koncu polecielusmy brudnym samolotem, w którymśmiwci leżały doslowniw wszedzie. Butelki,resztki jedzenia...
Teraz wlasnie kolejny raz koc?uje na lotnisku.
Naprawde ro najgorsze linie lotnicze! -
~Anna / 2023-10-03 18:26
Nie wiwm jak linie lotnicze na takim poziomie mogą być dopuszczone do przewozu pasażerów. Są przecież jakies statystyki prowadzone. Od soboty do dzisiaj ( wtorek) miałam zarezerwowane 4 loty ta linia I dwa razy problem. Opóznienia bez jakiegokolwiek wytłumaczenia. Zrobiony boarding, pasażerowie zapieci w pasy 5 minutes przed startem I informcja ze ten samolot poleci jednak gdzies I dzieje I musimy opuścić pokład. Potem chaos I bez jakiejkolwiek informacj kolejne 2 godzny...
W koncu polecielusmy brudnym samolotem, w którymśmiwci leżały doslowniw wszedzie. Butelki,resztki jedzenia...
Teraz wlasnie kolejny raz koc?uje na lotnisku.
Naprawde ro najgorsze linie lotnicze! -
~Pomidoroslaw / 2023-10-02 18:28
Maskara . Zła obsługa . Opóźnienia słaby komfort i brak profesjonalizmu. ZaletyBrakWadyWszystko jest nie tak . Ciągle opoznienia itd -
~Damian / 2023-10-01 09:43
Sytuacja miała miejsce w Wenecji w drodze powrotnej z urlopu. Spółka nie zapewniła nam odpowiedniej opieki i zakwaterowania w kiedy to po 1h opóźnienia nagle odwołano lot. Wskazano nam hotel San Marco (daleko oddalony) jako zakwaterowanie zastępcze, po czym autobus który miał nas przetransportować do tego hotelu nie przyjechał co zmusiło nas do spędzenia nocy na lotnisku na podłodze. Załoga wydawała się w ogóle nie przejęta nasza sytuacja, a w podobnym położeniu były inne osoby obecne na przystanku. Ponieśliśmy duże koszta aby dostać się naszego miejsca docelowego, nie wspominając już o straconym czasie i zmarnowanym urlopie wypoczynkowym):
-kolejny bilet autobusowy który z powrotem zabrał nas do Mestre,
-bilet na pociąg na który nie zdążyliśmy przez odwołany lot,
-podczas naszej nieobecności w mieszkaniu nasze zwierzęta zmarły z powodu braku pożywienia i wody (w jaki sposób mamy oszacować ich wartość?)
Przez opóźnienie i brak zorganizowania przewoźnika nasz pobyt przedłużył się o 13h. Zastępczy lot nie został zorganizowany.
Odszkodowanie przysługuje głównie w sytuacjach, kiedy przewoźnik źle zaplanował siatkę połączeń zastępczych co w tym przypadku miało miejsce. Nie ubiegaliśmy się o odszkodowanie z powodu tzw. "Force Majeure", bo wniosek by zapewne odrzucili.ZaletyCenaWadyReszta -
-
~Pasażer / 2023-10-01 06:25
Pobrano opłatę dodatkową. Pierwszy raz korzystaliśmy, informacja nieczytelna. Cwaniactwo. -
~Marcin / 2023-09-30 21:51
Odradzam jakiekolwiek dodatkowe usługi zakupione przez tego pośrednika. Wynająłem samochód wraz z ubezpieczeniem. Na miejscu okazało się,ze moje ubezpieczenie nie jest respektowane przez wypożyczalnie. Musiałem zapłacić za ich (wypozyczalni) ubezpieczenie didatkowe 250€ albo przepada mi cala kasa, która zapłaciłem za wynajem (w przypadku rezygnacji z wypozyczenia). Oszustwo w białych rękawiczkach i obrzydliwe naciąganie klientow!!! Złodziejeair zamiast Ryanair. -
~Paulina / 2023-09-30 21:39
Pracownicy w samolocie strasznie niepopomocni, nieuprzejmi. Odpowiadają z wielkim problemem zamiast służyc pomocą. -
~Aga / 2023-09-27 13:05
Lot z koszmarow opozniony o 2 godziny. Z tylu ziemniaki rycza i wyja jakby je ze skory obdzierali... Ciasno... Nigdy wiecej.. Oty dla 500plusow i ich purchli.. Stera ciszy i adult only wprowadzcie. Nawet za doplata...
strona 2 z 37