strona 18 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Ares / 2021-10-09 20:33
Najgorsza linia lotnicza, obsługa klienta ponizej jakiej kolwiek skali, po odwołaniu lotu nie zapewnili nic i wyłączyli infolnie, dramat -
-
~Pasażer / 2021-10-08 12:23
Proszę uważać poziom obsługi to już totalne dno. Kupowaliśmy bilety przez infolinie. Pracownik zasugerował zakup dodatkowego bagażu w postaci wózka dziecięcego koszt 199 zł * 2. POdczas odprway pracownik lotniska poinformował nas, że nie ma potrzeby zakupu tej opcji do 12 roku życia dziecka. Wiec rayanair świadomie wprowadza ludzi w błąd. Poza tym obsługa w samolocie to żenada. Stewardessy przelatują przez samolot z wózkami z jedzeniem w ekspresowym tempie. Po czym zasiadają z tyłu samolotu tworząc kącik wzajemnej adoracji śmiejąc się na pół samolotu. Lot był wieczorny więc zamiast ciszy trzeba było wysłuchiwać smiechów i historii załogii. -
~Marzena / 2021-10-07 13:11
Z powodu pandemii lot się nie odbył w maju 2020 r. Do dzisiaj nie odzyskałam zwrotu gotówki. Ale głównym problemem jest brak osoby kontaktowej, tylko infolinia (za każdym razem inna osoba) lub adres email na który pisze się reklamacje, ale nikt nigdy na te reklamacje nie odpowiada. Dwa razy wysłano do mnie czek fikcyjny, bo nigdy do mnie nie dotarł. NIE POLECAM LATAĆ RYANAIR!!!!!!! ponieważ w razie odwołania lotu nie odzyskacie swoich pieniędzy.
Brak profesjonalizmu, szacunku do klienta, niechęć do rozwiązania problemu, a motto przewodnie brzmi "Już zapłaciłeś, to teraz mamy cię w dupie".ZaletybrakWadybrak osoby kontaktowej do rozwiązania problemu -
~Miro / 2021-10-07 11:30
Witam, pomyślcie nad tym logicznie a mianowicie żona lecąc waszymi liniami nie dawno nie mogła kupić na pokładzie nic,napoju, a bardzo chciało jej się pić, dlaczego???oczywiście było wielu innych pasażerów, w starszym wieku i młodszych, którzy nie dysponowali żadna karta płatnicza, byli nie mile zaskoczeni, czuli się zignorowani, NIE PRZYJMUJECIE GOTÓWKI,banknoty, monety są ciągle jeszcze prawnym środkiem płatniczym, na to ciężko pracujemy a i Wam Państwu chyba zależy na tym żebysny korzystali z Waszyvh usług, przecież odmówienie przyjęcia gotówki to raczej pogwałcenie prawa obywatela prawnego który ma do Was zaufanie wsiadając na pokład Waszego samolotu, Bardzo jesteśmy zawiedzeni. POMYŚLCIE NAD SOBĄ POWAŻNIE.. Pozdrawiam. ZaletyMiła obsługa, szybka odprawa, fajny lot,WadyBrak możliwości zakupów za gotówkę. -
~Mariusz / 2021-10-02 23:06
Niestety zerowa pomoc przy obsłudze klienta. Brak jednolitej strategii odnośnie wymagań od pasażeru co do koronawirusa. Ogólnie tragedia. -
~Aasdddd / 2021-10-01 09:52
Nie polecam po raz drugi nie wsiadłam na podkład !!!!!! Tylko wizz !!!! ZaletyZależy jaka załoga ale przeważnie na plusWadyCała reszta ale najbardziej odprawa !!!!!! -
~zibi / 2021-09-26 21:38
Chamska, prostacka kelnerka pokladowa jest najslabszym elenentem podrozy z Warszawy do Wiednia a doswiadczylem tego jej prymitywnego zachowania gdy wychodzac z WC a bedac jeszcze w srodku wybuchnela jadem a z jej paszczy wydobylo sie nienawistne.....A GDZIE MASKA?....juz chcialem odpowiedziec w podobnym tonie....W DUPIE....lecz pomyslalem sobie, po co znizac sie do poziomu tego nie wychowanego dziwolaga...zamilklem Zaletytylko jedno slabe ogniwo ludzkie...Wadydo zwolnienia, nie da sie naprawic, kulture wynosi sie z domu.... -
~mocny / 2021-09-23 17:59
Po raz trzeci po lądowaniu w Pyrzowicach, czekałem 2h40min na bagaże, czas po odprawie celnej do odebrania walizki z taśmy. Poprzednio było ponad 3h, więc jest progres. Samoloty i obsługa w trakcie lotu OK -
-
~Pasażer / 2021-09-23 17:18
UWAGA na płatności na stronie Ryanair. Oto mój przypadek:
W trakcie bukowania biletów cena prezentowana była w 2 walutach: PLN i USD. Do końca kontrolowałam sumę za bilety (mam nawet zdjęcie z monitora).
