Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 733 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2021-12-26 20:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Zachowanie obsługi na lotnisku żenujące. Brak jakiejkolwiek pomocy. Brak wiadomości przed odlotem i brak empatii do człowieka. Chaos jaki był dziś 26.12.2021 na lotnisku w Modlinie spowodował że bardzo dużo podróżujących nie zdażyło na swoje samoloty. Byli zmuszeni do poniesienie dodatkowych kosztów i zakupu nowych biletów. A to wszystko przez brak dobrej organizacji przy testach. Ludzie czekali po 4h na mrozie. A tym którym się udało zamknięto bramki i pomimo próśb kapitan nie zgodził się nikogo więcej wpuścić na pokład samolotu.
    Mamy przecież Święta. A ludzie teraz utknęli na lotnisku.
    ZaletyNa tą chwile brak
    WadyAż za dużo
  • ~Ola / 2021-12-25 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Z kwietnia 2020 r. nie mogę odebrać pieniędzy za odwołany lot. Pisanie e-maili nic nie dało. Mam pilny wyjazd i na powrót znów trafił się bilet z ryanair. Miałam nadzieję że coś się zmieniło w tej firmie. Nic. Kolejny raz kombinacje. Zarezerwowałam bilet, wszystko OK. Po dwóch dniach otrzymałam e-mail ze zmianą lotu na 2 dni póżniej. Nie wiem czy dostane zwrot. Firma - beznadzieja.
    Zaletyżadnych
    WadyNie rzetelna firma, pieniędzy nie oddają
  • ~Mrs.liv / 2021-12-23 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsluga!!!!!! Mam juz dosyc ubiegac sie 2 lata o zwrot pieniedzy, to jest jakis zart ze tak powiem. Niemila obsluga rozlaczyla sie po tym jak spytalam po raz kolejny co mam dalej zrobic bo juz sama nie wiem, caly czas wysylalam maile i formularze jak prosili a nie odpisywali na nie. Latalam do banku i prosilam o jakies potwierdzenia mojego konta. Teraz znowu wymyslaja co innego. Co to ma znaczyc ??
    ZaletyŻadnych.
  • ~Lego / 2021-12-23 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 7 metrów mułu. Każą stać na mrozie pół godziny
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~rotor / 2021-12-21 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pilot to wcześniej chyba transportowcem latał. Tak lądował w Goleniowie że gdyby nie pasy to z foteli wszyscy pospadaliby. Potem leciałem z inna linią - Pilot starszy gość - lądował jak na poduszce, niezauważalnie. Taki to fachowiec Rayanairem wozi ludzi.
    Wadycięcie kosztów do granic mozliwości
  • ~Stop ryan / 2021-12-20 18:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, 1/3 samolotu wypełniona, wszyscy na samolocie przed czasem a samolot spóźniony 20min, jeszcze pilot nam mówi że wolniej leci niż normalnie,
    . Autobus mi uciekł przed oczami a miałem mieć 35min czasu na autobus
  • ~Polish / 2021-12-19 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    you dog's dick: my body my choosing - kiss my ass
    Zaletyhe has a small brain and dick
    Wadymały ptak
  • ~Były pasażer / 2021-12-13 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza.
    W listopadzie kupiłem bilety na grudniowy weekend do Wlk Brytanii. W międzyczasie został nałożony rygor covidowy, który nakazuje wszystkim przyjeżdżającym wykonanie test PCR na miejscu w Anglii. Z uwagi, że termin przylotu to piątek, a wylotu poniedziałek nie ma technicznej możliwości wykonania testu i odebrania wyników przed terminem wylotu do Polski. Brak wyniku spowodowałby nałożenie na nas karnego mandatu oraz zatrzymanie nas na lotnisku w Anglii. Zwróciłem się do linii lotniczej Ryanair, żeby móc bezkosztowo przełożyć lot, gdyż nie mam możliwości odbycia podrozy. Odpowiedz była bezlitosna i ostateczna. NIE JESTEŚMY W STANIE ODSTĄPIĆ OD OBOWIĄZUJĄCEGO REGULAMINU, który nie przewiduje bezkosztowego przebookowania biletów.

    NIE POLECAM TEJ LINII, nigdy już nie zdecyduję sie na zakup biletu u nich. Traktowanie pasażerów pózniej moich oczekiwań!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~pasażer96 / 2021-12-10 16:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy ponownie nie skorzystam z usług tej linii lotniczej. Zakupiliśmy bilety w obie strony do Wiednia za 76 zł od osoby. Niestety w międzyczasie Austria nałożyła na cały kraj lockdown, która zakazuje opuszczania domu czy hotelu. W związku z tym chciałem wymienić lot na inny, otrzymać kupon lub otrzymać zwrot pieniędzy. Okazało się, że o zwrocie nie mam w ogóle co marzyć, bo usługi Ryanaira są bezzwrotne. Jest możliwość zmiany loty, za kwotę 216 zł za każdy lot od osoby + różnicę ceny w bilecie. Czyli mając bilet w obie strony za 76 zł, musiałbym jeszcze dopłacić ok. 450 zł za samą zmianę i dodatkowo ewentualną różnicę w cenie. Nikogo nie interesuje fakt, że w Austrii nie można nawet wyjść na powietrze, że jest pandemia itp... Na koniec usłyszałem, że Ryanairowi jest przykro, a właśnie, że nie jest. Takie postępowanie to normalne złodziejstwa, ale patrząc po opinii innych widocznie właśnie na tym zarabiają. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Niemka / 2021-11-27 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Leciałam ostatnio z rodzina i kilkoma innymi osobami do Dortmundu z Katowic,oj przepraszam, mieliśmy jechać. Fakt, na odprawie bezpieczeństwa były otwarte tylko dwie bramki wiec odprawa szła powoli ale pracownicy uwijali się próbując wszystkich przepuścić. Z tego co wiemy leciały w tym samym czasie 3 samoloty różnych przewodniki. Panie z Wizzaira czekały na pasażerów, Lufthansa również a ryanair zamknął nam przed nosem bramki z wytłumaczeniem „proszę pisać skargę na pocztę Polska” pytam jak? Skoro każdy inny Przewoznik poczekał tylko nie ryanair. Żałuje ze nie spojrzałam na imię Pani w blond włosach która tak „wspaniale” nas obsłużyła, olewając nas totalnie i ciesząc się nam w twarz mówiąc ze gate został zamknięty. Takich ludzi powinno się zwalniać od razu, pracują z innym człowiekiem i rozumiem ze pasażerowie są różni i różnych rzeczy mzona się nasluchac ale w takim układzie radzę zmienić prace w odosobnieniu. Zero pomocy, zero wsparcia, zero zrozumienia. Lot był 21.11.2021 o 6:35.
