Najgorsza linia lotnicza.
W listopadzie kupiłem bilety na grudniowy weekend do Wlk Brytanii. W międzyczasie został nałożony rygor covidowy, który nakazuje wszystkim przyjeżdżającym wykonanie test PCR na miejscu w Anglii. Z uwagi, że termin przylotu to piątek, a wylotu poniedziałek nie ma technicznej możliwości wykonania testu i odebrania wyników przed terminem wylotu do Polski. Brak wyniku spowodowałby nałożenie na nas karnego mandatu oraz zatrzymanie nas na lotnisku w Anglii. Zwróciłem się do linii lotniczej Ryanair, żeby móc bezkosztowo przełożyć lot, gdyż nie mam możliwości odbycia podrozy. Odpowiedz była bezlitosna i ostateczna. NIE JESTEŚMY W STANIE ODSTĄPIĆ OD OBOWIĄZUJĄCEGO REGULAMINU, który nie przewiduje bezkosztowego przebookowania biletów.
NIE POLECAM TEJ LINII, nigdy już nie zdecyduję sie na zakup biletu u nich. Traktowanie pasażerów pózniej moich oczekiwań!!!
ZaletyBrak
WadySame wady
~pasażer96 / 2021-12-10 16:12
Ocena: 2.00 / 5
Nigdy ponownie nie skorzystam z usług tej linii lotniczej. Zakupiliśmy bilety w obie strony do Wiednia za 76 zł od osoby. Niestety w międzyczasie Austria nałożyła na cały kraj lockdown, która zakazuje opuszczania domu czy hotelu. W związku z tym chciałem wymienić lot na inny, otrzymać kupon lub otrzymać zwrot pieniędzy. Okazało się, że o zwrocie nie mam w ogóle co marzyć, bo usługi Ryanaira są bezzwrotne. Jest możliwość zmiany loty, za kwotę 216 zł za każdy lot od osoby + różnicę ceny w bilecie. Czyli mając bilet w obie strony za 76 zł, musiałbym jeszcze dopłacić ok. 450 zł za samą zmianę i dodatkowo ewentualną różnicę w cenie. Nikogo nie interesuje fakt, że w Austrii nie można nawet wyjść na powietrze, że jest pandemia itp... Na koniec usłyszałem, że Ryanairowi jest przykro, a właśnie, że nie jest. Takie postępowanie to normalne złodziejstwa, ale patrząc po opinii innych widocznie właśnie na tym zarabiają. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
~Niemka / 2021-11-27 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Leciałam ostatnio z rodzina i kilkoma innymi osobami do Dortmundu z Katowic,oj przepraszam, mieliśmy jechać. Fakt, na odprawie bezpieczeństwa były otwarte tylko dwie bramki wiec odprawa szła powoli ale pracownicy uwijali się próbując wszystkich przepuścić. Z tego co wiemy leciały w tym samym czasie 3 samoloty różnych przewodniki. Panie z Wizzaira czekały na pasażerów, Lufthansa również a ryanair zamknął nam przed nosem bramki z wytłumaczeniem „proszę pisać skargę na pocztę Polska” pytam jak? Skoro każdy inny Przewoznik poczekał tylko nie ryanair. Żałuje ze nie spojrzałam na imię Pani w blond włosach która tak „wspaniale” nas obsłużyła, olewając nas totalnie i ciesząc się nam w twarz mówiąc ze gate został zamknięty. Takich ludzi powinno się zwalniać od razu, pracują z innym człowiekiem i rozumiem ze pasażerowie są różni i różnych rzeczy mzona się nasluchac ale w takim układzie radzę zmienić prace w odosobnieniu. Zero pomocy, zero wsparcia, zero zrozumienia. Lot był 21.11.2021 o 6:35.
ZaletyZero
WadyObsługa ordynarna. Małolaty bez szacunku do człowieka
~Aga / 2021-11-26 22:16
Ocena: 1.00 / 5
Całkowita żenada. Locdawn w Austrii, brak mozliwisci wjazdu turystycznego, nie mam gdzie nicować a oni twierdzą, ze lotu nie odwołuja i nue przysługuje mi zwrot kosztow czy zmiana bezplatna lotu. Przecież mogę leciec i np zanocować w kartonie!
Dzwonię na. Infolinie a tam opryskliwa Pani jak zdarta plyta, ze jie odwołali lotu, wiec moge leciec. Moge zlozyc reklamację przez formukarz, ktory id 2 dni nie działa! Pani na nfolinii bezczelnie sie rozłączyła. To jest jakas porażka. Cena to nie wszystko, czasem warto zadbac o klienta, zeby byl zadowolony, bo zadowolony sam skorzysta po raz kolejny i poleci znajomym!!!!
ZaletyBrak
WadySame wady
~Adrian / 2021-11-24 20:23
Ocena: 2.00 / 5
Panie stiłardesy lotu Fr 5087 zapominały podać zamówienia, kasując nie podając ile do zapłaty. Mało pomocne
ZaletyBrak
WadyNiekompetentne
~Piotr / 2021-11-22 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Bagaz zniszczony reklamacja od pol roku ani rusz infolinia nie ma szans dodzwonic slowem badziew
Zaletybrak
Wadysame
~piotr / 2021-11-18 22:35
Ocena: 2.25 / 5
jeba.i złodzieje
Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem.
Oceń parametry produktu / usługi wybierając odpowiednią liczbę gwiazdek w przynajmniej jednej kategorii.