Na maila przychodzi potwierdzenie rezerwacji z następującym tekstem:
Łącznie zapłacono za pomocą MasterCard ....tu moja kwota w PLN
Suma płatności w walucie posiadacza karty ... tu moja kwota w USD
Kurs wymiany 0.26980 USD
Całkowita opłata za przeliczenie waluty jest 6 % wyższa od ostatniego dostępnego kursu referencyjnego EBC (euro).
Niby wszystko się zgadza z tym co widziałam we wcześniejszym kroku, ale niepokoi mnie to 6%. Wchodzę na konto i patrzę, że ściągnięto mi z konta więcej niż kwoty które widziałam na ekranie. To jest czyste OSZUSTWO. -
~Guzik0802 / 2021-09-18 17:46
Straszna obsluga w poznaniu na lotnisku, tego nie da sie skomentowac.
Nie ludzic sie ze jest taniej, wychodzi drozej -
~Syla / 2021-09-13 20:39
Na lotnisku po odprawie po sprawdzaniu wszystkiego co się da stałam i czekałam na wejście do samolotu w paszporcie miałam zbitą pieczątką i wycofano mnie cel niczka mówiła po hiszpańsku nie wiedziałam o co chodzi dała mi dokumenty jakieś do wypełnienia podczas wypełniania Wyrwała mi z ręki i powiedziała że nie poleca straciłam dwa cenne dni z pracy i musiałam wracać do Warszawy zamiast do krakowa gdzie był mój samochód na parkingu. Żenujące zachowanie totalnie nie liczą się z klientem. -
~Tati / 2021-09-09 22:37
Pierwszy i ostatni raz(: Dziś 09.09.2021 leciała z Bari do Modlina, miałam wykupiony bilet z bagażem podręcznym w cenie. Przy wejściu na pokład nie puścili mnie i powiedzieli ze mam zapłacić 47€. Miałam walizkę 40/30/25 na kółkach, osoby z plecakami większymi od mojej walizy normalnie wchodzili bez żadnych opłat. Kiedy zapytałam jaka różnica? zero odpowiedzi, osoba przy wejściu powiedziała mi ze musiałabym wykupić priorytet, ale z jakiej racji? skoro priorytet to 2 sztuki bagażu i pierwszeństwo wejścia, a ja miałam 1 malutka walizkę. Zero kompetencji, zdrowego rozsądku. Załoga pokładu tez nie przytomna, jedno mówi jedno, druga mówi drugie. Zapłaciła za bagaż, zabrała ze sobą na pokład, jedna z obsługi do mnie ze nie mogę dać ta walizę do schowka, druga ze mogę. Naskoczyła na mnie, że ja mam problem, ona już oceniła kto co ma. Jedynek problemem tego wszystkiego jest „oszustwo klienta” i podwójne standardy, którego ja nie znoszę(: nie polecam, bo to jest oszustwo, brak kompetencji, brak podejścia do klienta, brak pomocy, brak wyrozumiałości brak kompetencji(: I jeszcze jedno, absolutnie nie dali odpocząć za 2h lotu, bo gadali non stop wciskają łudziłam kity???? ZaletyBrakWadyCały ten Rynair to wielka wada -
~Jules / 2021-09-08 21:21
Całkowicie fatalna obsługa. Brak informacji dotyczących poprawnego pakowania sprzętu sportowego na stronie (rower). Jest napisane „ opakowanie ochronne lub pokrowiec”. Przez trzy dni nie udało się nam dodzwonić na infolinię, więc uznaliśmy, że porządne opakowanie roweru w folię (taką jak pakuje się walizki) wystarczy. Nie wystarcza. Na lotnisku zostaliśmy wyśmiani. Pan od razu powiedział, że nie ma mowy, że ten rower zostanie przyjęty. Za dokupienie przewozu roweru zapłaciliśmy 60 funtów! Zero chęci pomocy, pan tylko starał się nam wmówić, że na stronie napisane jest, że opakowanie musi być sztywne. Nie jest tak napisane. Rozumiem, że są zasady dotyczące przewozu takiego sprzętu, ma sens to, że powinien on być zapakowany na sztywno. Jednak taka informacja nie jest nigdzie dostępna. Przyszła pani manager, powiedziała nam to samo co wcześniej pan. Wszystko odbyło się w okropnie nieprzyjemnej atmosferze, zostaliśmy potraktowani jak osoby niespełna rozumu. Rower zostaje na miejscu, pieniędzy prawdopodobnie już nigdy nie zobaczymy. Bardzo nieprzyjemna sytuacja. Latam Ryanairem ok. 6 razy w roku, ale niestety będę musiała znaleźć inną linię lotniczą, ponieważ nie pamiętam kiedy zostałam ostatnio tak opryskliwie i okropnie potraktowana. -
~Vladimir Boiko / 2021-09-05 20:02