    ZaletyZero
    WadyObsługa ordynarna. Małolaty bez szacunku do człowieka
  • ~Aga / 2021-11-26 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita żenada. Locdawn w Austrii, brak mozliwisci wjazdu turystycznego, nie mam gdzie nicować a oni twierdzą, ze lotu nie odwołuja i nue przysługuje mi zwrot kosztow czy zmiana bezplatna lotu. Przecież mogę leciec i np zanocować w kartonie!
    Dzwonię na. Infolinie a tam opryskliwa Pani jak zdarta plyta, ze jie odwołali lotu, wiec moge leciec. Moge zlozyc reklamację przez formukarz, ktory id 2 dni nie działa! Pani na nfolinii bezczelnie sie rozłączyła. To jest jakas porażka. Cena to nie wszystko, czasem warto zadbac o klienta, zeby byl zadowolony, bo zadowolony sam skorzysta po raz kolejny i poleci znajomym!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Adrian / 2021-11-24 20:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Panie stiłardesy lotu Fr 5087 zapominały podać zamówienia, kasując nie podając ile do zapłaty. Mało pomocne
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentne
  • ~Piotr / 2021-11-22 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bagaz zniszczony reklamacja od pol roku ani rusz infolinia nie ma szans dodzwonic slowem badziew
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~piotr / 2021-11-18 22:35
    Ocena: 2.25 / 5
    jeba.i złodzieje
    Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem.

    Oceń parametry produktu / usługi wybierając odpowiednią liczbę gwiazdek w przynajmniej jednej kategorii.
    Zaletyhehe
  • ~Piotr / 2021-11-17 19:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Wczoraj mielismy przekierowany lot z Krakowa do Katowic zapakowli nas w jakies autobusy bez dystansu jak jakies worki ziemniakow .Obsluga na poziomie dna slamazarna,zapytasz o cos to uslyszysz arogancka odpowiedz:NIE MUSI PAN LECIEC,woli posmiac sie z jakis glupot niz porozmawiac i udzielic informacji gdzie sie udac i co robic , kompletny brak powagi i profesjonalizmu jak dzieci.
    STANOWCZO odradzam i lepiej poszukac czegos innego .
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kompetencji i zrozumienia
  • ~kASA / 2021-11-14 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Odprawa na lotnisku odpłatna, nie informują o tym w mailu z potwierdzeniem rezerwacji biletów. Bagaże pokładowe dużo mniejsze niż standardowo. Obsługa klienta dramat, brak kontaktu.
    NIE POLECAM!!!
  • ~Tomasz / 2021-11-13 22:32
    Ocena: 1.25 / 5
    1-10-2021 Kraków - Balice
    Po podejściu do stanowiska Ryanair obsługa stwierdziła ze jestem spóźniony 3 min wiec należy się oplata dodatkowa za brak odprawy o czasie ...,a stałem tyle w kolejce
    Szok!!!
    Wielokrotne próby złożenia reklamacji na stronie firmy pozostały bez echa następny ... szok!!!!
    Po co dziesiątki razy ktoś z tej firmy pyta mailem o opinie skoro nie reaguje na skargi Żenująca sytuacja
    ZaletyBrak
    WadyObsługa nastawiona na rzeźbienie
  • ~Miro / 2021-11-12 21:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Lot przekierowany z Olsztyna do Gdańska. Obsługa lotniska nic niewie chyba czeka aż pasażerowie udzielom jakiś informacje im
  • ~LOTY / 2021-11-10 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA ! Nie polecam. Latam cały czas z jedną małą podręczną walizką i nigdy nie miałam problemu a teraz musiałam zapłacić 220 zł bo to walizka ! Gdyby to była torba, która jest o wiele wiesza to byłoby OK ! NIGDY WIĘCEJ od Was nie polecę złodzieje!!!!! Za odprawę 300 zł bo strona nie działała i zero odzewu jak złożyłam skargę ! Trzymajcie się z dala od tych "tanich" lini która tylko patrzy jak zabrać Wam pieniądze
  • ~Luk / 2021-11-08 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe gó..o jakie może być!!!!
    Stewardzi to chyba z du.y wyciągnieci zje.y którzy zaszczuci przez firmę robią siebie idiotów upominając ludzi o maski.
    ZaletyZero!
    WadyPełen zakuty zamordyzm covidiotów!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 733
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4451
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2973