Zaletyhehe
~Piotr / 2021-11-17 19:40
Ocena: 1.50 / 5
Wczoraj mielismy przekierowany lot z Krakowa do Katowic zapakowli nas w jakies autobusy bez dystansu jak jakies worki ziemniakow .Obsluga na poziomie dna slamazarna,zapytasz o cos to uslyszysz arogancka odpowiedz:NIE MUSI PAN LECIEC,woli posmiac sie z jakis glupot niz porozmawiac i udzielic informacji gdzie sie udac i co robic , kompletny brak powagi i profesjonalizmu jak dzieci.
STANOWCZO odradzam i lepiej poszukac czegos innego .
ZaletyZadnych
WadyBrak kompetencji i zrozumienia
~kASA / 2021-11-14 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Odprawa na lotnisku odpłatna, nie informują o tym w mailu z potwierdzeniem rezerwacji biletów. Bagaże pokładowe dużo mniejsze niż standardowo. Obsługa klienta dramat, brak kontaktu.
NIE POLECAM!!!
~Tomasz / 2021-11-13 22:32
Ocena: 1.25 / 5
1-10-2021 Kraków - Balice
Po podejściu do stanowiska Ryanair obsługa stwierdziła ze jestem spóźniony 3 min wiec należy się oplata dodatkowa za brak odprawy o czasie ...,a stałem tyle w kolejce
Szok!!!
Wielokrotne próby złożenia reklamacji na stronie firmy pozostały bez echa następny ... szok!!!!
Po co dziesiątki razy ktoś z tej firmy pyta mailem o opinie skoro nie reaguje na skargi Żenująca sytuacja
ZaletyBrak
WadyObsługa nastawiona na rzeźbienie
~Miro / 2021-11-12 21:20
Ocena: 3.00 / 5
Lot przekierowany z Olsztyna do Gdańska. Obsługa lotniska nic niewie chyba czeka aż pasażerowie udzielom jakiś informacje im
~LOTY / 2021-11-10 09:52
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA ! Nie polecam. Latam cały czas z jedną małą podręczną walizką i nigdy nie miałam problemu a teraz musiałam zapłacić 220 zł bo to walizka ! Gdyby to była torba, która jest o wiele wiesza to byłoby OK ! NIGDY WIĘCEJ od Was nie polecę złodzieje!!!!! Za odprawę 300 zł bo strona nie działała i zero odzewu jak złożyłam skargę ! Trzymajcie się z dala od tych "tanich" lini która tylko patrzy jak zabrać Wam pieniądze
~Luk / 2021-11-08 07:19
Ocena: 1.00 / 5
Największe gó..o jakie może być!!!!
Stewardzi to chyba z du.y wyciągnieci zje.y którzy zaszczuci przez firmę robią siebie idiotów upominając ludzi o maski.
ZaletyZero!
WadyPełen zakuty zamordyzm covidiotów!!!
~Szymon / 2021-11-07 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze linie lotnicze jakie są na rynku. W jednym przypadku nie umiejąca wpuścić na pokład samolotu po zamknięciu bramek a w innym mogą. Totalnie nie polecam. Najgorsze linie lotnicze. Spóźnienia nie są najważniejsze mimo kolejnych 55e za odprawę.
ZaletyBrak
WadySame wady poza wątpliwie niską ceną
~Ot, co! / 2021-10-27 16:14
Ocena: 2.50 / 5
Zazwyczaj loty nie są aż o tyle tańsze niż w innych liniach, żeby zrekompensować stracony dzień na dojazdy do lotnisk czy fatalne pory dotarcia do destynacji (płacisz za nocleg praktycznie nie korzystając z pierwszego dnia pobytu). Faktem jednak jest, że Ryanair ma w ofercie miejsca, do których nie dolecimy z konkurencją. Z profesjonalizmem obsługi jest różnie, dwa razy już mi się zdarzyło mieć opóźniony lot że względu na problemy techniczne.
~Greg / 2021-10-26 11:04
Ocena: 2.50 / 5
Obsługa klienta to jakiś joke!
Odzyskanie pieniędzy graniczy z cudem. Bujamy się z nimi ponad 1,5 roku i nadal nic.
~Olo / 2021-10-25 17:43
Ocena: 1.75 / 5
Porażka z rozdzielaniem miejsc podczas gdy odprawiam w jednym czasie wszystkich pasażerów . Później robi się haos bo w czasie lotu ludzie zamieniają się aby razem siedziec. Ale przecież Ryanair chce zarobić na wszystkim nawet na niewygodnych siedzeniach . Najgorsza linia lotnicza
ZaletyŻadnych
WadyLosowane przydzielanie miejsc i rozdzielanie rodziny która raz leci . Brak podręcznych bagaży w cenie .
~Ela / 2021-10-24 09:54
Ocena: 3.50 / 5
Zlożylam do firmy rayanair 4 reklamacje do dzis nie otrzymalam informacji zwrotnej poza jedna odpowiedzia ze zostala zamknieta i poprosili jeszcze raz o jej wyslanie. Nie wiem gdzie zostaly wyslane moje dane osobowe skoro do dzis nie otrzymalam informacji zwrotnej. REKLAMACJE DOTYCZA OPOZNIONEGO LOTU.
Jestem zmuszona sprawe przekierowac do sadu badz firmy ktora sie zajmie profesjonalnie takim zachowaniem a raczej brak odzewu. Reklamacje skladam od 26 sierpnia. Za chwile minie 3 miesiace bez zalatwienia sprawy i odzewu. XXI wiek nie do wiary...!!!!!
~V / 2021-10-15 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza linia lotnicza. Obsługa na poziomie dna.