2 września przez internet zapłaciłem za bilet z Poznania do Lwowa, przyjechałem na lotnisko 1,45 godzin przed odlotem na lotnisku wyjaśniono mi, że 2 godziny przed wylotem muszę odpowiedzieć na jakiś e-mail, który został mi wysłany po angielsku, oczywiście nie mogłem go przeczytać, ponieważ nie mówię po angielsku.po czym na lotnisku zaproponowano mi dopłatę kolejne 260 zł oczywiście to jest jakieś oszustwo Po co mam coś płacić żeby coś komuś wysłać skoro kupiłem bilet elektroniczny przyjechalem na lotnisko tu jestem na lotnisku dlaczego Odmówiono mi wejścia na pokład samolotu i nie wystawiłem kolejnego biletu elektronicznego.jak zgodziłem się zapłacić 260 zł, powiedziano mi, że gotówki nie można wpłacić tylko kartą, po czym chciałem wpłacić pieniądze na konto i zapłacić kartą, nie można wpłacić pieniędzy na konto bankowe na lotnisku,jakaś kompletna bzdura, a nikt nie widział mi takich pieniędzy, które wcześniej zapłaciłem -
~Darek / 2021-09-04 17:58
Brak słów nigdy więcej
Brak empatii a
sługa lotniska jak na bazarku organizacja w czasie pandemii kolejka sto metrów i to jest normalne? -
~ap / 2021-09-02 21:20
Rezerwując lot z Krakowa do Bolonii na oficjalnej stronie przewoźnika widniała cena 197 zł, za dwie osoby 394 zł. Ostatecznie po zaksięgowaniu wpłaty okazało się, że zapłaciłam jednak 439 zł!!! I nie jest to wina banku, bo płacąc w euro za inny lot przez pośrednika cena nie uległa zmianie... Pierwszy i ostatni raz lecę Ryanairem. -
-
~Panda / 2021-09-02 17:08
Po opóźnieniu lotu zero pomocy od strony ryanair rozwalony bagaż zero zainteresowania od strony obsługi w Barcelonie. W tym 10 godz przesiadywania na lotnisku -
~Tomasz / 2021-08-31 12:57
Lecieliśmy z Berlina na Fuertawenture aplikacja do pobrania karty pokładowej nie działała i przy odprawie pani poinformowała nas ze prawdopodobnie biuro podróży podało zły kod rezerwacji wiec musimy zapłacić dodatkowo 165 euro za karty pokładowe po zapłaceniu i wydrukowaniu przez panią kart pokładowych okazało się ze numer rezerwacji jest poprawny ale pieniądze zostały skasowane przy powrocie sytuacja się powtórzyła i nie było Tlumaczenia ze nie można pobrać karty pokładowej nic nie dały wiec musieliśmy zapłacić jeszcze raz 165 euro w skrycie urlop kosztował nas o 330 euro więcej
Ogólne zamieszanie przy odprawie bagażowej
Latamy od 20 lat ale cis takiego jak w tej lini lotniczej to jakiś dramat.Napewno nie skusimy się już więcej na lot tymi liniami.I na koniec zacięły się drzwi w samolocie i naprawa trwała 40 minWadyWszystkie -
~Joanna / 2021-08-29 15:41
Szefowa rejsu nr FR1426 z Alicante do Gdańska w dniu 29.08.2021 przed zakończeniem bordingu pozwoliła dwóm pasażerom na zajęcie naszych miejsc. Gdy przyszliśmy z mężem oznajmiła cytuję „muszą wrócić na swoje miejsca ponieważ niestety państwo przyszli”. Gdy spytałam dlaczego „niestety” odpowiedziała ze nie mówiła do mnie. Uważam takie zachowanie za niekulturalne a przede wszystkim nieprofesjonalne. -
~Oksi / 2021-08-28 11:19
Załoga Ryanair mogła by być bardziej pomocna i wyrozumiała. Przez to że lotnisko na Majorce jest dosyć wielkie, dotarliśmy do bramek po zamknięciu bramek, ale przed wylotem samolotu, ale pani od ryanair nie próbowała nawet nic tym zrobić, prosiliśmy by zadzwoniła na pokład, ale kobieta z obojętnym wyrazem twarzy powiedziała że to nasza wina i nasz problem. Później się okazało że nie tylko my nie zdążyliśmy na swój lot. Następny lot, na który kupiliśmy bilety był opóźniony o 15 minut. I to o czymś mówi - firma Ryanair robi biznes i tylko o to jej chodzi, a nie o dostarczenie dobrej jakości usług i sprawienia przyjemnego wrażenia na swoich klientów. ZaletyTanie bilety, przeważnie uprzejma załogaWadyBrak elastyczności na korzyść klienta, brak chęci pomóc klientowi i traktowanie go jako przedmiotu z kupy gratów
strona 18 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »